abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146183819
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

bedoel je srf?
Ja, dat is een tak daarvan volgens mij.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_146183840
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Assad heeft vernietigingskampen????
:Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_146183903
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Assad heeft vernietigingskampen????

Nee, maar dat is onderhand wel nodig gelet op het aantal Salafisten in dat land vandaag de dag.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_146183938
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:31 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Nee, maar dat is onderhand wel nodig gelet op het aantal Salafisten in dat land vandaag de dag.
Zeker.
pi_146183948
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:32 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Zeker.
+1
pi_146184157
Kobani al Koerd-vrij?
pi_146185090
Afgelopen drie dagen honderd IS-strijders omgekomen in Kobani’

Peshmerga fighters on their way to Kobane arrive in Turkey
Peshmerga-strijders in Turkije gaan op weg naar Kobani. Foto ANP/EPA/STR

door Philippus Zandstra
BUITENLAND In de afgelopen drie dagen zijn meer dan honderd strijders van Islamitische Staat in Kobani tijdens gevechten met Koerdische milities gedood. Ondertussen zijn versterkingen uit Turkije in de stad gearriveerd.
Volgens het Syrisch Observatorium voor de Mensenrechten zijn er sinds het begin van de gevechten om Kobani (16 september) 576 jihadisten gedood. Aan Koerdische zijde vielen 361 doden. Daarnaast registreerde het Observatorium 21 burgerdoden. Het Syrisch Observatorium voor de Mensenrechten heeft een uitgebreid netwerk van activisten in het land, die het conflict ter plekke volgen.

VERSTERKINGEN GEARRIVEERD
Koerdische peshmerga-strijders zijn vandaag in de belegerde stad gearriveerd en overleggen met de zelfverdedigingsmilitie YPG over de strijd tegen IS. Het gaat om een groep van 150 Koerden uit Irak, die via Turkije naar Kobani zijn afgereisd. De strijders hebben artillerie, munitie en antitankwapens meegenomen, aangezien de Koerdische milities in de stad slecht bewapend zijn tegen IS.

SUCCES VOOR AL-NUSRAFRONT
Elders in Syrië heeft het aan Al-Qaeda gelieerde Al-Nusrafront een belangrijke overwinning behaald op de gematigde rebellen, zo meldt Reuters. In de provincie Idlib, in het noordwesten van het land, heeft de beweging vandaag Deir Sonbol ingenomen. Dat was de laatste stad die de rebellen van het Syrische Vrije Leger nog in handen hadden in het gebied.

MOORDPARTIJ IS IN IRAK
In Irak heeft Islamitische Staat in de provincie Anbar 85 leden van dezelfde stam gedood. Volgens een leider van de stam tegenover Reuters zijn vijftig leden gedood die op de vlucht waren geslagen. Daarnaast zijn er 35 lichamen aangetroffen in een massagraf. De stam bood weerstand tegen IS; de stamleden zijn uit wraak vermoord.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_146185960
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:33 schreef mr_jack het volgende:

[..]

+1
Wat is deze? Elkaar napraten dat assad geen vernietigingskampen heeft? Lees het vn rapport een keertje. Jullie zijn dezelfde types die het gedrag van hitler goedgepraat zouden hebben omdat de russen net zo erg waren. Van jullie moest er ook gestemd worden tussen stalin of hitler, want een derde optie zou niet bestaan.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_146186250
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat is deze? Elkaar napraten dat assad geen vernietigingskampen heeft? Lees het vn rapport een keertje. Jullie zijn dezelfde types die het gedrag van hitler goedgepraat zouden hebben omdat de russen net zo erg waren. Van jullie moest er ook gestemd worden tussen stalin of hitler, want een derde optie zou niet bestaan.
Nee, +1 voor de opmerking dat die kampen ondertussen wel nodig zijn met al die salafisten in Syrië.
Iedereen mag van mij zijn eigen mening hebben, en eigen godsdienst. Echter zo gauw je die geforceerd wilt opleggen aan anderen, dan ben je het leven op aarde niet waardig. Hup opruimen die hap.
  zaterdag 1 november 2014 @ 15:29:54 #235
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_146186702
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wie moet dan de macht overnemen in Syrië?
pi_146186946
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 15:29 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Wie moet dan de macht overnemen in Syrië?
De YPG samen met de FSA. Wanneer zij ook nog eens het commando voert van wat nu de SAA is, gaat het goed.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zaterdag 1 november 2014 @ 15:42:17 #237
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_146186974
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 15:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De YPG samen met de FSA. Wanneer zij ook nog eens het commando voert van wat nu de SAA is, gaat het goed.
Die hoofdenafhakkers samen met een kleine minderheid, nog kleiner dan de clan van Assad? Lijkt me geen goed idee.
pi_146187297
EjmAlrai twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 15:47:18 I hope #IS stops attacking Kobane otherwise no Hur-el-Ayn would be left for others (and myself). reageer retweet
_O-
  zaterdag 1 november 2014 @ 16:23:08 #239
426473 .Exe
And Justice for All
pi_146187775
pi_146187806
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 15:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik denk dat dit echt gaat lukken ja, YPG en FSA die de macht overnemen in Syrië :+ En gelukkig is ISIS wel aardig tegen niet-moslims ja.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_146188553
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 15:42 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Die hoofdenafhakkers samen met een kleine minderheid, nog kleiner dan de clan van Assad? Lijkt me geen goed idee.
Zoals ik zei, assad weg en pietje voor in de plaats. Het saa leger verdwijnt niet zomaar. Begrijpend lezen please
  zaterdag 1 november 2014 @ 17:42:06 #242
426473 .Exe
And Justice for All
pi_146189716
pi_146190147
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Joah !
+1
Strontvlieg kraamt er echt onzin uit.
Probeert genuanceerd te doen, maar inzijn posts lees je tussen de regels gewoon dat ie zwaar salafi is. Hij heeft echt niet het beste voor met Syrie. Alleen met de moslimbroeders die volgens hem geen kans krijgen.
Neee gelukkig ook maar dat die geen kans krijgen. Kijk maar naar de gebieden waar de FSA/ISIS de scepter zwaaien.

En dan doen alsof Assad willekeurig burgers bombardeerd om ze moedeloos te maken :D
Ik ken verschillende mensen in Syrië, Sunni, Shia en Christenen, door het hele land, en nog niemand heeft zomaar een bom op zijn kop gekregen. Ja als je als terroristen familie in een trainingskamp zit, dan krijg je er 1 op je kop.
Of als je als normaal mens met je auto door Syrië rijd, dan stopt de FSA je om je auto te confisqueren. En als mensen dan gas geven, worden ze overhoop geschoten, al meerdere malen gebeurt.

Dus flikker op met je zogenaamd gematigde FSA en met je ISIS. Dood aan ze allemaal.
pi_146190734
Vigen's eigen volk wordt vervolgd en Vuurvlieg gaat hen prijzen, hallo...
  zaterdag 1 november 2014 @ 18:42:04 #245
426473 .Exe
And Justice for All
pi_146191318
pi_146191471
Isham_AlAssad twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 08:17:41 #SAA destroyed a tunnel used by terrorists of #ISIS in the Old Airport neighborhood in the city of #DeirEzzor, #Syria http://t.co/nF03ZfmZrK reageer retweet
pi_146191608
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Lekker bezig jongens.
Oorlog ver weg naar Nederland halen.

Goedplanzeg. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 1 november 2014 @ 20:21:10 #248
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_146194750
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

:Y
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:31 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ja, wat is het nou? Al geloof ik er uiteraard geen drol van ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 1 november 2014 @ 20:26:14 #249
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_146194916
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 15:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zelfs IS laat Christenen leven met hun eigen godsdienst, alleen moeten ze extra betalen. Het lijkt een beetje op wat assad deed met de koerden, maar hij deed het gebaseerd op etniciteit. Dat heeft IS dan weer niet, alle rassen zijn daar gelijk. Een doordenkertje.
_O- _O- _O-

Maar ok, wie waren dan die gekken die de christenen (waaronder "onze priester") hebben vermoord?
  zaterdag 1 november 2014 @ 20:30:22 #250
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_146195055
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:35 schreef Slayage het volgende:

[..]

je hoeft het niet eens te zijn met iedereen op het forum, je hoeft ze niet dood te wensen...

ik zelf zie isis als een groter kwaad dan assad, maar ze schelen wat dat betreft niet veel van elkaar, moet ik me ook maar voor een trein werpen?
Kun je die even uitleggen? Met voorbeelden als het even kan ;) ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')