...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:58 schreef stbabylon het volgende:
Godsamme, waar gaat het heen met de jeugd van tegenwoordig
ELF NOVEMBER IS DE DAG, DAHAT MIJN LICHTJE...
Geen Sint Maarten gedaan, nooit het genot gehad om je letterlijk ziek te vreten aan kilo's snoep?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nooit gezonden. Deed wel aan Palmpase . Maar geen idee hoe wat en wanneer dat dan is
Branden mag...quote:
Nop nooit gedaan. Maar kilos snoep is toch Halloween in Amerika?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen Sint Maarten gedaan, nooit het genot gehad om je letterlijk ziek te vreten aan kilo's snoep?
[..]
Branden mag...
Sint Maarten is met een lampion langs de deuren gaan en zingen, vervolgens krijg je snoep. En zo ga je zoveel mogelijk huizen af.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop nooit gedaan. Maar kilos snoep is toch Halloween in Amerika?
Deden ze ons dorp nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sint Maarten is met een lampion langs de deuren gaan en zingen, vervolgens krijg je snoep. En zo ga je zoveel mogelijk huizen af.
Volgens mij meer iets voor het zuiden. Wij deden het wel, met school. Alleen langs huizen waar ouders van kinderen woonden (die ervan wisten) en dan kreeg je rozijntjesquote:
Andersom, in het zuiden werd het niet gedaan. In de randstad wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij meer iets voor het zuiden. Wij deden het wel, met school. Alleen langs huizen waar ouders van kinderen woonden (die ervan wisten) en dan kreeg je rozijntjes
Toen ik als klein menneke in Eindhoven woonde was er geen Sint Maarten, toen ik in Almere ging wonen welquote:
Ik heb het ook gedaan, maar ik denk dat er daar meer aandacht aan wordt besteed.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:08 schreef Cue_ het volgende:
Als t alleen van t zuiden was zou Bels t nooit gedaan hebben.. Toch?
O, het is dus een volstrekt willekeurig 'feest' dat sporadisch wordt gevierd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Toen ik als klein menneke in Eindhoven woonde was er geen Sint Maarten, toen ik in Almere ging wonen wel
Doe mij maar Sinterklaas dan, die bezorgt ten minste.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sint Maarten is met een lampion langs de deuren gaan en zingen, vervolgens krijg je snoep. En zo ga je zoveel mogelijk huizen af.
Indeed. Sinterklaas was leuk. Kwam op school, op je vaders werk, thuisquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Doe mij maar Sinterklaas dan, die bezorgt ten minste.
Is t niet gewoon je werk?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:20 schreef HeatWave het volgende:
Zo, even in een uurtje een heel kantoor opgezet qua server en netwerk.
They don't pay me enough for this kind of service.
Niet zonder planning en zo even van "oh ja, dit zijn we even vergeten, hebben jullie nog een server?" terwijl ze in paniek zijn omdat ze dat detail even zijn vergetenquote:
Staat niet in je functie "flexibel zijn" ?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet zonder planning en zo even van "oh ja, dit zijn we even vergeten, hebben jullie nog een server?" terwijl ze in paniek zijn omdat ze dat detail even zijn vergeten.
Nee, natuurlijk nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Staat niet in je functie "flexibel zijn" ?
Gewoon alle tweequote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Doe mij maar Sinterklaas dan, die bezorgt ten minste.
Sinds 2012 al hier in Almere, ik wist er niks van. Geeft wel aan hoe vaak ik het OV gebruikquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:54 schreef KomtTijd... het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)p-treinstations.html
Nu nog zorgen dat die dingen gewoon een adres krijgen wat je in kunt vullen, ipv alleen te selecteren zijn in webshops die daar speciaal ondersteuning voor ingebouwd hebben.
ik dacht altijd dat Friesland het noorden was en Brabant het zuiden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij is st maarten het noorden en drie koningen het zuiden?
Hopelijk beheer je het beter dan ProRailquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:53 schreef stbabylon het volgende:
Over de trein gesproken. Vanavond een LEGO treinset gekocht met bijna 10m spoor
Kunnen ze beter die baby in een vuilcontainer dumpen, dat is tenminste hip.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 06:47 schreef CherryLips het volgende:
Staat er op Facebook een vraag die aan KLM gesteld wordt over babyvoeding en flesjes in het vliegtuig, of dat mag. Want ze gaan naar Australië. Met een baby.
Koleredat is hopelijk een heel rustige baby maar zo'n vlucht duurt in totaal tig uur, dus denk het niet.
Arm kind. Arme mede-passagiers.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 06:47 schreef CherryLips het volgende:
Staat er op Facebook een vraag die aan KLM gesteld wordt over babyvoeding en flesjes in het vliegtuig, of dat mag. Want ze gaan naar Australië. Met een baby.
Koleredat is hopelijk een heel rustige baby maar zo'n vlucht duurt in totaal tig uur, dus denk het niet.
Van heel australie niet. Ze hadden net zo goed naar een bungalow om de hoek kunnen gaan.of naar de woonkamer.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:49 schreef Cue_ het volgende:
Arm kind valt wel mee. Die overleefd t wel en zal zich er niets van herinneren
Wat was de reden dan dat ze naar Australië gingen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van heel australie niet. Ze hadden net zo goed naar een bungalow om de hoek kunnen gaan.of naar de woonkamer.
Yup dat ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van heel australie niet. Ze hadden net zo goed naar een bungalow om de hoek kunnen gaan.of naar de woonkamer.
Mja, maar ouders willen status en prestige uitstralen, dus neem het kind mee naar iets wat het niet eens kan uitspreken:')quote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, zo zwart/wit is het niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij is st maarten het noorden en drie koningen het zuiden?
Fluisteren mag ook niet. Het is een stiltecoupé, niet een zacht-praten- of fluistercoupé. Je had eigenlijk haar kop eraf moeten rukken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:08 schreef Cue_ het volgende:
Lol. Zon vader en dochter (gok ik) in de trein, stiltecoupe.
Zij maar praten en praten, hij af en toe een "ja" of "uhu"
Je had al door dat ie of er totaal geen zin in had (wat logisch is) of dat hij weet dat ie in stiltecoupe zit en zit te wachten op een opmerking van iemand. En daar was ik![]()
Maar goed dan hoor je haar ineens fluisteren. Net zulk irritant geluid
Ik kots op mensen die met een baby in het vliegtuig stappenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 06:47 schreef CherryLips het volgende:
Hangt nogal van de leeftijd af. Kleine baby's doen het over het algemeen uitzonderlijk goed in vliegtuigen. Die hebben het helemaal niet door.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 06:47 schreef CherryLips het volgende:
Neehee want dit is beter voor de ontwikkeling van de baby. En die ontwikkeling krijg je niet in een Center Parcs huisje.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kots op mensen die met een baby in het vliegtuig stappen. Ga lekker kamperen of zo.
En daar een filmpje van op YouTube moeten zetten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fluisteren mag ook niet. Het is een stiltecoupé, niet een zacht-praten- of fluistercoupé. Je had eigenlijk haar kop eraf moeten rukken.
Eens! Maar ze ging er al uit in Amersfoortquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:28 schreef stbabylon het volgende:
Fluisteren mag ook niet. Het is een stiltecoupé, niet een zacht-praten- of fluistercoupé. Je had eigenlijk haar kop eraf moeten rukken.
Koop een speelgoedvliegtuig voor ze.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Neehee want dit is beter voor de ontwikkeling van de baby. En die ontwikkeling krijg je niet in een Center Parcs huisje.
Wij gaan volgende week naar een CP huisje, nichtje van 1 gaat ook mee, maar dat is niet goed zeg je?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Neehee want dit is beter voor de ontwikkeling van de baby. En die ontwikkeling krijg je niet in een Center Parcs huisje.
Nee, je moet minimaal 20 uur in een vliegtuig zitten. Anders krijg het kind een achterstand.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij gaan volgende week naar een CP huisje, nichtje van 1 gaat ook mee, maar dat is niet goed zeg je?
Haar ouders hebben nog nooit gevlogenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, je moet minimaal 20 uur in een vliegtuig zitten. Anders krijg het kind een achterstand.
Wel bij de nooduitgang zitten dan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, je moet minimaal 20 uur in een vliegtuig zitten. Anders krijg het kind een achterstand.
Dat verklaard waarom ze CP hebben goedgekeurd /)quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Haar ouders hebben nog nooit gevlogen
Center Parcs rules. Ben je wel eens in een CP-zwembad geweest, weet je hoe awesome!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat verklaard waarom ze CP hebben goedgekeurd /)
Dan kunnen ze dat kind beter meteen in een vuilniscontainer gooien.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Haar ouders hebben nog nooit gevlogen
Oi! Dat kind is wel mijn nichtje jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan kunnen ze dat kind beter meteen in een vuilniscontainer gooien.
Wondertjes zijn hetquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:56 schreef HeatWave het volgende:
Is het nationale erger-dag?.
Ik zat net in de tram, kerel komt een collega tegen, hey Linda, hoe is het met jou? Nou, mijn kinderen dit en dat, en groot al en praat al en blablabla. Die vrolijkheid trok snel van zijn kop
. En maar doorlullen de hele tijd over die beesten...
HE KUT! IK VROEG HOE HET MET JOU WAS, NIET HOE HET MET JE PARASIETEN IS!!!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:56 schreef HeatWave het volgende:
Is het nationale erger-dag?.
Ik zat net in de tram, kerel komt een collega tegen, hey Linda, hoe is het met jou? Nou, mijn kinderen dit en dat, en groot al en praat al en blablabla. Die vrolijkheid trok snel van zijn kop
. En maar doorlullen de hele tijd over die beesten...
Gewoon een nieuwe maken tijdens de obligate rondreis door Thailand.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi! Dat kind is wel mijn nichtje ja
Jaja, want ze is pas 5 en nu al zo brutaal enzoquote:
Ja, je zag het hem denken, maar ja, dat doe je dan ook weer niet he?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
HE KUT! IK VROEG HOE HET MET JOU WAS, NIET HOE HET MET JE PARASIETEN IS!!!
Brutaal? Gebrek aan opvoeding is een prestatie tegenwoordig?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, want ze is pas 5 en nu al zo brutaal enzo.
Echt alles weer alsof het echt een prestatie is.
Toen ik klein was waarschijnlijk wel eens. Maar dat kan ik me niet meer herinnerenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Center Parcs rules. Ben je wel eens in een CP-zwembad geweest, weet je hoe awesome!
Ja, tuurlijk, je moet je kind volledig vrij laten natuurlijk, ontplooien etc.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Brutaal? Gebrek aan opvoeding is een prestatie tegenwoordig?
Had het er laatst met iemand over. Nouja dan niet over precies dit, maar als je tegenwoordig aan mensen vraagt hoe het graat zeggen ze bijna altijd standaard " ja goed, maar druk" of enkel " ja druk"quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
HE KUT! IK VROEG HOE HET MET JOU WAS, NIET HOE HET MET JE PARASIETEN IS!!!
Ik heb het wel eens gedaan. Wel op een nettere manier, maar toch.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, je zag het hem denken, maar ja, dat doe je dan ook weer niet he?.
Brutale kinderen hebben is ontzettend hip.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, want ze is pas 5 en nu al zo brutaal enzo.
Echt alles weer alsof het echt een prestatie is.
Ja, das toch ff anders he?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gedaan. Wel op een nettere manier, maar toch.
Ze willen gewoon niet toegeven dat het eigenlijk zwaar klote gaat.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had het er laatst met iemand over. Nouja dan niet over precies dit, maar als je tegenwoordig aan mensen vraagt hoe het graat zeggen ze bijna altijd standaard " ja goed, maar druk" of enkel " ja druk"
Maar druk is geen gemoedstoestand, dat is gewoon je planning.. Dusja ook een ergernis![]()
Nou ja, sommigen wel dus, zoals die gast bij de pubquiz, min of meerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze willen gewoon niet toegeven dat het eigenlijk zwaar klote gaat.
Of willen interessant / belangrijk overkomenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:14 schreef Q. het volgende:
Ze willen gewoon niet toegeven dat het eigenlijk zwaar klote gaat.
Ontplooienquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, je moet je kind volledig vrij laten natuurlijk, ontplooien etc.
Zo rechtstreeks op je 16e met een cremekleurig kind de bijstand in zal je bedoelen.
Dat is bij voorbaat al mislukt als je over je brutale kutkoters begint....quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of willen interessant / belangrijk overkomen
Ik had het niet over kutkoters.. enkel over als je aan iemand vraagt hoe het gaatquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is bij voorbaat al mislukt als je over je brutale kutkoters begint....
Mensen zijn gestressed maar dat is niet cool om te zeggen, dus krijg je dit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had het er laatst met iemand over. Nouja dan niet over precies dit, maar als je tegenwoordig aan mensen vraagt hoe het graat zeggen ze bijna altijd standaard " ja goed, maar druk" of enkel " ja druk"
Maar druk is geen gemoedstoestand, dat is gewoon je planning.. Dusja ook een ergernis![]()
10 uur over straat lopen in Manhattan? I smell entrapmentquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:26 schreef HeatWave het volgende:
NWS / Dit hoort een vrouw in New York elke dag
Boehoe, ik ben 24/7 met mijn uiterlijk bezig op alle vlakken en nu kijken er mannen naar me.
Ja, en dan natuurlijk beetje kijken, beetje smeken om aandacht, en als je het dan krijgt is het seksismequote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
10 uur over straat lopen in Manhattan? I smell entrapment
Nu vind ik het naroepen van vrouwen ook triest, maar het als seksime zien gaat me te ver. Daarnaast, vrouwen doen het ook. Maar dat mag zeker, want dan ben je een vrijgevochten zelfstandige feminist.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en dan natuurlijk beetje kijken, beetje smeken om aandacht, en als je het dan krijgt is het seksisme.
Het is op elk gebied altijd hetzelfde gejank met vrouwen, wel minder werken, maar klagen over minder salaris etc, wel flirten voor drankjes, maar klagen als een man interesse toont. En dus je hele leven obsessief met je uiterlijk bezig zijn en klagen over aandacht.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu vind ik het naroepen van vrouwen ook triest, maar het als seksime zien gaat me te ver. Daarnaast, vrouwen doen het ook. Maar dat mag zeker, want dan ben je een vrijgevochten zelfstandige feminist.
Nee, dat zie je verkeerd, het is alleen seksisme als een kerel het doet die ze niet lekker vindt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu vind ik het naroepen van vrouwen ook triest, maar het als seksime zien gaat me te ver. Daarnaast, vrouwen doen het ook. Maar dat mag zeker, want dan ben je een vrijgevochten zelfstandige feminist.
Dat is het hem idd, ze maakt zich mooi, maar alleen voor Brad Pitt en niet voor de andere mannen, dat heb je als niet-Pitt ook maar gewoon te weten, dat jij niet haar type bent en dus mag je niet kijken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd, het is alleen seksisme als een kerel het doet die ze niet lekker vindt.
Wat ik zeg, dat naroepen is gewoon triest. Dat je ook denkt dat je daar succes mee zou kunnen hebben is nog triester.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:46 schreef Cue_ het volgende:
Niemand moet naroepen. Simple as that.
Trek je een decollete aan, ja dan kijken mannen, dat weet je. Maar nee, ze hoeven dan geen gesprek met je borsten aan te gaan.
Iets met uitersten enzo
Psssssst, pssssttt meisje, meisje!!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat ik zeg, dat naroepen is gewoon triest. Dat je ook denkt dat je daar succes mee zou kunnen hebben is nog triester.
Godver, is dat de reden dat ik niet iedere dag seks heb dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Psssssst, pssssttt meisje, meisje!!
KANJERHOERRRRRRRRRRRRRRR!!!!!
Succes verzekerd.
Nee, dat komt omdat er 5 vrouwen op dat eiland wonenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godver, is dat de reden dat ik niet iedere dag seks heb dan?
Help me eraan herinneren dat als wij ooit meeten, ik deze voor je meeneem:quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat er 5 vrouwen op dat eiland wonen.
Nee dank je, wij hebben hier inmiddels rekenmachines, ik wist niet dat malta zo primitief was nogquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Help me eraan herinneren dat als wij ooit meeten, ik deze voor je meeneem:
[ afbeelding ]
Ah, geen wonder dat je zelf niet meer kunt tellen dus.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee dank je, wij hebben hier inmiddels rekenmachines, ik wist niet dat malta zo primitief was nog.
Je moet leren hoofdrekenen, later heb je niet altijd een calculator bij je.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, geen wonder dat je zelf niet meer kunt tellen dus.
HW wel schijnt.....quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je moet leren hoofdrekenen, later heb je niet altijd een calculator bij je.
Ik ben er niet, dus ik kan ze sowieso niet tellen natuurlijkquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, geen wonder dat je zelf niet meer kunt tellen dus.
Als je dat niet kunt, hoe kom je dan uit op een aantal van vijf?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er niet, dus ik kan ze sowieso niet tellen natuurlijk.
Educated guessquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je dat niet kunt, hoe kom je dan uit op een aantal van vijf?
quote:
Ze is net in september 1 geworden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:51 schreef Cue_ het volgende:
Wanneer wordt het éénjarige nichtje, twee jaar? Scheelt weer typewerk met die é
Guinnessquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Vrijdag Guinness drinken in de ierse pub, zaterdag Guinness drinken in een andere ierse pub met FOK!kers.
Dawaset.
Android, geen Guinness, so many failed life choicesquote:
Wanneer leer jij nou eens kwaliteitsbier te drinken, ipv die koude koffiequote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Android, geen Guinness, so many failed life choices.
Wanneer leer jij nou eens verder dan het uiterlijk van Guinness te kijken en in zien dat het a) rood is b) niets met koffie te maken heeftquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wanneer leer jij nou eens kwaliteitsbier te drinken, ipv die koude koffie
Nee ok, het enige wat het als overeenkomst heeft met koffie, is dat het beter smaakt met melk en suikerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wanneer leer jij nou eens verder dan het uiterlijk van Guinness te kijken en in zien dat het a) rood is b) niets met koffie te maken heeft.
En ik hou ook van Belgische triples etc hoor, maar drink dat maar eens van 16:00 tot 3:00.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee ok, het enige wat het als overeenkomst heeft met koffie, is dat het beter smaakt met melk en suiker
Daarom drink ik ook blond bieren als ik lang moet
Guinness is een Stout, dumbass.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:03 schreef rhubarbje het volgende:
Nep hipsters. Stouts en IPA's moet je hebben tegenwoordig!
Met zo'n instelling worden slowchats erg leegquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:04 schreef Cue_ het volgende:
Of je drinkt gewoon wat je lekker vindt
I know, maar niet bepaald het type dat nu hip isquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Guinness is een Stout, dumbass.
Sja, dat ken ik dus, en het is prima te drinken,maar echt heel bijzonder, neuh.quote:
Nice. Vrijdag bier drinken en film kijken met een FOKster, zaterdag Guinness drinken in een Ierse pub met FOKkers.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Vrijdag Guinness drinken in de ierse pub, zaterdag Guinness drinken in een andere ierse pub met FOK!kers.
Dawaset.
Heerlijk tochquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Met zo'n instelling worden slowchats erg leeg.
Klinkt semi-bekend, al doe ik het vrijdag niet met een FOK!sterquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Nice. Vrijdag bier drinken en film kijken met een FOKster, zaterdag Guinness drinken in een Ierse pub met FOKkers.
Ik vroeg me al af wie er buiten Bels en HW nog meer kwamenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Nice. Vrijdag bier drinken en film kijken met een FOKster, zaterdag Guinness drinken in een Ierse pub met FOKkers.
Hoe komt datquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat ik meer van (speciaal)bier weet dan jullie 2 bij elkaarEn meer bier heb geproefd
Het was allemaal vies, dat dan weer wel
Ik doe het vrijdag ook niet met een FOK!ster. Enkel bier en film en pannenkoeken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klinkt semi-bekend, al doe ik het vrijdag niet met een FOK!ster.
Lang verhaalquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe komt dat. En waarom proef je honderden biersoorten als je het vies vindt
.
Okequote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Lang verhaal
Korte versie: door mijn vrienden
Yeah, sure. Zeg je tegen de persoon die ooit ALLE bieren op de menukaart bij Gollem heeft geprobeerd een paar jaar terugquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat ik meer van (speciaal)bier weet dan jullie 2 bij elkaarEn meer bier heb geproefd
Jopen Koytquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:14 schreef rhubarbje het volgende:
En ik heb ooit 1 limited edition Jopen op die ik wel oke vond
Ik wacht op de dag dat dat weer eens gebeurd
Ach ja, ik heb het niet bijgehouden, maar aangezien ik altijd een bier drink die ik nog niet heb gehad als ik ergens in een kroeg ben, denk ik dat ik wel een heel eind kom qua biersoortenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeah, sure. Zeg je tegen de persoon die ooit ALLE bieren op de menukaart bij Gollem heeft geprobeerd een paar jaar terug.
Het was echt een ding samen met en vriend van me, we kwamen er al vaak en opeens hadden we iets van, we gaan ze gewoon allemaal proberenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb het niet bijgehouden, maar aangezien ik altijd een bier drink die ik nog niet heb gehad als ik ergens in een kroeg ben, denk ik dat ik wel een heel eind kom qua biersoorten.
ZUIPLAP!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was echt een ding samen met en vriend van me, we kwamen er al vaak en opeens hadden we iets van, we gaan ze gewoon allemaal proberen.
Surequote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
Goed plan wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was echt een ding samen met en vriend van me, we kwamen er al vaak en opeens hadden we iets van, we gaan ze gewoon allemaal proberen.
Toen wel jaquote:
Op hoeveel verschillende kom jij? Ik toch zeker op 200 (zo e3ven uit de losse pols)quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toen wel ja.
3 keer per week naar Gollem is echt niet goed voor je.
Mwah, viel best tegen, sommige bieren zijn echt niet te zuipen, Samichlaus 14% bijv, sterkste bier ter wereld, maar ook echt alleen gemaakt om dat te kunnen zeggen, want het is me een partij ranzig!quote:
Echt heel veel, geloof dat ze er toen 280 op de kaart hadden staan, niet dat ze altijd alles op voorraad hadden, maar die werden dan besteld voor de volgende keer.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op hoeveel verschillende kom jij? Ik toch zeker op 200 (zo e3ven uit de losse pols)
Dat is niet het sterkste bier hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, viel best tegen, sommige bieren zijn echt niet te zuipen, Samichlaus 14% bijv, sterkste bier ter wereld, maar ook echt alleen gemaakt om dat te kunnen zeggen, want het is me een partij ranzig!
Niet voor je portemonnee ookquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toen wel ja.
3 keer per week naar Gollem is echt niet goed voor je.
Oh dat kan, het is al een tijd geleden hoor, misschien was het het toen welquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is niet het sterkste bier hoor. Ik was naar een bierfestival laatst, misschien had je in ABO nog wat meegekregen? Daar hadden ze bier van 17,5%, een stout. Dik als stroop, net ingedikte Guinness
. Niet te zuipen inderdaad
.
En ik blijf er nog steeds bijquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeah, sure. Zeg je tegen de persoon die ooit ALLE bieren op de menukaart bij Gollem heeft geprobeerd een paar jaar terug.
Dat boeit nu niet, toen ook nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet voor je portemonnee ook.
Een vriendin van me staat daar trouwens achter de bar, misschien wel interessant om nu zo'n project te doen.
Nah ok, en dan wat je daarnaast hebt gehad. Houden we even rekening met overlapping, komen we dus op ruim 350 bier die Rhu heeft geproefd, waarvan ze er één lekker vond.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt heel veel, geloof dat ze er toen 280 op de kaart hadden staan, niet dat ze altijd alles op voorraad hadden, maar die werden dan besteld voor de volgende keer.
Maar we hebben er natuurlijk wel een paar overgeslagen, Duvel, Leffe etc kenden we al natuurlijk, dus die hoefden we niet te testen.
Gist gaat dood bij meer dan 15% alcohol (ongeveer)quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh dat kan, het is al een tijd geleden hoor, misschien was het het toen wel. Maar er was iets met dat hoger % eigenlijk niet kon omdat er dan iets misging met het gist ofzo, weet het niet precies meer.
.
Heb uiteraard ook in heel veel landen het lokale bier geproefd etc, telt ook aardig aan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nah ok, en dan wat je daarnaast hebt gehad. Houden we even rekening met overlapping, komen we dus op ruim 350 bier die Rhu heeft geproefd, waarvan ze er één lekker vond.
I call bullshit
Ja, dat meen ik me ook te herinneren qua uitleg van de barman toen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gist gaat dood bij meer dan 15% alcohol (ongeveer)
Ik blijf aan de zuinige kantquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb uiteraard ook in heel veel landen het lokale bier geproefd etc, telt ook aardig aan.
Ik denk dat ik ergens tussen de 400 en 600 zitquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nah ok, en dan wat je daarnaast hebt gehad. Houden we even rekening met overlapping, komen we dus op ruim 350 bier die Rhu heeft geproefd, waarvan ze er één lekker vond.
I call bullshit
En ik geloof je gewoon niet. Niemand probeert 500 bieren terwijl je na de 100ste al zeker weet dat je het niet lekker vindt. Klaar.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ergens tussen de 400 en 600 zit
En ja ik vond er maar zelden een te pruimen
Dan ben je wel een beetjequote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ergens tussen de 400 en 600 zit
En ja ik vond er maar zelden een te pruimen
Ja klopt, boven de 15% moet je andere technieken gaan toepassenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh dat kan, het is al een tijd geleden hoor, misschien was het het toen wel. Maar er was iets met dat hoger % eigenlijk niet kon omdat er dan iets misging met het gist ofzo, weet het niet precies meer.
.
Maar één andere techniek: destillatiequote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja klopt, boven de 15% moet je andere technieken gaan toepassen.
Ik ben alleen in die daar in dat zijstraatje bij de Singel geweest, bij het Spui in de buurt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat boeit nu niet, toen ook niet.
Ik ben in het nieuwe Gollem nog helemaal niet geweest, die op de Overtoom toch?
Is het dan nog bier?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar één andere techniek: destillatie
ja, die ken ik wel idd. Maar ik dacht dat die weg was, maar er is dus gewoon een 2dequote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben alleen in die daar in dat zijstraatje bij de Singel geweest, bij het Spui in de buurt.
Zie dmquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik geloof je gewoon niet. Niemand probeert 500 bieren terwijl je na de 100ste al zeker weet dat je het niet lekker vindt. Klaar.
Ja, maar niet het bekende destilleren door verhitting, maar door bevriezingquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar één andere techniek: destillatie
Ik drink niet het hele biertjequote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ben je wel een beetjedan, 400-600 drankjes drinken waarvan je weet dat je het niet lekker vindt.
De techniek om bier te brouwen met een zeer hoog alcoholpercentage werd per ongeluk ontdekt eind 19e eeuw. Een bierbrouwer vergat twee vaten bier in de kelder te zetten op een koude winternacht. De vaten bevroren en barsten. Het enige vloeistof wat overbleef was een zeer sterk bockbier in het midden van het ijs, “Eisbock”. Deze methode heet ook wel “freeze distilliation”: alcohol bevriest bij lagere temperaturen dan water. Door bier steeds kouder te maken kan het bevroren water worden weggehaald, en wat overblijft is steeds sterker bier.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is het dan nog bier?.
Dan is het gerstewijn toch?
En een 3e.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, die ken ik wel idd. Maar ik dacht dat die weg was, maar er is dus gewoon een 2de.
Aha, nou ja, het is sowieso niet te hakken, dus ik sla gewoon even overquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:35 schreef Bart het volgende:
[..]
De techniek om bier te brouwen met een zeer hoog alcoholpercentage werd per ongeluk ontdekt eind 19e eeuw. Een bierbrouwer vergat twee vaten bier in de kelder te zetten op een koude winternacht. De vaten bevroren en barsten. Het enige vloeistof wat overbleef was een zeer sterk bockbier in het midden van het ijs, “Eisbock”. Deze methode heet ook wel “freeze distilliation”: alcohol bevriest bij lagere temperaturen dan water. Door bier steeds kouder te maken kan het bevroren water worden weggehaald, en wat overblijft is steeds sterker bier.
Gerstewijn is niet echt een officieel iets.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gerstewijn
Hehequote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha, nou ja, het is sowieso niet te hakken, dus ik sla gewoon even over.
Van mij hoeft zoet niet zo eigenlijk, bock is ook niet echt aan mij besteed. Maar goed, als het het enige is dat er is drink ik het wel hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Hehe. Ik houd wel van een zwaar zoet biertje hoor
. Gulden Draak of zo, heerlijk
.
Ligt aan de bok, sommige vind ik ook wel weer té zoet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van mij hoeft zoet niet zo eigenlijk, bock is ook niet echt aan mij besteed. Maar goed, als het het enige is dat er is drink ik het wel hoor.
True, sommigen gingen wel, ik ben wel vaak op het bokbierfestival geweest, gewoon voor de sfeer, daar vond ik ook wel 1 of 2 die ik wel lekker vond.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Ligt aan de bok, sommige vind ik ook wel weer té zoet.
Delirium Nocturnum is ook wel een aanrader overigens.
Half. Het aantal wel. Het meer verstand er van hebben nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:35 schreef Cue_ het volgende:
De vraag is natuurlijk. Heeft de DM van rhu overtuigd?
De vijgenbock, die was echt lekker. Zaterdag gehad op bockbierfestival in de Beurs van Berlage.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan dus ook wel echt benieuwd zijn naar een biertje
Naar de vruchtenbok met vijg van Jopen bijvoorbeeld. En de andere 2 uit die samenwerking
Gulden Draekquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Hehe. Ik houd wel van een zwaar zoet biertje hoor
. Gulden Draak of zo, heerlijk
.
Gewoon met 2 A's hoorquote:
Ook prima, maar die is lekkerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon met 2 A's hoor.
[ afbeelding ]
Dat ook wel ja. En de meeste bieren in de kroegen waar ik kom, ken ik inmiddels welquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:08 schreef stbabylon het volgende:
Overigens gaat mijn tempo van bieren proeven de laatste tijd flink omlaag. Ga nu liever voor de bekende waarvan ik weet dat ik ze zalig vind
Ja klopt, normale Gulden Draak zit in een wit Duvelflesje. Maar dit is de quadrupel op de afbeeldingquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook prima, maar die is lekker
Maar ken alleen de witte flesjes
Omdat t net als bij seks na het kwartet gewoon een orgie heetquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Waarom is er geen qwintupel bier?.
OK, I'll take itquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat t net als bij seks na het kwartet gewoon een orgie heet
Heb ik wel eens gehad. Weet niet meer welk merk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:53 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben er te lang uit merk ik alquote:
Jij vuige bierslet, jij.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gehad. Weet niet meer welk merk.
Tijd om er wat aan te doenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er te lang uit merk ik al.
Volgende meeting is in Gollem dusquote:
Of de Wildeman, die is lekker dicht bij CS.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgende meeting is in Gollem dus.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgende meeting is in Gollem dus.
Ja, we houden van stout.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]Er zijn mensen die mij zo noemen, Gollem.
Een meeting in mij?
De Wildeman in Eindhoven is idd dicht bij CS jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Of de Wildeman, die is lekker dicht bij CS.
quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De Wildeman in Eindhoven is idd dicht bij CS ja![]()
Doe daar maar. Kom ik langs
Ook goedquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Of de Wildeman, die is lekker dicht bij CS.
Wel eens geweest?quote:
Nope, wel eens langsgelopen maar nog nooit geweest.quote:
Dat is altijd wel kut jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:50 schreef Ang3l het volgende:
Alleen ik ben strontje snipper bagger verkouden
O daar jaquote:
Tijd voor een biermeet dan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, wel eens langsgelopen maar nog nooit geweest.
kennen ze je daar ook al?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O daar ja
Zit daar ook niet eens Amerikaans biercafe in de buurt?
Daar hebben ze een keer gezegd "I have just the beer for you. I'll choose." en toen kwamen ze met Raging Bitch aanzetten
Ja schijnbaarquote:
ik meet wel vaker met bier, soms is dat gezelliger dan met mensenquote:
Ik heb geen idee, ben één keer in een Amerikaans biercafe geweest in Amsterdam maar ik had te veel op om te beseffen waar dat eigenlijk wasquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O daar ja
Zit daar ook niet eens Amerikaans biercafe in de buurt?
Daar hebben ze een keer gezegd "I have just the beer for you. I'll choose." en toen kwamen ze met Raging Bitch aanzetten
Ach. Bier, mensen/ Ik lurk overal aan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:56 schreef clevy het volgende:
[..]
ik meet wel vaker met bier, soms is dat gezelliger dan met mensen
Mja, ligt wel een beetje aan de mensenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:56 schreef clevy het volgende:
[..]
ik meet wel vaker met bier, soms is dat gezelliger dan met mensen
Open maar een topicquote:
Zoals iedereen tegenwoordigquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:50 schreef Ang3l het volgende:
Alleen ik ben strontje snipper bagger verkouden
daarom dus verkouden?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach. Bier, mensen/ Ik lurk overal aan.
Ook in een straat parallel aan de damrak, en voordat je ter hoogte van de dam komt. Dus volgens mij spuistraat daar zo. Zelfde hoogte als dit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ben één keer in een Amerikaans biercafe geweest in Amsterdam maar ik had te veel op om te beseffen waar dat eigenlijk was.
Ik vond t ook niks speciaals nee, op de naam na.quote:En ik heb ook niet echt de behoefte om er nog een keer heen te gaan, ben niet zo'n fan van Amerikaans bier. De ene helft is IPA, daar houd ik niet van, en de andere helft is een slap aftreksel van Heineken. En dat is al slap
.
Ik heb die van de aankomende meet al geopend.quote:
PLING!quote:
kheej gin lempke nie mir, das unne led geworruhquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PLING!
Da's da lempke wa brande goat.
Joa, kben nog van d'n ouwe'n stempel hequote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:59 schreef clevy het volgende:
[..]
kheej gin lempke nie mir, das unne led geworruh
dan laat je in ieder geval een indruk of wat inkt achterquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Joa, kben nog van d'n ouwe'n stempel he
M'n broer noemt me gollem. En Betty.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]Er zijn mensen die mij zo noemen, Gollem.
Een meeting in mij?
Ik ben al zo oud dat ik opgedroogd benquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:04 schreef clevy het volgende:
[..]
dan laat je in ieder geval een indruk of wat inkt achter
it rubs the lotion on its skin...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben al zo oud dat ik opgedroogd ben
... or it gets the hose again!quote:
OMG?! Nu al!?!?quote:
Nouja.. weet het nog net zo niet, nu ik hoor dat vriendin ubervroeg weggaat alquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:05 schreef HeatWave het volgende:
En zo wordt het toch nog een beetje een R&P meet zaterdag.
Welnee, toch allemaal ABO'ers?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:05 schreef HeatWave het volgende:
En zo wordt het toch nog een beetje een R&P meet zaterdag.
Er is helemaal niets in Amsterdam wat je kunt doen? Musea in overvloed, wandelen langs de grachten, rondvaartboot, Starbucks, Apple Store, grootste bibliotheek van Nederland, Artis, en zo nog 100 miljoen miljard dingen die je kunt doen in Amsterdamquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja.. weet het nog net zo niet, nu ik hoor dat vriendin ubervroeg weggaat al
Betekent nog niet dat ik daar dan zin in heb / geld voor (over) hebquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:24 schreef Bart het volgende:
Er is helemaal niets in Amsterdam wat je kunt doen? Musea in overvloed, wandelen langs de grachten, rondvaartboot, Starbucks, Apple Store, grootste bibliotheek van Nederland, Artis, en zo nog 100 miljoen miljard dingen die je kunt doen in Amsterdam.
Niet alles kost geldquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Betekent nog niet dat ik daar dan zin in heb / geld voor (over) heb
Ik deed niet voor niets die combiquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet alles kost geld. Maar zin is wel handig ja
.
Starbucks en Apple Store als bezigheden? Raarquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Er is helemaal niets in Amsterdam wat je kunt doen? Musea in overvloed, wandelen langs de grachten, rondvaartboot, Starbucks, Apple Store, grootste bibliotheek van Nederland, Artis, en zo nog 100 miljoen miljard dingen die je kunt doen in Amsterdam.
Hordes mensen die daar naartoe gaan en er met plezier tijd doorbrengen. Dus wat is raar?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Starbucks en Apple Store als bezigheden? Raar
mensen...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Hordes mensen die daar naartoe gaan en er met plezier tijd doorbrengen. Dus wat is raar?
Je kan ook bij de Phonehouse naar de nieuwe HTC staren hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Starbucks en Apple Store als bezigheden? Raar
Het is een koffietent en een winkel, niet een museum of zo.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Hordes mensen die daar naartoe gaan en er met plezier tijd doorbrengen. Dus wat is raar?
Allemaal raar, stuk voor stuk.quote:
Net zo dom en zinloos.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan ook bij de Phonehouse naar de nieuwe HTC staren hoor.
Klopt, musea had ik dan ook al genoemd in de lijst.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is een koffietent en een winkel, niet een museum of zo.
En mensen lopen idd nooit een tijd in een winkel rond, das waar.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is een koffietent en een winkel, niet een museum of zo.
Ja, en dat snap ik. Wat is er zo tof aan tijd doorbrengen in een winkel?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Klopt, musea had ik dan ook al genoemd in de lijst.
HTCquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan ook bij de Phonehouse naar de nieuwe HTC staren hoor.
Tuurlijk wel, maar Bart geeft mij het idee dat het puur om het rond lopen gaat. Ik ga naar een winkel om iets te kopen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En mensen lopen idd nooit een tijd in een winkel rond, das waar.
Beetje met spullen spelen, of beetje lezen in een boekwinkel, waarom is het weer raar. omdat Apple?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en dat snap ik. Wat is er zo tof aan tijd doorbrengen in een winkel?
Zeker vrouwen nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En mensen lopen idd nooit een tijd in een winkel rond, das waar.
Vraag het aan de mensen die daar tijd doorbrengen zou ik zeggen. Wat is er zo tof aan de plekken waar jij tijd doorbrengt?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en dat snap ik. Wat is er zo tof aan tijd doorbrengen in een winkel?
Niet verkeerd idd om eens te doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:37 schreef CherryLips het volgende:
Als het droog is kun je mooie wandelingen door Amsterdam downloaden, is gratiesch. Wil ik ook nog weleens doen, zo´n fijne WOII-wandeling langs alle gezellige plekken van de razzia's enzo.
Nee, omdat elektronica. Waarom dat daar doen, je hebt toch een toestel? Ik zie werkelijk het nut niet. Ook niet als je dat bij een MyCom zou doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje met spullen spelen, of beetje lezen in een boekwinkel, waarom is het weer raar. omdat Apple?
Gezellig door de Jodenbuurt en langs de Hollandsche Schouwburg.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:37 schreef CherryLips het volgende:
Als het droog is kun je mooie wandelingen door Amsterdam downloaden, is gratiesch. Wil ik ook nog weleens doen, zo´n fijne WOII-wandeling langs alle gezellige plekken van de razzia's enzo.
Jij komt met het voorstel, daarom vraag ik het jou. De plekken waar ik mijn tijd door breng zijn om zeer uiteenlopende redenen tof. Maar voornamelijk dat ik er benquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Vraag het aan de mensen die daar tijd doorbrengen zou ik zeggen. Wat is er zo tof aan de plekken waar jij tijd doorbrengt?
Ik noem diverse opties, niet dingen die ik per se graag doe.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij komt met het voorstel, daarom vraag ik het jou.
Je kunt mooi kotsen in de grachten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet verkeerd idd om eens te doen.
Maar niet na een avond dansen
Ik wel, niet alleen bij Apple hoor, ook bij de MM hang ik wel eens een half uurtje rond als ik moet wachten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, omdat elektronica. Waarom dat daar doen, je hebt toch een toestel? Ik zie werkelijk het nut niet. Ook niet als je dat bij een MyCom zou doen.
Ja precies! Leuk man!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Gezellig door de Jodenbuurt en langs de Hollandsche Schouwburg.
Maar daar doe je echt wat mee. Je bouwt iets.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Zo kan ik het ook omdraaien, wat moet een volwassen vent met lego?.
Beetje kijken wat voor nieuwe tv's er allemaal zijn, mooie receivers, altijd geinig. Misschien is er nog wel een game in de aanbieding. Ik vermaak me ook altijd wel in de Saturn/MM.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het ook leuk om bij de MM te snuffelenMet camera's en telefoons kutten enzo.
Cool, dat moet ik ook eens doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:37 schreef CherryLips het volgende:
Doe ik ook vaak hoor, zeker in de herfst en winter, even HC op lopen en naar de MM.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het ook leuk om bij de MM te snuffelenMet camera's en telefoons kutten enzo.
Saturn bestaat niet meer.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Beetje kijken wat voor nieuwe tv's er allemaal zijn, mooie receivers, altijd geinig. Misschien is er nog wel een game in de aanbieding. Ik vermaak me ook altijd wel in de Saturn/MM.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Cool, dat moet ik ook eens doen.
HC kan je beter een bom in leggenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak hoor, zeker in de herfst en winter, even HC op lopen en naar de MM.
Beetje laptops en beeldschermen kijken doe ik heel soms nog wel eens. Voor de rest weet ik toch wel uit mijn hoofd wat er te koop is van dingen die ik eventueel interessant zou vinden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Beetje kijken wat voor nieuwe tv's er allemaal zijn, mooie receivers, altijd geinig. Misschien is er nog wel een game in de aanbieding. Ik vermaak me ook altijd wel in de Saturn/MM.
Zijn ze allemaal inmiddels omgebouwd?quote:
ja,maar het gaat mij erom van "IK vind het niets, dus anderen kunnen het ook niet leuk vinden"quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar daar doe je echt wat mee. Je bouwt iets.
Dat is wat anders dan beetje electronica bekijken
Bouwen, duh!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel, niet alleen bij Apple hoor, ook bij de MM hang ik wel eens een half uurtje rond als ik moet wachten.
Zo kan ik het ook omdraaien, wat moet een volwassen vent met lego?.
Dat, spare-ribs eten en neuken. Helaas zit ik de komende 2 weekeinden vol, daarna een keer tijd?quote:
Klopt toch perfect die zinquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:47 schreef HeatWave het volgende:
ja,maar het gaat mij erom van "IK vind het niets, dus anders kunnen het ook niet leuk vinden".
Ik vind het voornamelijk zinloos. Waarom elektronica bekijken als je niks nodig hebt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja,maar het gaat mij erom van "IK vind het niets, dus anders kunnen het ook niet leuk vinden".
Ik vind het voornamelijk zinloos, beetje met lego spelen als je ook kan werkenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk zinloos. Waarom elektronica bekijken als je niks nodig hebt.
Oké.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk zinloos. Waarom elektronica bekijken als je niks nodig hebt.
Ik snap het ook niet. Maar goed. Er zijn wel meer gekkies.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Teveel uitverkoop is mijn ervaring vaakquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:49 schreef Kluts het volgende:
Gewinkeld!
En waarom is er als je echt gaat shoppen bijna niks leuks! :'
Zodat je terug komt!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:49 schreef Kluts het volgende:
Gewinkeld!
En waarom is er als je echt gaat shoppen bijna niks leuks! :'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |