SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroïdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar, vragen is geen probleem, mits op het juiste moment. Voor de vragensteller(ster), maak zeker dat je je vraag aan iemand stelt die weet waar hij het over heeft.
Er is een redelijk risico dat je iemand vraagt die het zelf nog niet zo goed weet, en de meeste mensen zijn daar niet eerlijk over.![]()
Het was de eerste quote die ik zag die in de TT paste, omdat ik zelf nooit een TT kan verzinnen. Niemand hoeft het dus persoonlijk te nemen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
Alles aan mij jigglet. Work in progress. Heus.![]()
http://www.brainyquote.co(...)_schwarzenegger.html
En zolang het niet 1x pompen 10x veren is is er nog weinig aan de hand.![]()
![]()
Ondanks dat ik zelf niet ál te veel ervaring heb met freeweight (wel wat, maar echt basics, jaar of 5 geleden) kan ik volgens mij wel vrij snel zien in de sportschool of iemand een idee heeft. Nou ja, in elk geval kan ik wel de mensen die géén idee hebben héél makkelijk spottenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:20 schreef Snakey het volgende:
Maar, vragen is geen probleem, mits op het juiste moment. Voor de vragensteller(ster), maak zeker dat je je vraag aan iemand stelt die weet waar hij het over heeft.
Er is een redelijk risico dat je iemand vraagt die het zelf nog niet zo goed weet, en de meeste mensen zijn daar niet eerlijk over.![]()
Ja doei.![]()
Oh, ja, nee!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was de eerste quote die ik zag die in de TT paste, omdat ik zelf nooit een TT kan verzinnen. Niemand hoeft het dus persoonlijk te nemen.![]()
http://www.brainyquote.co(...)_schwarzenegger.html
En zolang het niet 1x pompen 10x veren is is er nog weinig aan de hand.![]()
Dingen persoonlijk nemen op FOK! wil ik nog zo min mogelijk doen. Heb wel betere dingen te doen.
Ja doei.![]()
Okee. Een aanrader is ook om bv YT filmpjes te kijken van de oefening die je wil doen. Dan ben je wat form betreft al wat verder.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ondanks dat ik zelf niet ál te veel ervaring heb met freeweight (wel wat, maar echt basics, jaar of 5 geleden) kan ik volgens mij wel vrij snel zien in de sportschool of iemand een idee heeft. Nou ja, in elk geval kan ik wel de mensen die géén idee hebben héél makkelijk spotten![]()
![]()
Pas maar op hoor. Er zijn nogal wat bro's met een enorme ego die denken dat ze weten wat ze doen, maar feitelijk geen idee hebben. Die lopen, praten en zien eruit net als de pro's, maar ze liften als een 89-jarige scoliosepatiënt. Als je daar geen kijk op hebt, kun je je lelijk vergissen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ondanks dat ik zelf niet ál te veel ervaring heb met freeweight (wel wat, maar echt basics, jaar of 5 geleden) kan ik volgens mij wel vrij snel zien in de sportschool of iemand een idee heeft. Nou ja, in elk geval kan ik wel de mensen die géén idee hebben héél makkelijk spotten![]()
![]()
Ben wel echt heel blij met wat ik zag in deze sportschool. Mijn vorige sportschool was een echte sloeber council-gym zonder enige vorm van begeleiding whatsoever, en daar mocht iedereen alles maar doen zoals zij dachten dat goed was. Van freeweight dat allemaal hutje-mutje stond en waar 15-jarigen zonder enig idee aan dingen stonden te tillen en trekken tot aan de spinfietsen waar je mensen hun lichaam op kapot zagen maken, niet alleen vanwege de slechte instellingen (en de fietsen die letterlijk uit elkaar pleurden) maar ook vanwege het gebrek aan goede lesplannen/opbouw en begeleiding![]()
Hier waren de spinfietsen op het moment zelfs in onderhoud (waardoor m'n geplande proefles niet doorging), was de freeweight section héél ruim opgebouwd en was er zelfs een hele aparte (gróte!) freeweight ruimte. Dus één zaal met alleen dat, en de tweede zaal had vervolgens naast alle cardios óók nog de meeste (lichtere) freeweights, wat apparatuur waar je met wat mechanische hulp kon wennen aan dingen als deadlifts enzo, nee, echt, ben eigenlijk wel overtuigd.
Alleen het zwembad was een hel. Maar het was kinderschoolvakantie hier
Ja doei.![]()
Niet iedereen weet hoe het moet en er zijn veel verschillende meningen, wat het kennisniveau nogal naar beneden trekt. Een 120kg spierbundel weet wellicht minder dan een iemand van 65kg, ook al lijkt het niet zo omdat groot = beter (denken veel mensen).quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
Kijken gewoon zonder te storen (kijk ook YT filmpjes om te zien hoe ik dingen moet doen) en vragen alleen als je ziet dat iemand even rust heeft/neemt bijvoorbeeld, natuurlijk!! Niet midden in een set/rep/rap/rop/whatever
Door het posten van video's zou je al veel kritiek (positief, negatief) en commentaar krijgen wat je kan helpen om je vorm te verbeteren. Zelf zit ik daar ook aan te denken.![]()
![]()
Ik ga geen video's posten gek! Daar zit de wereld niet op te wachten. Dat er ladingen hardloopfoto's van me zijn is al erg genoeg![]()
!
Ja doei.![]()
Hoeft ook niet. Ik bedoel alleen dat het bv kan helpen bij jouw benchpress vorm, als je dat zou willen verbeteren in het geval van slechte begeleiding in een gym. Als het personeel en de andere mensen die in de gym behulpzaam zijn, hoeft dit natuurlijk niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga geen video's posten gek! Daar zit de wereld niet op te wachten. Dat er ladingen hardloopfoto's van me zijn is al erg genoeg![]()
!
![]()
![]()
Dat is zonde joh. Van filmpjes kunnen we je enorm veel leren. Of je form bij de benchpress goed is, bijvoorbeeld. En of je een goede cooldown doet. En of je je netjes achter de oren wast in de douche.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
!
Vooral dat laatste is erg belangrijk.![]()
Niet alle YT filmpjes zijn voorzien van een goede uitvoeringsvorm.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Okee. Een aanrader is ook om bv YT filmpjes te kijken van de oefening die je wil doen. Dan ben je wat form betreft al wat verder.
exrx.net blijft ook goed, ondanks de matige technische kwaliteit van de animated gifjes.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
Volgens mij is hij vooral droger geworden, niet zozeer gespierder. Als je naar zijn bovenarmen of abs kijkt, zie niet echt veel meer spier, alleen meer definitie.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:41 schreef Eleiko het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)p_Barry_Atsma__.html![]()
Als je naar zijn voor en na kijkt had hij ook niet veel meer nodig dan een goed dieet voor 2,5 maanden. Dat beetje trainen van 2,5 maanden zal het verschil niet (enorm) maken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Volgens mij is hij vooral droger geworden, niet zozeer gespierder. Als je naar zijn bovenarmen of abs kijkt, zie niet echt veel meer spier, alleen meer definitie.
Ik ben bang dat het voor veel mannen een stuk moeilijker is omdat ze al niet zo'n goede bouw hebben, en gemiddeld genomen meer BF hebben dan hem.
Kortom, het is nogal verneukeratief om zoiets zo te stellen imo.![]()
Vraagje, ik heb verschillende oefeningen voor lats geprobeer (barbell/dumbell rows, lat pulldowns), maar heb eigenlijk nooit het gevoel dat m'n lats iets doen, meer m'n armen/schouders. Volgens mij doe ik de oefeningen goed. Kan het zijn dat dit komt omdat m'n armen/schouders minder sterk zijn dan m'n lats, waardoor die het werk overnemen?![]()
Waarschijnlijk heeft hij daarvoor ook al getraind zonder zo laag in vet percentage te zitten. Geeft een nogal verdraaid beeld. Net als dat je deze voorste foto weg zou laten:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je naar zijn voor en na kijkt had hij ook niet veel meer nodig dan een goed dieet voor 2,5 maanden. Dat beetje trainen van 2,5 maanden zal het verschil niet (enorm) maken.
Ik ben bang dat het voor veel mannen een stuk moeilijker is omdat ze al niet zo'n goede bouw hebben, en gemiddeld genomen meer BF hebben dan hem.
Kortom, het is nogal verneukeratief om zoiets zo te stellen imo.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:16 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij daarvoor ook al getraind zonder zo laag in vet percentage te zitten. Geeft een nogal verdraaid beeld. Net als dat je deze voorste foto weg zou laten:
[ afbeelding ]
Is dat echt? Zo ja, nice dreamer bulk.
Maar hij is hoe dan ook ripped, uiteraard.![]()
Is normaal, met pull ups heb ik het ook altijd. Kracht is dan opeens weg, maar nooit acute spierpijn of DOMS.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:59 schreef Verbodsbord het volgende:
Vraagje, ik heb verschillende oefeningen voor lats geprobeer (barbell/dumbell rows, lat pulldowns), maar heb eigenlijk nooit het gevoel dat m'n lats iets doen, meer m'n armen/schouders. Volgens mij doe ik de oefeningen goed. Kan het zijn dat dit komt omdat m'n armen/schouders minder sterk zijn dan m'n lats, waardoor die het werk overnemen?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Was een Personal Trainer die wou weten hoe het is om obese te zijn. Is wel een docu van. Heet Fit2Fat2Fitquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is dat echt? Zo ja, nice dreamer bulk.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: