abonnement Unibet Coolblue
pi_149686770
quote:
2s.gif Op zondag 15 februari 2015 09:51 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Toch zetten ze nog genoeg op het usenet. :)

Denk dat ze eindelijk eens slim worden bij de vereniging QoQ.
Je bedoelt dat ze nog genoeg posten maar dat het in beperkte mate te vinden is op Spotnet? Voorheen was het inderdaad zo dat ze bakken met films uploaden en dat dus ook alles te vinden was daar. Waar moet ik nu zijn dan? :D
pi_149686843
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 10:16 schreef cp87 het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ze nog genoeg posten maar dat het in beperkte mate te vinden is op Spotnet? Voorheen was het inderdaad zo dat ze bakken met films uploaden en dat dus ook alles te vinden was daar. Waar moet ik nu zijn dan? :D
Overal behalve op Spotnet.
Denk dat ze zich nu meer richten op sites met registratie plicht.

Iedereen wordt er namelijk flauw van dat wanneer iets op Spotnet terechtkomt/gespot wordt dat het binnen 72u meestal offline is door een Notice & Takedown.

Zelfs QoQ moest op een bepaald punt 1 film 5 of 6 x her uploaden.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_149686899
Oké goed om te weten. Wat raadt jij aan ter vervanging van Spotnet? De goede registratie sites zijn invite only begreep ik :(
pi_149687045
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 10:24 schreef cp87 het volgende:
Oké goed om te weten. Wat raadt jij aan ter vervanging van Spotnet? De goede registratie sites zijn invite only begreep ik :(
Als het toch moet....... Dutplanet punt net :) :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door alwaysonhold op 15-02-2015 10:40:33 ]
pi_149687119
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 10:24 schreef cp87 het volgende:
Oké goed om te weten. Wat raadt jij aan ter vervanging van Spotnet? De goede registratie sites zijn invite only begreep ik :(
Nee hoor, zelfs bij de originele thuisbasis van QoQ is gewoon zonder invite te registreren. :)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_149789329
Tip van de dag. Pfmonkey ( indexer) is open qua registraties 👍👍
pi_149789442
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 10:16 schreef cp87 het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ze nog genoeg posten maar dat het in beperkte mate te vinden is op Spotnet? Voorheen was het inderdaad zo dat ze bakken met films uploaden en dat dus ook alles te vinden was daar. Waar moet ik nu zijn dan? :D
dognzb

Nzbs
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149794629
Al mijn usenet vrienden hebben nu account voor pfmonkey. Usenet heaven vandaag. Top
pi_149795504
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 15:18 schreef alwaysonhold het volgende:
Al mijn usenet vrienden hebben nu account voor pfmonkey. Usenet heaven vandaag. Top
Alle 2 ja? :T :P
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149867485
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 12:14 schreef alwaysonhold het volgende:
Tip van de dag. Pfmonkey ( indexer) is open qua registraties 👍👍
Dat was dan ook voor de laaste keer. Nu word het invite only.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 20:16:14 #261
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_149867856
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:05 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Dat was dan ook voor de laaste keer. Nu word het invite only.
Inderdaad, dus sla je slag nu het nog kan.
Het is echt de moeite waard :Y
pi_149868277
quote:
4s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:16 schreef Beavis het volgende:

[..]

Inderdaad, dus sla je slag nu het nog kan.
Het is echt de moeite waard :Y
Maar wel jammer dat je geen gebruik kunt maken van de API zonder te doneren. Nu is $10 niet veel, maar ik twijfel aan de toegevoegde waarden boven de sickbeard index, womble en een dognzb account (heb ik wel VIP).
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 20:53:37 #263
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_149869208
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:28 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Maar wel jammer dat je geen gebruik kunt maken van de API zonder te doneren. Nu is $10 niet veel, maar ik twijfel aan de toegevoegde waarden boven de sickbeard index, womble en een dognzb account (heb ik wel VIP).
Ja, dat is een eigen afweging. Ik heb ook dog maar ik heb nooit getwijfeld aan PFM: better safe than sorry.
Ik val mij geen buil voor $10 dus ik doe niet moeilijk. Natuurlijk kan niet bij een ander in de portemonnee kijken dus ik kan alleen aanraden om het wel te doen maar je moet zelf weten of je het ervoor over hebt. :)
pi_149869697
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:53 schreef Beavis het volgende:

[..]

Ja, dat is een eigen afweging. Ik heb ook dog maar ik heb nooit getwijfeld aan PFM: better safe than sorry.
Ik val mij geen buil voor $10 dus ik doe niet moeilijk. Natuurlijk kan niet bij een ander in de portemonnee kijken dus ik kan alleen aanraden om het wel te doen maar je moet zelf weten of je het ervoor over hebt. :)
Qua financiën geen issue. Ik vraag me meer af wat de toevoeging is wat betreft volledigheid van je dekking wat betreft nzb's. Ik heb bijvoorbeeld vooral moeite met het binnenharken van dubbed anime. Voor de rest, al mijn lopende series worden prima gedekt vooralsnog, wellicht in de toekomst een donatie doen.

Tenzij jij nu al kunt zeggen dat het de moeite waard is, voor de anime bijvoorbeeld ;)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_149869711
Heeft iemand hier ook een alternatief voor usenetstorm.com? Dat was een website die je kon gebruiken om van usenet te downloaden. Ik kom er vandaag achter dat de website door gelinkt wordt naar alt binaries. Ik heb als gezocht, maar iets soortgelijks schijnt niet te bestaan (wel met registratie; nzblords.com maar dat werkt niet).
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:12:06 #266
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_149869829
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:08 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Qua financiën geen issue. Ik vraag me meer af wat de toevoeging is wat betreft volledigheid van je dekking wat betreft nzb's. Ik heb bijvoorbeeld vooral moeite met het binnenharken van dubbed anime. Voor de rest, al mijn lopende series worden prima gedekt vooralsnog, wellicht in de toekomst een donatie doen.

Tenzij jij nu al kunt zeggen dat het de moeite waard is, voor de anime bijvoorbeeld ;)
Dat kan ik niet.
Ik heb gewoon graag twee "zekerheden" voor het geval dat een zekerheid tijdelijk uitvalt.
pi_149870543
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:12 schreef Beavis het volgende:

[..]

Dat kan ik niet.
Ik heb gewoon graag twee "zekerheden" voor het geval dat een zekerheid tijdelijk uitvalt.
Yes, snap ik :) Begrijp ik ook wel, heb even zitten neuzen en vind het best een volledige indexer voor mijn gewenste series/films.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_149870846
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:08 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Qua financiën geen issue. Ik vraag me meer af wat de toevoeging is wat betreft volledigheid van je dekking wat betreft nzb's. Ik heb bijvoorbeeld vooral moeite met het binnenharken van dubbed anime. Voor de rest, al mijn lopende series worden prima gedekt vooralsnog, wellicht in de toekomst een donatie doen.

Tenzij jij nu al kunt zeggen dat het de moeite waard is, voor de anime bijvoorbeeld ;)
Wat gebruik je voor het downloaden? of doe je alles handmatig?
pi_149872043
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:42 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Wat gebruik je voor het downloaden? of doe je alles handmatig?
Sickbeard, sabnzbd, couchpotato i.c.m. newsgroup (Newshosting). Alles automatisch :)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_149872644
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:14 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Sickbeard, sabnzbd, couchpotato i.c.m. newsgroup (Newshosting). Alles automatisch :)
Aha ok. Ben zelf overgestapt naar Sonarr en daar zit veel meer anime ondersteuning in.(Al kijk ik nooit animes maar een vriend vroeg dat laatst ook al. )
Je kan dan ook specifieke woorden laten zoeken die er in moeten zitten (dual audio of dub werken normaal allebei) dat zou je eens kunnen proberen.
Sonarr gaat binnekort ook torrents supporten dus dan zou je dat ook kunnen gebruiken in princiepen dus dan zou je nyaa kunnen gebruiken
pi_149873239
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:32 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Aha ok. Ben zelf overgestapt naar Sonarr en daar zit veel meer anime ondersteuning in.(Al kijk ik nooit animes maar een vriend vroeg dat laatst ook al. )
Je kan dan ook specifieke woorden laten zoeken die er in moeten zitten (dual audio of dub werken normaal allebei) dat zou je eens kunnen proberen.
Sonarr gaat binnekort ook torrents supporten dus dan zou je dat ook kunnen gebruiken in princiepen dus dan zou je nyaa kunnen gebruiken
Goede tip :) Ga ik eens proberen

Torrents vind ik maar vervelend, heb nu een weekje de sickbeard_torrents alpha geprobeerd maar krijg teveel zooi binnen. Wel fijn bij de alpha versie is de subtitle ondersteuning, sickbeard download die nu ook automatisch in het Engels en Nederlands.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_149875358
quote:
4s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:16 schreef Beavis het volgende:

[..]

Inderdaad, dus sla je slag nu het nog kan.
Het is echt de moeite waard :Y
True. Dan zal het idd wel voor de laatste keer zo lang open zijn geweest
pi_149875728
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:32 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Aha ok. Ben zelf overgestapt naar Sonarr en daar zit veel meer anime ondersteuning in.(Al kijk ik nooit animes maar een vriend vroeg dat laatst ook al. )
Je kan dan ook specifieke woorden laten zoeken die er in moeten zitten (dual audio of dub werken normaal allebei) dat zou je eens kunnen proberen.
Sonarr gaat binnekort ook torrents supporten dus dan zou je dat ook kunnen gebruiken in princiepen dus dan zou je nyaa kunnen gebruiken
ik kijk niet superveel anime voornamelijk naruto en one piece en fairy tail en die komen zonder problemen binnen en als tag heb ik horriblesubs :P (voor tag te kunnen zetten moet je advance settings aan hebben staan en dan bij indexers vanonder voorbeeld tag maken must contain en daar de releasegroup die je wilt)

die torrent support zit er al in ieder geval in de develop branch.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 09:53:05 #274
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_149881181
Heel veen usenet servers hebben last van N&T, maar er moeten toch wel arabische, russische of chinese usenet servers zijn die lak hebben aan deze amerikaanse/europese wetgeving? Aangezien de taal geen probleem is?

Zijn er dit soort usenet servers, kunnen we niet verder kijken dan europees/amerikaans?
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 10:44:10 #275
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_149881921
Lees net over x265 releases, zelfde kwaliteit kleinere bestandsgrootte. Klinkt goed, sommige releasegroepen zijn er mee bezig. *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')