Spotreal.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:49 schreef Ties02 het volgende:
Hoe gaat het kindje heten? Etscon? Paxsu?
Welk vak?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:49 schreef Etsu het volgende:
pas volgende week woensdagavond tentamen, dus de drang om nu iets te doen is er niet echt
Er bestaan schakelprogramma's, als je daar even kijkt en voor inschrijft?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Verder dan het gebruikelijke aansluitende bachelor is vereist voor drempelloze toegang komt de rug site niet. Nergens een kopje over een niet doorstroommaster en wat dan... Zal wel zijn omdat 9 op de 10 gewoon de aansluitende master kiest.Maar het idee was toch om met bama daar vanaf te stappen zodat je zelfs van uni zou overstappen voor die speciale master elders? Daar komt weinig van terrecht als de bachelor al te specifiek is om aansluiting mogelijk te maken.
welke ba naar welke ma?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Verder dan het gebruikelijke aansluitende bachelor is vereist voor drempelloze toegang komt de rug site niet. Nergens een kopje over een niet doorstroommaster en wat dan... Zal wel zijn omdat 9 op de 10 gewoon de aansluitende master kiest.Maar het idee was toch om met bama daar vanaf te stappen zodat je zelfs van uni zou overstappen voor die speciale master elders? Daar komt weinig van terrecht als de bachelor al te specifiek is om aansluiting mogelijk te maken.
Geld speelt geen rolquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er bestaan schakelprogramma's, als je daar even kijkt en voor inschrijft?
Geen idee hoe het met tarieven zit.
ga as weekend capita doen voor br3quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar ben wel benieuwd of het me gaat lukken
Notarieel naar ITquote:
je kan je nu toch gewoon inschrijven voor IT en dan gewoon de vereiste vakken volgen dit jaar en tijdens ma notarieel tegen hetzelfde collegegeld?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Notarieel naar ITZou zelfs hem naast de ma Notarieel willen doen maar als je je dan nergens voor mag inschrijven schiet het niet op he
Meestal kennen de mensen die iemand beroven het slachtoffer ook niet hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
je wilt me niet eens kennen, laat staan ooit tegen me 'je geld of ik schiet' zeggen
Das leuk maar nu mis ik al de blok 1 IT vakkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kan je nu toch gewoon inschrijven voor IT en dan gewoon de vereiste vakken volgen dit jaar en tijdens ma notarieel tegen hetzelfde collegegeld?
okquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Meestal kennen de mensen die iemand beroven het slachtoffer ook niet he
Met de dood ten gevolg?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:54 schreef Paxcon het volgende:
ties zullen we in vereniging een diefstal met geweld plegen van etsus portemonnee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |