leuk setjequote:
Daar is ons zonnestraaltje weerquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar is ons zonnestraaltje weer
Idd, die blouse van Michielquote:
overhemdquote:
Zelfdequote:
overhemd is voor mannen, blouse voor vrouwenquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
overhemd is voor mannen, blouse voor vrouwen
quote:De blouse van Gerard staat al wagenwijd open
Amerikanenquote:
Je vindt Jett Rebel Radio niet een beetje overdreven?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat zeurt iedereen toch over Jett Rebel?
Ik vind die paar nummer die ik ken van hem echt top.
Veenstra meets Vulcanquote:
Het ophemelen als ie weer een scheet heeft gelaten maar 'm verder nauwelijks draaien (want Dotan) vind ik wel typisch.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ongelofelijk idd..quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het ophemelen als ie weer een scheet heeft gelaten maar 'm verder nauwelijks draaien (want Dotan) vind ik wel typisch.
quote:
Ja maar Coen is weer terug ..... of Sander?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:11 schreef rubbereend het volgende:
lijkt wel de vakantieprogrammering met al die afwezigen
Tis verdomme al weken dat er steeds DJ's weg zijn. Leuk hoor SR maar nu lijdt de normale programmering er al weken onderquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ja maar Coen is weer terug ..... of Sander?
Het is wat.....quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tis verdomme al weken dat er steeds DJ's weg zijn. Leuk hoor SR maar nu lijdt de normale programmering er al weken onder
Iddquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is wat.....
Ik vond, behalve Barend tussen 14 en 16 uur, het allemaal niet zo erg.
Z'n vriendinquote:
Niet coen in het huis. Spaar ons, Wilbertquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Coen gaat dus in het huis pas wat vertellen over z'n reisje...
Die handjes moeten natuurlijk wel omhoog.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet coen in het huis. Spaar ons, Wilbert
Godverdomme.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die handjes moeten natuurlijk wel omhoog.
Ed, vriend, ik begin een zeker patroon te herkennen in jouw postsquote:
Coen-Aerobic instructeur- Swijnenberg.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als een echte Duitse volksmennerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een keer hardlopend tegengekomen toen we langs Jort z'n huis reden.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:00 schreef ChatGirl het volgende:
Potentieel popcorntopic dit: KLB / Bedreigt via marktplaats
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:12 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben een mexicano aan het friturenniet bakken dus
Je arme collega's morgenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:12 schreef SilentChaos het volgende:
RIP aan de nabestaandenquote:
Ik heb vanmiddag 2 surinaamse broodjes hete kip opquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:12 schreef SilentChaos het volgende:
Ik in de afgelopen dagen uiensoep, erwtensoep, pittig gekruide nasi en meer van dat spul 😷🔥💨quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag 2 surinaamse broodjes hete kip op
🐘💨💨💨💨💨💨💨💨
Goed dat de wind niet mijn kant op staat.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik in de afgelopen dagen uiensoep, erwtensoep, pittig gekruide nasi en meer van dat spul 😷🔥💨
Ik vind er echt geen reet aan, het rommelt maar door en mij lijkt Jett een irritant ventje. Maar ieder z'n meug.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
Minder alcohol mee terugnemen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus....
Net ruimbagage bij geboekt, ik ging over de 30 kg heen
Ik zou wel willen, maat gaat niet.quote:
Yeahquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:15 schreef Cee het volgende:
Fijne reis terug Muis! En wat zo ontzettend dolletjes is, hier wordt het ook weer 20 graden.
Lieve muis,quote:
Welke?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer is echt een van de beste nummers van 2014.
Hudson Mohawke - Chimesquote:
Goeie reis terug.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus....
Goede reis meis!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus....
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 07:05 schreef Pino112 het volgende:
Ook nog kaarten weggeven vanaf morgen
Vanmiddag MH.
Je bent gewoon jaloers dat jij niet de hele ochtend bij Giel in de studio mag zittenquote:
Ik denk eerlijkgezegd dat hij niet eens gebruikt had gister... Hij is gewoon zo gek als een deurquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 07:10 schreef JaneDoe het volgende:
is zn heroine van gisteravond uitgewerkt?
Over het algemeen vind ik deuren toch vrij saaie dingen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 07:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk eerlijkgezegd dat hij niet eens gebruikt had gister... Hij is gewoon zo gek als een deur
Dat was een vrij open deur die je hier nu intrapt...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 07:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik deuren toch vrij saaie dingen.
Hij is een beetje doorgedraaideur xDquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 07:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik deuren toch vrij saaie dingen.
😝quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 07:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij is een beetje doorgedraaideur xD
3FM de commercieelste.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 07:05 schreef Pino112 het volgende:
Ook nog kaarten weggeven vanaf morgen
Vanmiddag MH.
Haha, hoe kom je daar nu bij. Dat mag niet eens!quote:
Es is vast nog wel iemandquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 07:36 schreef SunChaser het volgende:
Ben ik de enige die helemaal niks heeft met Jett Bieber?
Jij houdt meer van Dotan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 07:36 schreef SunChaser het volgende:
Dotanquote:
Dat is unaniem besloten idd!!11!!!1!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 07:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Haha, hoe kom je daar nu bij. Dat mag niet eens!
Vooral niet met het verafgoden van die jongen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 07:36 schreef SunChaser het volgende:
Zeker nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 07:36 schreef SunChaser het volgende:
Duhquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:06 schreef 3rdRock het volgende:
ach, dat T-Rex-liedje vond ik best ok, maar die gozer zelf....volgens mij heeft ie issues....
nouja, je weet niet wat voor muziek hij zou maken als hij niet zo onzeker was. je trekt dus een voorbarige conclusie meneertje!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
DuhHij is zo onzeker als de pest met z'n alter-ego...
Gelukkig maar, heeft een positieve uitwerking op z'n muziek
Conclusie gebaseerd op ervaringenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nouja, je weet niet wat voor muziek hij zou maken als hij niet zo onzeker was. je trekt dus een voorbarige conclusie meneertje!
ervaringen uit het verleden....quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Conclusie gebaseerd op ervaringen
Alle artiesten die opeens gezellig clean gingen worden, gelukkig werden etc. begonnen opeens baggermuziek te maken
OT: 50 cent
KLB / Chillings loopt uit op fissaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hedenavond had ik om vijf uur een samenkomst gerealiseerd in mijn onderkomen. Ik had een behoorlijke hoeveelheid aan gebottelde spiritualia (deels verpakt in houten kisten), aangeschaft, waardoor het uitzicht op een fijne gezellige avond gegarandeerd leek. Uiteindelijk namen mijn genodigden zelve ook weer kompanen met zich mee, waardoor het aantal bezoekers van mijn stede thans is opgelopen tot dertig. Sommige lieden hebben zich vermaakt met het over de sloot werpen van de geheel van het kostbaar gerstenat ontdane flessen, waardoor deze op het terrein van de achter mij verblijvende bewoners terecht zijn gekomen. Daar is in casu niets mis mee, ware het niet dat het zo wel moeilijker wordt om de restitutie die men doorgaans voor het inleveren van ledig glaswaar bemachtigt veilig te stellen. U weet wel.
Op het moment van schrijven bevindt zich een jonge deerne op mijn schoot (ze is wellicht niet toegerust met de meest voor een man tot de verbeelding sprekende vormen, maar coïtus is niet uitgesloten) .
Klacht: een leger aan mensen aan mijn huis; als de veldwachter er maar geen gehoor van krijgt.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:26 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind jouw nieuwe UI niet leuk, Wolf.
Wat wil je, Chef'specialquote:
Andries Jonkerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:26 schreef SilentChaos het volgende:
Alleen leuk als hij een gagbalfluitje in z'n mond krijgt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Andries Jonker
Maar ik ga hem asap weer wijzigen hoor
Hoe durf je... Andries is de redder van het Nederlandse voetbal!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:26 schreef SilentChaos het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Volgens mij waren jullie een beetje 'mad' over dat 3fm jullie dit aandeed. Ik kan het mis hebben.quote:
Dat is hier tegenwoordig de algemeen heersende stemming toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens mij waren jullie een beetje 'mad' over dat 3fm jullie dit aandeed. Ik kan het mis hebben.
Prima muzikant, rare gozer, dit gedoe was helemaal nergens voor nodig om het zo op te hemelen.
Ik ben geen voetballiefhebber/kennerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hoe durf je... Andries is de redder van het Nederlandse voetbal!
Eenschquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens mij waren jullie een beetje 'mad' over dat 3fm jullie dit aandeed. Ik kan het mis hebben.
Prima muzikant, rare gozer, dit gedoe was helemaal nergens voor nodig om het zo op te hemelen.
Je vraagt je idd af op welk gebied ze geïnspireerd zijn... Misschien drinken ze wel hetzelfde bier of zoquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:27 schreef Sersjee het volgende:
Voor een band die geïnspireerd is door Radiohead maakt Train wel een zooitje kut muziek.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Suïcidaal langs het spoor lopend, met muziek van Radiohead op de oren, liep de zanger van Train te dolen met zijn ziel onder de arm. Vlak voor de sprong, tijdens een treurwilgnummer *vul maar in, ze hebben er genoeg*, kwam de bandnaam tot hem en kreeg hij inspiratiequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je vraagt je idd af op welk gebied ze geïnspireerd zijn... Misschien drinken ze wel hetzelfde bier of zo.
Had ie niet beter The Walkmen op de walkman kunnen draaien?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Suïcidaal langs het spoor lopend, met muziek van Radiohead op de oren, liep de zanger van Train te dolen met zijn ziel onder de arm. Vlak voor de sprong, tijdens een treurwilgnummer *vul maar in, ze hebben er genoeg*, kwam de bandnaam tot hem en kreeg hij inspiratie
You gotta JUMP!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had ie niet beter The Walkmen op de walkman kunnen draaien?
quote:
*zo'n bui heeft, van kwaad tot erger*quote:
Ohja, die meet komt al dichterbijquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:44 schreef minthy het volgende:
[..]
*zo'n bui heeft, van kwaad tot erger*
Binnenkort even de spreekwoordelijke puntjes op de i zetten voor de meet via Facebook?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Suïcidaal langs het spoor lopend, met muziek van Radiohead op de oren, liep de zanger van Train te dolen met zijn ziel onder de arm. Vlak voor de sprong, tijdens een treurwilgnummer *vul maar in, ze hebben er genoeg*, kwam de bandnaam tot hem en kreeg hij inspiratie
Ja,dat gaat hard nu!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ohja, die meet komt al dichterbij
Ik hoop het! 💩quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
LGW-plannen gaan niet door dus misschien ben ik toch aanwezig
Lijkt me primaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:44 schreef minthy het volgende:
[..]
*zo'n bui heeft, van kwaad tot erger*
Binnenkort even de spreekwoordelijke puntjes op de i zetten voor de meet via Facebook?
Ocharme... Wou ze niet mee?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lijkt me prima
Datum staat dik onderstreept in m'n agenda en alle afspraken met J. zijn gecancelled
De meet was in Groningen toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ocharme... Wou ze niet mee?
Wij nemen een overnachting erbij, dus ik mag ook aan de zuip![]()
LGW?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
LGW-plannen gaan niet door dus misschien ben ik toch aanwezig
Lief!quote:
Vanaf Zwolle zou je mee kunnen rijden op de heenweg, de terugweg wordt lastiger...quote:
Ik vind het een grote schande dat je nog elke dag wel ergens the A-team kan zien, maar nergens Tour of Duty of Airwolf. Al gok ik dat Tour of Duty te duur is vanwege muziekrechten.quote:
Oh dat is misschien wel handig!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Vanaf Zwolle zou je mee kunnen rijden op de heenweg, de terugweg wordt lastiger...
Mocht je dat willen/handig vinden, WhatsApp dan maar ff.
Dat weet ik wel zeker. Daarom is ie ook nooit op dvd uitgekomen toch? Zonde.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind het een grote schande dat je nog elke dag wel ergens the A-team kan zien, maar nergens Tour of Duty of Airwolf. Al gok ik dat Tour of Duty te duur is vanwege muziekrechten.
Yup. Was hetzelfde verhaal met The Wonder Years. Al is daar nu een box van uit met bijna alle originele muziek, maar die kost weer een godsvermogen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Daarom is ie ook nooit op dvd uitgekomen toch? Zonde.
Wie regelt de drank?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:00 schreef minthy het volgende:
Voor de mensen die denken "waar gáát dit over?!"; er staat een topicmeet gepland.
Als je mee wil/durft, stuur mij maar een dm voor meer info.
Oh, ik duim!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Oh dat is misschien wel handig!![]()
Maar moet nog even zien of ik wel kan. Misschien dat ik die vrijdag er voor mag afstuderen. Dan heb ik dus feestjes in Groningen
Welk hotel verblijven julliequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ocharme... Wou ze niet mee?
Wij nemen een overnachting erbij, dus ik mag ook aan de zuip![]()
Geen idee, rubbereend had iets leuks gevonden via een organisatie die mensen de mogelijkheid biedt om via een site hun appartement te huur aan te bieden. Is wereldwijd maar kan niet op de naam komenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Welk hotel verblijven jullie?
Sinds ik hier niet meer kom is 3fm wel hard achteruitgegaan, maar of er enig verband is valt te betwijfelenquote:
Airbnb?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, rubbereend had iets leuks gevonden via een organisatie die mensen de mogelijkheid biedt om via een site hun appartement te huur aan te bieden. Is wereldwijd maar kan niet op de naam komen
airbnb?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, rubbereend had iets leuks gevonden via een organisatie die mensen de mogelijkheid biedt om via een site hun appartement te huur aan te bieden. Is wereldwijd maar kan niet op de naam komen
Homelink?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga meer luisteren danquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Sinds ik hier niet meer kom is 3fm wel hard achteruitgegaan, maar of er enig verband is valt te betwijfelen
Ah airbnbquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Woont zij in DH? Ik weet domweg niet meer welke rubbereend nou op het oog had... Het was hoog, dat weet ik nog wel!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah airbnbleuk
ben benieuwd, misschien slaap je wel bij S
![]()
dat zou toch enigszins een komische wending zijn...
doordeweeks voor 10 uur durf ik niet meer...en op kantoor staat de radio niet op 3fm...quote:
Jupquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Woont zij in DH? Ik weet domweg niet meer welke rubbereend nou op het oog had... Het was hoog, dat weet ik nog wel!
Daar kom je mee weg, hier hetzelfdequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
doordeweeks voor 10 uur durf ik niet meer...en op kantoor staat de radio niet op 3fm...
Uh oh... Ik laat het je weten, rubbereend ging nog boeken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jup
niet ver van het centrum ook
Stuur maar een dm als je het adres hebtquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Uh oh... Ik laat het je weten, rubbereend ging nog boeken.
UI is fixedquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen leuk als hij een gagbalfluitje in z'n mond krijgt.
Stukken beterquote:
Er is ongetwijfeld iets in november waar ik bij ben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Stukken beter
Jij bent er ook bij in November hoorde ik net
Die hoop ben ik allang kwijt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
Jij bent er ook bij in November hoorde ik net
Ik probeerde het te forceren, maar dat gaat niet lukkenquote:
Dan leg je wel vaak aan de verkeerde kant van het gras ja....quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Beter dan een tuintje op je buik
Het is wat dat betreft wel aardig gelijk aan poepen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik probeerde het te forceren, maar dat gaat niet lukken
Het is toch verrassend hoe elke analogie met poepen uitkomt bij Wolfje jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is wat dat betreft wel aardig gelijk aan poepen.
Wat? Kensington?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is wat dat betreft wel aardig gelijk aan poepen.
en gebruikt als soundtrack bij een film van Clintquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
Welcome To The Jungle; een van de beste GnR nummers
ben gek op die gastquote:
Verdomme hij beschrijft precies mijn ergernissen wat betreft de hedendaagse popmuziekquote:
Daarom luister ik zo graag naar programma's op Kxradio, en zeker als het met Rob is natuurlijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme hij beschrijft precies mijn ergernissen wat betreft de hedendaagse popmuziek![]()
Wat een held
Godverdommetwitter:3FM twitterde op vrijdag 31-10-2014 om 15:12:33De debuutplaat Hits For Kids van @JettRebel is uitgeroepen tot #3FM Album van de Week: http://t.co/j7qgHY9RNA reageer retweet
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:11 schreef ChatGirl het volgende:
Goed topic dit: ONZ / Een ander woord voor poepen
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:13 schreef Pino112 het volgende:
Godverdommetwitter:3FM twitterde op vrijdag 31-10-2014 om 15:12:33De debuutplaat Hits For Kids van @JettRebel is uitgeroepen tot #3FM Album van de Week: http://t.co/j7qgHY9RNA reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BAL IS ROND. ALLES. Misschien kunnen ze van z'n single ook meteen megahit maken en een nieuwe 3FM-studio in z'n aars openen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:13 schreef Pino112 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Te veel echoquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
en een nieuwe 3FM-studio in z'n aars openen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, bijna weekend, wordt er nog geneukt?
Hoe rond is de bal?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, bijna weekend, wordt er nog geneukt?
quote:
k zal even informeren bij DaLunaquote:
Story of my lifequote:
Grap met schijtgeluidquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
BAL IS ROND. ALLES. Misschien kunnen ze van z'n single ook meteen megahit maken en een nieuwe 3FM-studio in z'n aars openen
Grap met schijtgeluidquote:
Bietje zuur deze week Pino?quote:
Dat ja...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:49 schreef wolfrolf het volgende:
Godverdegodver
Kut belastingdienst en overheid, wat een teringbende
Ik hou mijn hart vast voor de extra bonus die ik nog even mag verstrekken aan de schatkist.
Opbokken met dat hele amateuristische pokkenzooitje
Gatver![]()
![]()
![]()
![]()
Ja daar heb ik straks de centen niet meer voor!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ja...
Samen dronken worden komende maand?
Rubbereend trakteert!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja daar heb ik straks de centen niet meer voor!!!![]()
niet uitrekken danquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:55 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme, m'n vriendin heeft een nieuwe broek
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ik werd vanochtend wakker met die jett rebel , die is geestelijk toch gewoon niet 100%, toch? toch?
Dat is toch niet onze schuld?!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:55 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme, m'n vriendin heeft een nieuwe broek
Ik heb die hele knakker nog nooit gezien, maar word nu toch wel benieuwd...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ik werd vanochtend wakker met die jett rebel , die is geestelijk toch gewoon niet 100%, toch? toch?
ik heb m alleen horen euh praten (hoewel praten teveel eer is voor die gozerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb die hele knakker nog nooit gezien, maar word nu toch wel benieuwd...
Tevens hai!!![]()
En z'n nieuwe album is ook nog eens ruk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Was vorige week ook zo, geen idee waaromquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:58 schreef ddx het volgende:
Hey Frank samen met Timur net (schakel net in) is dat nieuw of eenmalig ?
Moeite waard nu om te luisteren ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:22 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Was vorige week ook zo, geen idee waarom
was wel erg leuk toen ik in de auto zatquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:58 schreef ddx het volgende:
Heb even geluisterd en klonk erg goed. Nieuwe EW in de maak?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:58 schreef ddx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |