abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 oktober 2014 @ 11:35:07 #276
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_146067248
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:31 schreef Eleiko het volgende:

[..]

OK.
Uit interesse: ben jij ooit wel eens bij een Basic Fit of Fit For Free geweest?
Nope. Ik heb in het verleden altijd in hardcore gyms getrainen, en de laatste (iets van) 10 jaar in DL Blijdorp en Capelle.
pi_146067356
quote:
7s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:35 schreef Snakey het volgende:

[..]

Nope. Ik heb in het verleden altijd in hardcore gyms getrainen, en de laatste (iets van) 10 jaar in DL Blijdorp en Capelle.
Ik ben nog nooit bij een DL geweest, maar iets zegt me dat daar een ander publiek komt dan bij BF/F4F.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  woensdag 29 oktober 2014 @ 11:40:23 #278
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_146067428
Veel oude buitenlanders ja :')
Deathlift or Die.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 11:44:17 #279
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_146067587
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:38 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit bij een DL geweest, maar iets zegt me dat daar een ander publiek komt dan bij BF/F4F.
Ja, dat geloof ik direct. Zeker in Capelle zijn er veel oudere mensen, een heel klein groepje serieuze lifters en BBers, en een klein groepje tokkies en petjes. Ik heb van niemand last omdat ik zoals je weet vroeg in de ochtend train.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 11:45:33 #280
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_146067637
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:40 schreef Ethanolic het volgende:
Veel oude buitenlanders ja :')
Jah, maar bij ons zijn dat dan eigenaren van restaurant ketens. :')
  woensdag 29 oktober 2014 @ 11:49:38 #281
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_146067767
Dat maakt ze er niet minder creepy op in de sauna :')
Deathlift or Die.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 11:51:32 #282
58789 Snakey
-||||--------||||-
  woensdag 29 oktober 2014 @ 12:15:28 #283
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_146068684
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 22:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

dat de standaard metabolic rate lager wordt door een grote cut in calorie innname betekent niet dat je lichaam helemaal geen vet meer verbrandt. starvation mode (dat mensen gebruiken als excuus waarom ze niet afvallen) is bullshit, het kan er hoogstens voor zorgen dat je minder optimaal vet verliest of de aanspraak op spier hoger wordt.
Niet afvallen is idd bullshit, maar downregulatie van de schildklier is natuurlijk wel een issue om rekening mee te houden
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_146068876
Hoezo is niet afvallen bullshit?
Starvation mode/metabolic damage bestaat gewoon.
Het wordt door de wetenschap meestal adaptive thermogenesis genoemd, als je daar op googles kan je genoeg onderzoeken vinden die dit bewijzen.

Dus je kan wel degelijk een stuk minder kcals binnenkrijgen dan eerst, en toch niet meer afvallen. Gewoon omdat je BMR zich aangepast heeft en lager geworden is.
pi_146070681
quote:
7s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:44 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ja, dat geloof ik direct. Zeker in Capelle zijn er veel oudere mensen, een heel klein groepje serieuze lifters en BBers, en een klein groepje tokkies en petjes. Ik heb van niemand last omdat ik zoals je weet vroeg in de ochtend train.
's Ochtends trainen is zoveel beter dan 's avonds. Ik vind het zelf ook wel jammer dat ik dat momenteel niet kan doen.
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_146070744
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:13 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Wtf! :o

Thaaaaanks!!! _O_

Enige die echt naar chocolademelk smaakt.

Ze hebben hem dik een half jaar niet gehad.

Ik ga bestellen :D :P
Hoeveel zakken heb je besteld?
Dit i.v.m. het te verwachten gewicht dat ik morgen moet sjouwen.
Gr, gr, je bezorgneger.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 13:16:04 #287
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_146071045
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 12:21 schreef DjMark het volgende:
Hoezo is niet afvallen bullshit?
Starvation mode/metabolic damage bestaat gewoon.
Het wordt door de wetenschap meestal adaptive thermogenesis genoemd, als je daar op googles kan je genoeg onderzoeken vinden die dit bewijzen.

Dus je kan wel degelijk een stuk minder kcals binnenkrijgen dan eerst, en toch niet meer afvallen. Gewoon omdat je BMR zich aangepast heeft en lager geworden is.
stinkie beschreef het zo:
quote:
Zit je niet gewoon te laag waardoor stofwisseling zegt "pleur op"
jij stelt het op deze manier: eet je toch niet te veel omdat je BMR zich aan heeft gepast aan massaverlies?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_146071256
Die powerbands voor pullups en dergelijke zijn wel handig moet ik zeggen. Gebruik ze nu een maandje en er komen wel degelijk reps bij.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 13:56:34 #289
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_146072691
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:07 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Hoeveel zakken heb je besteld?
Dit i.v.m. het te verwachten gewicht dat ik morgen moet sjouwen.
Gr, gr, je bezorgneger.
3x 6,8kg. :P Chocolate. Dus karretje mee brengen.

En een whey afslank sample gekozen bij het afrekenen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146075123
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:56 schreef RaymondK het volgende:

[..]

3x 6,8kg. :P Chocolate. Dus karretje mee brengen.

En een whey afslank sample gekozen bij het afrekenen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen pindakaas gratis?
Geen referral hier.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 15:02:38 #291
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_146075187
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 15:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Geen pindakaas gratis?
Ik zag het idd. Eet ik eigenlijk nooit
Volgende keer een keer doen dan
pi_146075198
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 15:02 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ik zag het idd. Eet ik eigenlijk nooit
Volgende keer een keer doen dan
Krijg het vandaag binnen als het goed is, ben benieuwd.
Geen referral hier.
pi_146076144
Zeg, heren en dame(s). Hoe erg / tof / vervelend / leuk vinden jullie het als iemand uit interesse staat te kijken naar je als je oefeningen doet met als doel te kijken hoe 't moet en tips te vragen?

Net de gym wezen checken en er is best een fatsoenlijke freeweight sectie aanwezig, waar het relatief rustig was vandaag, en zit nog met m'n ontstoken sacroiliac joint (zoals dat heet, blijkbaar) dus heb vooral even door 't raam de boel daar gadegeslagen, maar ik heb niet echt een trainingbuddy ofzo op dit moment die ervaring heeft en me tips kan geven. Wil ook niet elke keer het personeel claimen enzo, dus vroeg me af hoe dat bij jullie gyms gaat/hoe jullie dat vinden?

:)
Ja doei.
pi_146076191
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, heren en dame(s). Hoe erg / tof / vervelend / leuk vinden jullie het als iemand uit interesse staat te kijken naar je als je oefeningen doet met als doel te kijken hoe 't moet en tips te vragen?

Net de gym wezen checken en er is best een fatsoenlijke freeweight sectie aanwezig, waar het relatief rustig was vandaag, en zit nog met m'n ontstoken sacroiliac joint (zoals dat heet, blijkbaar) dus heb vooral even door 't raam de boel daar gadegeslagen, maar ik heb niet echt een trainingbuddy ofzo op dit moment die ervaring heeft en me tips kan geven. Wil ook niet elke keer het personeel claimen enzo, dus vroeg me af hoe dat bij jullie gyms gaat/hoe jullie dat vinden?

Verschilt volgens mij een beetje per gym maar zelf vind ik het prima zolang het niet teveel moeite is.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_146076242
quote:
2s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 15:34 schreef Klokov het volgende:

[..]

Verschilt volgens mij een beetje per gym maar zelf vind ik het prima zolang het niet teveel moeite is.
Ja, niet hele verhalen en weetikveelwat :D maar gewoon even vragen of ze willen kijken of je 't goed doet ofzo en dat je dan indien ja doorkunt en indien nee of ze wat kleine tips hebben en dan weer door, zeg maar. Anders zou ik een PT moeten hosselen ofzo, maar ben al blij dat ik een gym membership kan betalen :') :D
Ja doei.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 15:42:14 #296
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146076441
quote:

Af en toe iemand, medesporter of personeel, vragen om een spot of een formcheck is echt geen probleem. Maar je moet niet bij iedere oefening iemand gaan regelen.

En heimelijk jelly gaan zitten kijken naar de enorme bro's is een sport - en kunst - op zich.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 15:55:28 #297
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_146076888
quote:

Geen probleem mee op zich, als het maar niet gevraagd wordt als ik bezig ben of naar adem sta te happen. dan kan diegene wel eens een gemene grom en een vuurspuwende blik krijgen. :P

Maar gewoon even wat korte tips of form check is geen probleem. Ik zie mensen liever goed liften, ik erger me meer aan slechte form dan aan een vraag.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 16:01:51 #298
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_146077113
quote:

Als iemand mij iets vraagt en zijn techniek wil verbeteren help ik ze gerust. Vooral als ze iets oppakken en er wat mee doen.

Maar heb ook wel eens iemand gehad die een vraag stelt over de deadlift om hem vervolgens het aan te leren. Daarna zegt hij; "Mwah, ik doe toch liever mijn eigen oefeningen. Denk dat het beter is voor mij." Terwijl hij voor/tijdens het uitleggen gewoon zijn gang gaat en met kromme rug tilt. :') De volgende keer dat hij wat vroeg was het gelijk: "Sorry, geen tijd. Ben zelf druk bezig."
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_146077542
quote:

Hangt van de persoon en situatie af. Ik kan mij voorstellen dat iemand ná al z'n sets voor één bepaalde oefening best even wil kijken, maar tussen sets door helemaal niet. Lijkt mij niet erg prettig om midden in je build-up naar een mogelijke PR van een random persoon een vraag krijgt. Is ook maar net hoe je het vraagt natuurlijk.
pi_146077566
Kijken gewoon zonder te storen (kijk ook YT filmpjes om te zien hoe ik dingen moet doen) en vragen alleen als je ziet dat iemand even rust heeft/neemt bijvoorbeeld, natuurlijk! :D! Niet midden in een set/rep/rap/rop/whatever :+
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')