Ook gelijk een slof Drum erbij doen? Van die ene slof oproken gaan die kindjes vast niet dood.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want van een boterham hagelslag ga je dood? Kinderen hebben ook gewoon iets lekkers nodig af en toe.
Was het nou een hagelslag dieet, soit, maar komop zeg, hele volkstammen zijn er gewoon gezond mee opgegroeid.
Wie zegt dat je van een boterham met hagelslag dood gaat? Het is echter wel ongezond en dus wordt het niet meer uitgedeeld op DAT ontbijt. D'r wordt verder helemaal niemand wat ontzegt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want van een boterham hagelslag ga je dood? Kinderen hebben ook gewoon iets lekkers nodig af en toe.
Was het nou een hagelslag dieet, soit, maar komop zeg, hele volkstammen zijn er gewoon gezond mee opgegroeid.
Er is ook niets mis met 1 keer een ontbijt overslaan, maar ook dat is tegenovergesteld aan de campagne.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles is daar gek aan! VERBOTEN!!!!!
Er is niets mis met 1 boterham hagelslag, pas als je de hele dag niets anders eet is het wellicht slecht ja.
Nog zo'n n00b.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:17 schreef Bugno het volgende:
[..]
Niet weten dat hagelslag uit suiker bestaat![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:19 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ook gelijk een slof Drum erbij doen? Van die ene slof oproken gaan die kindjes vast niet dood.
Omdat een boterham met hagelslag helemaal niet ongezond is.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:18 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
D'r wordt helemaal niks ontzegt. Zo gauw die kinderen weer naar huis gaan kunnen ze desnoods het hele pak achterover slaan. Alleen op een evenement waarbij gezonde levensstijl wordt gepromoot wordt iets ongezonds verbannen, wat is daar vreemd aan?
Lekker wat extra regenwoud platbranden om de soja te kunnen kwekenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:20 schreef jogy het volgende:
Volgend jaar wordt er alleen maar soyabrood met water geserveerd.
Onder het genot van een greenpeace indoctrinatiefilm waarin je wordt uitgelegd hoe je het beste je zin op anderen kan opdringen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:20 schreef jogy het volgende:
Volgend jaar wordt er alleen maar soyabrood met water geserveerd.
De hagelslag die ik in de kast heb staan (en nu een broodje mee ga beleggenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:19 schreef Storneren het volgende:
[..]
Nog zo'n n00b.
Niet weten dat koolhydraten niet gelijk staat aan suiker
Met een speciaal dankwoord van Quincy.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onder het genot van een greenpeace indoctrinatiefilm waarin je wordt uitgelegd hoe je het beste je zin op anderen kan opdringen.
Goh, 1 gram dus niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:22 schreef Bugno het volgende:
[..]
De hagelslag die ik in de kast heb staan (en nu een broodje mee ga beleggen), geeft in de voedingswaardetabel aan dat 100gr hagelslag 70 gr koolhydraten bevat. Hiervan is 69 gram suiker.
Je hebt gelijk joh
Wel op blijven letten, ik doe het bij een hond ook wel eens, houd hem het ene voor om het andere te nemen!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:15 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Daar begint het angstvallig veel op te lijken, ja. Net als je denkt dat het niet erger kan...
Hear hear!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:00 schreef LXIV het volgende:
Stormlooptopic.
Volgens mij gaat het niet eens om 'gezond' of 'ongezond'. Dit soort figuren zijn dezelfden die op basisscholen jointjes en XTC staan uit te delen aan jonge kinderen. Het gaat er gewoon om alles wat met de Nederlandse traditie te maken heeft zo snel mogelijk om zeep te helpen. Daarom worden ook specifiek hagelslag, pindakaas en smeerkaas verboden. Typisch Nederlandse producten voor op het brood. Waarom niet die suikercornflakes met chocolade? Dat is puur snoepgoed eigenlijk. (Maar niet Nederlands, dus geen bedreiging).
Vroeger zaten wij (zonder gordels), achterin de auto op weg naar het Sinterklaasfeest. Papa stak nog vrolijk een sjekkie op achter het stuur. Op het feest zouden we volop pepernoten en strooigoed van de grond oprapen om in onze mondjes te stoppen. Dat we die dag minder avondeten zouden lusten was voor één keertje niet zo erg.
Toen was geluk heel gewoon.
Jammer dat de dingen die toen heel gewoon waren en waar miljoenen Nederlanders hun geluk aan ontleenden, nu één voor één verboden worden. Als je dat in 1975 had verteld had men je ronduit uitgelachen.
Wat dan met zout?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:25 schreef Inaithnir het volgende:
En wat is er ook alweer mis met suiker?
Trieste figuren.
Mijn god. Sojamelk is uit den boze!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:21 schreef Hexagon het volgende:
Volgend nationaal schoolontbijt
Glutenvrije gierstpap, met een macrobiotische zemelkoek en een glas sojamelk.
Er is niks mis met suiker en zout.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat dan met zout?
De levens middelen zijn in iedergeval naar mijn idee zoder zout minder lang houdbaar!
Zie het al voor me als die van ons een rode balon krijgt, die heeft of is namelijk allergies tegen soja!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:27 schreef Individual het volgende:
[..]
Mijn god. Sojamelk is uit den boze!![]()
Volgens het paleo dieet is dat uit den boze. De milieumensen zullen je ook niet dankbaar zijn omdat je dan het regenwoud vernietigd.
Niks joh.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:25 schreef Inaithnir het volgende:
En wat is er ook alweer mis met suiker?
Trieste figuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |