Blijkt ties de bovenbuurman te zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Binnenkort bij Bonje met de Buren..........
heel simpelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
HAHA nee
Wat de mogelijkheden nog zijn betreffende een 2e master of schakelprogramma
En Etsu als onderbuurman.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Blijkt ties de bovenbuurman te zijn
Lees je nooit een krant?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:35 schreef Ties02 het volgende:
Jemig, bij opsporing verzocht een baby achtergelaten in een afvalcontainer, onvoorstelbaar
ik had ook geen sleutels en kon prima in jouw verdieping komenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is een flat, heb geen sleutels voor die verdieping
ja maar dat is andersquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik had ook geen sleutels en kon prima in jouw verdieping komen
cryptische shit ditquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik had ook geen sleutels en kon prima in jouw verdieping komen
Sick hè. Is niet zo ver hiervandaan. Ik had eerst een huis daar gevonden maar dat ging niet door en sindsdien zijn er twee moorden gepleegd en zware overvallen en baby's in containers en uitgefikte auto's... Gezellige buurt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:35 schreef Ties02 het volgende:
Jemig, bij opsporing verzocht een baby achtergelaten in een afvalcontainer, onvoorstelbaar
Maar goed dat dat niet door ging dusquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sick hè. Is niet zo ver hiervandaan. Ik had eerst een huis daar gevonden maar dat ging niet door en sindsdien zijn er twee moorden gepleegd en zware overvallen en baby's in containers en uitgefikte auto's... Gezellige buurt.
quote:
ik las het meer als in 'jouw verdieping' 'komen'quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:38 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
ik was laatst bij pax eten en had een tas meegenomen. toen ik wegging, was ik mn tas vergetenen ik kon niet meer naar binnen dus ik ging op de deur bonken omdat ik wist dat zn verdiepinggenoten in de buurt waren dus ze hoorden me en kon ik naar binnen
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:38 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
ik was laatst bij pax eten en had een tas meegenomen. toen ik wegging, was ik mn tas vergetenen ik kon niet meer naar binnen dus ik ging op de deur bonken omdat ik wist dat zn verdiepinggenoten in de buurt waren dus ze hoorden me en kon ik naar binnen
quote:
stoere praat hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik las het meer als 'jouw verdieping' 'komen'
Say whut?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik las het meer als in 'jouw verdieping' 'komen'
Ben benieuwd wat zij zal zeggen. Wil dat ook wel wetenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
HAHA nee
Wat de mogelijkheden nog zijn betreffende een 2e master of schakelprogramma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |