naar de paaldansvereniging met renequote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:18 schreef hafcfan het volgende:
Gewoon lekker uitgaan vanavond ja toch
Breuer de gekke fikser.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
naar de paaldansvereniging met rene
Nee, hebben ze niet. Vind dat trouwens altijd zo'n gezeur. Lekker boeiend.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:18 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:
Hebben de clubs die Europees spelen nog een beschermde status? Wat ik trouwens echt een verschrikkelijk slechte regeling vind. Gewoon alles vanaf ronde 1 in één pot, dat is beker voetbal!
Zijn blaadje is voor hommo,squote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word echt schijtziek van die Regi Blinker, man man man
Die Regi niet met zijn teksten wat een gebral komt daar uit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hosselt iedereen achter Rotterdam CS
De reus tegen de kleine muis.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word echt schijtziek van die Regi Blinker, man man man
Teveel rotte kip gevreten vroegerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die Regi niet met zijn teksten wat een gebral komt daar uit.
JJvG zegt "Ik ga zo loten" dus lijkt me wel.quote:
Eersterij ook niet. Geen idee waar ik een stream kan vinden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:26 schreef DeHovenier het volgende:
Jan Piemelmuis doet et ook weer ns niet
Als je favo club daar door wordt benadeeld zal je er toch wel anders over denkenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, hebben ze niet. Vind dat trouwens altijd zo'n gezeur. Lekker boeiend.
Lees de KNVB twitter eens, Hans.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerst nog samenvattingen, loting dus pas rond 00:00 waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |