Goed om te weten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt synchroon uitgezonden met FOX Sports.
Deugniet is het ook.quote:
Hoax. NAC thuis.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou de loting:
Volendam-Ajax
Psv-VVV
Heracles-nec
De Graafschap-Excelsior
Roda-Vitesse
Cambuur-Az
Nac-Groningen
Pec Zwolle-Twente
Dit ziet er wel logisch uit jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou de loting:
Volendam-Ajax
Psv-VVV
Heracles-nec
De Graafschap-Excelsior
Roda-Vitesse
Cambuur-Az
Nac-Groningen
Pec Zwolle-Twente
Ik doe een serieuze voorspelling. Wil gewoon weten hoeveel ik er goed heb.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:45 schreef Tchock het volgende:
De vorige vierentwintig keer dat mensen de loting voorspelden vond ik het grappiger eigenlijk.
PEC-Twente kan niet missen andersquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:45 schreef Tchock het volgende:
De vorige vierentwintig keer dat mensen de loting voorspelden vond ik het grappiger eigenlijk.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe een serieuze voorspelling.
Ik voorspel dat je er twee goed hebt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe een serieuze voorspelling. Wil gewoon weten hoeveel ik er goed heb.
Hoax, PEC en Ajax hebben beiden standaard makkelijke loting.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
PEC-Twente kan niet missen andersNet als Volendam-Ajax.
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie het idee van een loting nog eens nalezen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
PEC-Twente kan niet missen andersNet als Volendam-Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |