Wat is er ongezond aan de tonijnsalade?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:05 schreef sanger het volgende:
Nog een vraagje... Hoe doen de meesten dat? Vanavond moet mijn zoontje afzwemmen en als beloning eten we bij McDonalds. Nu is daar natuurlijk maar weinig gezonds te vinden, zelfs de salades niet echt. Daarnaast heb je na het eten daar een uur later alweer honger... Slaan jullie dan over? Of eten jullie gewoon mee?
Je hoeft je kinderen niet mee te nemen naar McDonalds. Beloning laten associëren met McDonalds lijkt me geen doel op zich. Ik bedoel: je kunt ook thuis frietjes halen, dan heb je ook meer alternatieven voor jezelf. En verder: gefeliciteerd, natuurlijk!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:05 schreef sanger het volgende:
Nog een vraagje... Hoe doen de meesten dat? Vanavond moet mijn zoontje afzwemmen en als beloning eten we bij McDonalds. Nu is daar natuurlijk maar weinig gezonds te vinden, zelfs de salades niet echt. Daarnaast heb je na het eten daar een uur later alweer honger... Slaan jullie dan over? Of eten jullie gewoon mee?
Is that you?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Dat is wel een interessante vraag eigenlijk. Zou het voor kinderen juist goed kunnen zijn als papa uitlegt dat hij vandaag geen frietjes mee eet omdat papa wat moet afvallen? Maar dat hij het zoontje wel gunt omdat hij het zo goed heeft gedaan vandaag? Dat ze daardoor dingen als McDonalds als een uitzondering gaan zien ipv de standaard?
Of krijg je dan juist veel te zelfbewuste kinderen die vervolgens bang worden om frietjes te eten en dan dik te worden?
Nooit van gehoordquote:
quote:
Zo koud was het stiekem niet nee.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:36 schreef Patoshik het volgende:
Pfoe. Had ik me even vergist in de temperatuur. Dinsdag met bootcamp bevroor ik bijna dus nu was ik gaan hardlopen met een lange legging en vest + hemdje aan. WARM!!![]()
Maar toch mooi weer 6 km gelopen.
Het niet meenemen is het halve werk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:35 schreef Serieliefhebber het volgende:
Ik wou dat het al terug lente was en de winter moet nog beginnenDe dagen zijn zo kort, het is vroeg donker, veel regen en druk op het werk. In een weekend wil ik dan zoveel mogelijk doen waardoor ik eigenlijk nog niet ontspan. Gelukkig is het dit weekend top weer dus wil ik wat kilometers gaan fietsen.
Ik had voorgenomen om dit weekend ook wafels te bakken, maar er is al taart dus heb mijn wafels geschrapt, want anders eet ik het toch allemaal op. Ik heb mijn winkellijstje op nieuw bekeken en de rotzooi zoals koeken eraf gehaald en vervangen door fruit. Ik merk dat ik nu besef wat fout is vooraleer ik het heb opgegeten, er is dus vooruitgang.
Ik ging lopen met een lange tigh, een hempje, een ondershirt en een shirt met lange mouwen. Prima te doenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:36 schreef Patoshik het volgende:
Pfoe. Had ik me even vergist in de temperatuur. Dinsdag met bootcamp bevroor ik bijna dus nu was ik gaan hardlopen met een lange legging en vest + hemdje aan. WARM!!![]()
Maar toch mooi weer 6 km gelopen.
Jouw innerlijke thermostaat.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ging lopen met een lange tigh, een hempje, een ondershirt en een shirt met lange mouwen. Prima te doen
Is dat nou de place to be? Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 06:25 schreef Qwea het volgende:
LIF / [Het grote afval topic] Waar we iedereen accepteren #1
Volgens mij is het andere topic gewoon voor iedereen, qua afvallen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 07:52 schreef Selestha het volgende:
Hoeveel topics hebben we nu? En hoe weet je waar je heen moet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |