SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Ole op 29-10-2014 17:48:23 ]Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
alles goed?quote:
Heb je een recept? Ik maak eigenlijk nooit zelf tomatensoep, omdat ik geen goed recept heb.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:38 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik ga vanavond een zelfgemaakte tomatensoep eten, altijd erg lekkerZit ook weinig aan andere zooi in of E-nummers of weet ik veel.
Och, ik heb gisteren het graf van mijn grootouders helemaal schoongemaakt en gewassen en zei toen tegen mijn moeder 'cremeer mij maar gewoon, dat geeft minder gedoe'. Dus ooit komt dat ons wegen goedquote:
Chocoladebolletje? De manier waarop je het beschrijft klinkt het ook niet echt lekkerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vandaag lekker veel bewogen, maar qua eten zit ik helemaal mis. Niet ontbeten, toen een chocoladebolletje gehad (ik dacht dat het kleine krentenbolletjes waren, dit had ook bruine vlekjes ter grote van krenten), hand pepernoten en straks avondeten wat wel normaal is.
Superlekker juist! Bolletje met daarin stukjes chocolade. Soort straciatellabrood....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Chocoladebolletje? De manier waarop je het beschrijft klinkt het ook niet echt lekker
Hier vandaag ruim twee uur bewogen.
Moet alleen nog een L verzinnen.
Op woensdag is mijn D pas om 21.00 dus pas ik er de rest op aan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:03 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Superlekker juist! Bolletje met daarin stukjes chocolade. Soort straciatellabrood....
En nu nog een L verzinnen? Die had ik om 13:00 uur al op.
Roggebrood is altijd goedquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:15 schreef Zeester het volgende:
Ik probeer het ook weer op te pakken. En zoals ik dat als goede Weight Watcher geleerd heb, doe ik dat met Roggebrood.
O: 2 geroosterde volkoren broodjes met 2 gebakken eieren met een beetje kaas (ongeveer een half plakje als het voorgesneden plakken zouden zijn).
L: roggebrood met 45+ kaas
T: magere latte
D: Iets chili con carne achtigs, met rijst. Moet nog even bedenken of ik het met of zonder vlees ga maken, maar er gaan sowieso bruine bonen, mais, paprika en ui in.
En moet ook nog fruit eten vandaag, maar dat moet ik nog kopen. Ben nog niet helemaal content hierover, maar het begint te komen.
Klopt! Het was heel melig, met dropjes chocoladepastaachtigspul. Niet voor herhaling vatbaar.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:48 schreef Sarabi het volgende:
Chocoladebolletje? De manier waarop je het beschrijft klinkt het ook niet echt lekker
Zwarte bonenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:19 schreef Zeester het volgende:
Ik denk trouwens dat het dit http://www.ah.nl/allerhan(...)tebonenchili-met-kip gerecht gaat worden. Komt een vriend eten die niet van paprika houdt, dus denk dat dit wel lekkere optie is.
Ik vind kip ook niet persé lekkerder dan gehakt, dus misschien doe ik er wel gewoon mager gehakt in ipv kip.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zwarte bonenIk ben dol op zwarte bonen. Geen idee of het lekker wordt met kip, maar kip past volgens mij overal wel bij.
Kan ik me deels wel in vinden. Crackers waren een zwak momentje. Had na die appel op een bepaald moment echt buikpijn van de trek. Verder zie ik drie maaltijden, waarvan één met name groente is... Handje fusili in de salade vind ik niet meteen een carbmaaltijd, eigenlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
Zijn wel heel veel carb-maaltijden Tink!
Met een blikje linzen erdoor vind ik het altijd beter vullen, en dat past vrijwel overal bij.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:26 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Kan ik me deels wel in vinden. Crackers waren een zwak momentje. Had na die appel op een bepaald moment echt buikpijn van de trek. Verder zie ik drie maaltijden, waarvan één met name groente is... Handje fusili in de salade vind ik niet meteen een carbmaaltijd, eigenlijk.
Hoe vullen jullie je salades zonder er aardappels of pasta o.i.d. bij te doen? Vind het al snel niet genoeg of een kale boel. Gekookt ei kan op kantoor niet, dat vindt echt iedereen te hard stinken.
Ik heb er één keer tonijn doorgedaan, maar dat stonk zo ontzettend toen ik mijn saladebak opende dat ik dat nooit meer heb gedaanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:26 schreef Tink89 het volgende:
Hoe vullen jullie je salades zonder er aardappels of pasta o.i.d. bij te doen? Vind het al snel niet genoeg of een kale boel. Gekookt ei kan op kantoor niet, dat vindt echt iedereen te hard stinken.
Verwacht er niet zoveel van hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:13 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Heb je een recept? Ik maak eigenlijk nooit zelf tomatensoep, omdat ik geen goed recept heb.
Een ons is btw wel heel weinig![]()
Ik doe het altijd met 'echte' tomaten, die ik ontvel, en passata. Dan heb je geen last van dat zuurtje. Maar is wel meer werk natuurlijk. Maar ik vind tomaten ontvellen leukquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:38 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Verwacht er niet zoveel van hoor
Ik gebruik bliktomaten.
Klink misschien smerig,maar juist aan die dingen zit enorm veel smaak.
Uitje en knoflook snipperen en fruiten in de pan met een beetje olijfolie.
Bliktomaten erbij en lekker een tijdje zacht laten pruttelen.
Als de tomaten lang geprutteld hebben en goed zacht zijn met een pureestamper even wat fijner maken.
Gehaktballetjes eventueel erin voor wat bite, en zoetstof omdat bliktomaten erg zuur kunnen zijn.
Snel klaar en vult lekker.
Ik vind dit wel echt een heel erg niet-dieet recept. De calorieen vallen nog wel mee, maar kan me niet voorstellen dat dat dan echt een vullende maaltijd is.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:49 schreef Sarabi het volgende:
Wij eten vanavond http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R665406/spekquiche
Sorry ik eet niet echt dieet-recepten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:53 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik vind dit wel echt een heel erg niet-dieet recept. De calorieen vallen nog wel mee, maar kan me niet voorstellen dat dat dan echt een vullende maaltijd is.
(maar hij klinkt wel heerlijk!)
Nee, dat snap ik. Ik ook niet. Daarom kook ik juist liever iets lekkers, maar wat magerder, zodat ik er lekker veel van kan eten, om zo te voorkomen dat ik hongerig word en ga schransen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sorry ik eet niet echt dieet-recepten.
Mijn 'manier' is om gewoon normaal te eten.
Hij vult goed hoor, zeker aangezien ik zo laat eet vandaag.
Edit: ik ben namelijk niet dik geworden van de gewone O/L/D maaltijden in normale porties
Tegenovergestelde van mijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:58 schreef Zeester het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Ik ook niet. Daarom kook ik juist liever iets lekkers, maar wat magerder, zodat ik er lekker veel van kan eten, om zo te voorkomen dat ik hongerig word en ga schransen.
Grappig hoe vele wegen naar Rome leiden. En fijn dat we er al achter zijn wat voor ons een goede oplossing is.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tegenovergestelde van mijik eet liever minder en dan vetter, anders blijf ik juist snaaien. Gebruik het liefst ook geen light producten.
Had net al besloten de champignons in kruidenboter soms ook als tussendoortje te nemen
Ik zou gewoon niet én brood, én pasta én bami eten bij de hoofdmaaltijden als je af wilt vallen, genoeg andere alternatieven, zoals bijvoorbeeld scrambled eggs met groenten en wat feta bijvoorbeeld. En verder: zet dan hoeveelheden bij je dingenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:26 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Kan ik me deels wel in vinden. Crackers waren een zwak momentje. Had na die appel op een bepaald moment echt buikpijn van de trek. Verder zie ik drie maaltijden, waarvan één met name groente is... Handje fusili in de salade vind ik niet meteen een carbmaaltijd, eigenlijk.
Als er genoeg mensen komen posten wordt het vanzelf een reeksquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:08 schreef Sangha het volgende:
Even een vraagje, ik dacht dat dit een reeks was of is dit een losstaand topic?
Dat klopt, maar de titel komt me zo bekend voor, vandaar dat ik dacht dat het een reeks was, maar men vergeten was te koppelen oid. Never mind. Ik lees weer even verder.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als er genoeg mensen komen posten wordt het vanzelf een reeks
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:38 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Verwacht er niet zoveel van hoor
Ik gebruik bliktomaten.
Klink misschien smerig,maar juist aan die dingen zit enorm veel smaak.
Uitje en knoflook snipperen en fruiten in de pan met een beetje olijfolie.
Bliktomaten erbij en lekker een tijdje zacht laten pruttelen.
Als de tomaten lang geprutteld hebben en goed zacht zijn met een pureestamper even wat fijner maken.
Gehaktballetjes eventueel erin voor wat bite, en zoetstof omdat bliktomaten erg zuur kunnen zijn.
Snel klaar en vult lekker.
Oja goed ideequote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:14 schreef Tink89 het volgende:
S
Oh, en mogen er tickers in de op? Of is dat niet de bedoeling?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hallo! Ik kreeg meerdere dm's dat ik me hier moest melden. Dat betekent of dat mijn inbreng echt ontzettend wordt gewaardeerd of dat m'n achterwerk inmiddels een dusdanige omvang aanneemt dat deze zelfs online nu zichtbaar is. Ik ben er nog niet helemaal uit welke keuze het is!
Je weet toch dat heel veel mensen in LIF een glazen bol hebben he!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hallo! Ik kreeg meerdere dm's dat ik me hier moest melden. Dat betekent of dat mijn inbreng echt ontzettend wordt gewaardeerd of dat m'n achterwerk inmiddels een dusdanige omvang aanneemt dat deze zelfs online nu zichtbaar is. Ik ben er nog niet helemaal uit welke keuze het is!
Mijn achterwerk past helemaal niet in die glazen bol!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Je weet toch dat heel veel mensen in LIF een glazen bol hebben he!
donequote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:37 schreef Sarabi het volgende:
Ole kan/wil je mijn ticker weer in de OP zetten?
http://swlf.lilyslim.com/VH8wp2.png
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |