van wat?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat gaat momenteel ook moeizaam. Ik heb de 15e een tentamen, maar ik ga waarschijnlijk niet.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja bij dat betoog was ik (ook ivm tijd) vergeten te vermelden waarom hij die zorgplicht zou hebben maja
Wel O.D. en kelderluikcriteria gebruikt en zo dus ik denk dat dat wel goed zit
En als die meerkeuzevragen voor 50% van het cijfer voor die toets tellen, heb ik nog 0,7 nodig voor een voldoende (0,7 uit de open vragen dus) dus daar maar ik me niet echt druk om
Oh ja, dit noemden ze dus 'bijna een schema'Huh, jij mag een arrestenbundel bij je tentamen houden? Wordt steeds gekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag jij later ook bij Europees recht.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:40 schreef Accursius het volgende:
[..]
Huh, jij mag een arrestenbundel bij je tentamen houden? Wordt steeds gekker.
Ja Europees had ik hier ook vernomen, maar ik zie hier gewoon arresten tussenzitten die ook uit het eerste jaar komen. Beetje vreemdquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag jij later ook bij Europees recht.Maar voor alle vakken is idd te gek.
Bestwelgebruikelijktoch?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:40 schreef Accursius het volgende:
[..]
Huh, jij mag een arrestenbundel bij je tentamen houden? Wordt steeds gekker.
Zeker wel, vooral het testament van het varken = baasquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:50 schreef Henrys het volgende:
Hoe is Romeins Recht eigenlijk? Is het een leuk vak?
Dat schilt toch gigantisch veel leerwerk als je al die criteria gewoon uit het arrest zelf kan citerenquote:
Ga aardappelen schillen man, pannenkoek.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:51 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat schilt toch gigantisch veel leerwerk als je al die criteria gewoon uit het arrest zelf kan citeren
terugvindpostquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je een 10 hebt neem ik een maand lang een FC Twente UI
Ik twijfel nog of ik nou wel of niet Nederlands Recht richting erbij ga doen. Gigantisch veel overloop tussen Nederlands Recht en IT-recht maar je moet wel twee scripties schrijven en met IT-recht krijg je ook gewoon civiel effect en toegang tot alle juridische mastersquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zeker wel, vooral het testament van het varken = baas
Tussen Rechtsgeleerdheid en IT wel ja, tussen Fiscaal/Notarieel/Juridische bestuurskunde en IT niet. Qua scripties zat ik te denken ze beide te combineren. Iets met digitalisering binnen het notariaat, de digitale notaris en/of digitaal testament v.w.b. je leven op het internet. (mail, fora, social media en meer)quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:53 schreef Henrys het volgende:
[..]
Gigantisch veel overloop tussen Nederlands Recht en IT-recht maar je moet wel twee scripties schrijven en met IT-recht krijg je ook gewoon civiel effect en toegang tot alle juridische masters
heb jij een samenvatting van Van Dam (rechtsvergelijking) voor BR3?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tussen Rechtsgeleerdheid en IT wel ja, tussen Fiscaal/Notarieel/Juridische bestuurskunde en IT niet
Ja maar als ik IT-recht alleen doe hoef ik bijvoorbeeld geen rechtseconomie of Romeins recht te doen daarom is het toch verleidelijk om alleen IT-recht bachelor te doen. Denk niet dat twee bachelors die bijna qua inhoud gelijk zijn veel toegevoegde waarde heeftquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tussen Rechtsgeleerdheid en IT wel ja, tussen Fiscaal/Notarieel/Juridische bestuurskunde en IT niet
HEMA notarissenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tussen Rechtsgeleerdheid en IT wel ja, tussen Fiscaal/Notarieel/Juridische bestuurskunde en IT niet. Qua scripties zat ik te denken ze beide te combineren. Iets met digitalisering binnen het notariaat, de digitale notaris en/of digitaal testament v.w.b. je leven op het internet. (mail, fora, social media en meer)
Poe.. ooit wel gehad, maar of ik die inmiddels al bij het oud papier gedonderd heb weet ik niet zoquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb jij een samenvatting van Van Dam (rechtsvergelijking) voor BR3?
Kan je kijken voor mij?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Poe.. ooit wel gehad, maar of ik die inmiddels al bij het oud papier gedonderd heb weet ik niet zo
Das niet 'echt' digitaal maar gewoon een doorgeefluik voor deelnemende notariskantoren die zich verbinden aan de HEMAquote:
Nu je dat zegt, hèquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:51 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat schilt toch gigantisch veel leerwerk als je al die criteria gewoon uit het arrest zelf kan citeren
quote:Artikel 6 EVRM verzet zich er niet in algemene zin tegen, dat een Raad van State zowel adviserende als rechtsprekende taken uitoefent. Indien echter in een advies en een latere rechtszaak 'eenzelfde zaak of eenzelfde beslissing' aan de orde is, dienen staatsraden, die aan het eerdere advies hebben meegewerkt, terug te treden als rechter in het geschil
mwoah.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das niet 'echt' digitaal maar gewoon een doorgeefluik voor deelnemende notariskantoren die zich verbinden aan de HEMA
Ja, kan hem helaas niet meer vindenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb jij een samenvatting van Van Dam (rechtsvergelijking) voor BR3?
okquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja, kan hem helaas niet meer vinden
(heb ook niet echt gezocht)
Kan je trouwens ook gewoon zelf maken (zoals ik ook heb gedaan, leer je meer van)
Klopt, er is een reden waarom men de richting IT-recht het pretpakket binnen rechtsgeleerdheid noemtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:00 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ja maar als ik IT-recht alleen doe hoef ik bijvoorbeeld geen rechtseconomie of Romeins recht te doen daarom is het toch verleidelijk om alleen IT-recht bachelor te doen. Denk niet dat twee bachelors die bijna qua inhoud gelijk zijn veel toegevoegde waarde heeft
Niet onafhankelijk en heeft niet de juiste expertisequote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:03 schreef Yreal het volgende:
Het notariaat dient gewoon afgeschaft te worden. Waarom zou een advocaat geen testament kunnen opmaken of een bv oprichten?
Teveel gedoequote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:03 schreef Yreal het volgende:
Het notariaat dient gewoon afgeschaft te worden. Waarom zou een advocaat geen testament kunnen opmaken of een bv oprichten?
Spot onquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Niet onafhankelijk en heeft niet de juiste expertise
Waarom zou iemand onafhankelijk moeten zijn om een bv op te richten?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Niet onafhankelijk en heeft niet de juiste expertise
Kijk wel nadat ik mijn boerenkoolprak op heb en nadat ik Person of Interest gecheckt hebquote:
je mag mijn tentamen wel makenquote:
50k? Dikke lul...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Plak er twee nullen achter en ik overweeg het, 10 gegarandeerd
mag ik m van jou lenen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:07 schreef Paxcon het volgende:
Je moet trouwens de boom basics (of hoe dat mag heten) kopen
Geen benadeling van schuldeisers, geen louche transacties of constructies, witwaspraktijken weet ik veelquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom zou iemand onafhankelijk moeten zijn om een bv op te richten?
In het eerste jaar vindt iedereen hem verschrikkelijk heb ik het ideequote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:01 schreef Etsu het volgende:
Romeins Rechtkomend blok weer brandsma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |