Nope. Ik heb in het verleden altijd in hardcore gyms getrainen, en de laatste (iets van) 10 jaar in DL Blijdorp en Capelle.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
OK.
Uit interesse: ben jij ooit wel eens bij een Basic Fit of Fit For Free geweest?
Ik ben nog nooit bij een DL geweest, maar iets zegt me dat daar een ander publiek komt dan bij BF/F4F.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nope. Ik heb in het verleden altijd in hardcore gyms getrainen, en de laatste (iets van) 10 jaar in DL Blijdorp en Capelle.
Ja, dat geloof ik direct. Zeker in Capelle zijn er veel oudere mensen, een heel klein groepje serieuze lifters en BBers, en een klein groepje tokkies en petjes. Ik heb van niemand last omdat ik zoals je weet vroeg in de ochtend train.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een DL geweest, maar iets zegt me dat daar een ander publiek komt dan bij BF/F4F.
True true.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:49 schreef Ethanolic het volgende:
Dat maakt ze er niet minder creepy op in de sauna
Niet afvallen is idd bullshit, maar downregulatie van de schildklier is natuurlijk wel een issue om rekening mee te houdenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat de standaard metabolic rate lager wordt door een grote cut in calorie innname betekent niet dat je lichaam helemaal geen vet meer verbrandt. starvation mode (dat mensen gebruiken als excuus waarom ze niet afvallen) is bullshit, het kan er hoogstens voor zorgen dat je minder optimaal vet verliest of de aanspraak op spier hoger wordt.
's Ochtends trainen is zoveel beter dan 's avonds. Ik vind het zelf ook wel jammer dat ik dat momenteel niet kan doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik direct. Zeker in Capelle zijn er veel oudere mensen, een heel klein groepje serieuze lifters en BBers, en een klein groepje tokkies en petjes. Ik heb van niemand last omdat ik zoals je weet vroeg in de ochtend train.
Hoeveel zakken heb je besteld?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wtf!![]()
Thaaaaanks!!!![]()
Enige die echt naar chocolademelk smaakt.
Ze hebben hem dik een half jaar niet gehad.
Ik ga bestellen![]()
stinkie beschreef het zo:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:21 schreef DjMark het volgende:
Hoezo is niet afvallen bullshit?
Starvation mode/metabolic damage bestaat gewoon.
Het wordt door de wetenschap meestal adaptive thermogenesis genoemd, als je daar op googles kan je genoeg onderzoeken vinden die dit bewijzen.
Dus je kan wel degelijk een stuk minder kcals binnenkrijgen dan eerst, en toch niet meer afvallen. Gewoon omdat je BMR zich aangepast heeft en lager geworden is.
jij stelt het op deze manier: eet je toch niet te veel omdat je BMR zich aan heeft gepast aan massaverlies?quote:Zit je niet gewoon te laag waardoor stofwisseling zegt "pleur op"
3x 6,8kg.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hoeveel zakken heb je besteld?
Dit i.v.m. het te verwachten gewicht dat ik morgen moet sjouwen.
Gr, gr, je bezorgneger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
3x 6,8kg.Chocolate. Dus karretje mee brengen.
En een whey afslank sample gekozen bij het afrekenen.Geen pindakaas gratis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
Krijg het vandaag binnen als het goed is, ben benieuwd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik zag het idd. Eet ik eigenlijk nooit
Volgende keer een keer doen dan
Verschilt volgens mij een beetje per gym maar zelf vind ik het prima zolang het niet teveel moeite is.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, heren en dame(s). Hoe erg / tof / vervelend / leuk vinden jullie het als iemand uit interesse staat te kijken naar je als je oefeningen doet met als doel te kijken hoe 't moet en tips te vragen?
Net de gym wezen checken en er is best een fatsoenlijke freeweight sectie aanwezig, waar het relatief rustig was vandaag, en zit nog met m'n ontstoken sacroiliac joint (zoals dat heet, blijkbaar) dus heb vooral even door 't raam de boel daar gadegeslagen, maar ik heb niet echt een trainingbuddy ofzo op dit moment die ervaring heeft en me tips kan geven. Wil ook niet elke keer het personeel claimen enzo, dus vroeg me af hoe dat bij jullie gyms gaat/hoe jullie dat vinden?
Ja, niet hele verhalen en weetikveelwatquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Verschilt volgens mij een beetje per gym maar zelf vind ik het prima zolang het niet teveel moeite is.
Af en toe iemand, medesporter of personeel, vragen om een spot of een formcheck is echt geen probleem. Maar je moet niet bij iedere oefening iemand gaan regelen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, heren en dame(s). Hoe erg / tof / vervelend / leuk vinden jullie het als iemand uit interesse staat te kijken naar je als je oefeningen doet met als doel te kijken hoe 't moet en tips te vragen?
Net de gym wezen checken en er is best een fatsoenlijke freeweight sectie aanwezig, waar het relatief rustig was vandaag, en zit nog met m'n ontstoken sacroiliac joint (zoals dat heet, blijkbaar) dus heb vooral even door 't raam de boel daar gadegeslagen, maar ik heb niet echt een trainingbuddy ofzo op dit moment die ervaring heeft en me tips kan geven. Wil ook niet elke keer het personeel claimen enzo, dus vroeg me af hoe dat bij jullie gyms gaat/hoe jullie dat vinden?
Geen probleem mee op zich, als het maar niet gevraagd wordt als ik bezig ben of naar adem sta te happen. dan kan diegene wel eens een gemene grom en een vuurspuwende blik krijgen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
Als iemand mij iets vraagt en zijn techniek wil verbeteren help ik ze gerust. Vooral als ze iets oppakken en er wat mee doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
Hangt van de persoon en situatie af. Ik kan mij voorstellen dat iemand ná al z'n sets voor één bepaalde oefening best even wil kijken, maar tussen sets door helemaal niet. Lijkt mij niet erg prettig om midden in je build-up naar een mogelijke PR van een random persoon een vraag krijgt. Is ook maar net hoe je het vraagt natuurlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |