...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:58 schreef stbabylon het volgende:
Godsamme, waar gaat het heen met de jeugd van tegenwoordig
ELF NOVEMBER IS DE DAG, DAHAT MIJN LICHTJE...
Geen Sint Maarten gedaan, nooit het genot gehad om je letterlijk ziek te vreten aan kilo's snoep?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nooit gezonden. Deed wel aan Palmpase . Maar geen idee hoe wat en wanneer dat dan is
Branden mag...quote:
Nop nooit gedaan. Maar kilos snoep is toch Halloween in Amerika?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen Sint Maarten gedaan, nooit het genot gehad om je letterlijk ziek te vreten aan kilo's snoep?
[..]
Branden mag...
Sint Maarten is met een lampion langs de deuren gaan en zingen, vervolgens krijg je snoep. En zo ga je zoveel mogelijk huizen af.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop nooit gedaan. Maar kilos snoep is toch Halloween in Amerika?
Deden ze ons dorp nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sint Maarten is met een lampion langs de deuren gaan en zingen, vervolgens krijg je snoep. En zo ga je zoveel mogelijk huizen af.
Volgens mij meer iets voor het zuiden. Wij deden het wel, met school. Alleen langs huizen waar ouders van kinderen woonden (die ervan wisten) en dan kreeg je rozijntjesquote:
Andersom, in het zuiden werd het niet gedaan. In de randstad wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij meer iets voor het zuiden. Wij deden het wel, met school. Alleen langs huizen waar ouders van kinderen woonden (die ervan wisten) en dan kreeg je rozijntjes
Toen ik als klein menneke in Eindhoven woonde was er geen Sint Maarten, toen ik in Almere ging wonen welquote:
Ik heb het ook gedaan, maar ik denk dat er daar meer aandacht aan wordt besteed.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:08 schreef Cue_ het volgende:
Als t alleen van t zuiden was zou Bels t nooit gedaan hebben.. Toch?
O, het is dus een volstrekt willekeurig 'feest' dat sporadisch wordt gevierd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Toen ik als klein menneke in Eindhoven woonde was er geen Sint Maarten, toen ik in Almere ging wonen wel
Doe mij maar Sinterklaas dan, die bezorgt ten minste.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sint Maarten is met een lampion langs de deuren gaan en zingen, vervolgens krijg je snoep. En zo ga je zoveel mogelijk huizen af.
Indeed. Sinterklaas was leuk. Kwam op school, op je vaders werk, thuisquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Doe mij maar Sinterklaas dan, die bezorgt ten minste.
Is t niet gewoon je werk?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:20 schreef HeatWave het volgende:
Zo, even in een uurtje een heel kantoor opgezet qua server en netwerk.
They don't pay me enough for this kind of service.
Niet zonder planning en zo even van "oh ja, dit zijn we even vergeten, hebben jullie nog een server?" terwijl ze in paniek zijn omdat ze dat detail even zijn vergetenquote:
Staat niet in je functie "flexibel zijn" ?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet zonder planning en zo even van "oh ja, dit zijn we even vergeten, hebben jullie nog een server?" terwijl ze in paniek zijn omdat ze dat detail even zijn vergeten.
Nee, natuurlijk nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Staat niet in je functie "flexibel zijn" ?
Gewoon alle tweequote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Doe mij maar Sinterklaas dan, die bezorgt ten minste.
Sinds 2012 al hier in Almere, ik wist er niks van. Geeft wel aan hoe vaak ik het OV gebruikquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:54 schreef KomtTijd... het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)p-treinstations.html
Nu nog zorgen dat die dingen gewoon een adres krijgen wat je in kunt vullen, ipv alleen te selecteren zijn in webshops die daar speciaal ondersteuning voor ingebouwd hebben.
ik dacht altijd dat Friesland het noorden was en Brabant het zuiden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij is st maarten het noorden en drie koningen het zuiden?
Hopelijk beheer je het beter dan ProRailquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:53 schreef stbabylon het volgende:
Over de trein gesproken. Vanavond een LEGO treinset gekocht met bijna 10m spoor
Kunnen ze beter die baby in een vuilcontainer dumpen, dat is tenminste hip.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 06:47 schreef CherryLips het volgende:
Staat er op Facebook een vraag die aan KLM gesteld wordt over babyvoeding en flesjes in het vliegtuig, of dat mag. Want ze gaan naar Australië. Met een baby.
Koleredat is hopelijk een heel rustige baby maar zo'n vlucht duurt in totaal tig uur, dus denk het niet.
Arm kind. Arme mede-passagiers.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 06:47 schreef CherryLips het volgende:
Staat er op Facebook een vraag die aan KLM gesteld wordt over babyvoeding en flesjes in het vliegtuig, of dat mag. Want ze gaan naar Australië. Met een baby.
Koleredat is hopelijk een heel rustige baby maar zo'n vlucht duurt in totaal tig uur, dus denk het niet.
Van heel australie niet. Ze hadden net zo goed naar een bungalow om de hoek kunnen gaan.of naar de woonkamer.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:49 schreef Cue_ het volgende:
Arm kind valt wel mee. Die overleefd t wel en zal zich er niets van herinneren
Wat was de reden dan dat ze naar Australië gingen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van heel australie niet. Ze hadden net zo goed naar een bungalow om de hoek kunnen gaan.of naar de woonkamer.
Yup dat ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van heel australie niet. Ze hadden net zo goed naar een bungalow om de hoek kunnen gaan.of naar de woonkamer.
Mja, maar ouders willen status en prestige uitstralen, dus neem het kind mee naar iets wat het niet eens kan uitspreken:')quote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, zo zwart/wit is het niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij is st maarten het noorden en drie koningen het zuiden?
Fluisteren mag ook niet. Het is een stiltecoupé, niet een zacht-praten- of fluistercoupé. Je had eigenlijk haar kop eraf moeten rukken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:08 schreef Cue_ het volgende:
Lol. Zon vader en dochter (gok ik) in de trein, stiltecoupe.
Zij maar praten en praten, hij af en toe een "ja" of "uhu"
Je had al door dat ie of er totaal geen zin in had (wat logisch is) of dat hij weet dat ie in stiltecoupe zit en zit te wachten op een opmerking van iemand. En daar was ik![]()
Maar goed dan hoor je haar ineens fluisteren. Net zulk irritant geluid
Ik kots op mensen die met een baby in het vliegtuig stappenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 06:47 schreef CherryLips het volgende:
Hangt nogal van de leeftijd af. Kleine baby's doen het over het algemeen uitzonderlijk goed in vliegtuigen. Die hebben het helemaal niet door.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 06:47 schreef CherryLips het volgende:
Neehee want dit is beter voor de ontwikkeling van de baby. En die ontwikkeling krijg je niet in een Center Parcs huisje.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kots op mensen die met een baby in het vliegtuig stappen. Ga lekker kamperen of zo.
En daar een filmpje van op YouTube moeten zetten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fluisteren mag ook niet. Het is een stiltecoupé, niet een zacht-praten- of fluistercoupé. Je had eigenlijk haar kop eraf moeten rukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |