abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146078058
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 16:26 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Kan ik me deels wel in vinden. Crackers waren een zwak momentje. Had na die appel op een bepaald moment echt buikpijn van de trek. Verder zie ik drie maaltijden, waarvan één met name groente is... Handje fusili in de salade vind ik niet meteen een carbmaaltijd, eigenlijk.

Hoe vullen jullie je salades zonder er aardappels of pasta o.i.d. bij te doen? Vind het al snel niet genoeg of een kale boel. Gekookt ei kan op kantoor niet, dat vindt echt iedereen te hard stinken.
Met een blikje linzen erdoor vind ik het altijd beter vullen, en dat past vrijwel overal bij.
pi_146078299
quote:
Hoe vullen jullie je salades zonder er aardappels of pasta o.i.d. bij te doen? Vind het al snel niet genoeg of een kale boel. Gekookt ei kan op kantoor niet, dat vindt echt iedereen te hard stinken.
Ik heb er één keer tonijn doorgedaan, maar dat stonk zo ontzettend toen ik mijn saladebak opende dat ik dat nooit meer heb gedaan :D

Verder: kikkererwten, linzen, kip, mozarella, cottage cheese en natuurlijk: zwarte bonen :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146078378
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 15:13 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Heb je een recept? Ik maak eigenlijk nooit zelf tomatensoep, omdat ik geen goed recept heb.

Een ons is btw wel heel weinig -O-
Verwacht er niet zoveel van hoor :@
Ik gebruik bliktomaten.
Klink misschien smerig,maar juist aan die dingen zit enorm veel smaak.
Uitje en knoflook snipperen en fruiten in de pan met een beetje olijfolie.
Bliktomaten erbij en lekker een tijdje zacht laten pruttelen.
Als de tomaten lang geprutteld hebben en goed zacht zijn met een pureestamper even wat fijner maken.
Gehaktballetjes eventueel erin voor wat bite, en zoetstof omdat bliktomaten erg zuur kunnen zijn.
Snel klaar en vult lekker.
Mokkel met stuntstok
pi_146078441
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 16:38 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Ik gebruik bliktomaten.
Als de tomaten lang geprutteld hebben en goed zacht zijn met een pureestamper even wat fijner maken.
Gehaktballetjes eventueel erin voor wat bite, en zoetstof omdat bliktomaten erg zuur kunnen zijn.
Ik doe het altijd met 'echte' tomaten, die ik ontvel, en passata. Dan heb je geen last van dat zuurtje. Maar is wel meer werk natuurlijk. Maar ik vind tomaten ontvellen leuk :D.
pi_146078687
- Mag ik hier met een BMI van 25,9 ook afentoe nog spieken? gewoon om te zien hoe het met iedereen gaat? -

Salade inderdaad vullen met:

- Linzen
- Kikkererwten
- Rode Kidney bonen
pi_146078951
quote:
Ik vind dit wel echt een heel erg niet-dieet recept. De calorieen vallen nog wel mee, maar kan me niet voorstellen dat dat dan echt een vullende maaltijd is.

(maar hij klinkt wel heerlijk!)
pi_146079036
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 16:53 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik vind dit wel echt een heel erg niet-dieet recept. De calorieen vallen nog wel mee, maar kan me niet voorstellen dat dat dan echt een vullende maaltijd is.

(maar hij klinkt wel heerlijk!)
Sorry ik eet niet echt dieet-recepten.
Mijn 'manier' is om gewoon normaal te eten.
Hij vult goed hoor :Y , zeker aangezien ik zo laat eet vandaag.

Edit: ik ben namelijk niet dik geworden van de gewone O/L/D maaltijden in normale porties
  woensdag 29 oktober 2014 @ 16:57:27 #34
365231 Fera
Fire & Blood
pi_146079131
Wat is het (grote) verschil tussen dit topic en het dieetclubtopic? :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_146079154
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 16:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Sorry ik eet niet echt dieet-recepten.
Mijn 'manier' is om gewoon normaal te eten.
Hij vult goed hoor :Y , zeker aangezien ik zo laat eet vandaag.

Edit: ik ben namelijk niet dik geworden van de gewone O/L/D maaltijden in normale porties
Nee, dat snap ik. Ik ook niet. Daarom kook ik juist liever iets lekkers, maar wat magerder, zodat ik er lekker veel van kan eten, om zo te voorkomen dat ik hongerig word en ga schransen.
pi_146079277
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 16:58 schreef Zeester het volgende:

[..]

Nee, dat snap ik. Ik ook niet. Daarom kook ik juist liever iets lekkers, maar wat magerder, zodat ik er lekker veel van kan eten, om zo te voorkomen dat ik hongerig word en ga schransen.
Tegenovergestelde van mij :) ik eet liever minder en dan vetter, anders blijf ik juist snaaien. Gebruik het liefst ook geen light producten.

Had net al besloten de champignons in kruidenboter soms ook als tussendoortje te nemen :9
pi_146079330
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 17:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Tegenovergestelde van mij :) ik eet liever minder en dan vetter, anders blijf ik juist snaaien. Gebruik het liefst ook geen light producten.

Had net al besloten de champignons in kruidenboter soms ook als tussendoortje te nemen :9
Grappig hoe vele wegen naar Rome leiden. En fijn dat we er al achter zijn wat voor ons een goede oplossing is.

Ook een tip voor Tink en d'r salades trouwens, gebakken champignons erin. Ik bak ze in een beetje zonnebloemolie met een beetje knoflook!
pi_146079408
Oja goed idee voor in een salade ook :Y

Volgens myfitnesspal verbrand ik vandaag 1200kcal maar dat krijg (en wil) ik niet bijgegeten.
Eens kijken hoe aan het eind van de week het gemiddelde is.
pi_146079458
quote:

[..]

Kan ik me deels wel in vinden. Crackers waren een zwak momentje. Had na die appel op een bepaald moment echt buikpijn van de trek. Verder zie ik drie maaltijden, waarvan één met name groente is... Handje fusili in de salade vind ik niet meteen een carbmaaltijd, eigenlijk.

Ik zou gewoon niet én brood, én pasta én bami eten bij de hoofdmaaltijden als je af wilt vallen, genoeg andere alternatieven, zoals bijvoorbeeld scrambled eggs met groenten en wat feta bijvoorbeeld. En verder: zet dan hoeveelheden bij je dingen ;) 'een handje pasta' is alweer anders dan een gewone portie van 75g ongekookt.
Ja doei.
pi_146079524
Even een vraagje, ik dacht dat dit een reeks was of is dit een losstaand topic? :)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_146079562
quote:
14s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 17:08 schreef Sangha het volgende:
Even een vraagje, ik dacht dat dit een reeks was of is dit een losstaand topic? :)
Als er genoeg mensen komen posten wordt het vanzelf een reeks :)
pi_146079652
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 17:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Als er genoeg mensen komen posten wordt het vanzelf een reeks :)
Dat klopt, maar de titel komt me zo bekend voor, vandaar dat ik dacht dat het een reeks was, maar men vergeten was te koppelen oid. Never mind. Ik lees weer even verder. :)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  woensdag 29 oktober 2014 @ 17:14:41 #43
319308 Tink89
To live is to dance
pi_146079692
Snap ik. In een salade een volledige portie pasta is wel wat veel van het goede.

Ik mag overigens geen kaas en melk enzo (muv oude nl'se kaas, die is lactosevrij) en dus ook geen feta en mozzarella. Eet jij btw koud roerei? Lijkt me niet lekker, maar kan het altijd eens proberen.

Linzen enzo zijn ook goede suggesties, bedankt!

Ik eet normaal overigens ook gewoon twee keer volkorenbrood en avondeten hoor. Ook als er pasta op het menu staat bijvoorbeeld. Volgens mijn principe val je af als je meer verbruikt dan je binnenkrijgt en dat haal ik incl. sporten vandaag makkelijk. Ik zie de meerwaarde van meer eiwitten enzo wel, maar vond dat ik daar vandaag wel genoeg rekening mee gehouden had.

Toch txs voor je kritische blik, leer ik van :)

Oh, en mogen er tickers in de op? Of is dat niet de bedoeling?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator / Miss SHO woensdag 29 oktober 2014 @ 17:15:22 #44
22592 crew  Ole
pi_146079708
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 16:38 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Ik gebruik bliktomaten.
Ziet er goed uit!

Heb als tip dat je er ook appelmoes doorheen kunt doen!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_146079809
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 17:14 schreef Tink89 het volgende:
S

Oh, en mogen er tickers in de op? Of is dat niet de bedoeling?
Oja goed idee
Lijkt me wel toch?
pi_146080104
Hallo! Ik kreeg meerdere dm's dat ik me hier moest melden. Dat betekent of dat mijn inbreng echt ontzettend wordt gewaardeerd of dat m'n achterwerk inmiddels een dusdanige omvang aanneemt dat deze zelfs online nu zichtbaar is. Ik ben er nog niet helemaal uit welke keuze het is! B-)
pi_146080166
quote:
10s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 17:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hallo! Ik kreeg meerdere dm's dat ik me hier moest melden. Dat betekent of dat mijn inbreng echt ontzettend wordt gewaardeerd of dat m'n achterwerk inmiddels een dusdanige omvang aanneemt dat deze zelfs online nu zichtbaar is. Ik ben er nog niet helemaal uit welke keuze het is! B-)
_O-

sorry
  Moderator / Miss SHO woensdag 29 oktober 2014 @ 17:31:54 #48
22592 crew  Ole
pi_146080213
quote:
10s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 17:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
Je weet toch dat heel veel mensen in LIF een glazen bol hebben he!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_146080357
Ole kan/wil je mijn ticker weer in de OP zetten?
http://swlf.lilyslim.com/VH8wp2.png
pi_146080378
quote:
6s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 17:31 schreef Ole het volgende:

[..]

Je weet toch dat heel veel mensen in LIF een glazen bol hebben he!
Mijn achterwerk past helemaal niet in die glazen bol! :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')