Bioscoopquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn huidige vriend gepijpt in een steeg, speeltuin, bioscoop. Dat was het wel
Stoer hoor, ben bang.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
BioscoopMocht ik dat iemand zien doen in de bios dan trapte ik ze er meteen uit.
Er waren 2 andere mensen en die zaten in een ander hoek waar muur voor zit. Dus we zagen elkaar niet eens.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beter heb je eens respect voor de mensen om je heen.
Stel je effe aanquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beter heb je eens respect voor de mensen om je heen.
Hoi, ik zag je laatst op de A32 toen je jaloers naar mij keek terwijl ik een heerlijke blowjob kreeg tijdens het rijden.quote:Op maandag 10 november 2014 18:43 schreef elplato het volgende:
Grappig allemaal. Ook in studentenhuis terwijl er anderen bijzijn kan ik om lachen. Maar mensen die (laten) pijpen tijdens het rijden op de snelweg vind ik echt complete randdebielen. Super leuk, andere mensen in gevaar brengen.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:19 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Hoi, ik zag je laatst op de A32 toen je jaloers naar mij keek terwijl ik een heerlijke blowjob kreeg tijdens het rijden.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:26 schreef RingBewoner het volgende:
Mijn vriendin vind het ook heerlijk, maar zal paar van de leukste opnoemen:
-auto, en dan tijdens ritjes over de snelweg, platteland en in de stad.
-een ruïne midden in het bos.
-parkeergarage.
-tijdens het gamen.
-ikea.
Je moet er één hebben met daddy issues en dan daddy spelenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |