Nee, jij bent lekker deskundig. Jij bent ook maar een praatjesmaker op een forum.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens wie? het "Observatoruim?![]()
![]()
![]()
En jij bent "anders"? LOL!quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, jij bent lekker deskundig. Jij bent ook maar een praatjesmaker op een forum.
Allemaal anti Assad propaganda poep. Zou Turkije hem daarom zo graag weg willen hebben, omdat hij zijn eigen burgers bombardeertquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, jij bent lekker deskundig. Jij bent ook maar een praatjesmaker op een forum.
Je moet je mening natuurlijk nooit baseren op één bron, en er zijn veel bronnen die de misdaden van Assad laten zien.quote:Op zondag 2 november 2014 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar je weet wie het "Observatorium" is? En wat de insteek is?
ISIS is het grootste gevaar, maar je moet wel ernstig mentaal-gehandicapt zijn om niet in te zien dat Assad ook geen zuivere koffie is.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind dit conflict ook wel exemplarisch.. IS(IS) gaan bestrijden als het westen, maar alsnog Assad als grote boeman zien..
Ik heb echt liever Assad, sorryquote:Op zondag 2 november 2014 00:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
ISIS is het grootste gevaar, maar je moet wel ernstig mentaal-gehandicapt zijn om niet in te zien dat Assad ook geen zuivere koffie is.
http://www.novini.nl/wie-(...)or-de-mensenrechten/quote:Op zondag 2 november 2014 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar je weet wie het "Observatorium" is? En wat de insteek is?
Ik ook, "ISIS is het grootste gevaar""quote:Op zondag 2 november 2014 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb echt liever Assad, sorry
Ja hoor.. Maar kennelijk zijn er nog anderen die eerst komen. Zoals Jabat misschien?quote:Op zondag 2 november 2014 00:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ook, "ISIS is het grootste gevaar""
Je kan toch wel lezen?
ISIS, Al Nusra, FSA allemaal een pot nat.quote:Op zondag 2 november 2014 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja hoor.. Maar kennelijk zijn er nog anderen die eerst komen. Zoals Jabat misschien?
Precies. Bedoel ik maar..quote:Op zondag 2 november 2014 00:14 schreef Szura het volgende:
[..]
http://www.novini.nl/wie-(...)or-de-mensenrechten/
Eenschquote:Op zondag 2 november 2014 00:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
ISIS, Al Nusra, FSA allemaal een pot nat.
Ja bizar dat zo'n hobbyist zoveel aandacht krijgtquote:Op zondag 2 november 2014 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies. Bedoel ik maar..
En de reguliere media blijven het plaatsen ook nog![]()
Over westerse troepen: 100 IS(IS) strijders gedood
Over Assad (die hetzelfde doet): 100 burgers vermoord
En al jaren he??? Terwijl overal te vinden is wie het doet en waarom.. En toch blijven plaatsenquote:Op zondag 2 november 2014 00:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja bizar dat zo'n hobbyist zoveel aandacht krijgt
Dit viel mij ook al op, ook op het gebied van counterintelligence doen ze het beter.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:02 schreef UpsideDown het volgende:
CNN is wel eens wat gebrekkig in achtergrondinfo, ze weten zelf niet waar ze het over hebben.
BBC is op dat vlak beter.
En is dat artikel ook echt waar?quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ga je eens inlezen over de praktijken van Assad.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)to-s-van-doden.dhtml
Niemand heeft schone handen in deze oorlog, al zijn de Koerden momenteel wat minder op de vernietigingstoer dan Assad en IS.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:31 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nee, maar dat is onderhand wel nodig gelet op het aantal Salafisten in dat land vandaag de dag.
Niemand.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wie moet dan de macht overnemen in Syrië?
ga je het net zo vaak herhalen totdat je een reden hebt gevonden voor je dictatorliefde?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Serieus. Er zijn géén gematigde rebellen. Al jaren niet.
quote:Op zondag 2 november 2014 12:03 schreef firefly3 het volgende:
IS met de fsa vergelijken, hoe erg kortzichtig :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |