Die spanning is idd baas 8)quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:51 schreef standbyme het volgende:
Ik ben niet gepijpt, maar heb het wel bij m'n vriend gedaan in een héél druk park, waar mensen ons bijna konden zien. Niet heel erg raar oid, maar de spanning was echt fijn
Meh, kun je beter de tt veranderen in een algemeen topiquequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:24 schreef Gewas het volgende:
Zou een "Gekste plek waar je je vriendin ooit heb gevingerd" topic een idee zijn voor dit forum?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:27 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Meh, kun je beter de tt veranderen in een algemeen topique
Vaar eens van Noorwegen naar Denemarken met de veerboot. Grote kans dat je dat dan kunt testen. Mits de vrouw in kwestie (of jijzelf) niet te misselijk is door het weer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:15 schreef Godshand het volgende:
-auto tijdens het rijden (tip: neem een drempel als ze bezig is)
-bij uitkijktoren op de Utrechtse Heuvelrug.
-midden in woonkamer studentenhuis ( waren mensen bij dus die werden boos. M'n dronken vriendin maar meegenomen naar haar kamer)
Heeft iemand nog tips? Op een boot met windkracht 8 moet wel uitdaging zijn
Och verhip.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:17 schreef yats het volgende:
[..]
Vaar eens van Noorwegen naar Denemarken met de veerboot. Grote kans dat je dat dan kunt testen. Mits de vrouw in kwestie (of jijzelf) niet te misselijk is door het weer.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:26 schreef poorwhitetrash het volgende:
Altijd handig een vriend in een kort afgeknipte jeans zonder slip er onder
Dit vind ik toch wel heel ver gaan om eerlijk te zijn..quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:15 schreef Godshand het volgende:
-midden in woonkamer studentenhuis ( waren mensen bij dus die werden boos. M'n dronken vriendin maar meegenomen naar haar kamer)
Haha ja, erg vreemd he dat de rest blijkbaar boos was.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:59 schreef standbyme het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel heel ver gaan om eerlijk te zijn..
Haha die waren gewoon jaloersquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:17 schreef Prickie het volgende:
[..]
Haha ja, erg vreemd he dat de rest blijkbaar boos was.
Ik vond het wel grappig, maar begreep natuurlijk ook wel waarom ze boos werden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:59 schreef standbyme het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel heel ver gaan om eerlijk te zijn..
Vondt je het zelf niet erg dan dat ze piemel uit je broek haalde of je broek uitdeed dat iedereen hem zag?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:15 schreef Godshand het volgende:
Dat is een best gebouw geweest, of kwam hij zo snel?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:49 schreef MiestOr het volgende:
Lift naar beneden, als hij (de lift) onderweg zou stoppen, waren we de lul
Vast zo'n mobiele misser, maar een relkantoor, lijkt mij wel watquote:
Het was een mengeling van schaamte en de komische situatie inzien ..quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:27 schreef Prickie het volgende:
[..]
Vondt je het zelf niet erg dan dat ze piemel uit je broek haalde of je broek uitdeed dat iedereen hem zag?
Helaas niet gekomen, vervolgens in het bed van haar zus welquote:Op zondag 2 november 2014 18:11 schreef bulldogking123 het volgende:
[..]
Dat is een best gebouw geweest, of kwam hij zo snel?
Bios staat ook altijd nog op mijn wishlistquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn huidige vriend gepijpt in een steeg, speeltuin, bioscoop. Dat was het wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |