okquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja, kan hem helaas niet meer vinden
(heb ook niet echt gezocht)
Kan je trouwens ook gewoon zelf maken (zoals ik ook heb gedaan, leer je meer van)
Klopt, er is een reden waarom men de richting IT-recht het pretpakket binnen rechtsgeleerdheid noemtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:00 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ja maar als ik IT-recht alleen doe hoef ik bijvoorbeeld geen rechtseconomie of Romeins recht te doen daarom is het toch verleidelijk om alleen IT-recht bachelor te doen. Denk niet dat twee bachelors die bijna qua inhoud gelijk zijn veel toegevoegde waarde heeft
Niet onafhankelijk en heeft niet de juiste expertisequote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:03 schreef Yreal het volgende:
Het notariaat dient gewoon afgeschaft te worden. Waarom zou een advocaat geen testament kunnen opmaken of een bv oprichten?
Teveel gedoequote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:03 schreef Yreal het volgende:
Het notariaat dient gewoon afgeschaft te worden. Waarom zou een advocaat geen testament kunnen opmaken of een bv oprichten?
Spot onquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Niet onafhankelijk en heeft niet de juiste expertise
Waarom zou iemand onafhankelijk moeten zijn om een bv op te richten?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Niet onafhankelijk en heeft niet de juiste expertise
Kijk wel nadat ik mijn boerenkoolprak op heb en nadat ik Person of Interest gecheckt hebquote:
je mag mijn tentamen wel makenquote:
50k? Dikke lul...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Plak er twee nullen achter en ik overweeg het, 10 gegarandeerd
mag ik m van jou lenen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:07 schreef Paxcon het volgende:
Je moet trouwens de boom basics (of hoe dat mag heten) kopen
Geen benadeling van schuldeisers, geen louche transacties of constructies, witwaspraktijken weet ik veelquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom zou iemand onafhankelijk moeten zijn om een bv op te richten?
In het eerste jaar vindt iedereen hem verschrikkelijk heb ik het ideequote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:01 schreef Etsu het volgende:
Romeins Rechtkomend blok weer brandsma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |