Aha. Ach met al dat gekloot in ons belastingstelsel heb ik mezelf maar voorgenomen me er niet te druk over te maken. Ik zie de blauwe envelop wel tegemoet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij werd deze regeling gecompenseerd met een belastingverlaging voor de middeninkomens.
Ik weet het niet precies meer want het is vrij lang geleden aangekondigd. Misschien dat daarom iedereen nu zo verontwaardigd zit te doen.
Wat is in deze een topinkomen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
De bovenste, want de heffings- en arbeidskorting zijn met ingang van 2014 niet omlaag gegaan voor lage inkomens. Alleen de topinkomens hebben die eu700 te verwachten.
Het is kwalijk dat het al een jaar bekend is en er al die tijd blijkbaar niets gebeurd is. Nalatigheid gecreeerd door de overheid afschuiven op de bevolking is triest. Stel het dan een jaar uit ofzo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:52 schreef Stranger het volgende:
[..]
Er is hier inderdaad al veel ophef over geweest eind 2013/begin 2014. Toen werd er ook al gesproken van een 'foutenregen' in de VA en werd iedereen aangeraden hun VA te controleren en aan te passen, omdat ze anders bij de definitieve aanslag een tegenslag konden verwachten. Daarom kan er hier ook niet gesproken worden van een 'onaangename verrassing', maar meer van laksheid.
Maar ja, als de titel niet schreeuwerig genoeg is bereikt het de 'De fik erin'-tokkies niet.
Van enkele tientjes tot een paar honderd euro over het algemeen. Met een gemiddelde van 150 las ik.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bericht rept immers over miljoenen Nederlanders die een naheffing tegemoet kunnen zien.
Tussen 300 en 700 euro, dacht ik te hebben opgevangen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Van enkele tientjes tot een paar honderd euro over het algemeen. Met een gemiddelde van 150 las ik.
http://www.telegraaf.nl/d(...)50_naheffing___.htmlquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tussen 300 en 700 euro, dacht ik te hebben opgevangen.
Soep wordt waarschijnlijk niet zo heet gegeten, was mijn eerste gedachte.
Nu alleen nog even afwachten tot Kwiebus aankondigt zich iets verrekend te hebben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:00 schreef Gunner het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/d(...)50_naheffing___.html
Helder. Dank.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:00 schreef Gunner het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/d(...)50_naheffing___.html
De man heeft wel een 'moeilijke' tijdquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:02 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nu alleen nog even afwachten tot Kwiebus aankondigt zich iets verrekend te hebben.
http://www.volkskrant.nl/(...)d-150-euro~a3779842/quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tussen 300 en 700 euro, dacht ik te hebben opgevangen.
Soep wordt waarschijnlijk niet zo heet gegeten, was mijn eerste gedachte.
Met de opbrengst moet de naheffing van de EU worden betaald, zo begreep ik van Bettie en raptorix.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)d-150-euro~a3779842/
Wat van deze klats geld? Dus toch? 99.999 waar ben je?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met de opbrengst moet de naheffing van de EU worden betaald, zo begreep ik van Bettie en raptorix.
Die suggestie werd gewekt door tamelijk domme users.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:08 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Wat van deze klats geld? Dus toch? 99.999 waar ben je?
Dan nog de niet financiele zaken zoals lekker uitslapen, geen werkstress, veel vrije tijd, etcquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Stel je voor dat je een uitkering hebt. Je hebt dan direct voor alles recht op uitkeringen en toeslagen, recht op sociale huurwoning met huurtoeslag, zorgtoeslag, maximale heffingskorting, stadspas etc. Beetje aan auto's sleutelen levert je als je het handig doet 2000 per maand op. Dan heb je 3.000 te besteden en bijna geen uitgaven. Fucking hell.
Wou al zeggen, het zou wel dom zijn het volk te melden dat het wel zo is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die suggestie werd gewekt door tamelijk domme users.
Het is natuurlijk niet echt zo.
Ssst Koos, haal dat complot nu niet omver.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die suggestie werd gewekt door tamelijk domme users.
Het is natuurlijk niet echt zo.
Ah, je denkt werkelijk dat het echter wel zo is?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:10 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Wou al zeggen, het zou wel dom zijn het volk te melden dat het wel zo is.
Voorlopig niet hoop ik, we hebben net een decennium van instabiele prutskabinetten met het CDA erin achter de rug.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:09 schreef Nintex het volgende:
Prutskabinet, wanneer gaat de oppositie dat eens omduwen
Het is ook helemaal niet nodig. We hoeven ook helemaal niet te bezuinigen als gevolg van die naheffing.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:10 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Wou al zeggen, het zou wel dom zijn het volk te melden dat het wel zo is.
Ik denk niet dat het zo is, ik denk ook niet dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ah, je denkt werkelijk dat het echter wel zo is?
En dan? Krijgen we weer nieuwe prutsers die alles willen veranderen dus weer allemaal kinderziektes, fouten, immense kosten, etc. om erachter te komen dat het toch niet werkt...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:09 schreef Nintex het volgende:
Prutskabinet, wanneer gaat de oppositie dat eens omduwen
Omdat de media alleen berichten over dingen die verkeerd gaan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:13 schreef ssebass het volgende:
[..]
En dan? Krijgen we weer nieuwe prutsers die alles willen veranderen dus weer allemaal kinderziektes, fouten, immense kosten, etc. om erachter te komen dat het toch niet werkt...
Hoe kan het toch dat er iedere keer weer alleen maar incapabele mensen zitten? Ik hoor alleen maar over fouten, uit de hand gelopen kosten, gefaalde projecten, etc. Al jaren lang ongeacht de partijen die aan de macht zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |