waarom in de klb?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:46 schreef marcellalb het volgende:
Ik zit hier nogal mee in mijn maag, en zou graag respons willen. Vorige week vrijdag heb ik onze grote Bosch koelkast op marktplaats gezet, omdat de vriezer nauwelijks nog vroor. Omdat de koelkast eigenlijk te groot voor ons was heb ik er geen monteur bij laten komen. Ik heb eerlijk in de advertentie gezet dat de vriezer het niet naar behoren deed, maar dat het misschien iets was voor een klusser. Binnen drie seconde werd ik gebeld een man wilde de koelast komen ophalen, terwijl ik al met iemand aan het mailen was die hem graag wilde. Dat zei ik tegen deze man, en heb me toen laten overhalen. Hij stond zo in de weg dat ik akkoord gaf. Nu belde hij vandaag de koelkast kon niet meer gerepareerd worden, en vond mij een oplichter. Best een bedreigend telefoontje. Ik zei dat ik eerlijk was geweest en dat hij zelf het risico had genomen. Nu voel ik mij iets bedreigd hij kwam vanavond wel even langs om de koelkast terug te brengen. Wat moet ik doen..
Doen ze geen fuck meequote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:52 schreef djac1 het volgende:
Als je met de dood wordt bedreigd.. Gewoon aangifte doen!
anders vraag je je vriendin om je te beschermenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:46 schreef marcellalb het volgende:
Ik zit hier nogal mee in mijn maag, en zou graag respons willen. Vorige week vrijdag heb ik onze grote Bosch koelkast op marktplaats gezet, omdat de vriezer nauwelijks nog vroor. Omdat de koelkast eigenlijk te groot voor ons was heb ik er geen monteur bij laten komen. Ik heb eerlijk in de advertentie gezet dat de vriezer het niet naar behoren deed, maar dat het misschien iets was voor een klusser. Binnen drie seconde werd ik gebeld een man wilde de koelast komen ophalen, terwijl ik al met iemand aan het mailen was die hem graag wilde. Dat zei ik tegen deze man, en heb me toen laten overhalen. Hij stond zo in de weg dat ik akkoord gaf. Nu belde hij vandaag de koelkast kon niet meer gerepareerd worden, en vond mij een oplichter. Best een bedreigend telefoontje. Ik zei dat ik eerlijk was geweest en dat hij zelf het risico had genomen. Nu voel ik mij iets bedreigd hij kwam vanavond wel even langs om de koelkast terug te brengen. Wat moet ik doen..
Gewoon neersteken dan als die voor je deur staatquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:54 schreef marcellalb het volgende:
graag een advies ben maar een vrouw
als je echt bent bedreigd kan je naar de politie stappen, vraag anders of een vriend of je vriendin bij je langskomt zodat je je veiliger voeltquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:54 schreef marcellalb het volgende:
Dan zeg je toch dat je een goed werkende voor hem koop.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:53 schreef marcellalb het volgende:
ik snap dat ook niet mp staat vol met goede werkende koelkasten voor minder zag ik net
Als u de FOK! knokploeg wilt inschakelen verzoek ik u om mij even te contacten via het DM systeem.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:54 schreef marcellalb het volgende:
Dat is wel een bedrag voor een kapotte koelkast. Maar alsnog heeft die man zelf het risico genomen. Jij kunt ook niet inschatten of die knakker capabel is om koelkasten te repareren, dus het slaat sowieso nergens op dat hij terug bij jou komt. Als hij er niets van kan en de koelkast is gemakkelijk te repareren, dan is het alsnog zijn eigen domme schuld.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |