abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:24:24 #205
319308 Tink89
To live is to dance
pi_146147157
Mijn laatste vreetbui is inmiddels jaren geleden. Ik at dan ook serieus een half brood met boter en suiker, en idd alles wat er in de kast ligt. Had ik door de dag heen genoeg gegeten, was niet verdrietig, blij of alleen, maar gewoon als een verslaafde die roes nodig hebben :X

Ben blij dat dat inmiddels alweer lang geleden is, maar ik weet wel dat de rem vinden dan echt haast onmogelijk is. Woonde ook nog eens boven de albert heijn die tot 22:00 uur open was. Hoefde serieus niet eens naar buiten, maar gewoon met de lift naar beneden.

Hoe dan ook, ik ga even weekboodschappen doen:

- Wraps met gehakt, paprika, kidneybonen en mexicaanse kruiden.
- AGV met gekookte aardappels, sugar snaps en witvis.
- Zuurkoolstamp met zuurkool, spekjes, ananas, aardappelpuree (zelfgemaakt) en een stukje rookworst.
- Leftover zuurkool.
- 1 dag soep bij vrienden.
- Risotto met champignons
- Twister fries met komkommer en een runderhamburger.

En dan hebben we morgen twee feestjes en zondag vrienden op bezoek die ik beloofd heb appelcake te bakken. Ben nog even een modus aan het zoeken om dat te overleven. Op feestje 1 morgen wordt speciaal voor mij lactosevrije kruidenroomkaas gemaakt, dus dan zorg ik ervoor dat ik niet geluncht heb en ik me daar tegoed doe aan de rauwkost en wat stokbroodjes of melbatoastjes met die kaas. Daarna dus soep bij dat andere feestjes en 's avonds wrs e.e.a. aan hapjes. Daar ga ik me houden aan de gezondere varianten van wat er op tafel staat. Bovendien niet alles nemen, maar gewoon twee dingen kiezen waarvan ik dan 2 stuks mag naast de rauwkost. Dus onbeperkt komkommer, paprika en worteltjes en dan 2 bitterballen en 2 plakjes worst ofzo. Dan kan ik bewust kiezen wanneer ik die neem.

Zondag ontbijten we bij die vrienden, wrs spek met ei ofzo. Daarna op naar huis en die cake bakken. Da's lastig, want appelcake is echt overheerlijk. Denk dat we allemaal één plak nemen en dat ik de rest maandag mee naar m'n werk neem om uit te delen. Of het aan m'n vriend meegeef ofzo. Het is dat ik beloofd heb die cake te bakken... -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_146147264
Wat super dat je voor de hele week vooruit plant, Tink _O_ En je plant ook de feestjes ^O^ Vaak is planning en voorbereiding al meer dan de helft van je hele dieet.

En wat die appelcake betreft: met jezelf duidelijk afspreken dat je 1 plak mag. En dan weg met de cake :D (meegeven aan iemand anders)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146147290
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 12:24 schreef Tink89 het volgende:
Mijn laatste vreetbui is inmiddels jaren geleden. Ik at dan ook serieus een half brood met boter en suiker, en idd alles wat er in de kast ligt. Had ik door de dag heen genoeg gegeten, was niet verdrietig, blij of alleen, maar gewoon als een verslaafde die roes nodig hebben :X

Ben blij dat dat inmiddels alweer lang geleden is, maar ik weet wel dat de rem vinden dan echt haast onmogelijk is. Woonde ook nog eens boven de albert heijn die tot 22:00 uur open was. Hoefde serieus niet eens naar buiten, maar gewoon met de lift naar beneden.

- Zuurkoolstamp met zuurkool, spekjes, ananas, aardappelpuree (zelfgemaakt) en een stukje rookworst.
- Leftover zuurkool.

En dan hebben we morgen twee feestjes en zondag vrienden op bezoek die ik beloofd heb appelcake te bakken. Ben nog even een modus aan het zoeken om dat te overleven. Op feestje 1 morgen wordt speciaal voor mij lactosevrije kruidenroomkaas gemaakt, dus dan zorg ik ervoor dat ik niet geluncht heb en ik me daar tegoed doe aan de rauwkost en wat stokbroodjes of melbatoastjes met die kaas. Daarna dus soep bij dat andere feestjes en 's avonds wrs e.e.a. aan hapjes. Daar ga ik me houden aan de gezondere varianten van wat er op tafel staat. Bovendien niet alles nemen, maar gewoon twee dingen kiezen waarvan ik dan 2 stuks mag naast de rauwkost. Dus onbeperkt komkommer, paprika en worteltjes en dan 2 bitterballen en 2 plakjes worst ofzo. Dan kan ik bewust kiezen wanneer ik die neem.

Zondag ontbijten we bij die vrienden, wrs spek met ei ofzo. Daarna op naar huis en die cake bakken. Da's lastig, want appelcake is echt overheerlijk. Denk dat we allemaal één plak nemen en dat ik de rest maandag mee naar m'n werk neem om uit te delen. Of het aan m'n vriend meegeef ofzo. Het is dat ik beloofd heb die cake te bakken... -O-
Kun je die cake niet aan die vrienden meegeven? Die vinden hem tenslotte zo lekker dat ze je lieten beloven hem te maken? Verder vind ik het een goede planning denk ik.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:33:04 #208
319308 Tink89
To live is to dance
pi_146147449
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 12:28 schreef Zeester het volgende:

[..]

Kun je die cake niet aan die vrienden meegeven? Die vinden hem tenslotte zo lekker dat ze je lieten beloven hem te maken? Verder vind ik het een goede planning denk ik.
Best een prima idee, maar die gast is een collega en dan krijg ik 'm alsnog maandag voor m'n neus dus :p Aan vriendlief meegeven is dan makkelijker. Die maakt er zijn collega's dan maar blij mee.

Zag ik nou btw dat er echt een vijfde dieettopic geopend is? 'Waar iedereen welkom is'.

Ik blijf iig hier :D Bevalt prima!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_146147891
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 12:33 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Best een prima idee, maar die gast is een collega en dan krijg ik 'm alsnog maandag voor m'n neus dus :p Aan vriendlief meegeven is dan makkelijker. Die maakt er zijn collega's dan maar blij mee.

Zag ik nou btw dat er echt een vijfde dieettopic geopend is? 'Waar iedereen welkom is'.

Haha, dat is inderdaad de bedoeling niet. Ik vind het hier ook prima vooralsnog.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:52:08 #210
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146148027
Ik vind het overal prima :Y)
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:27:17 #211
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_146149220
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 12:24 schreef Tink89 het volgende:

- Leftover zuurkool.

Klinkt als een goede planning :Y Sowieso slim om per feestje/afspraak te bekijken wat je al dan niet zou willen, dan kun je in ieder geval een overwogen keuze maken en andere dingen daarop aanpassen. Ik probeer dat ook zoveel mogelijk te doen, maar blijft lastig.

Zondag rond de lunch vertrek ik met collega's naar Duitsland voor een cursus, we zullen vrijdag rond of na het avondeten pas weer terug zijn. Ik heb geen idee hoe het daar geregeld is met eten (ik hoorde dingen als dat de mensen van die cursus waarschijnlijk ook mee gaan met het avondeten en wellicht al wat dingen gereserveerd zouden kunnen hebben), dus ik ben benieuwd hoe zwaar ik terug kom :')
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:29:03 #212
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_146149280
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 12:33 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk ook wel lekker om hier te posten. Alleen af en toe reageer ik in een van die andere topics op iemand en dan ben ik vergeten wat ook alweer waar stond want heel overzichtelijk is het niet meer :P
pi_146149325
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mocht je het ooit willen overwegen (bij de Lidl hebben ze 2 boutjes voor 6 euro) dit is een lekker, simpel recept:
https://www.flickr.com/ph(...)7420/in/photostream/
Thanx!
pi_146149393
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 12:03 schreef Zeester het volgende:
Ik lig nu 's avonds op de bank ook de hele tijd aan eten te denken. Ondanks goede dag qua eten, en zeker niet te weinig. Maar 's avonds wil ik gewoon 'iets lekker' en daar het liefste veel van. Nu weet ik dit van mezelf en 'vergeef' ik mezelf dus ook een 's avonds stukje kaas, paar crackertjes of een handje augurken, maar lastig is en blijft t.

Daarom kan ik dus ook niet 's avonds m'n lunch nemen ipv diner, dan gaat het geheid mis.
Stukje kaas of crackers in de avond hoort hier gewoon bij mijn planning.
Zal niet veel kwaad kunnen toch?
pi_146149896
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk ook wel lekker om hier te posten. Alleen af en toe reageer ik in een van die andere topics op iemand en dan ben ik vergeten wat ook alweer waar stond want heel overzichtelijk is het niet meer :P
Dit tempo is ook wel lekker bij te houden na lange werkdagen. (En nu dus even tussendoor. ;))

En ik geloof dat er hier inderdaad Halloweenkindjes langskomen, ik had een briefje in de bus van de buurtvereniging. :) Andere jaren was ik nooit thuis, dus ik heb geen idee hoeveel er komen. (De snoepjes die klaarstaan behoren niet bepaald tot mijn lievelings, dus dat komt wel goed.)

Hier is de weegschaal trouwens al weken heel steady, terwijl ik er qua eten een zooitje van maak en niet verder kom dan twee keer sporten per week (wil eigenlijk 4). Op zich fijn. :) Maar met iets strenger zijn zou ik dus waarschijnlijk best nog een paar kg kwijt kunnen. :+
pi_146149963
Ik heb net boodschappen gedaan en nu ben ik trots. Ik heb als lunch 2 lekkere broodjes, en verder kocht ik heeeeeeeeel veeeeeeeeeeel groentes. :9

Pastinaak, pompoen, rode spitskool. cantherellen, rucola, broccoli, courgette, champignons, wortels, aardappels, bananen, pruimen en ik vergat vast nog wat dingen.

Aantal lekkere dingen op de planning in ieder geval.
Vanavond konijn met aardappels en wortels
Morgen gemengde geroosterde groente met kip uit de oven.
Zondag pasta met pompoen, champignons en misschien courgette
Maandag eet ik ergens onderweg.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_146150217
Bleh vandaag ook geen tijd voor Jillian door een extra buikdanstraining.
Wel ook beweging maar toch jammer.
Denk dat ik maar moet gaan richten op (minstens) 4x per week Jillian.
pi_146150309
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:45 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb net boodschappen gedaan en nu ben ik trots. Ik heb als lunch 2 lekkere broodjes, en verder kocht ik heeeeeeeeel veeeeeeeeeeel groentes. :9

Pastinaak, pompoen, rode spitskool. cantherellen, rucola, broccoli, courgette, champignons, wortels, aardappels, bananen, pruimen en ik vergat vast nog wat dingen.

Aantal lekkere dingen op de planning in ieder geval.
Vanavond konijn met aardappels en wortels
Morgen gemengde geroosterde groente met kip uit de oven.
Zondag pasta met pompoen, champignons en misschien courgette
Maandag eet ik ergens onderweg.
In ieder geval genoeg groente inderdaad ^O^
Hier ligt nog veel in de vriezer dus vanavond voor de weekboodschappen hebben wel niet veel nodig.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:23:22 #219
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146157605
Mijn lief heeft eenbovenbuuf die naar de voedselbank gaat maar 'ze lust niks'. We krijgen dus regelmatig bakken vol groente, brood en houdbare zooi. Deze week een pompoen, pastinaak, aardappels, tomaten, ui en witlof, naast twee broden en een pot driekazensaus. Nou zijn mijn kinderen weg het weekend dus ik ga maar vast sauzen en zoepen maken, kan dat in de vriezer, hoef ik de hele week niet te koken. Best prima.
Prrrrr
pi_146157682
Dat is wel ideaal mrspoeZ!
Maar wat eet buurvrouw dan?

Net al avondeten op.
Wok met chinese kool, paprika, ui en kip.
Rijst erbij (was bijna op dus had maar 40gr) en een beetje satesaus :9
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:26:44 #221
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_146157742
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:25 schreef Sarabi het volgende:

Net al avondeten op.
Wok met chinese kool, paprika, ui en kip.
Rijst erbij (was bijna op dus had maar 40gr) en een beetje satesaus :9
:9

Ik gooi bij dat soort wokjes vaak wat chilisaus, ook lekker :9
pi_146157779
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:45 schreef Lonaa het volgende:
Oooh, lekker *O* Het klinkt ook allemaal zo lekker knus herfsterig :D Rode spitskool ken ik niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146157818
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

:9

Ik gooi bij dat soort wokjes vaak wat chilisaus, ook lekker :9
Chilisaus is altijd goed :Y
Vind ik eigenlijk ook lekkerder dan satesaus, maar goed mijn vriend mag ook soms kiezen.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:50:00 #224
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146158683
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:25 schreef Sarabi het volgende:
Ja das een goeie vraag maar als ik het mag determineren aan de hand van de verpakkingen die in de (gedeelde) kliko's liggen denk ik vooral wit brood, witte rijst, chocopasta, erwtjes-en-worteltjes uit blik, vlees (ontzettend veel vleesverpakkingen en dan met name gehakt, saucijzen, schnitzel en dergelijke). En chips. Elke week wel een verpakking of tien. Waarom ze precies die voedselpakketten mag halen is mij ook niet helemaal duidelijk hoor.
Prrrrr
pi_146159289
Kun je het dan niet "ruilen" voor spullen die zij wel lust? Neem aan dat ze het eten eigenlijk wel kan gebruiken.
pi_146159340
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oooh, lekker *O* Het klinkt ook allemaal zo lekker knus herfsterig :D Rode spitskool ken ik niet.
Ja, precies. O+

Ik ken het ook niet, maar het lag bij de Lidl voor 1,39 ipv 1,00 voor gewone spitskool. Ik vond het de 40 cent wel waard dat ie zo mooi donker is, net als rode kool. Kleurt zo mooi. O+
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 31 oktober 2014 @ 18:12:58 #227
22592 crew  Ole
pi_146159474
Net weer even afgebeuld. Banaantje om bij te komen. Nu even denken wat ik zo ga eten en of ik vanavond braaf thuisblijf of toch maar de deur uitga..

* dilemma
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_146161727
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 18:12 schreef Ole het volgende:
Net weer even afgebeuld. Banaantje om bij te komen. Nu even denken wat ik zo ga eten en of ik vanavond braaf thuisblijf of toch maar de deur uitga..

* dilemma
En wat is het geworden?
Vanavond is mijn vaste cheatmoment, dus iets van alcohol en toastjes/stokbrood met iets lekkers.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:25:43 #229
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_146161744
Pfff, klote file, nu pas thuis van werk :(

Dadelijk maar eens mijn wraps gaan maken, gelukkig zijn ze zo klaar :')
Een tijdje terug zou ik gedacht hebben 'fuck it, het is laat en alles zit tegen dus ik ga friet halen, dat mag nu wel even'. Maar zo denk ik nu gelukkig niet.
pi_146161828
Dat zijn al belangrijke stappen Miss *O*
  Moderator / Miss SHO vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:28:22 #231
22592 crew  Ole
pi_146161877
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En wat is het geworden?
Vanavond is mijn vaste cheatmoment, dus iets van alcohol en toastjes/stokbrood met iets lekkers.
Ik blijf vanavond lekker thuis. Dan kan ik morgenochtend nog even trainen en de rest van de dag van het weer genieten.
Het is erg druk in de stad vanwege Halloween, niet zoveel zin in drukte vandaag. Heb al drukte genoeg om me heen gehad deze week :)
pi_146162878
Nou, door alle consternatie van de laatste tijd geen idee of ik in het goede topic zit of niet. Ik had ook een tijdje niet gepost omdat de weegschaal stil stond en ik weer eens op een plateau zit. En dan raak ik de draad vaak wat kwijt qua braaf eten.

Maar ik trek net een jurkje aan dat ik deze zomer heb gekocht en dat toen wat strak zat (en eigenlijk alleen met veel corrigerend ondergoed te doen was :@ ). Maar ik trek hem net aan en was mijn geheime wapens vergeten en hij zit gewoon los :o

Dat moest ik toch even ergens kwijt :D
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  Moderator / Miss SHO vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:51:53 #233
22592 crew  Ole
pi_146162972
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:49 schreef rhubarbje het volgende:
Nou, door alle consternatie van de laatste tijd geen idee of ik in het goede topic zit of niet. Ik had ook een tijdje niet gepost omdat de weegschaal stil stond en ik weer eens op een plateau zit. En dan raak ik de draad vaak wat kwijt qua braaf eten.

Maar ik trek net een jurkje aan dat ik deze zomer heb gekocht en dat toen wat strak zat (en eigenlijk alleen met veel corrigerend ondergoed te doen was :@ ). Maar ik trek hem net aan en was mijn geheime wapens vergeten en hij zit gewoon los :o

*O*

Dat is goed nieuws!

Maar wat zijn die geheime wapens?
pi_146163080
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:51 schreef Ole het volgende:

[..]

*O*

Dat is goed nieuws!

Maar wat zijn die geheime wapens?
http://www.controlfashion.nl/ ;)

Ik ben zelf erg fan in van de spanx
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Licht Ontvlambaar vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:59:53 #235
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_146163254
Nice!

Mijn lijstje voor vandaag
O: 2 volkoren, likje roomboter, pindakaas
T: gekookt eitje, walnoten
L: 3 volkoren, roomboter, kipfilet en met augurk, half plakje kaas met mosterd
T: gerookte kipfilet
D: lasagne met verse spinazie en champignons, glas rode wijn, hapje tiramisu
T: glas rode wijn

Overwinning vandaag, een hapje tiramisu en denken 'Neh, dit is echt niet de moeite waard om op te eten...'
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 31 oktober 2014 @ 20:01:45 #236
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_146163326
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 07:41 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Waarom roomboter?

[..]
Omdat ik eigenlijk alleen dat probeer te eten wat ik zelf maak of zelf zou kunnen maken :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 31 oktober 2014 @ 20:05:44 #237
22592 crew  Ole
pi_146163468
Mij werd bijvoorbeeld 30+ kaas aangeraden. Dan eet ik liever minder kaas maar wel echte kaas, dan dat plastic. Met magere melk heb ik dan weer minder moeite.

Merk wel dat echte producten bij mij veel beter verzadigen dan de meeste light of magere varianten. Met light is ook meestal veel meer gerotzooid
pi_146165360
O: 2 geroosterde volkoren boterhammen met gebakken ei met gebakken rode ui en tomaat met een drupje ketjap, bovenop een paar augurkjes.
L: roggebrood met 45+kaas
T: klein stukje kaas
D: tartaartje, veel bloemkool, 5 rösti rondjes, beetje mosterd
T: bakje optimel kwark met appelsmaak, zo nog 2 kiwi's of een paar pruimen

Rostirondjes hadden wat mij betreft wat anders mogen zijn, maar ik at met m'n huisgenootje en d'r vriend en die vriend lust weinig. En ik wilde niet weeeeer gebakken aardappels, want dat eten we altijd.
Ontbijt was trouwens echt verschrikkelijk lekker, en vulde als een tiet.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 23:33:16 #239
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146172385
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:49 schreef rhubarbje het volgende:
Nou, door alle consternatie van de laatste tijd geen idee of ik in het goede topic zit of niet.
Goed bezigggg!

Je bent goed bezig als Qwea niet antwoordt.
Prrrrr
  zaterdag 1 november 2014 @ 07:08:55 #240
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146178767
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 23:33 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Goed bezigggg!

Je bent goed bezig als Qwea niet antwoordt.
Ik hoorde mijn naam?

Rhu is sowieso goed bezig.
pi_146178942
Al een hele tijd niet op de weegschaal gestaan, maar op zich redelijk gelet op wat ik in mijn mond stop en toch 2 kilo lichter dan verwacht *O*
pi_146179019
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 08:00 schreef Isabeau het volgende:
Al een hele tijd niet op de weegschaal gestaan, maar op zich redelijk gelet op wat ik in mijn mond stop en toch 2 kilo lichter dan verwacht *O*
Fijn *O*

Gisteren zoals gepland mjjn cheatmaaltijd gehad maar toch nog binnen de kcal gebleven.
Vandaag mijn kcal maar weer met gezondere dingen vullen.
Ik ga wel naar een verjaardag maar ben van plan niets te nemen.
pi_146179029
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 20:05 schreef Ole het volgende:
Mij werd bijvoorbeeld 30+ kaas aangeraden. Dan eet ik liever minder kaas maar wel echte kaas, dan dat plastic. Met magere melk heb ik dan weer minder moeite.

Merk wel dat echte producten bij mij veel beter verzadigen dan de meeste light of magere varianten. Met light is ook meestal veel meer gerotzooid
Magere melk en yoghurt vind ik ook lekkerder dan de andere varianten.
Voor de rest wil ik wel de 'normale' producten.
pi_146179109
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 07:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik hoorde mijn naam?

Rhu is sowieso goed bezig.
de laatste dagen niet hoor ;(

Als de weegschaal een tijdje stil staat en ik ben gelukkig lukt het mij nooit om echt goed te diëten ;(
Sportschool wel weer opgepakt nadat ik er een paar dagen extra vakantie aan had geplakt :@
Dus dat is tenminste iets
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 1 november 2014 @ 08:43:03 #245
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146179223
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 08:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Sportschool wel weer opgepakt nadat ik er een paar dagen extra vakantie aan had geplakt :@

Zie! Goed bezig!

Hier al 4 dagen een plateau :(
pi_146179504
Tsjonge, al 4 dagen. Dat is toch niets, Q :P Gewoon doorgaan met wat je goed doet en je niet blind staren op iets als een plateau.
pi_146179592
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 20:05 schreef Ole het volgende:
Ik heb een magere oude kaas van de markt, en daar is echt niets plastics aan hoor. :D Gewoon een erg smaakvolle lekkere kaas.

Verder eet ik ook liever magere yoghurt. Magere melk vind ik niet lekkerder, maar het verschil niet groot genoeg om halfvolle te gaan drinken. Alleen kwark vind ik (half)vol veel lekkerder, maar daarvoor eet ik Optimel. Technisch gezien troep, maar wel lekker.
pi_146180040
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 november 2014 09:21 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een magere oude kaas van de markt, en daar is echt niets plastics aan hoor. Gewoon een erg smaakvolle lekkere kaas.

Die kaas heeft mijn moeder ook! Ik dacht eerst: getver, ze koopt 30+ en toen ik het proefde was ik aangenaam verrast en moest ik toegeven dat er ook lekkere, romige 30+ kazen zijn. Alleen vind je die niet in de supermarkt.
pi_146180103
Zou ik ook een x naar op zoek moeten. Ik eet nu 45+ kaas! maar dat is vooral omdat ik de 30+ de 2,5 euro per pond extra niet waard vind.
  zaterdag 1 november 2014 @ 10:07:49 #250
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146180124
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 09:14 schreef Isabeau het volgende:
Tsjonge, al 4 dagen. Dat is toch niets, Q :P Gewoon doorgaan met wat je goed doet en je niet blind staren op iets als een plateau.
Ik weets. Maar dat vind ik lastig :P
  zaterdag 1 november 2014 @ 10:09:14 #251
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146180140
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 10:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die kaas heeft mijn moeder ook! Ik dacht eerst: getver, ze koopt 30+ en toen ik het proefde was ik aangenaam verrast en moest ik toegeven dat er ook lekkere, romige 30+ kazen zijn. Alleen vind je die niet in de supermarkt.
Ik had eerst 10+, dat is echt plastic. Toen 20+ dat was ook zwaar mhaw, nu 30+ oud _O_ en extra gerijpt _O_ die zijn zoooooooo lekker.
pi_146180545
Goedemorgen :W
Dit weekend minder sporten dan gepland want onverwachte verjaardagen.
Maar een totaal van 6 uur is toch geen slecht begin deze week :)
Hopelijk is het Jillian gewicht volgende week weg en zie ik de weegschaal een beetje naar beneden gaan.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 1 november 2014 @ 10:38:54 #253
22592 crew  Ole
pi_146180596
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 10:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

dan heb ik de goede nog niet gevonden :) Eens proberen bij een goede kaasboer dan.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 1 november 2014 @ 10:39:28 #254
22592 crew  Ole
pi_146180604
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 10:35 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W
Dit weekend minder sporten dan gepland want onverwachte verjaardagen.
Maar een totaal van 6 uur is toch geen slecht begin deze week :)
Hopelijk is het Jillian gewicht volgende week weg en zie ik de weegschaal een beetje naar beneden gaan.
6uur is hartstikke netjes!
pi_146180605
Oja komen er nog meer tickers in de OP? Anders mag die van mij er ook wel weer uit, staat ook zo zielig :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')