Ja, dat is een tak daarvan volgens mij.quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Assad heeft vernietigingskampen????
Nee, maar dat is onderhand wel nodig gelet op het aantal Salafisten in dat land vandaag de dag.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Assad heeft vernietigingskampen????
Zeker.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:31 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nee, maar dat is onderhand wel nodig gelet op het aantal Salafisten in dat land vandaag de dag.
Wat is deze? Elkaar napraten dat assad geen vernietigingskampen heeft? Lees het vn rapport een keertje. Jullie zijn dezelfde types die het gedrag van hitler goedgepraat zouden hebben omdat de russen net zo erg waren. Van jullie moest er ook gestemd worden tussen stalin of hitler, want een derde optie zou niet bestaan.quote:
Nee, +1 voor de opmerking dat die kampen ondertussen wel nodig zijn met al die salafisten in Syrië.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat is deze? Elkaar napraten dat assad geen vernietigingskampen heeft? Lees het vn rapport een keertje. Jullie zijn dezelfde types die het gedrag van hitler goedgepraat zouden hebben omdat de russen net zo erg waren. Van jullie moest er ook gestemd worden tussen stalin of hitler, want een derde optie zou niet bestaan.
Wie moet dan de macht overnemen in Syrië?quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat is deze? Elkaar napraten dat assad geen vernietigingskampen heeft? Lees het vn rapport een keertje. Jullie zijn dezelfde types die het gedrag van hitler goedgepraat zouden hebben omdat de russen net zo erg waren. Van jullie moest er ook gestemd worden tussen stalin of hitler, want een derde optie zou niet bestaan.
De YPG samen met de FSA. Wanneer zij ook nog eens het commando voert van wat nu de SAA is, gaat het goed.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wie moet dan de macht overnemen in Syrië?
Die hoofdenafhakkers samen met een kleine minderheid, nog kleiner dan de clan van Assad? Lijkt me geen goed idee.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De YPG samen met de FSA. Wanneer zij ook nog eens het commando voert van wat nu de SAA is, gaat het goed.
twitter:EjmAlrai twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 15:47:18I hope #IS stops attacking Kobane otherwise no Hur-el-Ayn would be left for others (and myself). reageer retweet
Ik denk dat dit echt gaat lukken ja, YPG en FSA die de macht overnemen in Syriëquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De YPG samen met de FSA. Wanneer zij ook nog eens het commando voert van wat nu de SAA is, gaat het goed.
Zoals ik zei, assad weg en pietje voor in de plaats. Het saa leger verdwijnt niet zomaar. Begrijpend lezen pleasequote:Op zaterdag 1 november 2014 15:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die hoofdenafhakkers samen met een kleine minderheid, nog kleiner dan de clan van Assad? Lijkt me geen goed idee.
twitter:anbaari_9 twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 17:15:27#IS #ISISHomsRaid of Sha'er Mountain and Gas Plant- Part 1[ENGLISH]http://t.co/6ahLsNsWE3https://t.co/QHEgUSzoV2 http://t.co/62nNyolPRy reageer retweet
+1quote:
twitter:Isham_AlAssad twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 08:17:41#SAA destroyed a tunnel used by terrorists of #ISIS in the Old Airport neighborhood in the city of #DeirEzzor, #Syria http://t.co/nF03ZfmZrK reageer retweet
Oorlog ver weg naar Nederland halen.quote:
quote:
Ja, wat is het nou? Al geloof ik er uiteraard geen drol vanquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:31 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nee, maar dat is onderhand wel nodig gelet op het aantal Salafisten in dat land vandaag de dag.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zelfs IS laat Christenen leven met hun eigen godsdienst, alleen moeten ze extra betalen. Het lijkt een beetje op wat assad deed met de koerden, maar hij deed het gebaseerd op etniciteit. Dat heeft IS dan weer niet, alle rassen zijn daar gelijk. Een doordenkertje.
Kun je die even uitleggen? Met voorbeelden als het even kanquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
je hoeft het niet eens te zijn met iedereen op het forum, je hoeft ze niet dood te wensen...
ik zelf zie isis als een groter kwaad dan assad, maar ze schelen wat dat betreft niet veel van elkaar, moet ik me ook maar voor een trein werpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |