leuk setjequote:
Daar is ons zonnestraaltje weerquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar is ons zonnestraaltje weer
Idd, die blouse van Michielquote:
overhemdquote:
Zelfdequote:
overhemd is voor mannen, blouse voor vrouwenquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
overhemd is voor mannen, blouse voor vrouwen
quote:De blouse van Gerard staat al wagenwijd open
Amerikanenquote:
Je vindt Jett Rebel Radio niet een beetje overdreven?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat zeurt iedereen toch over Jett Rebel?
Ik vind die paar nummer die ik ken van hem echt top.
Veenstra meets Vulcanquote:
Het ophemelen als ie weer een scheet heeft gelaten maar 'm verder nauwelijks draaien (want Dotan) vind ik wel typisch.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat zeurt iedereen toch over Jett Rebel?
Ik vind die paar nummer die ik ken van hem echt top.
Ongelofelijk idd..quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het ophemelen als ie weer een scheet heeft gelaten maar 'm verder nauwelijks draaien (want Dotan) vind ik wel typisch.
quote:
Ja maar Coen is weer terug ..... of Sander?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:11 schreef rubbereend het volgende:
lijkt wel de vakantieprogrammering met al die afwezigen
Tis verdomme al weken dat er steeds DJ's weg zijn. Leuk hoor SR maar nu lijdt de normale programmering er al weken onderquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ja maar Coen is weer terug ..... of Sander?
Het is wat.....quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tis verdomme al weken dat er steeds DJ's weg zijn. Leuk hoor SR maar nu lijdt de normale programmering er al weken onder
Iddquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is wat.....
Ik vond, behalve Barend tussen 14 en 16 uur, het allemaal niet zo erg.
Z'n vriendinquote:
Niet coen in het huis. Spaar ons, Wilbertquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Coen gaat dus in het huis pas wat vertellen over z'n reisje...
Die handjes moeten natuurlijk wel omhoog.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet coen in het huis. Spaar ons, Wilbert
Godverdomme.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die handjes moeten natuurlijk wel omhoog.
Ed, vriend, ik begin een zeker patroon te herkennen in jouw postsquote:
Coen-Aerobic instructeur- Swijnenberg.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die handjes moeten natuurlijk wel omhoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |