Je kan toch zelf ook wel opzoeken wat de toegangseisen zijn voor Master X en je daarna inschrijven voor de vakken...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat zij zal zeggen. Wil dat ook wel weten
Alsof ik aan seks doequote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Een zeer cryptische seksuele toespeling
Etsu weet het blijkbaar al maar wil het niet kwijt ofzo, beetje apartquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat zij zal zeggen. Wil dat ook wel weten
niet inhoudelijk bespreken aub, anders komen we uit op het tentamen vanmorgenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:42 schreef Paxcon het volgende:
hugecooll is wel baas
kreeg gister alleen wel de schuld van een modactie die hij had gedaan:s :s
Serieus?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:35 schreef Ties02 het volgende:
Jemig, bij opsporing verzocht een baby achtergelaten in een afvalcontainer, onvoorstelbaar
excusesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet inhoudelijk bespreken aub, anders komen we uit op het tentamen vanmorgen
Tja, je kunt veel gewend zijn, maar toch verbaasd zijn over bepaalde misdrijven. Gisteren zat ik op YouTube te kijken naar een aflevering van Deadly Women, waarin een vrouw eerst haar kind neersloeg en daarna in de fik stak (wat ze wonderwel overleefde).quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:43 schreef Joosie200 het volgende:
Serieus? Je vindt straf 2 een machtig mooi vak en je staat te kijken van zaken die bij opsporing verzocht verschijnen?
Stel nou het is jouw kind???quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:44 schreef Yreal het volgende:
Sowieso, strafpleiters zijn tuig. Beetje pedofielen en verkrachters vrijpleiten.
Mocht ik ooit toch een kind krijgen/hebben, en hij/zij begaat een misdrijf, dan zou ik ook willen dat die de cel in gaat hoor.quote:
Ik zou mijn kinderen persoonlijk op het politiebureau afleveren.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mocht ik ooit toch een kind krijgen/hebben, en hij/zij begaat een misdrijf, dan zou ik ook willen dat die de cel in gaat hoor.
Huh? Wat heeft dat met elkaar te maken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Serieus?Je vindt straf 2 een machtig mooi vak en je staat te kijken van zaken die bij opsporing verzocht verschijnen?
![]()
Jep.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zou mijn kinderen persoonlijk op het politiebureau afleveren.
Dat is natuurlijk niet iets dat je zomaar even doet he.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Huh? Wat heeft dat met elkaar te maken.
Sluit het een het ander uit? Ik sta er gewoon van te kijken dat iemand net als een vuilniszak zo een kind in zo'n container kan dumpen.
Eensch.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zou mijn kinderen persoonlijk op het politiebureau afleveren.
Blijkbaar wel, wat de achterliggende reden dan ook isquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet iets dat je zomaar even doet he.
Ties03.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:49 schreef Ties02 het volgende:
Hoe gaat het kindje heten? Etscon? Paxsu?
Verder dan het gebruikelijke aansluitende bachelor is vereist voor drempelloze toegang komt de rug site niet. Nergens een kopje over een niet doorstroommaster en wat dan... Zal wel zijn omdat 9 op de 10 gewoon de aansluitende master kiest.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je kan toch zelf ook wel opzoeken wat de toegangseisen zijn voor Master X en je daarna inschrijven voor de vakken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |