quote:LOTING KNVB BEKER 2014/’15
De loting voor de KNVB beker seizoen 2014/’15 vindt donderdag 3 juli 14.00 uur plaats in het KNVB Bondsbureau in Zeist. In totaal komen 85 teams uit in het KNVB bekertoernooi. Tijdens de loting zijn de betaaldvoetbalorganisaties, Achilles’29, de kampioenen van de Topklassen en de (plaatsvervangend) periodekampioenen van de Topklassen vrijgesteld van de eerste speelronde. Zij stromen in de tweede speelronde in.
Bekeropzet 2014/’15
Het toernooi om de KNVB beker kent komend seizoen de volgende opzet:
1e ronde woensdag 27 augustus 2014:
42 deelnemers (amateurverenigingen)
21 wedstrijden (zoveel als mogelijk zaterdag- tegen zondagverenigingen)
2e ronde dinsdag 23, woensdag 24 en donderdag 25 september 2014:
64 deelnemers (21 winnaars 1e ronde + vrijgestelde en vrijgelote clubs)
32 wedstrijden (Europees spelende clubs komen niet tegen elkaar uit)
3e ronde dinsdag 28, woensdag 29 oktober en donderdag 30 oktober 2014:
32 deelnemers (32 winnaars 2e ronde)
16 wedstrijden (Europees spelende clubs komen niet tegen elkaar uit)
1/8e finales dinsdag 16, woensdag 17 en donderdag 18 december 2014:
8 wedstrijden (16 winnaars 3e ronde)
1/4e finales dinsdag 27, woensdag 28 en donderdag 29 januari 2015:
4 wedstrijden (8 winnaars 1/8e finales)
1/2e finales dinsdag 7, woensdag 8 of donderdag 9 april 2015:
2 wedstrijden (4 winnaars 1/4e finales)
Finale zondag 3 mei 2015, 18.00 uur:
Winnaar van eerst gelote halve finalewedstrijd wordt als thuisspelend team in de finale aangemerkt.
echt wat een debielenquote:
quote:
twitter:bernievanjoppen twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 00:11:54sluit alle ramen en deuren,ik heb bonen gegeten vanavond.zit weer lekker van me af te beren.kanker zeg wat een meur reageer retweet
Jongen, hij wordt uitgekotst op Spangen. Bij Sparta de hele tijd lopen janken en te stampen. Wordt verhuurd aan dordt, janken van blijdschap na het promotiefeest van Dordt tegen sparta. In augustus wil hij zo graag naar Dordt, sparta wil hem niet verhuren. Maken hem lekker om ervoor te zorgn dat hij bijtekent. Nu alweer lopen janken huilen Gedraagt zich in het veld als de nieuwe ronaldo.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:10 schreef Adames het volgende:
[..]
echt wat een debielen
verwachten dat de spits van een middenmoter in de eerste divisie een wereldvoetballer is.
twitter:Angeladallau twitterde op donderdag 30-10-2014 om 23:12:33Gladon hoe haal je het in je kop om te lachen na deze wedstrijd. Klootzak! reageer retweet
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Angeladallau twitterde op donderdag 30-10-2014 om 23:12:33Gladon hoe haal je het in je kop om te lachen na deze wedstrijd. Klootzak! reageer retweet
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:45 schreef WeertGeeIders het volgende:
Zojuist 100 op Sparta gezet!
Stel me niet teleur Spartanen
Leuk koppie zegquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
naar de paaldansvereniging met renequote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:18 schreef hafcfan het volgende:
Gewoon lekker uitgaan vanavond ja toch
Breuer de gekke fikser.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
naar de paaldansvereniging met rene
Nee, hebben ze niet. Vind dat trouwens altijd zo'n gezeur. Lekker boeiend.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:18 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:
Hebben de clubs die Europees spelen nog een beschermde status? Wat ik trouwens echt een verschrikkelijk slechte regeling vind. Gewoon alles vanaf ronde 1 in één pot, dat is beker voetbal!
Zijn blaadje is voor hommo,squote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word echt schijtziek van die Regi Blinker, man man man
Die Regi niet met zijn teksten wat een gebral komt daar uit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hosselt iedereen achter Rotterdam CS
De reus tegen de kleine muis.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word echt schijtziek van die Regi Blinker, man man man
Teveel rotte kip gevreten vroegerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die Regi niet met zijn teksten wat een gebral komt daar uit.
JJvG zegt "Ik ga zo loten" dus lijkt me wel.quote:
Eersterij ook niet. Geen idee waar ik een stream kan vinden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:26 schreef DeHovenier het volgende:
Jan Piemelmuis doet et ook weer ns niet
Als je favo club daar door wordt benadeeld zal je er toch wel anders over denkenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, hebben ze niet. Vind dat trouwens altijd zo'n gezeur. Lekker boeiend.
Lees de KNVB twitter eens, Hans.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerst nog samenvattingen, loting dus pas rond 00:00 waarschijnlijk.
Ook wel interessant.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kun je nou zeggen dat er één specifieke club benadeeld wordt? Ook zonder beschermde status kun je Ajax, PSV of Feyenoord loten hoor. Sowieso doen er in de rondes waar die status speelt nog zo veel teams mee dat het geen enkele noemenswaardige invloed op het toernooi heeft.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:26 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:
[..]
Als je favo club daar door wordt benadeeld zal je er toch wel anders over denken
Apart, normaal is de loting altijd pas na de samenvattingen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees de KNVB twitter eens, Hans.
Ze moeten eerst de balletjes nog even opwarmen voor ze beginnenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haha, u mad?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE TWAALFUUR, POEP OEP POEP
Ai, na bedtijd dus.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zit diepquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Watquote:
Feyenoord kan je niet loten hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zeggen dat er één specifieke club benadeeld wordt? Ook zonder beschermde status kun je Ajax, PSV of Feyenoord loten hoor. Sowieso doen er in de rondes waar die status speelt nog zo veel teams mee dat het geen enkele noemenswaardige invloed op het toernooi heeft.
Deze manquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh. Opblijfavond.quote:
Ja de clubs zonder beschermde status worden toch benadeeld tegenover te clubs met een beschermde status. De clubs met een beschermde status ontlopen zo de meest zware tegenstander die ze kunnen treffen. Terwijl de clubs zonder beschermde status die wel kunnen treffen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zeggen dat er één specifieke club benadeeld wordt? Ook zonder beschermde status kun je Ajax, PSV of Feyenoord loten hoor. Sowieso doen er in de rondes waar die status speelt nog zo veel teams mee dat het geen enkele noemenswaardige invloed op het toernooi heeft.
quote:At the peak of his career in England, he was set to earn a sponsorship deal with a major sunglasses manufacturer; much to the amusement of the British press, the deal was scrapped when it was revealed Blinker had been mistaken for Edgar Davids, a footballer renowned for his use of eyewear
Welk open kanaal? RTL 7?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
De bekersamenvattingen op het open kanaal beginnen om 23:33.
Ga er niet helemaal mijn tv voor aanzettenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Een stream willen hebben om een fucking loting te zien.
Twente is door hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
Echt 0 verrassingen deze ronde
Dus? Zonder beschermde statussen kunnen kleine clubs ook Ajax en PSV loten. Ik vind het echt gejank om niets. Oh boehoe, dan heb je 3,4% kans om Ajax te treffen in plaats van 3,2.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:30 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:
[..]
Ja de clubs zonder beschermde status worden toch benadeeld tegenover te clubs met een beschermde status. De clubs met een beschermde status ontlopen zo de meest zware tegenstander die ze kunnen treffen. Terwijl de clubs zonder beschermde status die wel kunnen treffen.
Natuurlijk. Snel inschakelen!quote:
Wijze woorden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Natuurlijk. Snel inschakelen!
M'n opa zei altijd: beter een vroege vogel dan een late meeuw die 's ochtends op je stoep staat te pissen.
Idd.quote:
Wordt synchroon uitgezonden met FOX Sports.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd.
Samenvatting Treffers en NEC is al bezig btw.
Goed om te weten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt synchroon uitgezonden met FOX Sports.
Deugniet is het ook.quote:
Hoax. NAC thuis.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou de loting:
Volendam-Ajax
Psv-VVV
Heracles-nec
De Graafschap-Excelsior
Roda-Vitesse
Cambuur-Az
Nac-Groningen
Pec Zwolle-Twente
Dit ziet er wel logisch uit jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou de loting:
Volendam-Ajax
Psv-VVV
Heracles-nec
De Graafschap-Excelsior
Roda-Vitesse
Cambuur-Az
Nac-Groningen
Pec Zwolle-Twente
Ik doe een serieuze voorspelling. Wil gewoon weten hoeveel ik er goed heb.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:45 schreef Tchock het volgende:
De vorige vierentwintig keer dat mensen de loting voorspelden vond ik het grappiger eigenlijk.
PEC-Twente kan niet missen andersquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:45 schreef Tchock het volgende:
De vorige vierentwintig keer dat mensen de loting voorspelden vond ik het grappiger eigenlijk.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe een serieuze voorspelling.
Ik voorspel dat je er twee goed hebt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe een serieuze voorspelling. Wil gewoon weten hoeveel ik er goed heb.
Hoax, PEC en Ajax hebben beiden standaard makkelijke loting.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
PEC-Twente kan niet missen andersNet als Volendam-Ajax.
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie het idee van een loting nog eens nalezen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
PEC-Twente kan niet missen andersNet als Volendam-Ajax.
wat zit jij nou te zeiken zeg, jezesquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Misschien moeten jullie het idee van een loting nog eens nalezen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat zit jij nou te zeiken zeg, jezes
quote:
Kijk dan naar het decoderkanaal via janlul, hansie.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:48 schreef Tchock het volgende:
Ik geef het op. Er is geen gratis stream van het open kanaal van Fox online.
Doet 't niet. Ik heb ook al veel te veel moeite gedaan voor die kutloting trouwens.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk dan naar het decoderkanaal via janlul, hansie.
Sorry ik zal volgende keer weer gewoon braaf dezelfde grap maken als iedereen zoals het hoort. KNJB. Bedankt hans. 40-45 minuten wachten nog tot de loting begint. Neuzen zullen wel weer een amateurclub loten.quote:
Ajax loot wel vaak redelijk gemakkelijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sorry ik zal volgende keer weer gewoon braaf dezelfde grap maken als iedereen zoals het hoort. KNJB. Bedankt hans. 40-45 minuten wachten nog tot de loting begint. Neuzen zullen wel weer een amateurclub loten.
Loting voorspellen is toch wel leuk joh.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sorry ik zal volgende keer weer gewoon braaf dezelfde grap maken als iedereen zoals het hoort. KNJB. Bedankt hans. 40-45 minuten wachten nog tot de loting begint. Neuzen zullen wel weer een amateurclub loten.
Nou goed, vooruit:quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Loting voorspellen is toch wel leuk joh.
Deze vind ik ook wel leuk. Alleen Volendam - Excelsior slaat nergens op.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:48 schreef Zorro het volgende:
Roda JC - VVV
AZ - ajax
Groningen - Cambuur
Heracles - Twente
PSV - NAC
Vitesse - NEC
PEC Zwolle - De Graafschap
Volendam - Excelsior
Lijkt me wel wat
Jammer voor je dat ik in de 60e minuut mijn geld heb gecashed ( 275 euro ) omdat het een kwestie van tijd was dat roda zou scoren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |