quote:LOTING KNVB BEKER 2014/’15
De loting voor de KNVB beker seizoen 2014/’15 vindt donderdag 3 juli 14.00 uur plaats in het KNVB Bondsbureau in Zeist. In totaal komen 85 teams uit in het KNVB bekertoernooi. Tijdens de loting zijn de betaaldvoetbalorganisaties, Achilles’29, de kampioenen van de Topklassen en de (plaatsvervangend) periodekampioenen van de Topklassen vrijgesteld van de eerste speelronde. Zij stromen in de tweede speelronde in.
Bekeropzet 2014/’15
Het toernooi om de KNVB beker kent komend seizoen de volgende opzet:
1e ronde woensdag 27 augustus 2014:
42 deelnemers (amateurverenigingen)
21 wedstrijden (zoveel als mogelijk zaterdag- tegen zondagverenigingen)
2e ronde dinsdag 23, woensdag 24 en donderdag 25 september 2014:
64 deelnemers (21 winnaars 1e ronde + vrijgestelde en vrijgelote clubs)
32 wedstrijden (Europees spelende clubs komen niet tegen elkaar uit)
3e ronde dinsdag 28, woensdag 29 oktober en donderdag 30 oktober 2014:
32 deelnemers (32 winnaars 2e ronde)
16 wedstrijden (Europees spelende clubs komen niet tegen elkaar uit)
1/8e finales dinsdag 16, woensdag 17 en donderdag 18 december 2014:
8 wedstrijden (16 winnaars 3e ronde)
1/4e finales dinsdag 27, woensdag 28 en donderdag 29 januari 2015:
4 wedstrijden (8 winnaars 1/8e finales)
1/2e finales dinsdag 7, woensdag 8 of donderdag 9 april 2015:
2 wedstrijden (4 winnaars 1/4e finales)
Finale zondag 3 mei 2015, 18.00 uur:
Winnaar van eerst gelote halve finalewedstrijd wordt als thuisspelend team in de finale aangemerkt.
twitter:LeoOldenburger twitterde op donderdag 30-10-2014 om 15:43:33Nu al een legendarische commentaarpositie; in de blote buitenlucht! De Treffers - @NEC_Nijmegen #knvbbeker
reageer retweet
Mooie huizenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:50 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:LeoOldenburger twitterde op donderdag 30-10-2014 om 15:43:33Nu al een legendarische commentaarpositie; in de blote buitenlucht! De Treffers - @NEC_Nijmegen #knvbbeker [ afbeelding ] reageer retweet
quote:
Zou er al een keer een raam gesneuveld zijn?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lekker Engels met al die huizen er om heen.
"Slaap Sfeer" Bedoelen ze daarmee dat het een slaapverwekkende wedstrijd gaat worden?quote:
Net wat ik dachtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"Slaap Sfeer" Bedoelen ze daarmee dat het een slaapverwekkende wedstrijd gaat worden?
Dan komt de loting midden in de nacht.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is te hopen dat het niet weer verlengen wordt in Kerkrade
Jij kijkt ook vrijwillig naar ADO.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Neem aan dat niemand voor de lol deze wedstrijd gaat zitten kijken toch?
auwquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij kijkt ook vrijwillig naar ADO.
Dat heet clubliefdequote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij kijkt ook vrijwillig naar ADO.
S - P - E - R - M - Aquote:
zaterdag 1940-45 ergensquote:
Triest ja, ze zouden 'm eigenlijk expres moeten missen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:19 schreef blup het volgende:
Knurften hebben een strafschop nodig tegen de treffers
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:20 schreef GlennQuagmire het volgende:
Jammer, had het de Treffers wel gegund
NEC maakt bijna van iedereen gehakt in de juup, Dan moet je na 45 minuten toch wel voor staan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Triest ja, ze zouden 'm eigenlijk expres moeten missen.
De kampioen van Nederland werd 30 minuten lang vastgezet door een hoofdklasser die 11e staan met enkel onbetaalde spelers uit het dorp.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:23 schreef blup het volgende:
[..]
[..]
NEC maakt bijna van iedereen gehakt in de juup, Dan moet je na 45 minuten toch wel voor staan.
Wat een rare vraag.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:31 schreef Ties02 het volgende:
Wie keept er bij feyenoord? Vermeer of Hahn?
Feyenoord zit allang niet meer in het bekertoernooi, gekkie.quote:
Ojaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Feyenoord zit allang niet meer in het bekertoernooi, gekkie.
En Hahn zit bij Zwolle, die kan sowieso niet voor Feyenoord keepen.
Ties vindt het gewoon leuk dat Feyenoord niet meer in het bekertoernooi zit, gr gr.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Feyenoord zit niet meer in de beker en Hahn zit niet meer bij Feyenoord.
Feyenoord staat boven PEC.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oja
Wel leuk stapje hoger voor Hahn
PEC heeft de laatste jaren meer prijzen gepakt dan Feyenoordquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord staat boven PEC.
Zaterdag wordt dat verschil 3 punten in het voordeel van Feyenoord. Duidelijk stapje hoger dus.
Iedere keeper in de Eredivisie is beterquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:37 schreef Caland het volgende:
Hahn is overigens een betere keepert dan Marsman.
Ik zal het doorgeven aan de kerstman.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
PEC heeft de laatste jaren meer prijzen gepakt dan Feyenoord
Zo dat zijn teksten!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:37 schreef Caland het volgende:
Hahn is overigens een betere keepert dan Marsman.
Nek aan nek race met die rooie van NAC.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Iedere keeper in de Eredivisie is beter
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord, pec, what difference does it make?
ties vindt dit leuk
Krijg je he , als je al in Belgenland geen reet voorsteldequote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens kan die Sergio Padt van FC Groningen er ook geen ene tyfus van, jezus christus wat is die slecht zeg.
Valt best te overzien. Absoluut geen puntenpakker maar verder wel vrij solide.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens kan die Sergio Padt van FC Groningen er ook geen ene tyfus van, jezus christus wat is die slecht zeg.
Vond Bizot een stukken betere keeper.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt best te overzien. Absoluut geen puntenpakker maar verder wel vrij solide.
Sowieso een grotere club dan Achilles maar daar zit wat meer zwart geld.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:40 schreef Ralluff het volgende:
Wel een heerlijke sfeer bij De Treffers.
Dat is een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vond Bizot een stukken betere keeper.
And if you're so funnyquote:
Lijkt ook groter dan Almere City. Niet dat daar nou zo heel veel voor nodig is.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso een grotere club dan Achilles maar daar zit wat meer zwart geld.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hallo. Ik noem nu even Telgenkamp.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk. Bij die verkiezing ben je met Telgenramp als deelnemer sowieso kansloos.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hallo. Ik noem nu even Telgenkamp.
Ik ben voor NEC, maar mad, nee. Ik kom uit die omgeving van oudsher en ik vind t tof. Al hoop ik wel dat NEC wint.quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Horst maakt de 1-1, topshow.
quote:
Ach, in de Juup gaan ze als de brandweer.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]Ik begin ook aan dat NEC te twijfelen. Tegen Ajax(amateurs) was het ook al zo moeizaam.
Over t algemeen gaat t in de jupiler leage wel soepel.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]Ik begin ook aan dat NEC te twijfelen. Tegen Ajax(amateurs) was het ook al zo moeizaam.
Nog steeds no mad?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:08 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Over t algemeen gaat t in de jupiler leage wel soepel.
Nu gaan de Treffers eroverheen walsenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Foor krijgt zijn tweede geel en moet van het veld af.
Tjah Heracles wint ook 6-2 van de nummer 5 van de JL.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, in de Juup gaan ze als de brandweer.
Boeiend, de beker neem ik niet als een graadmeter voor hun werkelijke stand.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tjah Heracles wint ook 6-2 van de nummer 5 van de JL.
Dan heb je S Ars op t veld staan. Nu nog een Eduardo Bola.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
En daar is Limbowbwe met een goeie actie, voorzet en Ars tikt binnen. Toch een lekker spitsje voor in de JL, die Sjoerd.
Zeker. Hellas tegen Lazioquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ben je nog met je virtuele beker bezig? Moeten zo weer.
Nee man #Allegriquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jup, denk dat Juve hem binnenkort wel pakt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Timmerfrans is er ook bij in Kerkrade.
Roma supporterquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Timmerfrans is er ook bij in Kerkrade.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:31 schreef Ties02 het volgende:
Hoe laat is de loting?
Ervan uitgaande dat er geen verlengingen zijn
Ik zie Roda nog wel terugkomen.quote:
Ik snap ook niet waar zijn vertrouwen in Sparta vandaan kwam.quote:
Weert Geeiders is hier blij meequote:
Sparta maakt het Roda gewoon moeilijk met reactievoetbal.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:59 schreef AFCNiels het volgende:
Wat is dat Roda opeens aan het kloten.
Dit!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor de 1-3. Liefst van Gladon.
Denk 't welquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kijkt voor het eerst naar een thuiswedstrijd van Roda JC?
Supporters gesubsidieerd? Hoe gaat dat in zijn werk?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ze zijn hier in Limburg ook echt trots dat er 11000 man in de competitie bij Roda zitten. Daarvan is een groot deel gesubsidieerd door de gemeente Kerkrade (zonder grappen). Ben eens benieuwd als ze dit seizoen niet promoveren hoeveel er dan nog over blijven...... Regio Parkstad kan geen geld blijven pompen in deze bodemloze put.
Roda moet eigenlijk dit jaar wel promoveren, anders zie ik ze dezelfde shit meemaken als dat wij in Sittard al heel wat jaren meemaken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ze zijn hier in Limburg ook echt trots dat er 11000 man in de competitie bij Roda zitten. Daarvan is een groot deel gesubsidieerd door de gemeente Kerkrade (zonder grappen). Ben eens benieuwd als ze dit seizoen niet promoveren hoeveel er dan nog over blijven...... Regio Parkstad kan geen geld blijven pompen in deze bodemloze put.
Daar hebben Rotterdammers al vaker minder goede ervaringen mee gehad.quote:
Nee, die wordt verplaatst nu.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:33 schreef tralalala het volgende:
Wordt een late loting dan of was die loting sowieso al laat in de avond?
Is volgens mij nooit voor half 12quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:33 schreef tralalala het volgende:
Tig seizoenskaarten zijn door de gemeente Kerkrade en regio Parkstad vergeven aan werklozen, uitkeringtrekkers etc.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Supporters gesubsidieerd? Hoe gaat dat in zijn werk?
Samenvattingen beginnen later en de loting dus ook laterquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:33 schreef tralalala het volgende:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar hebben Rotterdammers al vaker minder goede ervaringen mee gehad.
Dat is dan wel weer genot, weertgeeldersdebiel die 100 euro in zn reet genaaid krijgt.quote:
Ik wil wel de ballenmachien zien.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Fucking boeiend hoe laat die loting is. Zie je anders morgen wel op teletekst, of is de magie van de loting dan weg?
Ditquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil wel de ballenmachien zien.
Beetje controleren of het wel eerlijk verloopt en zo?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil wel de ballenmachien zien.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Denk ook even aan Jan-Joost, die moet vannacht nog helemaal naar huis toe rijden vanuit Kerkrade.
En dat de einduitslag van de penalty's dan 24-25 voor Sparta wordt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wil strafschoppen dit dat alles!
Sowieso is het hard voor hem dat hij in Limburg moet zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Denk ook even aan Jan-Joost, die moet vannacht nog helemaal naar huis toe rijden vanuit Kerkrade.
Jan-Joost heeft vast ergens een smatje waar hij blijft 'slapen'quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Is de Telegraaf denk ik. Op dat tabloidformaat wordt het allemaal wat kleiner.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:37 schreef Tchock het volgende:
Roda heeft trouwens de slechtste shirtreclame ooit.
Je zal er maar dood gevonden worden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Roda is ook echt de meest debiele club van Limburg. Heb vele malen liever MVV.
goede postquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Roda is ook echt de meest debiele club van Limburg. Heb vele malen liever MVV.
Of levend. Maak je het nog mee ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:39 schreef blup het volgende:
[..]
Je zal er maar dood gevonden worden.
Niet lachen om Rowwen Heze, kaffer. Ga lekker naar cafe Bolle Jan smartlappen zingen, homo.quote:
Ik lach niet om Rowwen Heze lul.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet lachen om Rowwen Heze, kaffer. Ga lekker naar cafe Bolle Jan smartlappen zingen, homo.
Doe dan eens duidelijk, ridder.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:42 schreef blup het volgende:
[..]
Ik lach niet om Rowwen Heze lul.
Sterker nog, ik hartje Rowen Heze.
Waren er ook maar driequote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:47 schreef GlennQuagmire het volgende:
Alle wedstrijden vandaag hebben nu een rode kaart gezien
En allemaal voor de uitclub, en allemaal voor het team dat de wedstrijd won (hopelijk).quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:47 schreef GlennQuagmire het volgende:
Alle wedstrijden vandaag hebben nu een rode kaart gezien
rodaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
En allemaal voor de uitclub, en allemaal voor het team dat de wedstrijd won (hopelijk).
Ik zeg belchinezenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
En allemaal voor de uitclub, en allemaal voor het team dat de wedstrijd won (hopelijk).
Zet dan gewoon je TV uit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:46 schreef hafcfan het volgende:
Godverdomme kut Sparta maak het dan ook af i.p.v nog een half uur ellende
vvv vind ik nog kutterquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh? Dan neemt de eerste toch gewoon de volgende penalty?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:50 schreef Zorro het volgende:
En dan moet Roda ineens iemand aanwijzen die niet meedoet,
Nee. Als je meer spelers hebt mag er eentje niet meedoenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huh? Dan neemt de eerste toch gewoon de volgende penalty?
Bron?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee. Als je meer spelers hebt mag er eentje niet meedoen
Kijk je morgenochtend lekker wat de loting heeft uitgewezen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens. Ik wil de loting.
Ervaring in het zien van andere penaltyseries.quote:
PSV heeft wel lueken ervaringen met verlengingen en penaltyseries natuurlijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ervaring in het zien van andere penaltyseries.
Welke? Kan me echt niet herinneren dat ik ooit een wedstrijd heb gezien die beslist werd op penalty's na een rode kaart en waarbij er meer dan twintig penalty's moesten worden genomen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ervaring in het zien van andere penaltyseries.
pec krijgt ajax uitquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens. Ik wil de loting.
Nee ik wil meeleven .quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk je morgenochtend lekker wat de loting heeft uitgewezen.
Nee.quote:
Jong Oranje - Jong Engelandquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke? Kan me echt niet herinneren dat ik ooit een wedstrijd heb gezien die beslist werd op penalty's na een rode kaart en waarbij er meer dan twintig penalty's moesten worden genomen.
Ik wel, alleen herinner ik me dat niet. (edit: Welke wedstrijden bedoel ik dan he, voor de leukerds onder ons) Maar ik heb een bron gevonden:quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke? Kan me echt niet herinneren dat ik ooit een wedstrijd heb gezien die beslist werd op penalty's na een rode kaart en waarbij er meer dan twintig penalty's moesten worden genomen.
quote:Indien, bij het einde van de wedstrijd en voordat de strafschoppen worden genomen, een partij een groter aantal spelers dan de tegenpartij heeft, moet deze partij haar aantal spelers verminderen tot het aantal van de tegenpartij en de aanvoerder moet de scheidsrechter op de hoogte brengen van de naam en het nummer van elke uitgesloten speler. Elke speler die op deze wijze wordt uitge- sloten mag niet deelnemen aan de strafschoppenserie.
Gewoon snel 5 keer rood pakken dusquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wel, alleen herinner ik me dat niet. Maar ik heb een bron gevonden:
http://wwwvoetbal.nl/extra/spelregels/de_strafschoppenserie
Met daarin
[..]
Nope, daarin viel geen rood.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:54 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Jong Oranje - Jong Engeland
Vreemde regel wel. Al is diskwalificatie idioot.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wel, alleen herinner ik me dat niet. (edit: Welke wedstrijden bedoel ik dan he, voor de leukerds onder ons) Maar ik heb een bron gevonden:
http://wwwvoetbal.nl/extra/spelregels/de_strafschoppenserie
Met daarin
[..]
Met minder dan 8 spelers mag een team de wedstrijd niet uitspelen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon snel 5 keer rood pakken dus
en dan? dan mag de ander zijn slechtste penaltynemers uitsluiten?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mag niet, en daarnaast is het even eerlijk. Maar dat is mijn punt: Het moet niet eerlijk. Rood is een straf die bij strafschoppen ineens wordt opgeheven. Klopt niet in mijn ogen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan gunstig zijn toch? Stel je hebt 8 goede en 3 uberslechte en de tegenstander heeft 9 goede, 1 middelmatige en een slechtequote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:57 schreef Adames het volgende:
[..]
en dan? dan mag de ander zijn slechtste penaltynemers uitsluiten?
oude tijden zijn nemethquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle ballen op Demouge.
Oude tijden herleven.
uh jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan gunstig zijn toch? Stel je hebt 8 goede en 3 uberslechte en de tegenstander heeft 9 goede, 1 middelmatige en een slechte
Net thuis.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij hebt hetzelfde IQ als Schreuder of niet?
Oh oke. Klinkt als een kraker.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We zijn nog bezig met Roda JC tegen Sparta.
Klinkt als lower league voetbalquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle ballen op DemougeDat verdient geen doorbekering.
113e minuut, 2-2, sparta met 10 manquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh oke. Klinkt als een kraker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |