Zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:15 schreef Mani89 het volgende:
Ton Elias eist al een tijdje op dat baantje, daarom wordt er her en der gesuggereerd dat juist hij het lek is.
Er zullen wel weer allemaal krachten van buitenaf ingehuurd moeten worden om haar te helpen. Terwijl zij huilend op de wc zit.quote:
Mij ook niet, bovendien heeft hij als voormalige journalist genoeg vriendjes die als journalist werken. Ik kan me niet voorstellen dat voldoende parlementariërs voor hem zullen stemmen maar misschien speculeert Elias dat het spel zo gespeeld gaat worden dat enkel de VVD kandidaten voordraagt of dat de VVD de opvolger aanwijst. Het zou geheel onlogisch zijn maar de VVD en de PvdA (die het gedoogt) doen wel meer onlogische dingen.quote:
Ze heeft valse aangifte gedaan tegen een parlementariër omwille van vermeend lekken. Dat had jij zelf gemakkelijk kunnen vinden door omhoog te bladeren totdat je het krantenartikeltje tegenkomt.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:19 schreef Jimbo het volgende:
is er eigenlijk ergens een TL;DR versie te lezen in jip en janneke taal, die uitlegt waar de fuck het hier nou over gaat
Dat hangt volledig af van wat ze beslissen waarbij de coalitiepartijen de leiding hebben. Er bestaat geen wettelijke verplichting om op die manier de voorzitter te kiezen.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:23 schreef teckna het volgende:
Vind er dan sowieso geen nieuwe stemronde plaats in de 2e kamer voor een nieuwe voorzitter mocht Miltenburg opstappen?
maar is dat daadwerkelijk alles?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ze heeft valse aangifte gedaan tegen een parlementariër omwille van vermeend lekken. Dat had jij zelf gemakkelijk kunnen vinden door omhoog te bladeren totdat je het krantenartikeltje tegenkomt.
Ja en nee.quote:
ah juist, duidelijkquote:Op woensdag 15 april 2015 15:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja en nee.
Het is alles wat nu speelt en dit op zichzelf zou meer dan voldoende zijn voor een dergelijk incident. Ze heeft in de afgelopen jaren al talrijke keren geblunderd dus dat maakt het nog wat pikanter.
Jammer, ik wist niet beter dan dat er gestemd wordt voor de stoel van voorzitter. Maar niets verbaast mij meer. Zou ook best voor verrassingen kunnen zorgen nu het VVD/PvdA kabinet zo wankel staat.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat hangt volledig af van wat ze beslissen waarbij de coalitiepartijen de leiding hebben. Er bestaat geen wettelijke verplichting om op die manier de voorzitter te kiezen.
Ze stemden wel maar niet op de huidige manier, dat elke partij iemand kan voordragen. Daar zijn ze relatief kort geleden pas mee begonnen. Voor die tijd was het de gewoonte dat de coalitiepartijen het onderling uitmaakten.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:29 schreef teckna het volgende:
[..]
Jammer, ik wist niet beter dan dat er gestemd wordt voor de stoel van voorzitter.
De vaste vervanger Martin Bosma kan het toch gewoon doen? Of is die van de verkeerde partji.quote:
De PVV kan hem voordragen, net zoals andere partijen een kandidaat kunnen brengen, en dan wordt erover gestemd. Bosma heeft het zeker niet slecht gedaan, volgens mij zou het best kunnen. Nous is van een 'goede' partij (gevestigd en coalitie) en maakte er een potje van. Volgens mij is het niet zo'n issue. En bovendien van een grotere fractie, dat is eigenlijk wel een vereiste.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De vaste vervanger Martin Bosma kan het toch gewoon doen? Of is die van de verkeerde partji.
Het zou mooi zijn als de PVV hem als kandidaat zou mogen voordragen en de meerderheid van het parlement op hem zou stemmen. Ere wie ere toekomt, Bosma doet het prima.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De vaste vervanger Martin Bosma kan het toch gewoon doen? Of is die van de verkeerde partji.
Khadija Arib is de eerste vice voorzitter volgens mij hoor .quote:Op woensdag 15 april 2015 15:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh zou kunnen, maar dacht dat ik Bosma wel eens heb zien invallen tijdens een vragenuurtje ofzo.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:00 schreef Pugg het volgende:
[..]
Khadija Arib is de eerste vice voorzitter volgens mij hoor .
Ziet er authentiek uit.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:03 schreef Mani89 het volgende:
De brief van Anouchka is ook uitgelekt.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |