Beetje overdreven inmiddels vind ik.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 07:52 schreef Selestha het volgende:
Hoeveel topics hebben we nu? En hoe weet je waar je heen moet?
Ik vind het ook allemaal te debiel voor woorden hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 07:52 schreef Selestha het volgende:
Hoeveel topics hebben we nu? En hoe weet je waar je heen moet?
Maar de OP in deze reeks is officieel racistisch (quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal te debiel voor woorden hoorIMHO is iedereen OVERAL welkom
Ja. In 5 topics posten is niet echt uitnodigend en makkelijk btwquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar de OP in deze reeks is officieel racistisch (), maar ben het met je eens. We zien wel waar het schip strandt.
Statement of niet, ik vind het gewoon een goed idee. 1 topic met iedereen. Dus wat mij betreft een goede trend, maar ik wil posten met de mensen die hier al ook in posten. Dat is gewoon een leuk groepje, nieuwe mensen zijn ook altijd welkom.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:23 schreef Myraela het volgende:
Mijn hele topic is overigens ook alleen maar bedoeld als statement dat ik het complete onzin vind.Het gym-topic kan ik best begrijpen, maar het 4de topic slaat helemaal nergens op. Als ik dan te horen krijg dat ik ook een topic mag openen als ik daar behoefte aan heb, dan doe ik dat gewoon. Dus waar die heen gaan, daar blijf ik in
Een topic voor iedereen, want het is complete onzin dat dat niet gewoon zou kunnen.
Neequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. In 5 topics posten is niet echt uitnodigend en makkelijk btw
Ik zat met exact hetzelfde te bedenken. Heb ook een PM naar de mods gedaan of deze reeks niet beter dicht kan en iedereen naar die van Myr kan. Maar ik ben nog steeds van mening dat dat nieuwe afval topic afvallen tot je een ons weegt ook gewoon dicht kan en men naar het topic van myr kan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:25 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Statement of niet, ik vind het gewoon een goed idee. 1 topic met iedereen. Dus wat mij betreft een goede trend, maar ik wil posten met de mensen die hier al ook in posten. Dat is gewoon een leuk groepje, nieuwe mensen zijn ook altijd welkom.
[..]
NeeWel goed voor de postcount, vijf keer je lijstje, vijf keer de feedback beantwoorden
Dat dus.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:23 schreef Myraela het volgende:
Een topic voor iedereen, want het is complete onzin dat dat niet gewoon zou kunnen.
Ben ik het mee eens, de spreiding is gewoon te veel. Voor je het weet heb je voor elk BMI getal een topicquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zat met exact hetzelfde te bedenken. Heb ook een PM naar de mods gedaan of deze reeks niet beter dicht kan en iedereen naar die van Myr kan. Maar ik ben nog steeds van mening dat dat nieuwe afval topic afvallen tot je een ons weegt ook gewoon dicht kan en men naar het topic van myr kan.
Ja. Nou, dit slaat gewoon nergens op.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, de spreiding is gewoon te veel. Voor je het weet heb je voor elk BMI getal een topic.
Dus goed plan.
LIF / [Het grote afval topic] Waar we iedereen accepteren #1quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:55 schreef Selestha het volgende:
Het topic van Myraela is nu weg? Ik vind m niet meer in mijn Myat
Mijn hemel, nog een topic? Hoeveel zijn het er nu, 6?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 06:25 schreef Qwea het volgende:
LIF / [Het grote afval topic] Waar we iedereen accepteren #1
5quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn hemel, nog een topic? Hoeveel zijn het er nu, 6?
Snap het initiatief wel hoor, daar niet van.
Omdat ie dat zelf gekozen heeftquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:17 schreef xuryah het volgende:
Mijn eerste gedachte wass idd ook "waarom belonen met fastfood?"
Dit topic lijkt langzaam aan het sterven te zijn. Volgens mij posten de meeste mensen nu hier:quote:Op zondag 2 november 2014 09:50 schreef Cathmar het volgende:
Oké, morgen meteen uit mijn werk naar de sportschool. Dan ben ik daar om 17 uur. Doen we een intake, kijken wat ik ga doen en dan aan de slag. Op een andere manier krijg ik de opvang niet geregeld. Maarrrr hoe ga ik dat doen met eten? Ik vind het moeilijk. Wat eet ik nog van te voren (eind vd middag) en daarna? Als ik thuis kom is het wel laat voor nog echt vol bord warm eten. Tips?
quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 14:00 schreef Deuce92 het volgende:
Dit topic lijkt langzaam aan het sterven te zijn. Volgens mij posten de meeste mensen nu hier:
LIF / [Het grote afval topic] Waar we iedereen accepteren #1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |