Goede tipquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Aha ok. Ben zelf overgestapt naar Sonarr en daar zit veel meer anime ondersteuning in.(Al kijk ik nooit animes maar een vriend vroeg dat laatst ook al. )
Je kan dan ook specifieke woorden laten zoeken die er in moeten zitten (dual audio of dub werken normaal allebei) dat zou je eens kunnen proberen.
Sonarr gaat binnekort ook torrents supporten dus dan zou je dat ook kunnen gebruiken in princiepen dus dan zou je nyaa kunnen gebruiken
True. Dan zal het idd wel voor de laatste keer zo lang open zijn geweestquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:16 schreef Beavis het volgende:
[..]
Inderdaad, dus sla je slag nu het nog kan.
Het is echt de moeite waard
ik kijk niet superveel anime voornamelijk naruto en one piece en fairy tail en die komen zonder problemen binnen en als tag heb ik horriblesubsquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Aha ok. Ben zelf overgestapt naar Sonarr en daar zit veel meer anime ondersteuning in.(Al kijk ik nooit animes maar een vriend vroeg dat laatst ook al. )
Je kan dan ook specifieke woorden laten zoeken die er in moeten zitten (dual audio of dub werken normaal allebei) dat zou je eens kunnen proberen.
Sonarr gaat binnekort ook torrents supporten dus dan zou je dat ook kunnen gebruiken in princiepen dus dan zou je nyaa kunnen gebruiken
Neem aan dat met N&T je DMCA takedowns bedoeld. Elke usenet provider en indexer mag gevraagd worden voor een DMCA takedown.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:53 schreef trigt013 het volgende:
Heel veen usenet servers hebben last van N&T, maar er moeten toch wel arabische, russische of chinese usenet servers zijn die lak hebben aan deze amerikaanse/europese wetgeving? Aangezien de taal geen probleem is?
Zijn er dit soort usenet servers, kunnen we niet verder kijken dan europees/amerikaans?
in de praktijk betekent dat dus even grote (of zelfs grotere) bestanden en "betere" kwaliteit (>90% v/d mensen zal het verschil niet zien)quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:44 schreef mime_negert het volgende:
Lees net over x265 releases, zelfde kwaliteit kleinere bestandsgrootte. Klinkt goed, sommige releasegroepen zijn er mee bezig.
tuurlijk, maar een arabisch, russische of chinese provider zal enkel zijn middelvinger opsteken.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Neem aan dat met N&T je DMCA takedowns bedoeld. Elke usenet provider en indexer mag gevraagd worden voor een DMCA takedown.
Ja ik snap wat je bedoeld inderdaad, vriend van mij heeft ook meerdere vpsjes in zo'n landen staan die gewoon advertisen dat ze niet aan DMCA doen lol.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:41 schreef trigt013 het volgende:
[..]
tuurlijk, maar een arabisch, russische of chinese provider zal enkel zijn middelvinger opsteken.
Dat heb je dan verkeerd gelezen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:15 schreef mime_negert het volgende:
Ik dacht gelezen te hebben dat een serie in 1080p rond de 500 MB zou zijn.
Ik dacht dat H.265 ook wel HEVC ( High efficiency video codec ) iets was voor 4K?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:01 schreef killerkip69 het volgende:
h.265 mkv... iemand PM'd hierover anders had ik er niks van geweten. Je hebt ook van die 300mb-MKV's perfecte kwaliteitDe tijd van xvid met custom matrix/matrices
![]()
![]()
Te vroeg, er is voor een hoop platformen nog niet eens hardware acceleratie voor x.265. Dat betekent dat alles door de CPU gedaan moet worden, dat is totaal niet efficiënt. Het heeft enorm lang geduurd voordat met overstapte op x.264, ik zie de grote releasegroepen nog niet zo snel overstappen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:44 schreef mime_negert het volgende:
Lees net over x265 releases, zelfde kwaliteit kleinere bestandsgrootte. Klinkt goed, sommige releasegroepen zijn er mee bezig.
Geld moet rollenquote:
Dat dus, heb zelf ook wel eens als test een film in H265 ge-encode... Dat duurde bijna een weekend. Dezelfde film in H264 encoden duurde de lengte van de film ongeveer. Uiteindelijk ongeveer van gelijke grootte en ik kon geen kwaliteitsverschil zien.quote:Op zondag 22 februari 2015 09:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Te vroeg, er is voor een hoop platformen nog niet eens hardware acceleratie voor x.265. Dat betekent dat alles door de CPU gedaan moet worden, dat is totaal niet efficiënt. Het heeft enorm lang geduurd voordat met overstapte op x.264, ik zie de grote releasegroepen nog niet zo snel overstappen.
Netflix.quote:Op zondag 22 februari 2015 10:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben zegmaar geïnteresseerd in usenet.
Maar is er niet nog ander manier
Thanks voor de tip!quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:14 schreef alwaysonhold het volgende:
Tip van de dag. Pfmonkey ( indexer) is open qua registraties 👍👍
Yep, qua nl sub aanbod is het wat minder. Maar eey, lang leve subscene dot com voor engelse subs. Aanbod pfmonkey is heel uitgebreid.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:54 schreef cp87 het volgende:
[..]
Thanks voor de tip!
Ik kom vanuit Spotnet, maar bij Pfmonkey is het wel wat lastiger te zien of er NL subs bij zitten of niet?
Zo te zien zet PFmonkey de encrypted zooi van QoQ allemaal om in normale titels.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:54 schreef cp87 het volgende:
[..]
Thanks voor de tip!
Ik kom vanuit Spotnet, maar bij Pfmonkey is het wel wat lastiger te zien of er NL subs bij zitten of niet?
En is dat goed? Krijg ze wel allemaal binnenquote:Op zondag 22 februari 2015 13:08 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Zo te zien zet PFmonkey de encrypted zooi van QoQ allemaal om in normale titels.
Geen idee, download het niet, maar hij vroeg of het lastiger zoeken was, daarop moet het antwoord dus nee zijn.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:09 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
En is dat goed? Krijg ze wel allemaal binnen
Tevens is Pfmonkey sinds gister ssl encrypted. Toch fijnquote:Op zondag 22 februari 2015 13:10 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Geen idee, download het niet, maar hij vroeg of het lastiger zoeken was, daarop moet het antwoord dus nee zijn.
Je kan zelfs op de encrypted naam zoeken, dan vind je hem nog op PFmonkey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |