quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Tchock kom der maar inquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:24 schreef Etsu het volgende:
Ik zeg niet waar de TT betrekking op heeft, want dan bespreek ik inhoudelijk over het tentamen.
ties heeft het boek helemaal doorgewerkt en wist alles op de vragen die hier gesteld werden en hij heeft bonus...quote:
slimme boiiquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
ties heeft het boek helemaal doorgewerkt en wist alles op de vragen die hier gesteld werden en hij heeft bonus...
Jaquote:
Om haar van je 10 te vertellen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:30 schreef Ties02 het volgende:
Binnenkort maar eens even langs de studieadviseur
Ga naar hem toequote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:31 schreef Paxcon het volgende:
Mijn bovenbuurman veroorzaakt een nasale herrie
ik word gek
Zet keihard Gordon op.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:31 schreef Paxcon het volgende:
ik word gek
Woon je al op jezelf?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:31 schreef Paxcon het volgende:
ik word gek
Meteen maar een strafrecht master erbij doen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
HAHA nee
Wat de mogelijkheden nog zijn betreffende een 2e master of schakelprogramma
Blijkt ties de bovenbuurman te zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Binnenkort bij Bonje met de Buren..........
heel simpelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
HAHA nee
En Etsu als onderbuurman.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Blijkt ties de bovenbuurman te zijn
Lees je nooit een krant?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:35 schreef Ties02 het volgende:
Jemig, bij opsporing verzocht een baby achtergelaten in een afvalcontainer, onvoorstelbaar
ik had ook geen sleutels en kon prima in jouw verdieping komenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is een flat, heb geen sleutels voor die verdieping
ja maar dat is andersquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik had ook geen sleutels en kon prima in jouw verdieping komen
cryptische shit ditquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik had ook geen sleutels en kon prima in jouw verdieping komen
Sick hè. Is niet zo ver hiervandaan. Ik had eerst een huis daar gevonden maar dat ging niet door en sindsdien zijn er twee moorden gepleegd en zware overvallen en baby's in containers en uitgefikte auto's... Gezellige buurt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:35 schreef Ties02 het volgende:
Jemig, bij opsporing verzocht een baby achtergelaten in een afvalcontainer, onvoorstelbaar
Maar goed dat dat niet door ging dusquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sick hè. Is niet zo ver hiervandaan. Ik had eerst een huis daar gevonden maar dat ging niet door en sindsdien zijn er twee moorden gepleegd en zware overvallen en baby's in containers en uitgefikte auto's... Gezellige buurt.
quote:
ik las het meer als in 'jouw verdieping' 'komen'quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:38 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
ik was laatst bij pax eten en had een tas meegenomen. toen ik wegging, was ik mn tas vergetenen ik kon niet meer naar binnen dus ik ging op de deur bonken omdat ik wist dat zn verdiepinggenoten in de buurt waren dus ze hoorden me en kon ik naar binnen
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:38 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
ik was laatst bij pax eten en had een tas meegenomen. toen ik wegging, was ik mn tas vergetenen ik kon niet meer naar binnen dus ik ging op de deur bonken omdat ik wist dat zn verdiepinggenoten in de buurt waren dus ze hoorden me en kon ik naar binnen
quote:
stoere praat hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik las het meer als 'jouw verdieping' 'komen'
Say whut?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik las het meer als in 'jouw verdieping' 'komen'
Ben benieuwd wat zij zal zeggen. Wil dat ook wel wetenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
HAHA nee
Je kan toch zelf ook wel opzoeken wat de toegangseisen zijn voor Master X en je daarna inschrijven voor de vakken...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat zij zal zeggen. Wil dat ook wel weten
Alsof ik aan seks doequote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Een zeer cryptische seksuele toespeling
Etsu weet het blijkbaar al maar wil het niet kwijt ofzo, beetje apartquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat zij zal zeggen. Wil dat ook wel weten
niet inhoudelijk bespreken aub, anders komen we uit op het tentamen vanmorgenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:42 schreef Paxcon het volgende:
hugecooll is wel baas
kreeg gister alleen wel de schuld van een modactie die hij had gedaan:s :s
Serieus?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:35 schreef Ties02 het volgende:
excusesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet inhoudelijk bespreken aub, anders komen we uit op het tentamen vanmorgen
Tja, je kunt veel gewend zijn, maar toch verbaasd zijn over bepaalde misdrijven. Gisteren zat ik op YouTube te kijken naar een aflevering van Deadly Women, waarin een vrouw eerst haar kind neersloeg en daarna in de fik stak (wat ze wonderwel overleefde).quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:43 schreef Joosie200 het volgende:
Serieus? Je vindt straf 2 een machtig mooi vak en je staat te kijken van zaken die bij opsporing verzocht verschijnen?
Stel nou het is jouw kind???quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:44 schreef Yreal het volgende:
Sowieso, strafpleiters zijn tuig. Beetje pedofielen en verkrachters vrijpleiten.
Mocht ik ooit toch een kind krijgen/hebben, en hij/zij begaat een misdrijf, dan zou ik ook willen dat die de cel in gaat hoor.quote:
Ik zou mijn kinderen persoonlijk op het politiebureau afleveren.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mocht ik ooit toch een kind krijgen/hebben, en hij/zij begaat een misdrijf, dan zou ik ook willen dat die de cel in gaat hoor.
Huh? Wat heeft dat met elkaar te maken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Serieus?Je vindt straf 2 een machtig mooi vak en je staat te kijken van zaken die bij opsporing verzocht verschijnen?
![]()
Jep.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zou mijn kinderen persoonlijk op het politiebureau afleveren.
Dat is natuurlijk niet iets dat je zomaar even doet he.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Huh? Wat heeft dat met elkaar te maken.
Sluit het een het ander uit? Ik sta er gewoon van te kijken dat iemand net als een vuilniszak zo een kind in zo'n container kan dumpen.
Eensch.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zou mijn kinderen persoonlijk op het politiebureau afleveren.
Blijkbaar wel, wat de achterliggende reden dan ook isquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet iets dat je zomaar even doet he.
Ties03.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:49 schreef Ties02 het volgende:
Hoe gaat het kindje heten? Etscon? Paxsu?
Verder dan het gebruikelijke aansluitende bachelor is vereist voor drempelloze toegang komt de rug site niet. Nergens een kopje over een niet doorstroommaster en wat dan... Zal wel zijn omdat 9 op de 10 gewoon de aansluitende master kiest.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je kan toch zelf ook wel opzoeken wat de toegangseisen zijn voor Master X en je daarna inschrijven voor de vakken...
Spotreal.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:49 schreef Ties02 het volgende:
Hoe gaat het kindje heten? Etscon? Paxsu?
Welk vak?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:49 schreef Etsu het volgende:
pas volgende week woensdagavond tentamen, dus de drang om nu iets te doen is er niet echt
Er bestaan schakelprogramma's, als je daar even kijkt en voor inschrijft?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Verder dan het gebruikelijke aansluitende bachelor is vereist voor drempelloze toegang komt de rug site niet. Nergens een kopje over een niet doorstroommaster en wat dan... Zal wel zijn omdat 9 op de 10 gewoon de aansluitende master kiest.Maar het idee was toch om met bama daar vanaf te stappen zodat je zelfs van uni zou overstappen voor die speciale master elders? Daar komt weinig van terrecht als de bachelor al te specifiek is om aansluiting mogelijk te maken.
welke ba naar welke ma?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Verder dan het gebruikelijke aansluitende bachelor is vereist voor drempelloze toegang komt de rug site niet. Nergens een kopje over een niet doorstroommaster en wat dan... Zal wel zijn omdat 9 op de 10 gewoon de aansluitende master kiest.Maar het idee was toch om met bama daar vanaf te stappen zodat je zelfs van uni zou overstappen voor die speciale master elders? Daar komt weinig van terrecht als de bachelor al te specifiek is om aansluiting mogelijk te maken.
Geld speelt geen rolquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er bestaan schakelprogramma's, als je daar even kijkt en voor inschrijft?
Geen idee hoe het met tarieven zit.
ga as weekend capita doen voor br3quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar ben wel benieuwd of het me gaat lukken
Notarieel naar ITquote:
je kan je nu toch gewoon inschrijven voor IT en dan gewoon de vereiste vakken volgen dit jaar en tijdens ma notarieel tegen hetzelfde collegegeld?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Notarieel naar ITZou zelfs hem naast de ma Notarieel willen doen maar als je je dan nergens voor mag inschrijven schiet het niet op he
Meestal kennen de mensen die iemand beroven het slachtoffer ook niet hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
je wilt me niet eens kennen, laat staan ooit tegen me 'je geld of ik schiet' zeggen
Das leuk maar nu mis ik al de blok 1 IT vakkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kan je nu toch gewoon inschrijven voor IT en dan gewoon de vereiste vakken volgen dit jaar en tijdens ma notarieel tegen hetzelfde collegegeld?
okquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Meestal kennen de mensen die iemand beroven het slachtoffer ook niet he
Met de dood ten gevolg?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:54 schreef Paxcon het volgende:
ties zullen we in vereniging een diefstal met geweld plegen van etsus portemonnee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |