Het lijkt me leuk om namen van bands uit te wisselen die lijken op bovenstaande bands.
De categorie waarover we het hier hebben is te beschijven als melodieuze en good-feeling/smooth-sound rock gemaakt in de afgelopen 10 jaar. Brit-rock past hier evt. ook wel bij door zijn "smooth" sound. Eigenlijk alle goedklinkende rock mits het te verstaan is
Ik trap af. Deze bands vind ik zelf erg goed.
De dikgedrukte bands zijn mijn favorieten.
- Badly Drawn Boy
- Barenaked Ladies
- Ben Folds (Five)
- Blind Melon
- Blur
- Bush
- Cake
- Coldplay
- Counting Crows
- Creed
- Days of the New
- Dishwalla
- Eve 6
- Everclear
- Fastball
- Fool's Garden
- Lifehouse
- Lit
- Live
- Manic Street Preachers
- Matchbox 20
- Muse
- Nine Days
- Oasis
- Our Lady Peach
- Placebo
- Radiohead
- Red Hot Chilli Peppers
- Semisonic
- Sense Field
- Silverchair
- Simple Plan
- Sister Hazel
- Smash Mouth
- Stereophonics
- Super Furry Animals
- Supergrass
- The Ark
- The Calling
- The Get up Kids
- The Verve
- The Vervepipe
- The Wallflowers
- Third Eye Blind
- Three Doors Down
- Tonic
- Train
- Travis
- Unwritten Law
- Vendette Red
- Vertical Horizon
Dus een beetje in deze hoek als het kan.
Als het kan, noem dan ook enkele nummers van de band(s) die je erg goed vindt.
Ik weet zeker dat we elkaar gelukkig kunnen maken hiermee
The Verve natuurlijk Bitter Sweet Symphony, maar Nine Days natuurlijk Absolutely en If I am.
Counting Crows: A long december, Have you seen me lately en Colorblind.
Eigenlijk is dit hele rijtje wel .
Iets in die richting?
quote:Dat is nog niet eens het beste wat je van CC opnoemt...
Op donderdag 29 januari 2004 23:06 schreef mamamiep het volgende:
Oeh, daar zitten wel hele goede bands tussen.
The Verve natuurlijk Bitter Sweet Symphony, maar Nine Days natuurlijk Absolutely en If I am.
Counting Crows: A long december, Have you seen me lately en Colorblind.
Eigenlijk is dit hele rijtje wel
.
quote:niet helemaal
Op donderdag 29 januari 2004 23:12 schreef Gillingham het volgende:
- Audioslave
- Cranberries
- Dave Matthews Band
- Deus
- Elbow
- Goo Goo Dolls
- K's Choice
- Pearl Jam
- Pedestrian
- Saybia
- StarsailorIets in die richting?
ik vind bands als Saybia en Starsailer eerder slaapverwekkend dan rock
quote:Ik heb maar 2 albums van ze, maar ik weet niet precies hoeveel ze er hebben gemaakt. Ik ken er 3 + 1 verzamelalbum.
Op donderdag 29 januari 2004 23:13 schreef Gillingham het volgende:[..]
Dat is nog niet eens het beste wat je van CC opnoemt...
en zoek eens wat dingen van Something Corporate, Midtown en Yellowcard
Tip: Soulseek
quote:1. August and Everything After, hun beste als het aan mij ligt, voor mij zelfs de ultieme plaat. Stuk voor stuk goede goede nummers. (Round Here, Mr. Jones, Perfect Blue Buildings, Anna Begins, Raining in Baltimore, enz.)
Op vrijdag 30 januari 2004 00:38 schreef mamamiep het volgende:[..]
Ik heb maar 2 albums van ze, maar ik weet niet precies hoeveel ze er hebben gemaakt. Ik ken er 3 + 1 verzamelalbum.
Hoeveel zijn er dan?
Daarnaast hebben ze na de eerste twee album een dubbele live cd uitgebracht, Across a Wire. Ook dit is een aanrader, het bewijst hun kwaliteit en veelzijdigheid tijdens live optredens. Vooral de eerste cd is prachtig, de akoestische versies van de eerste vijf nummers zijn totaal anders, maar klinken geweldig. De tweede cd knalt er een stuk harder tegenaan en bevat een aantal dezelfde nummers als de eerste cd, maar dat zijn totaal andere versies.
Met die verzamel cd bedoel je Films About Ghosts, eigenlijk gewoon een best of, wat ik persoonlijk helemaal niet nodig vond. Er staan gelukkig wel wat nieuw uitgebrachte nummers op, maar zo lang je de andere vijf cd's niet bezit zou ik hier niet aan beginnen en als je ze dan hebt is deze eigenlijk niet echt meer de moeite waard.
Excuses voor het hoge off-topic gehalte. :p
quote:Zo, met deze lijst kan ik wel even vooruit. Maar ik zie toch een grote diversiteit. Zo zou ik de Red Hot Chili Peppers niet met Muse kunnen vergelijken en die twee zijn weer heel verschillend dan Matchbox 20. Ik zit meer naar bands te zoeken in het straatje van Tonic - Matchbox 20 - Semisonic - Toad The Wet Sprocket, en daar in kan ik een aantal bands die ik hier tussen zie staan, niet zo goed plaatsen
Op donderdag 29 januari 2004 22:56 schreef Moody het volgende:* lijst *
Welke bands liggen nu echt in het straatje dat ik zoek? Iemand die me een beetje wegwijs kan maken?
quote:de dikgedrukte bands zijn in het rijtje Tonic, Matchbox etc.
Op vrijdag 30 januari 2004 21:34 schreef Baba-O-Riley het volgende:[..]
Zo, met deze lijst kan ik wel even vooruit. Maar ik zie toch een grote diversiteit. Zo zou ik de Red Hot Chili Peppers niet met Muse kunnen vergelijken en die twee zijn weer heel verschillend dan Matchbox 20. Ik zit meer naar bands te zoeken in het straatje van Tonic - Matchbox 20 - Semisonic - Toad The Wet Sprocket, en daar in kan ik een aantal bands die ik hier tussen zie staan, niet zo goed plaatsen
Ik noem een Radiohead, of een Silverchair...
Welke bands liggen nu echt in het straatje dat ik zoek? Iemand die me een beetje wegwijs kan maken?
probeer vooral Third Eye Blind, Travis en Fastball ff
je moet me maar ff toevoegen aan msn als je een specifiek lijstje met nummers wil....
Een paar websites van ze afgelopen (o.a. www.sisterhazel.com), en drie albums van ze beluisterd. Dit is een HELE, HELE fijne band, inderdaad in de richting die ik aangaf (á la Tonic en Toad The Wet Sprocket). Ontzettend bedankt voor de tip
Mijn favorietjes (tot nu toe):
"Superman"
"Swan Dive"
"Life Got In The Way"
"Your Mistake"
"Just Remember"
Maar ik heb eigenlijk nog geen slecht nummer ontdekt...
[Dit bericht is gewijzigd door Baba-O-Riley op 01-02-2004 17:23]
quote:probeer deze eens:
Op zaterdag 31 januari 2004 17:29 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik heb vanmiddag nader kennisgemaakt met Sister Hazel.Een paar websites van ze afgelopen (o.a. www.sisterhazel.com), en drie albums van ze beluisterd. Dit is een HELE, HELE fijne band, inderdaad in de richting die ik aangaf (á la Tonic en Toad The Wet Sprocket). Ontzettend bedankt voor de tip
Mijn favorietjes (tot nu toe):
"Superman"
"Swan Dive"
"Life Got In The Way"
"Your Mistake"
"Just Remember"Maar ik heb eigenlijk nog geen slecht nummer ontdekt...
- Beautiful thing
- Change your mind
- Come around
- Effortlessly
- Everybody (!)
- Fortress
- Happy
- One love
- So long
- Starfish
- Strange cup of tea (!)
- Superman
- Surreal (!)
- Swan dive
- Your winter
quote:Inmiddels allemaal beluisterd, allemaal TOP!!!
Op zondag 1 februari 2004 18:08 schreef Moody het volgende:
probeer deze eens:
"Effortlessly" en "Shame on Me" ook geweldig.
Ik heb er weer een nieuwe favoriete band bij
[Dit bericht is gewijzigd door Baba-O-Riley op 04-02-2004 18:43]
Ik heb ook een beetje gesnuffeld aan Dishwalla en Fastball, maar ik ben daar niet zo kapot van. Het geeft me in ieder geval niet hetzelfde gevoel als dat ik bij Sister Hazel had, zo van: YES, DIT IS HET!!
Vraag ik me af hè...
Acda & De Munnik: "Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?"
Jayhawks: "Take me with you, when you go"
Wie was eerder?
Probeer ook eens:
Feeder (Yesterday went too soon, insomnia, buck rogers, just the way I'm feeling)
Our Lady Peace (4am, Not Enough, Sorry, clumsy (eigenlijk alles))
Goo Goo Dolls (was al genoemd dacht ik, sympathy, Iris, Girl right next to me)
Allemaal helemaal goed
[Dit bericht is gewijzigd door Maarten_GuiRo op 15-02-2004 19:55]
quote:Feeder heb ik wat van beluisterd toen ik een paar maanden in Engeland woonde. Toen was het album "Echo Park" (?) net uit, maar was er niet zo kapot van. De singles waren wel leuk.
Op zondag 15 februari 2004 19:49 schreef Maarten_GuiRo het volgende:
Probeer ook eens:
Feeder (Yesterday went too soon, insomnia, buck rogers, just the way I'm feeling)
quote:Daar ken ik ook een aantal nummers van, maar "Iris" is echt doodgedraaid. "Broadway" vind ik ook zo'n ontiegelijk mooie plaat. Heb je misschien wat "must haves" voor me?
Goo Goo Dolls (was al genoemd dacht ik, sympathy, Iris, Girl right next to me)
[Dit bericht is gewijzigd door Baba-O-Riley op 15-02-2004 20:11]
quote:Ik heb er even wat nummers bijgeplakt, en deze was ik nog vergeten:
Op zondag 15 februari 2004 19:38 schreef Berkery het volgende:
The Posies (Please return it, Dream All Day, Flavor of the month)
Foo Fighters (Everlong, My Hero, Learning to Fly)
Jimmy Eat World (Sweetness, The Middle)
Fountains of Wayne (Radiation Vibe, Sink To The Bottom, Stacy's Mom)
Weezer (Buddy Holly, Island In The Sun)
Ocean Colour Scene (Up On The Down Side, Riverboat Song, The day we caught the train)
quote:Girl right next to me
Op zondag 15 februari 2004 20:06 schreef Baba-O-Riley het volgende:Daar ken ik ook een aantal nummers van, maar "Iris" is echt doodgedraaid. "Broadway" vind ik ook zo'n ontiegelijk mooie plaat. Heb je misschien wat "must haves" voor me?
kan je wel ff vooruit dacht ik
quote:En, al wat geluisterd?
Op zondag 15 februari 2004 20:32 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Thanks
quote:Ben druk bezig
Op zondag 15 februari 2004 20:46 schreef Maarten_GuiRo het volgende:
En, al wat geluisterd?
Sympathy
All eyes on me
Big Machine
It's over
Here is gone
Naked
Name
Slide
Black Balloon
So far away
So Long
Long Way Down
Acoustic #10
I Won't Tell Your Name
Solitude
Tucked Away
January Friend
Stop The World..
ik merk wel dat de oudere nummers wat meer richting punk gaan. erg fijn
[Dit bericht is gewijzigd door Baba-O-Riley op 15-02-2004 21:09]
Ok Go (You're so damn hot, Get over it, the fix is in, heel het album is erg goed)
Eagle-Eye Cherry (Save tonight, do you feel alright, when mermaids cry, falling in love again)
quote:Dat was idd een goeie tip! SUPERBAND
Op zondag 15 februari 2004 22:02 schreef Maarten_GuiRo het volgende:
Sister Hazel is gaaf man! Toffe tip!
De term 'smooth rock' is eigenlijk bij mij als eerste van toepassing op Steely Dan. Veel smoother dan dat wordt rock niet vind ik, maar die past zeker niet in het lijstje
Ok Go klinkt ook goed inderdaadquote:Op zondag 15 februari 2004 21:20 schreef Maarten_GuiRo het volgende:
Weer wat meer ontopic:<p>Ok Go (You're so damn hot, Get over it, the fix is in, heel het album is erg goed)<br>Eagle-Eye Cherry (Save tonight, do you feel alright, when mermaids cry, falling in love again)
"One Week"quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:06 schreef MrCrowley het volgende:Welk bekend nummer hadden de Barenaked Ladies nou ook al weer ?
Is dit dus tóch een cover? Ik dacht altijd dat het ging om de versie van Tal Bachman, maar die door iemand verkeerd gelabeld was. Ga hem meteen even beluisteren.quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:04 schreef Moody het volgende:
Fastball - She's so high above me (!) (cover van Tal Bachman)
Killer Queen is ook mooi jaquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:27 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Hah! Dank je!Heb er ondertussen al een paar beluisterd. Klinkt rustig, melancholisch ("Side", "Sing").... een beetje een muziekje voor een rustige zomeravond, met een wijn en een fromage
Erg fijn, moet ik zeggen
Hun cover van "Killer Queen" mag er ook zeer zeker wezen!![]()
En ik weet zéker dat dit wél een echte cover is, omdat ik destijds in Engeland singles heb gezien waar dit nummer op stond als B-kant.
Is dit "feel good" muziek? Ik bedoel, ik vond "Novocaine for the Soul" best droevig - wel een goed nummer overigens.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:14 schreef hoM3r het volgende:
Eels: De band waar ik het meeste nummers van heb op mijn playlist.
-Last stop this town
-Rock hard times
-Novacaine for the soul
Ik kan zo nog wel even doorgaan.
Hun laatste CD "Welcome to the Monkeyhouse" heeft inderdaad een aantal feel-good nummers, maar ze hebben ook ontzettende wazige nummers gemaakt die goed als slaapmutsje werken. Op "Dandy Warhols Come Down" staan er een aantal. Ik had die CD namelijk gekocht vanwege "Junkie", maar hij viel me best tegen. Totdat ik "Bohemian" en "We Used To Be Friends" hoorde, en ik de band nog een tweede kans gaf.quote:The Dandy Warhols- "Not if you were the last junkie on earth" Je kent het natuurlijk wel, "Bohemian like you" en zo.
Mwah, veel van hetzelfde, spreekt mij persoonlijk niet zo zeer aan.quote:Franz Ferdinand
Zag ik net op MTV, zou best eens leuk kunnen zijn.
De 'Phonics hebben inderdaad een paar leuke nummers, maar ook een hoop meuk. En die stem van Kelly Jones gaat me na 4 nummers écht vervelen.quote:Stereophonics-"Have a nice day"
Ja, dat was ook een fijn nummer.quote:en download ten slotte: Cornershop- "Brimful of asha" gewoon nog een keer, wat was dat een fijn liedje zeg. De fatboy slim uitvoering is ook wel vet.
"It's A Shame About Ray" is een heel goed album, met o.a. de titel-song, "Alison's Starting To Happen", "Rockin Stroll" en de cover van "Mrs. Robinson". Toen ik dit topic las heb ik meteen de CD nog eens uit de kast getrokken. Ik was vergeten hoe goed hij was. Inderdaad een goeie tipquote:Op zondag 29 februari 2004 16:20 schreef nozem het volgende:
The Lemonheads zijn ook nog niet genoemd zie ik.
Helemaal mee eens!quote:Jaren '90 was toch een aardig decennium eigenlijk
Plus:quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:23 schreef Moody het volgende:
The Jayhawks zijn ook niet slecht heb ik gemerkt...
Onderstaande nrs zijn wel goed:
- I'd run away
- I'm gonna make you love me (bekend van die snobbistische reclame)
- One mans problem
- Tailspin
ga ik ff checken...quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:10 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Plus:
"Save it for a rainy day"
"Crowded in the Wings"
"Take Me With You (When You Go)"
"Sister Cry"
probeer ook eens:quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:20 schreef Baba-O-Riley het volgende:
De band stond al wel in het lijstje aan het begin van dit topic, maar THE VERVE PIPE is ook zeer de moeite waard, IMO"Colorful", "Happiness Is", "Cup Of Tea" en "Never Let You Down" zijn heel goed. Ik ga nog meer van deze band uitzoeken. Dit heeft me namelijk nieuwsgierig gemaakt.
Komop zeg, noem dan gewoon het hele album op ipv slechts de helftquote:Op maandag 15 maart 2004 19:01 schreef Moody het volgende:
nee, ik vind de DMB ook niet veel soeps...
wel heb ik kennis gemaakt met Jason Mraz, dit zijn lekkere nummers:
Jason Mraz - Curbside prophet.mp3
Jason Mraz - No stopping us.mp3
Jason Mraz - On love, in sadness.mp3
Jason Mraz - The boy's gone.mp3
Jason Mraz - The remedy.mp3
Jason Mraz - You and I both.mp3
De Best Of. Ik zou iedereen toch aanraden om eerst hun reguliere albums en de dubbele live cd Across A Wire aan te schaffen. Die heb je nog niet allemaal neem ik aan?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:30 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Vandaag "Films About Ghosts" gekocht van de Counting Crows.. Heel fijne CD
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:29 schreef Gillingham het volgende:
[..]
De Best Of.
Nee, en ik was ook niet van plan om ze allemaal te gaan aanschaffen. Ik heb deze compilatie gekocht omdat ik *iets* van de CC wilde hebben. Ja, en ik weet dat je dan met "August and Everything After" moet beginnen, maar die lag er nu toevallig niet.quote:Ik zou iedereen toch aanraden om eerst hun reguliere albums en de dubbele live cd Across A Wire aan te schaffen. Die heb je nog niet allemaal neem ik aan?
Ik vind ze allemaal heel fijn eigenlijk. "Holiday in Spain", "A Long December", "Mrs Potter's Lullaby".. geen enkele misser. Alleen jammer dat "Goodnight Elisabeth" er niet bij staat..quote:Wat vind je de beste nummers van Films About Ghosts?
Ach, ik vind het wel een lief nummer...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:52 schreef Gillingham het volgende:
Alleen Big Yellow Taxi had er voor mij niet opgehoeven, maar dat was toch al zeker.
quote:Op zondag 28 maart 2004 13:38 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Een paar nummers gedownload en nu niet beginnen mekkerenen heb maar meteen de eerste twee albums besteld. "August" en "Recovering". Ben zeer onder de indruk van de nummers.
Zo'n muziek moet je op een regenachtige zondagmiddag opzetten, terwijl je aan het genieten bent van een kop erwtensoep of Senseo Crema of zo.... lekker bij de verwarming, met de hond snurkend aan je voeten...quote:Op zondag 28 maart 2004 20:18 schreef Moody het volgende:
Ik vind ze wel redelijk...iets te zeurderige zang naar mijn smaak....
Monkey en Mr. Jones zijn mijn favo's
Oh, wat is 't voor iets?quote:The Hidden Cameras is echt een aanrader vind ik....na nog eens zorgvuldig hun album geluisterd te hebben....
moeilijk te omschrijvenquote:Op zondag 28 maart 2004 20:36 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Oh, wat is 't voor iets?
"Fountains of Wayne" hebben inderdaad hele leuke liedjes...quote:ik geef nog een extra vermelding voor cake, fountains of wayne (mijn eerste gekochte CD), travis en the verve pipe
"One Week" is volgens mij wel het bekendste nummer van zequote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:53 schreef placebeau het volgende:
ik ken eigenlijk alleen "alcohol" van hen
Probeer ook eens:quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:50 schreef Baba-O-Riley het volgende:
BARENAKED LADIES heb ik vanavond es nader beluisterd, en ze hebben hele fijne nummertjes met een flinke dosis humor ("Brian Wilson", "Be My Yoko Ono", etc..). Af en toe een beetje erg ADHD-achtig, maar toch leuk...
Snoepjes:
"Brian Wilson"
"One Week"
"Grade 9"
"Enid"
"Old Apartment"
"The King Of Bedside Manor"
Volgens AMG:quote:Op zondag 18 april 2004 22:23 schreef Moody het volgende:
ik ook nog een tip: Idlewind
quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:00 schreef Moody het volgende:
maar niemand kent Better Than Ezra?
quote:Op zondag 21 maart 2004 15:51 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Een beetje gesnuffeld aan "Better Than Ezra" maar ze hadden niet genoeg nummers om me enthousiast te maken.
Ik vind ze niet overdreven goed.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:16 schreef Moody het volgende:
niemand kent Fool's Garden? aaaah dat kan niet
na een eind luisteren, toch wel hoorquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:48 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Kent? Hm, ga ik uitproberen... Maar uhhh... Zweedse versies? Die kun je toch niet mee zingen?![]()
ikke wel, heb een jaartje Zweeds gestudeerd aan de UvA vandaarquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:48 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Kent? Hm, ga ik uitproberen... Maar uhhh... Zweedse versies? Die kun je toch niet mee zingen?![]()
offtopic?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:44 schreef placebeau het volgende:
ja, strokes zijn wel goed, maar een beetje off-topic, vind ik.
juist ja, da's een van mijn favorieten in deze categorie.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:41 schreef Moody het volgende:
[..]
offtopic?
dit soort britrock past prima in dit topic juist
iets anders: They Might Be Giants heeft ook een paar leuke platen....
was mij al bekend jaquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:48 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik weet niet meer of ze al genoemd waren, maar SUPERGRASS is ook een erg fijne band.
Luistertips:
"Alright"
"Sun Hits The Sky"
"Seen The Light"
"Za"
"Richard III"
"Pumping On Your Stereo"
"In It For The Money"
"Angry"quote:Op zondag 13 juni 2004 14:52 schreef ASSpirine het volgende:
wat tips voor goede matchbox20 leidjes?
mijn aanraders:quote:Op zondag 13 juni 2004 14:52 schreef ASSpirine het volgende:
wat tips voor goede matchbox20 leidjes?
heb er al een paar (unwell, bent) die ik ook mooi vind
maar kan niet geloven dat dat ongeveer alles is
"In A Room" van Dodgy is ook super. Dat is in 19uhmm.96 of zo nog een hitje geweest.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:39 schreef Moody het volgende:
nieuwe tip: Dodgy
Harvey Danger is inderdaad ERG leuk! Heb de CD toen eigenlijk blindelings besteld nadat ik het nummer Flagpole Sitta had gehoord, en zeker geen spijt van gehad!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:39 schreef Moody het volgende:
Watashi Wa is niet helemaal mijn smaak...
kan
Ook Harvey Danger is het proberen waard met o.a. Flagpole sitta
Is dat niet dat nummer van "I'm not sick, but I'm not well.. lalalal"? Erg fijn nummer, ik wist niet dat dat van Harvey Danger was. Maar de cd is dus goed, begrijp ik?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:35 schreef diesel_boy het volgende:
Harvey Danger is inderdaad ERG leuk! Heb de CD toen eigenlijk blindelings besteld nadat ik het nummer Flagpole Sitta had gehoord, en zeker geen spijt van gehad!!![]()
Noem eens een paar nummers, ik denk wel dat ik ze ken.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:41 schreef Moody het volgende:
The Caesars (ook wel Caesars Palace genoemd) uit Zweden is ook een echte feel-good band...
Beetje kruising tussen Smash Mouth and britrock bands als The Strokes
waar haal je die weg?quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:58 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Nog wat lekkere SISTER HAZEL nummers en cover versies (te vinden via het officiele Sister Hazel-forum):
"September Gurls"
"We Can Work It Out"
"Sick To My Soul"
"Work In Progress"
"Walk Around Groovy"
Moet je even kijken onder "fansites" (een van de sticky topics) en eentje daarvan heeft ze. Het leuke aan dat forum is, is dat Ken Block (zanger van SH) zelf ook post.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:40 schreef Moody het volgende:
waar haal je die weg?
Ja, als ik het niet doe, doet niemand het :')quote:Op maandag 26 juli 2004 17:06 schreef placebeau het volgende:
leuke schop, moody
Ben vooral verliefd op haar stem en haar accent. en Road rage vind ik een zalig meezingnummer. Het is niet meteen hoogstaand, maar wel aangenaam en vrolijk.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:12 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik volg dit topic ook nog met een half oog hoor, en als ik iets tegenkom, dan kwak ik het hier wel neer. Idlewind was volgens mij al eens genoemd in dit topic, maar ik was er niet zo kapot van. Catatonia heeft me nooit kunnen boeien, op de een of andere manier.
Graag meer tipsquote:- Better Than Ezra
- Brendan Benson
- Caesars, The
- Dandy Warhols, The
- Dodgy
- Fountains of Wayne
- Harvey Danger
- Hidden Cameras
- Hootie & The Blowfish
- Idlewild
- Jason Mraz
- Jayhawks, The
- Keane
- Kula Shaker
- Maroon 5
- New Radicals
- Novastar
- Ocean Colour Scene
- Ok Go
- Shed Seven
- Spoon
- Spymob
- Strokes, The
- Tal Bachman
- They Might Be Giants
- Toad the Wet Sprocket
Hoeft ook niet, dit ding staat in mijn bookmarks, en als ik iets tegenkom, heb ik het topic zó weer gevondenquote:Ik blijf niet kicken he
Heb DF geprobeerd, maar ik kon niet echt warm van hem worden. Te hoog Joshua Kadison-gehaltequote:Op woensdag 8 september 2004 00:23 schreef Rosnesda het volgende:
Nog een tip. Voor mij oud, voor anderen wellicht nieuw: Donavon Frankenreiter. Heeft in Amerika een album uit wat ik al een tijdje heb, het is erg goed. Luister Free eens, met Jack Johnson. Als dat geen feel-good plaat is, weet ik het ook niet meer
Jup, die band ken ik....zijn wel goed.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:10 schreef Baba-O-Riley het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA, ik heb d'r weer ééntje hoor!
Ik kwam laatst de CD "Grave Dancers Union" van Soul Asylum tegen, en "Runaway Train" vond ik altijd wel een leuk liedje, dus ik had hem gekocht. De rest is gewoon precies wat in dit topic hoort. Lekkere rock met meezingrefreintjes! Had ik niet achter Soul Asylum uitgehaald.
Probeer:
"Growing Into You"
"Without A Trace"
"April Fool"
"New World"
"Get On Out"
"Keep It Up"
"Somebody To Shove"
"Misery"
Ben nu naar dit album aan het luisteren. Ben nu bij nummertje 3.quote:Op woensdag 16 maart 2005 13:01 schreef diesel_boy het volgende:
En ik doe er nog een goede tip bij: de nieuwe CD van Mae: The Everglow! Hele lekkere CD!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |