Goed om te weten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt synchroon uitgezonden met FOX Sports.
Deugniet is het ook.quote:
Hoax. NAC thuis.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou de loting:
Volendam-Ajax
Psv-VVV
Heracles-nec
De Graafschap-Excelsior
Roda-Vitesse
Cambuur-Az
Nac-Groningen
Pec Zwolle-Twente
Dit ziet er wel logisch uit jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou de loting:
Volendam-Ajax
Psv-VVV
Heracles-nec
De Graafschap-Excelsior
Roda-Vitesse
Cambuur-Az
Nac-Groningen
Pec Zwolle-Twente
Ik doe een serieuze voorspelling. Wil gewoon weten hoeveel ik er goed heb.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:45 schreef Tchock het volgende:
De vorige vierentwintig keer dat mensen de loting voorspelden vond ik het grappiger eigenlijk.
PEC-Twente kan niet missen andersquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:45 schreef Tchock het volgende:
De vorige vierentwintig keer dat mensen de loting voorspelden vond ik het grappiger eigenlijk.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe een serieuze voorspelling.
Ik voorspel dat je er twee goed hebt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe een serieuze voorspelling. Wil gewoon weten hoeveel ik er goed heb.
Hoax, PEC en Ajax hebben beiden standaard makkelijke loting.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
PEC-Twente kan niet missen andersNet als Volendam-Ajax.
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie het idee van een loting nog eens nalezen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
PEC-Twente kan niet missen andersNet als Volendam-Ajax.
wat zit jij nou te zeiken zeg, jezesquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Misschien moeten jullie het idee van een loting nog eens nalezen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat zit jij nou te zeiken zeg, jezes
quote:
Kijk dan naar het decoderkanaal via janlul, hansie.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:48 schreef Tchock het volgende:
Ik geef het op. Er is geen gratis stream van het open kanaal van Fox online.
Doet 't niet. Ik heb ook al veel te veel moeite gedaan voor die kutloting trouwens.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk dan naar het decoderkanaal via janlul, hansie.
Sorry ik zal volgende keer weer gewoon braaf dezelfde grap maken als iedereen zoals het hoort. KNJB. Bedankt hans. 40-45 minuten wachten nog tot de loting begint. Neuzen zullen wel weer een amateurclub loten.quote:
Ajax loot wel vaak redelijk gemakkelijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sorry ik zal volgende keer weer gewoon braaf dezelfde grap maken als iedereen zoals het hoort. KNJB. Bedankt hans. 40-45 minuten wachten nog tot de loting begint. Neuzen zullen wel weer een amateurclub loten.
Loting voorspellen is toch wel leuk joh.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sorry ik zal volgende keer weer gewoon braaf dezelfde grap maken als iedereen zoals het hoort. KNJB. Bedankt hans. 40-45 minuten wachten nog tot de loting begint. Neuzen zullen wel weer een amateurclub loten.
Nou goed, vooruit:quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Loting voorspellen is toch wel leuk joh.
Deze vind ik ook wel leuk. Alleen Volendam - Excelsior slaat nergens op.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:48 schreef Zorro het volgende:
Roda JC - VVV
AZ - ajax
Groningen - Cambuur
Heracles - Twente
PSV - NAC
Vitesse - NEC
PEC Zwolle - De Graafschap
Volendam - Excelsior
Lijkt me wel wat
Jammer voor je dat ik in de 60e minuut mijn geld heb gecashed ( 275 euro ) omdat het een kwestie van tijd was dat roda zou scoren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |