quote:Rutte baalt van de naheffing
EPA .
Nederland moet dit jaar nog 642 miljoen euro extra aan Europa afdragen. Dat meldt de Financial Times. De naheffing uit Brussel is het gevolg van een nieuwe, wereldwijd toegepaste rekenmethode.
De afdracht van lidstaten aan Brussel is een percentage van het bruto binnenlands product en omdat de Nederlandse economie groter is door de nieuwe rekenmethode, stijgt onze afdracht.
Onaangename verrassing
"Deze mededeling is een onaangename verrassing en roept heel veel vragen op", zegt premier Rutte in een eerste reactie. "We gaan het tot de bodem uitzoeken en natuurlijk gaan we hierover de discussie met de Europese Commissie aan."
Ook Groot-Brittannië moet bijbetalen. Voor dat land gaat het om een bedrag van ruim 2 miljard euro. Voor sommige landen pakt de nieuwe rekenmethode juist gunstig uit, meldt de Financial Times. Duitsland, Frankrijk en Polen krijgen geld terug.
Ik wel. We zijn nu eenmaal een Telegraaf/SBS6-land.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Een stel hersenloze schreeuwers zou ik niet "de bevolking" willen noemen.
Komt dit niet lichtjes tegenstrijdig over?quote:
Nee hoor. Ik hoor ook bij Nederland.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Komt dit niet lichtjes tegenstrijdig over?
Dan is "we zijn een .... land" dus al ontkracht. Dank je.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik hoor ook bij Nederland.
Die volg ik niet. Leg eens uit?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan is "we zijn een .... land" al dus ontkracht. Dank je.
Werkelijk niet?quote:
Ah, op die manier.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Werkelijk niet?
Jij stelt "we zijn een .... land". Jij stelt daarnaast dat jij niet datgene bent wat op de plaats van de puntjes komt. Jij maakt onderdeel uit van het land. Dus kan het niet een "we zijn een .... land" zijn, want jij ontkracht dat al in je eentje.
Zelfs als je de enige bent (wat je bij lange na niet bent), ontkracht je daarmee je eigen stelling.
Dat van Nederland (een enorm divers land, in vele, vele opzichten) zeggen, zou een te grote zolderkamerfocus en neiging tot simplificatie verraden, lijkt me.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Nee, zo bedoelde ik het niet. Ik (eenling) zie dat we (grote gemiddelde van de massa) een bepaald iets zijn.
Daarom hebben wij Frans Timmermans daar geparkeerd.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:15 schreef Hyperdude het volgende:
Beter stappen we er nu uit.
De Fransen hebben hun apparatsjik Moscovici ook al weer ergens hoog in de EU-directie geparkeerd, zodat de meest idiote Franse begrotingen, en die van de andere katholieke lamlullen, de komende jaren weer worden goedgekeurd.
We kunnen natuurlijk ook gewoon betalen en dan pas in 2017 eruit stappen als de UK er uit stapt.quote:
Nou ja, holle vaten klinken het hardst.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat van Nederland (een enorm divers land, in vele, vele opzichten) zeggen, zou een te grote zolderkamerfocus en neiging tot simplificatie verraden, lijkt me.
Ben er zelf weer es 2 weken geweest en de hoeveelheid diversiteit is enorm.
En dan heb ik nog niet eens met SGP'ers of barebackhomo's gepraat. Beide groepen zijn ook Nederlanders.
UK stapt er ook niet uit. Dat mag niet van baas Amerika.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:18 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook gewoon betalen en dan pas in 2017 eruit stappen als de UK er uit stapt.
Nederland stapt echt niet uit de EU zolang Duitsland er in zit. Dat zou economische en monetaire zelfmoord zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:18 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook gewoon betalen en dan pas in 2017 eruit stappen als de UK er uit stapt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja, holle vaten klinken het hardst.
Van dit geld kunnen we in Limburg 2 Turkenpaleizen voor TimmerFrans bouwen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom hebben wij Frans Timmermans daar geparkeerd.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:20 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Van dit geld kunnen we in Limburg 2 Turkenpaleizen voor TimmerFrans bouwen.
Lijkt mij veiliger en goedkoper dan 'm aan de knoppen te laten draaien.
Daar zou ik geen geld op zetten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:20 schreef Twiitch het volgende:
[..]
UK stapt er ook niet uit. Dat mag niet van baas Amerika.
Ik wel. De UK is ook bij de EU gekomen door o.a. politieke druk van de VS.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:21 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Daar zou ik geen geld op zetten.
Hoe ver zijn we weg van het punt waar de Fransen ons meer gaan kosten dan de Duitsers ons opleveren? Katholieken zijn gewoon niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Nederland stapt echt niet uit de EU zolang Duitsland er in zit. Dat zou economische en monetaire zelfmoord zijn.
Voorbeeldje? Zwarte piet-gegil. Geen discussie mogelijk, want de Telegraaf-tokkies hebben de boel alweer gekaapt. Die diepzwakzinnige schreeuwtokkies zijn echt niet representatief voor héél Nederland, maar de rest hoor je niet, of amper.quote:
Nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:22 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hoe ver zijn we weg van het punt waar de Fransen ons meer gaan kosten dan de Duitsers ons opleveren? Katholieken zijn gewoon niet te vertrouwen.
Sterke argumenten wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:23 schreef Jigzoz het volgende:
Zwarte piet-gegil.
Geen discussie mogelijk,
Telegraaf-tokkies
de boel
gekaapt
diepzwakzinnige
schreeuwtokkies
Jij neemt werkelijk 1 "discussie" (die de meeste mensen te onzinnig voor woorden (zullen) vinden) als voorbeeld om een heel land (van bijna 17 miljoen inwoners van alle soorten, richtingen, kleuren, maten, religies, achtergronden, politieke overtuigingen, seksuele voorkeuren, binding met anderen, talen en gebruiken) over 1 kam te scheren?quote:de rest hoor je niet, of amper.
Je weet toch wel wat 'voorbeeld' betekent?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sterke argumenten wel.
[..]
Jij neemt werkelijk 1 "discussie" (die de meeste mensen te onzinnig voor woorden (zullen) vinden) als voorbeeld om een heel land (van bijna 17 miljoen inwoners van alle soorten, richtingen, kleuren, maten, religies, achtergronden, politieke overtuigingen, seksuele voorkeuren, binding met anderen, talen en gebruiken) over 1 kam te scheren?
Wat ik zei: "zolderkamerfocus en oversimplificatie".
Je op weinig meer dan zolderkamergeleuter gebaseerde hooghartigheid is me bekend inderdaad en precies de aanzet tot dit mini'discussietje'.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat 'voorbeeld' betekent?
Of heb je gewoon niets begrepen van wat ik schreef?
Nou goed, laat maar dan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je op weinig meer dan zolderkamergeleuter gebaseerde hooghartigheid is me bekend inderdaad en precies de aanzet tot dit mini'discussietje'.
De meeste "Telegraaflezers" en "SBSkijkers" die ik ken zijn nog ruimdenkender dan jij. Wat zegt dat precies over "het land"?
Maar daarmee is die 642 miljoen dus niet afgesproken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:10 schreef remlof het volgende:
Over dat "afgesproken" in de TT, de nieuwe manier van berekenen was medegedeeld en de EU-leden hadden daar kritiek op kunnen geven. Dat commentaar kwam echter pas toen bleek wat de consequenties waren.
Een mededeling waar je niet tegen in gaat terwijl je dat wel kan is imho hetzelfde als een afspraak. Dat de landen die daardoor moeten betalen nu gaan miepen is nogal zielig. In de toekomst hebben we er waarschijnlijk baat bij.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar daarmee is die 642 miljoen dus niet afgesproken.
Een mededeling is trouwens geen afspraak.
100% mee eens !quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:09 schreef Elfletterig het volgende:
Er is één ding waar ik nog meer moeite mee heb dan de naheffing uit Brussel. Dat is het feit dat landen die zich niet aan de begrotingsafspraken houden geld terugkrijgen. Dat vind ik werkelijk onbestaanbaar.
Die teruggave zou onmiddellijk als boete aan het land (of de landen) in kwestie moeten worden opgelegd. Het boetebedrag kan vervolgens worden gebruikt om de pijn te verlichten van de landen die met een fikse naheffing worden geconfronteerd.
Hier heb je een pilletje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:11 schreef polderturk het volgende:
Zolang Frankrijk GEEN boete betaalt voor het NIET nakomen van de begrotingsafspraken, MOET Nederland weigeren te betalen naar mijn mening.
Het blijft allemaal vreemd, en het laat zien dat al die definities achter de cijfers nogal kunstmatig worden vastgesteld. Ik weet niet of het waar is, heb het alleen gelezen, maar zelfs het hoerenlopen en de baten uit drugsverkoop worden kennelijk meegerekend. Verder kun je concluderen dat de EU nu dus 400K terug betaalt aan haar leden en dat een land als Griekenland, for crying out loud, geld moet lenen om terug te betalen aan de EU... het is toch allemaal niet te verkopen meer, tenzij je alles gewoon fantastisch vindt? Per definitie, omdat je WW2 zo erg vond, dat dat nooit meer mag gebeuren en dat dan dus alles geoorloofd is, boekhoudkundig gezien, het maakt gewoon niet uit wat? Het einde is letterlijk zoek. Ga maar op je hoofd staan in 15 landen van de 28 landen van de EU, voor 30 minuten tussen 1 november 2014 en 12 november 2015, behalve op een zaterdag of dinsdag. De inwoners van de andere landen moeten tijdens dezelfde uren klappen in hun handen. En hun tong uit steken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier heb je een pilletje.
Duitsland krijgt ook geld terug.
RT.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:45 schreef Trebo het volgende:
Gelukkig had de overheid al lang een plannetje bedacht om die 642mln op te hoesten..
NWS / Honderden euro's naheffing voor miljoenen Nederlanders
Ach en weequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het blijft allemaal vreemd, en het laat zien dat al die definities achter de cijfers nogal kunstmatig worden vastgesteld. Ik weet niet of het waar is, heb het alleen gelezen, maar zelfs het hoerenlopen en de baten uit drugsverkoop worden kennelijk meegerekend. Verder kun je concluderen dat de EU nu dus 400K terug betaalt aan haar leden en dat een land als Griekenland, for crying out loud, geld moet lenen om terug te betalen aan de EU... het is toch allemaal niet te verkopen meer, tenzij je alles gewoon fantastisch vindt? Per definitie, omdat je WW2 zo erg vond, dat dat nooit meer mag gebeuren en dat dan dus alles geoorloofd is, boekhoudkundig gezien, het maakt gewoon niet uit wat? Het einde is letterlijk zoek. Ga maar op je hoofd staan in 15 landen van de 28 landen van de EU, voor 30 minuten tussen 1 november 2014 en 12 november 2015, behalve op een zaterdag of dinsdag. De inwoners van de andere landen moeten tijdens dezelfde uren klappen in hun handen. En hun tong uit steken.
En bij ons in Nederland ook?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach en wee
Er is niets anders aan de hand dan dat er een andere rekenmethode wordt gebruikt waardoor sommige landen wat teveel ontvangen geld moeten terugbetalen en andere te weinig ontvangen geld alsnog krijgen. Zo werkt dat binnen Nederland met de provincies ook, maar uiteindelijk worden we er echt niet slechter van.
Ja, geen probleem.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En bij ons in Nederland ook?
Dus lekker een naheffing aan de broek?
Zoals Griekenland?
Je woont liever in een Europa zoals het in de jaren 30 was?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Langzaamaan wordt Nederland uitgeknepen. Iedereen nog bedankt voor het JA stemmen. Of, nee wacht... de meerderheid stemde NEE.
Gevangen in de fascistische EU en ondertussen janken over democratie in andere landen...
Toch WW2 argument...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Je woont liever in een Europa zoals het in de jaren 30 was?
Dat mag je binnenkort zelf gaan ervaren als het aan de EU ligt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Je woont liever in een Europa zoals het in de jaren 30 was?
Met de EU veel langer dan zonder.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Totdat het naar de sodemieter gaat, remlof, hoe lang nog?
Ja, moet je vooral landen straffen voor een goed begrotingsbeleid en een groeiende economie en ze keihard tegen elkaar uitspelen. Goed plan, José.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 02:01 schreef remlof het volgende:
we zijn in een stabiel Europa zonder vijandigheden veel beter af.
Ik hoop echt serieus dat jij dik betaald wordt voor die propagandistische onzin, want als je dit echt uit de grond van je hart meent, is er heel veel (meer) mis....quote:En de EU zorgt daarvoor.
Het continent zeker. De EU zeker niet. Gelukkig is het continent mooi ondanks het tweede en zeker niet dankzij.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Met de EU veel langer dan zonder.
En het was geen WO2-argument maar we zijn in een stabiel Europa zonder vijandigheden veel beter af. En de EU zorgt daarvoor.
Onzin; daar heeft de NAVO de voorbije tientallen jaren namelijk voor gezorgd, de EU blinkt juist uit in het laten toenemen van onderlinge spanningen tussen Europese landen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Met de EU veel langer dan zonder.
En het was geen WO2-argument maar we zijn in een stabiel Europa zonder vijandigheden veel beter af. En de EU zorgt daarvoor.
Kan je die laatste alinea eens wat verder uitwerken? De grootmachten in Europa, op misschien de zwakke man Rusland na, hebben volgens mij in eeuwen niet zo ver van onderlinge oorlog afgestaan als de laatste decennia. Ben benieuwd wat dan de basis voor je doemdenken is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 07:04 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Onzin; daar heeft de NAVO de voorbije tientallen jaren namelijk voor gezorgd, de EU blinkt juist uit in het laten toenemen van onderlinge spanningen tussen Europese landen.
En als je dan toch persé een historische vergelijking wil maken; dat lijkt meer op de situatie van Europa aan de vooravond van de eerste wereldoorlog. Hopelijk is de EU eenzelfde lot beschoren als het Oostenrijk-Hongaarse rijk indertijd...
Niettemin is het verbazingwekkend dat het voor Rutte en Dijsselbloem als een verrassing kwam. Er is met de rekenmethode ingestemd, men wist dat die een kleiner begrotingstekort liet zien, er was vervolgens in de kamer expliciet gevraagd of dit Nederland geen extra naheffing zou opleveren...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach en wee
Er is niets anders aan de hand dan dat er een andere rekenmethode wordt gebruikt waardoor sommige landen wat teveel ontvangen geld moeten terugbetalen en andere te weinig ontvangen geld alsnog krijgen. Zo werkt dat binnen Nederland met de provincies ook, maar uiteindelijk worden we er echt niet slechter van.
Nog zo een Eurofiel, maar kom eens met cijfers wat de EU ons oplevert, als ze al cijfertjes opratelen zijn het veelal getallen die we ook produceren wanneer we niet in de EU zitten.quote:
En waarom opeens een andere rekenmethode? Omdat dit voor bepaalde landen beter uitkomt?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach en wee
Omdat ik uit de EU stappen een belachelijk plan vind ben ik een eurofiel, weten we ook meteen hoe breed jouw wereldbeeld isquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nog zo een Eurofiel, maar kom eens met cijfers wat de EU ons oplevert, als ze al cijfertjes opratelen zijn het veelal getallen die we ook produceren wanneer we niet in de EU zitten.
En waarom zou het een belachelijk plan zijn?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:30 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Omdat ik uit de EU stappen een belachelijk plan vind ben ik een eurofiel, weten we ook meteen hoe breed jouw wereldbeeld is
Leg eerst maar eens uit waarom nieuwe handelsbelemmeringen opwerpen (want dat is het gevolg van uit de EU stappen) een goed idee is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
En waarom zou het een belachelijk plan zijn?
Omdat verreweg onze belangrijkste handelspartner niet met ons uit de EU zal stappen. Die zullen dan ook meteen onder grote politieke druk komen te staan om het spul wat normaal gesproken via Rotterdam binnenkomt bijvoorbeeld uit Antwerpen te halen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
En waarom zou het een belachelijk plan zijn?
Handel blijft er echt echt wel, het is typisch politiek om zich op de borst te slaan over wat ze bereiken, ons meest succesvolle periode hadden we niet te danken aan slappe politici maar aan goede handelslui die durfden te investeren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Leg eerst maar eens uit waarom nieuwe handelsbelemmeringen opwerpen (want dat is het gevolg van uit de EU stappen) een goed idee is.
Tuurlijk maar je werpt nieuwe belemmeringen op. Dat vind jij dus een goed idee? Waarom wil je het bedrijven moeilijker maken internationaal handel te drijven?quote:
HET ALTERNATIEF IS VEEL ERGER!!!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:33 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Omdat verreweg onze belangrijkste handelspartner niet met ons uit de EU zal stappen. Die zullen dan ook meteen onder grote politieke druk komen te staan om het spul wat normaal gesproken via Rotterdam binnenkomt bijvoorbeeld uit Antwerpen te halen.
Is het onmogelijk om nieuwe afspraken te bedingen? Nee, maar dat zal een flinke tijd duren en dan is de Nederlandse economie al onherstelbaar beschadigd.
We zijn geen Noorwegen met een gigantische bel aan natuurlijke rijkdommen.
Wat heeft handel te maken met het uitnodigen van allerlei pauperlanden, als ik als bedrijf een relatie wil opzetten doe ik dat op basis van gelijkwaardigheid, dan ga ik niet allerlei imbecielen uitnodigen om ook mee te doen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar je werpt nieuwe belemmeringen op. Dat vind jij dus een goed idee? Waarom wil je het bedrijven moeilijker maken internationaal handel te drijven?
Nee hoor. Trouwens, we zitten al in de EU en het gaat ondanks alle tegenslagen relatief goed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
HET ALTERNATIEF IS VEEL ERGER!!!!!
Hoezo moet ik met cijfers komen? Ben je politicus ofzo? Daarnaast zijn cijfers van de EU niet te vertrouwen, snapt zelfs de allerhoogste baas van ons land niet hoe het financieel zit, en dan moet ik de cijfers verantwoorden? Ik wil wel keer graag met jou zaken doen, ik laat je eerst deal doen, als je je bekocht voelt zeg ik tegen jou: Jammer joh, kom maar met cijfers.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:41 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Trouwens, we zitten al in de EU en het gaat ondanks alle tegenslagen relatief goed.
Jij roept hier dat het beter zou gaan wanneer men uit de EU stapt, dus kom jij maar met cijfers.
Jij zou als bedrijf nooit investeren in de toekomst? Jouw bedrijf zal het niet lang uithouden vrees ik.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat heeft handel te maken met het uitnodigen van allerlei pauperlanden, als ik als bedrijf een relatie wil opzetten doe ik dat op basis van gelijkwaardigheid, dan ga ik niet allerlei imbecielen uitnodigen om ook mee te doen.
Ja, en een normale gang van zaken is dat iemand eerst inbrengt en dan pas uithaalt, maar hier komt iemand er bij, gaat als een gek geld eruit slepen zonder dat daar maar enigzins afspraken over zijn, bij een normaal bedrijf word iemand die fraude pleegt met cijfers over de situatie bij intreding er keihard uitgetrapt, wat doet de EU? Geen probleem jongens, nog meer geld nodig?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:43 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Jij zou als bedrijf nooit investeren in de toekomst? Jouw bedrijf zal het niet lang uithouden vrees ik.
Ik zie het eerder als geld in een bodemloze put gooien dan investeren in onszelf. Het geld wat NL aan de EU betaald wordt "geleend" aan landen waarbij de economie slecht draait. En maar andere landen toevoegen welke slechte economieën hebben. So far goede investeringen voor de toekomst...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:43 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Jij zou als bedrijf nooit investeren in de toekomst? Jouw bedrijf zal het niet lang uithouden vrees ik.
Je bent dus tegen het wegnemen van handelsbelemmeringen en voor het opwerpen van nieuwe belemmeringen. Lekkere mentaliteitquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat heeft handel te maken met het uitnodigen van allerlei pauperlanden, als ik als bedrijf een relatie wil opzetten doe ik dat op basis van gelijkwaardigheid, dan ga ik niet allerlei imbecielen uitnodigen om ook mee te doen.
Het grote complot. Maar natuurlijk, dat zal het zijn...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hoezo moet ik met cijfers komen? Ben je politicus ofzo? Daarnaast zijn cijfers van de EU niet te vertrouwen, snapt zelfs de allerhoogste baas van ons land niet hoe het financieel zit, en dan moet ik de cijfers verantwoorden? Ik wil wel keer graag met jou zaken doen, ik laat je eerst deal doen, als je je bekocht voelt zeg ik tegen jou: Jammer joh, kom maar met cijfers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |