Wat is dat veurn reactiequote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]zou ik ook doen, post waar je denkt: hey, die mensen sluiten aan bij hoe ik wil afvallen!
Dat zegt ze toch ook helemaal niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:46 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
Wat is dat veurn reactie
Als iemand wielrent gaan we toch ook geen 5 topics openen voor elk onderdeel? Wielrennen voor sprinters, wielrennen voor berggeiten, wielrenners voor dikke mensen, wielrennen voor profs etc.
Wel erg weinig calorieën? Helemaal als je daar een volleybaltraining bij rekent. Je komt ongeveer uit op 1400-1600 cal.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:48 schreef Sjeen het volgende:
Ik zou het niet weten...
Lijstje maar weer
O: 2 volkoren, likje roomboter, pindakaas
T: gekookt ei
L: 3 volkoren, roomboter, 1 (dubbele snee) gebakken pastei met mosterd, 1 kipfilet met augurk
T: appeltje, wat walnoten, stukje gerookte kipfilet
D: rode paprika gevuld met gehakt, tomatensaus, couscous
S: volleybaltraining
Dan kun je beter terecht in de dieetclub of de gym voedingsclubquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:48 schreef Kazenbazen het volgende:
En deze dikzak moet ook weer 10 kg kwijt de komende maanden. Wil absoluut niet afvallen zoals sommigen hier die een hele dag kauwen op een theeblaadje oid.
Naar mijn idee is krachttraining i.c.m. cardio en een goed voedingsschema nog altijd de gezondste manier om af te vallen, een goed gevormd lichaam te krijgen en je goed te voelen.
Zit ik dan hier goed of moet ik als dumbbell boy naar een ander topic?
Heb via sport al het BB topic gevonden!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:12 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Dan kun je beter terecht in de dieetclub of de gym voedingsclub
Ah, ook goed, top!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:26 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
Heb via sport al het BB topic gevonden!
ik kom op 1682 kcal uit, lijkt me prima eigenlijk, niet?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:50 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
Wel erg weinig calorieën? Helemaal als je daar een volleybaltraining bij rekent. Je komt ongeveer uit op 1400-1600 cal.
Weet ik niet, ken je lengte, leeftijd en doel nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik kom op 1682 kcal uit, lijkt me prima eigenlijk, niet?
Niet in huis halen. En iets aan de eetbuien doen (CGD werkt goedquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:24 schreef Ole het volgende:
Ouderwetsche eetbui gehad vanavond
Niet heel gek gezien de hectische weken ( met ook heel positieve dingen gelukkig). Had op zich goed gegeten, maar andere tussendoortjes. Van die bolletje ' goed bezig' dingen. Zijn dus gewoon koekjes waar ik alleen maar meer trek van krijg
Fruit en boterhammen tussendoor zijn altijd beterquote:Morgen weer gewoon goed beginnen, en tussendoor fruit of een boterham . Werkt beter.
En ' s avonds de week eruit sporten met de fysio ipv aan de borrel
CGD?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 06:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet in huis halen. En iets aan de eetbuien doen (CGD werkt goedanders blijf je in die cirkel zitten
[..]
Fruit en boterhammen tussendoor zijn altijd beter
Waarom roomboter?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:48 schreef Sjeen het volgende:
Ik zou het niet weten...
Lijstje maar weer
O: 2 volkoren, likje roomboter, pindakaas
T: gekookt ei
L: 3 volkoren, roomboter, 1 (dubbele snee) gebakken pastei met mosterd, 1 kipfilet met augurk
T: appeltje, wat walnoten, stukje gerookte kipfilet
D: rode paprika gevuld met gehakt, tomatensaus, couscous
S: volleybaltraining
Wat Qwea zegt. Als je het niet hebt, kan je het ook niet ophalen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:24 schreef Ole het volgende:
Ouderwetsche eetbui gehad vanavond
Niet heel gek gezien de hectische weken ( met ook heel positieve dingen gelukkig). Had op zich goed gegeten, maar andere tussendoortjes. Van die bolletje ' goed bezig' dingen. Zijn dus gewoon koekjes waar ik alleen maar meer trek van krijg
Heb er half jaar programma voor gevolgd. Was de eerste sinds hele lange tijd en weet de oorzaak. Tussendoortjes gaan vandaag mee naar de algemene eetplek op het werk. ( iedereen mag pakken)quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 06:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet in huis halen. En iets aan de eetbuien doen (CGD werkt goedanders blijf je in die cirkel zitten
[..]
Fruit en boterhammen tussendoor zijn altijd beter
klopt helemaal!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:03 schreef Holyme het volgende:
Jammer dat er meteen gezegd wordt van "niet in huis halen", een eetbui staat nl echt niet perse gelijk aan ongezonde troep. Toen ik nog flinke eetbuien had, kon ik ook flink los gaan op gezonde(re) dingen, of ging ik in de ergere gevallen simpelweg naar de winkel.
Niet in huis halen is 1 ding (wat overigens ook al lastiger kan zijn als iemand een gezin heeft), niet toegeven aan een eetbui is een ander verhaal. Misschien liggen Ole's kastjes vol met gezonde dingen, maar had ze te weinig controle om niet naar de winkel te gaan, of heeft ze juist een eetbui van gezonde dingen gehad. Ik denk dat Ole zich er prima van bewust is dat dingen niet in huis halen handig werkt, en vind het eerder knap dat ze aangeeft dat het mis ging, en beter nog, waardoor het mis ging. Koekjes -al dan niet verpakt als gezonde optie- werkten voor mij ook zo.
Prima. Probeer maar te helpen hoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:03 schreef Holyme het volgende:
Jammer dat er meteen gezegd wordt van "niet in huis halen",
Wat is cgd idd?quote:
Is ook goed. Maar reken maar dat hier weinig in huis komt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Prima. Probeer maar te helpen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |