Nice.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:12 schreef Gewas het volgende:
Ben benieuwd![]()
TS begint:
Op een bankje tussen het crematorium en de begraafplaats. Was op een sombere herfstavond.
ben pas 15 manquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:35 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Haha je bent nog nooit gepijpt.
Daar zijn filmpjes van, of niet?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:27 schreef Prickie het volgende:
Niet echt een hele vreemde plek, maar in de achtertuin bij mijn ouders en in het zwembad.
van lichte zedenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn huidige vriend gepijpt in een steeg, speeltuin, bioscoop. Dat was het wel
Wow.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Serieus.. wtf! En Gewas ook vreemde plaats!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waren maar 2 andere mensen, just saying
Wil je mijn tong ontmaagden dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:55 schreef Lushie het volgende:
Euh, in de auto op de snelweg. Volgens mij niet eens zo gek als ik andere wilde verhalen lees![]()
Misschien maar iemand zoeken om het lijstje uit te breiden
Uiteraard gegeven en niet ontvangen, want vrouwke.
Is dit een soort uitnodiging voor de Fok!-ers ofzo?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:55 schreef Lushie het volgende:
Niet per se alle, moeten wel aan bepaalde eisen voldoen he.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:01 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Is dit een soort uitnodiging voor de Fok!-ers ofzo?
Ik voldoe vast aan je eisenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:13 schreef Lushie het volgende:
[..]
Niet per se alle, moeten wel aan bepaalde eisen voldoen he.
De penis of de man?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:13 schreef Lushie het volgende:
[..]
Niet per se alle, moeten wel aan bepaalde eisen voldoen he.
Hoezo moeten daar filmpjes van zijn? Niet dat ik weet teminste dus.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daar zijn filmpjes van, of niet?
Sletquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:15 schreef Angel-Joy het volgende:
hoe kom je daar nu weer terecht??quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:31 schreef whatdafuck het volgende:
In de tuin van Katja Schuurman. Helaas niet door haarzelf gezogen..
Niks mis mee.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Deze vrouwquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:15 schreef nailpolishjunkie het volgende:
Ik ben zelf een vrouw, maar kan wel vertellen waar ik mijn toenmalige vriend heb gepijpt.
Steeg, onder een brug, in een lege coupé, wc in de trein, pashokje, achterin de bus, bioscoop, uitkijkpost in een dierentuin, strand... Dat was het volgens mij wel :p
Ik mag wel hopen dat de speeltuin in kwestie niet door 5 jarige kindjes gebruikd werd op dat momentquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Tijdens het rijden. Die zou ik graag eens meemaken. Gaf dat geen problemen? Mijn gekste plek is niet zo gek, gewoon buiten in een weiland.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:55 schreef Lushie het volgende:
Euh, in de auto op de snelweg. Volgens mij niet eens zo gek als ik andere wilde verhalen lees![]()
Uiteraard gegeven en niet ontvangen, want vrouwke.
BAM, in your facequote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen dat jullie vriendinnetjes preuts zijn
Ikea-mattiesquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:26 schreef RingBewoner het volgende:
Mijn vriendin vind het ook heerlijk, maar zal paar van de leukste opnoemen:
-auto, en dan tijdens ritjes over de snelweg, platteland en in de stad.
-een ruïne midden in het bos.
-parkeergarage.
-tijdens het gamen.
-ikea.
Hahaquote:
IKEA is makkelijker omdat ze her en der van die kamers opbouwen, gordijntje erbij enzoquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Haha. Misschien al die meubelzaken eens bezoeken, leen bakker, jysk en seats of sofa's. En weet ik wat nog meer.
oehhhquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen dat jullie vriendinnetjes preuts zijn
Ik slobber ze overal.quote:
Je legt hier uit dat je je zelf op dit moment aan het pijpen bent?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:27 schreef Gulmez het volgende:
ippa in de waggie terwijl ik panchi met 150 naar agga reed na feunen bij holly maar is lang geleden man haha toen was ik 19
ippa gekregen sorry man ik pas het gelijk ff aan ik heb te snel geypt hahahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:32 schreef maikuhpaik het volgende:
[..]
Je legt hier uit dat je je zelf op dit moment aan het pijpen bent?
Je typt nog steeds alsof je een penis in je mond hebt...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:33 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ippa gekregen sorry man ik pas het gelijk ff aan ik heb te snel geypt hahaha
Dit hebben wij ooit geprobeert maar kwam beiden niet echt ten goedenquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:27 schreef Gulmez het volgende:
ippa gekregen in de waggie terwijl ik panchi met 150 naar agga reed na feunen bij holly maar is lang geleden man haha toen was ik 19
Strip Mario Kartquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dit hebben wij ooit geprobeert maar kwam beiden niet echt ten goeden
En was uiteindelijk iedereen naakt?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Strip Mario Kart
In m'n studententijd. 2 jongens, 3 meiden. Much fun was had
Overigens hadden wij andere regels, maar je snapt het principe. Je kon kleding terugkopen met dares
Uiteindelijk is de groep opgesplitst zeg maarquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:06 schreef Prickie het volgende:
[..]
En was uiteindelijk iedereen naakt?
En was jij de jongen met 2 meiden haha.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Uiteindelijk is de groep opgesplitst zeg maar
Neequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:12 schreef Prickie het volgende:
[..]
En was jij de jongen met 2 meiden haha.
En iedereen liep daar omheen? Heb niemand het gezien dan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:49 schreef mtchel112 het volgende:
Schoolfeest, ergens in een hoekje :p
Neuj, gala was zegmaar in de algemene hal en in de garderobe mochten we niet komen, daar waren we :pquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:51 schreef Prickie het volgende:
[..]
En iedereen liep daar omheen? Heb niemand het gezien dan.
Er gingen er een paar naar een andere kamer om te neuken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Uiteindelijk is de groep opgesplitst zeg maar
Andere gozer + 2 meiden, ik met 1 meidquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:57 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Er gingen er een paar naar een andere kamer om te neuken?
Haha, lucky bastard die andere gozerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Andere gozer + 2 meiden, ik met 1 meid
Qua looks de middelste, echt een hele brave uitstraling. Bleek een beest in bed te zijn. Dus geen klachtenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:59 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Haha, lucky bastard die andere gozerOf had jij de lekkerste van de drie meegenomen?
Wat de neuk daar is het toch praktisch altijd knetterdruk?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:11 schreef Harmankardon het volgende:
- Auto tijdens rijden
- Eiffeltoren, bijna betrapt
- Vliegtuig tijdens 18-uurs vlucht in de nacht
- Trein
Zekers maar het was wel in de schemering en dan moet je het moment uitzoeken. We waren behoorlijk dronken en als de drank in de vrouw is, achja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat de neuk daar is het toch praktisch altijd knetterdruk?
Wat een pussy.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:27 schreef nailpolishjunkie het volgende:
[..]
Nu heb ik een vriend die altijd bang is om betrapt te worden
Is een trio ook niet een beetje overrated?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Qua looks de middelste, echt een hele brave uitstraling. Bleek een beest in bed te zijn. Dus geen klachten
*edit* Wat zo'n heel lief ogend Duits meisje, zo'n huismus-lief-type zeg maar. Maar echt, freak in bedIk begon gewoon, maar ze wilde echt vermeubeld worden. Nepels knijpen, spanken, haren trekken. Ze was mn eerste facefuck
![]()
Veel te lang geleden, die studententijd
No clue, het staat nog steeds op mn wishlistquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:41 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Is een trio ook niet een beetje overrated?
Ja bij mij ook, maar dat is tenminste wat ik vaker hoor. Ook iets met te mooi om waard te zijn? Je hebt ook maar 1 toekeloerus hequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
No clue, het staat nog steeds op mn wishlist
En andere mensen keken niet en hielden hun mond? Of kreeg je daar reacties op?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:41 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wat een pussy.![]()
Die ex-vriendin van mij deed alles waar ze maar wilde. Echt een enorm geil meisje was dat. Zaten we bijvoorbeeld 's avonds op het strand, gaat ze me aftrekken (in het bijzijn van van andere mensen).
Vlak naast mijn vriendin zat een vriendin van haar en die zei niks. Was best een rare situatie. Ik was ook zo dronken als een aap en zij stopt ineens haar hand in mijn broek. Maar ze zeiden idd niks.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:26 schreef Prickie het volgende:
[..]
En andere mensen keken niet en hielden hun mond? Of kreeg je daar reacties op?
Oh dat is toch al minder opvallend dan dat ze je piemel uit jw broekt haalt of je broek uittrekt en dan haar gang gaat haha. Wel geil met die vriendin er naast. Ook achteraf nooit wat over gesproken? Want neem aan dat je gewoon klaargekomen bent, dat moet voor haar toch ook wel een leuke/bizarre situatie zijn geweest, vooral om je daarna weer te zien.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:29 schreef Gewas het volgende:
[..]
Vlak naast mijn vriendin zat een vriendin van haar en die zei niks. Was best een rare situatie. Ik was ook zo dronken als een aap en zij stopt ineens haar hand in mijn broek. Maar ze zeiden idd niks.
Nope, we praatten nooit over wat we deden. Het was ook niet echt een relatie, meer alcohol drinken, naar cafe's gaan en op straat en in bossen hangen. Ik was 15 en zij 17. Nadat ze het had uitgemaakt heb ik haar nog 1 keer gezien en daarna nooit meer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:36 schreef Prickie het volgende:
[..]
Oh dat is toch al minder opvallend dan dat ze je piemel uit jw broekt haalt of je broek uittrekt en dan haar gang gaat haha. Wel geil met die vriendin er naast. Ook achteraf nooit wat over gesproken? Want neem aan dat je gewoon klaargekomen bent, dat moet voor haar toch ook wel een leuke/bizarre situatie zijn geweest, vooral om je daarna weer te zien.
Die spanning is idd baas 8)quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:51 schreef standbyme het volgende:
Ik ben niet gepijpt, maar heb het wel bij m'n vriend gedaan in een héél druk park, waar mensen ons bijna konden zien. Niet heel erg raar oid, maar de spanning was echt fijn
Meh, kun je beter de tt veranderen in een algemeen topiquequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:24 schreef Gewas het volgende:
Zou een "Gekste plek waar je je vriendin ooit heb gevingerd" topic een idee zijn voor dit forum?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:27 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Meh, kun je beter de tt veranderen in een algemeen topique
Vaar eens van Noorwegen naar Denemarken met de veerboot. Grote kans dat je dat dan kunt testen. Mits de vrouw in kwestie (of jijzelf) niet te misselijk is door het weer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:15 schreef Godshand het volgende:
-auto tijdens het rijden (tip: neem een drempel als ze bezig is)
-bij uitkijktoren op de Utrechtse Heuvelrug.
-midden in woonkamer studentenhuis ( waren mensen bij dus die werden boos. M'n dronken vriendin maar meegenomen naar haar kamer)
Heeft iemand nog tips? Op een boot met windkracht 8 moet wel uitdaging zijn
Och verhip.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:17 schreef yats het volgende:
[..]
Vaar eens van Noorwegen naar Denemarken met de veerboot. Grote kans dat je dat dan kunt testen. Mits de vrouw in kwestie (of jijzelf) niet te misselijk is door het weer.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:26 schreef poorwhitetrash het volgende:
Altijd handig een vriend in een kort afgeknipte jeans zonder slip er onder
Dit vind ik toch wel heel ver gaan om eerlijk te zijn..quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:15 schreef Godshand het volgende:
-midden in woonkamer studentenhuis ( waren mensen bij dus die werden boos. M'n dronken vriendin maar meegenomen naar haar kamer)
Haha ja, erg vreemd he dat de rest blijkbaar boos was.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:59 schreef standbyme het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel heel ver gaan om eerlijk te zijn..
Haha die waren gewoon jaloersquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:17 schreef Prickie het volgende:
[..]
Haha ja, erg vreemd he dat de rest blijkbaar boos was.
Ik vond het wel grappig, maar begreep natuurlijk ook wel waarom ze boos werden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:59 schreef standbyme het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel heel ver gaan om eerlijk te zijn..
Vondt je het zelf niet erg dan dat ze piemel uit je broek haalde of je broek uitdeed dat iedereen hem zag?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:15 schreef Godshand het volgende:
Dat is een best gebouw geweest, of kwam hij zo snel?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:49 schreef MiestOr het volgende:
Lift naar beneden, als hij (de lift) onderweg zou stoppen, waren we de lul
Vast zo'n mobiele misser, maar een relkantoor, lijkt mij wel watquote:
Het was een mengeling van schaamte en de komische situatie inzien ..quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:27 schreef Prickie het volgende:
[..]
Vondt je het zelf niet erg dan dat ze piemel uit je broek haalde of je broek uitdeed dat iedereen hem zag?
Helaas niet gekomen, vervolgens in het bed van haar zus welquote:Op zondag 2 november 2014 18:11 schreef bulldogking123 het volgende:
[..]
Dat is een best gebouw geweest, of kwam hij zo snel?
Bios staat ook altijd nog op mijn wishlistquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Fock, Godshand, fockquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:15 schreef Godshand het volgende:
Dat zou extra indrukwekkend zijn geweest als jij de vrouw in kwestie wasquote:Op maandag 3 november 2014 13:55 schreef RipMcPants het volgende:
- Terwijl ik achter het stuur zat
- Achterin de bus
- Op het schoolplein van mijn oude basisschool
- Tegen de gevel van het verzorgingshuis waar mijn toenmalige vriendin werkte
- Midden op straat, wel in de nachtelijke uurtjes.
Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op maandag 3 november 2014 14:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat zou extra indrukwekkend zijn geweest als jij de vrouw in kwestie was
is sex ooit praktisch dan?quote:Op maandag 3 november 2014 16:00 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.![]()
Wel veel mensen die achter het stuur gepijpt worden. Lijkt me nou niet echt praktisch als je aan het autorijden bent.
quote:Op maandag 3 november 2014 14:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat zou extra indrukwekkend zijn geweest als jij de vrouw in kwestie was
Epicquote:Op maandag 3 november 2014 18:03 schreef ichangedmymind het volgende:
Tijdens een klein concert, vrijwel iedereen stond beneden in de zaal. Wij zaten boven, met uitzicht op het podium.
Daar verbaasde ik me ook al over ja, niet zo handig.quote:Op maandag 3 november 2014 16:00 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.![]()
Wel veel mensen die achter het stuur gepijpt worden. Lijkt me nou niet echt praktisch als je aan het autorijden bent.
Stoer manquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:32 schreef Lastpost het volgende:
Op best veel openbare plekken, maar over het algemeen de 'veilige' locaties waarbij de pakkans nihil is, zo'n held ben ik dan ook weer niet.
Commander Keenquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:28 schreef P8 het volgende:
In de kelder van het kathedraal in Gent, terwijl ik Brother Justin (Clancy Brown in Carnivale, voor de kenners) aan het imiteren was achter zo'n toespraaktafeltje.
True story.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
toen je in amerika was
ik had je nichtje gevonden via die foto
hahahah in dit geval was het tel kantoor.. dus gepijpt worden terwijl je duizend guldens telt..quote:Op maandag 3 november 2014 01:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vast zo'n mobiele misser, maar een relkantoor, lijkt mij wel wat
Bioscoopquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Stoer hoor, ben bang.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
BioscoopMocht ik dat iemand zien doen in de bios dan trapte ik ze er meteen uit.
Er waren 2 andere mensen en die zaten in een ander hoek waar muur voor zit. Dus we zagen elkaar niet eens.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beter heb je eens respect voor de mensen om je heen.
Stel je effe aanquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beter heb je eens respect voor de mensen om je heen.
Hoi, ik zag je laatst op de A32 toen je jaloers naar mij keek terwijl ik een heerlijke blowjob kreeg tijdens het rijden.quote:Op maandag 10 november 2014 18:43 schreef elplato het volgende:
Grappig allemaal. Ook in studentenhuis terwijl er anderen bijzijn kan ik om lachen. Maar mensen die (laten) pijpen tijdens het rijden op de snelweg vind ik echt complete randdebielen. Super leuk, andere mensen in gevaar brengen.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:19 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Hoi, ik zag je laatst op de A32 toen je jaloers naar mij keek terwijl ik een heerlijke blowjob kreeg tijdens het rijden.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:26 schreef RingBewoner het volgende:
Mijn vriendin vind het ook heerlijk, maar zal paar van de leukste opnoemen:
-auto, en dan tijdens ritjes over de snelweg, platteland en in de stad.
-een ruïne midden in het bos.
-parkeergarage.
-tijdens het gamen.
-ikea.
Je moet er één hebben met daddy issues en dan daddy spelenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |