Er liepen een hoop bakvissen rond, voornamelijk de soort met een naamketting.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:01 schreef Myraela het volgende:
Ik vind Uggs niets.Alleen bij meisjes met extreem slanke benen staan ze wel tof.
Nee hij kwam zo onverwachts.quote:
Ze lopen heerlijk. Vind ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:01 schreef Myraela het volgende:
Ik vind Uggs niets.Alleen bij meisjes met extreem slanke benen staan ze wel tof.
Omdat?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:03 schreef Samzz het volgende:
@Aeque, ga er maar vanuit dat ze echt zijn.
Priscillaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Er liepen een hoop bakvissen rond, voornamelijk de soort met een naamketting.
Nee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
genoeg tijd om wat te verzinnen toch?
Ik ga douchen![]()
Je vergeet Mandy.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
PriscillaMelissa
Melanie
Sharon
Debby, Tanisha, Kimberlyquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
PriscillaMelissa
Melanie
Sharon
Ga niet langs Start, u krijgt geen ¤2000,-.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:03 schreef artelligence het volgende:
Kut TT. Je krijgt ban van 2 weken.
Bij crocs moet ik ofwel de camping, ofwel het ziekenhuis denken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:04 schreef Myraela het volgende:
Crocs vast ook, maar daar wil ik ook niet op lopen.
De MM een enorme rechtszaak aan de broek heeft wanneer het neppe Uggs als zijnde echt verkoopt.quote:
Nee, die lopen voor geen meter.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:04 schreef Myraela het volgende:
Crocs vast ook, maar daar wil ik ook niet op lopen.
Ze hebben Uggs Australia al achter zich aan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
De MM een enorme rechtszaak aan de broek heeft wanneer het neppe Uggs als zijnde echt verkoopt.
Ze zijn in het ziekenhuis beter op hun plaats. Maar ik vind het nog steeds ondingen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:07 schreef yats het volgende:
[..]
Bij crocs moet ik ofwel de camping, ofwel het ziekenhuis denken.
Hee Yvie!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt echt een dubieuze smaak.
Ah ja, Ugg waardeert stuntverkopen sowieso niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze hebben Uggs Australia al achter zich aan.
http://nos.nl/artikel/715052-uggs-niet-blij-met-stuntverkoop.html
Niet te hoog.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
liever een sletje op hakken dan uggs
way more sexy
Nee maar ik weet dat er blijkbaar ook totaal geen contact met ze is geweest.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja, Ugg waardeert stuntverkopen sowieso niet.
Eens met deze vrouwquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
liever een sletje op hakken dan uggs
way more sexy
ruk is dat jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Krijg je gisteren netjes een mailtje van de PostNL,
dat ze met tijdsvakken werken voor de bezorging. Dus ik kijk hoe laat ik ongeveer mijn monitor kan verwachten vandaag.
Tijdvak: 8.30 - 20.30uur![]()
Ja dat is inderdaad een tijdvak ja, maar nou niet iets wat een verbetering genoemd kan worden
aeque wil vast wel voor je in de rij staan tussen al die vechtende vrouwen gok ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:15 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik ben blij met m'n Uggs. Ik wil nog wel een paar.
Moet het wel een behoorlijke monitor zijn. 124 inch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Krijg je gisteren netjes een mailtje van de PostNL,
dat ze met tijdsvakken werken voor de bezorging. Dus ik kijk hoe laat ik ongeveer mijn monitor kan verwachten vandaag.
Tijdvak: 8.30 - 20.30uur![]()
Ja dat is inderdaad een tijdvak ja, maar nou niet iets wat een verbetering genoemd kan worden
Ja, dat zou je verwachten ja aangezien ze er zolang de tijd voor nemen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moet het wel een behoorlijke monitor zijn. 124 inch?
Niet nodig, hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
aeque wil vast wel voor je in de rij staan tussen al die vechtende vrouwen gok ik.
Nietesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt echt een dubieuze smaak.
Nee ze zijn hier al uitverkocht.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
aeque wil vast wel voor je in de rij staan tussen al die vechtende vrouwen gok ik.
They don't. De schapenboeren. Het is daarnaast een keuze tussen twee kwaden. Kont letterlijk kaal maken, of je schapen op laten vreten door maden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:24 schreef Wolken het volgende:
Helaas mishandeld UGG schapen om de schoenen te maken, anders had ik wel een paar voor thuis gekocht. Volgens mij zijn ze echt super warm.
Waarom zou ik geen comfortabele schoenen mogen bezitten?quote:
Of geen schapen fokken zodat je ze ook niet af hoeft te makenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
They don't. De schapenboeren. Het is daarnaast een keuze tussen twee kwaden. Kont letterlijk kaal maken, of je schapen op laten vreten door maden.
Dat zal al wel in veel filialen wezen.quote:
Teringquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:27 schreef Wolken het volgende:
[..]
Of geen schapen fokken zodat je ze ook niet af hoeft te maken
Maar goed, andere discussie.
De pest.quote:
Is het niet nog iets te vroeg voor die grapjes?quote:
Je kan er inderdaad je gal over spuien.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het niet nog iets te vroeg voor die grapjes?
Oh, dan is daarna 'pest' wel goed. Ik ben nog in de race!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, je had dat een ziekte met een 'g' moeten noemen. Griep was wel goedgekeurd. Jij bent af.
Het maakt mij niet uit, hoor. Just askingquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je kan er inderdaad je gal over spuien.
tuberculosequote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, dan is daarna 'pest' wel goed. Ik ben nog in de race!
Hoezo? Het is heel simpel gezien een kwestie van vraag en aanbod. Geen vraag = geen aanbod. Maar trek lekker eenquote:
Ja, dank je.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:32 schreef Wolken het volgende:
[..]
Hoezo? Het is heel simpel gezien een kwestie van vraag en aanbod. Geen vraag = geen aanbod. Maar trek lekker eenen steek je kop maar ff verder in het zand met die hippe schoentjes van je. Succes
.
Erectiestoornis.quote:
Thijs, we hoeven jouw problemen niet allemaal te weten hoor.quote:
Dat lijkt me vreselijk wanneer ik een man zou zijn. Zelfmoordwaardig.quote:
O ik dacht dat we ziektes aan het opnoemen waren.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het niet nog iets te vroeg voor die grapjes?
Gemeen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, je had dat een ziekte met een 'g' moeten noemen. Griep was wel goedgekeurd. Jij bent af.
Gemeen is geen ziekte, en je was al afquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:46 schreef aeque het volgende:
[..]
O ik dacht dat we ziektes aan het opnoemen waren.
[..]
Gemeen.
Gonorroe natuurlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:46 schreef aeque het volgende:
[..]
O ik dacht dat we ziektes aan het opnoemen waren.
[..]
Gemeen.
Godver.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gemeen is geen ziekte, en je was al af
Dat klinkt raar uit iemand die lief en schattig zou zijn...quote:
Ook iemand die lief en schattig wordt geacht, heeft wel eens zijn momenten dat het even tegen zit en hij zijn frustratie moet uitten. En neen, bakvissen die in de rij staan voor Uggs zijn aan mij niet besteed.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat klinkt raar uit iemand die lief en schattig zou zijn...
Gaat alles wel okay, of baal je ervan dat de Uggs uitverkocht waren? Of alleen gewoon dat er geen leuke meisjes in de rij stonden om naar de kijken?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:36 schreef Wolken het volgende:
[..]
Thijs, we hoeven jouw problemen niet allemaal te weten hoor.
Terecht!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Spit (deprimerend dit, laten we er maar mee stoppen)
Ik vind dat altijd zo'n rare naam voor de aandoening. Klinkt alsof een of andere boer het bedacht heeft.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Spit (deprimerend dit, laten we er maar mee stoppen)
Ja, is het ook. Al zou dat laatste ook best kunnen aangezien genoeg boeren en gok ik last van hebben, vele bukken etc.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n rare naam voor de aandoening. Klinkt alsof een of andere boer het bedacht heeft.
Die gedachtes komen soms bovenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me vreselijk wanneer ik een man zou zijn. Zelfmoordwaardig.
Net zoals alle ziektes eigenlijk geen grappen zijn.quote:
Ik heb wel een kalasjnikov die je mag lenen. Wel teruggeven, héquote:
Persoonlijke teruggeven wordt lastig dan lijkt mij, misschien een briefje erbij met jouw adres voor de vinder?! Mja of je zin in zo'n onderzoek hebt is dan ook nog maar de vraag.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel een kalasjnikov die je mag lenen. Wel teruggeven, hé.
Gewoon een mes gebruiken. Veel beter.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Persoonlijke teruggeven wordt lastig dan lijkt mij, misschien een briefje erbij met jouw adres voor de vinder?! Mja of je zin in zo'n onderzoek hebt is dan ook nog maar de vraag.
Gewoon den blote vuisten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon een mes gebruiken. Veel beter.
Mwa, ik zeg wel dat ie 'm gejat heeft.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Persoonlijke teruggeven wordt lastig dan lijkt mij, misschien een briefje erbij met jouw adres voor de vinder?! Mja of je zin in zo'n onderzoek hebt is dan ook nog maar de vraag.
Dat.quote:
Die laatste kan ook vies tegenvallen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Ohw, random even leuke dingen opnoemen:
- Chocolade
- Zon
- Vakantie
- Puppy's
- Stand-up-comedy/Humor
- B&J
- Verliefd zijn
Maar Uggs Samzz, dan maar iets minder comfortabel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou ik geen comfortabele schoenen mogen bezitten?
Heb niets van dat allesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:31 schreef Yvie_lu het volgende:
- Chocolade
- Zon
- Vakantie
- Puppy's
- Stand-up-comedy/Humor
- B&J
- Verliefd zijn
Mag ik uit dat rijtje dan 2,3,5 en 6?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:31 schreef Yvie_lu het volgende:
- Chocolade
- Zon
- Vakantie
- Puppy's
- Stand-up-comedy/Humor
- B&J
- Verliefd zijn
Ik ga dan toch meer voor:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:31 schreef Yvie_lu het volgende:
- Chocolade
- Zon
- Vakantie
- Puppy's
- Stand-up-comedy/Humor
- B&J
- Verliefd zijn
Je vergeet de konijntjesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:31 schreef Yvie_lu het volgende:
- Chocolade
- Zon
- Vakantie
- Puppy's
- Stand-up-comedy/Humor
- B&J
- Verliefd zijn
Tenzij de seks belabberd slecht is.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga dan toch meer voor:
- seks
- nougat
- zon
- koffie!
- uitwaaien op het strand
En vanavond naar Jochem Myjer
Zo inckecken, dus vandaag geen tijd meer om iets te doenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al terug was, zoveel dat je op het forum zit.
Ik heb enkel chocoladequote:
Schijt. I love them.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar Uggs Samzz, dan maar iets minder comfortabel.
Ik zit mobiel, kan iemand even de Obi-wan gif van the chosen one plaatsen.
Mijn dank is groot.
Klopt....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tenzij de seks belabberd slecht is.
Verdomme, huppel gaat naar Bertje Vis, jij naar Jochem Myjer en ik moet zelf vanavond maar weer grappig doenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga dan toch meer voor:
- seks
- nougat
- zon
- koffie!
- uitwaaien op het strand
En vanavond naar Jochem Myjer
Lieve zoentjes jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klopt....
Oh zoenen moet ook aan dat rijtje toegevoegd worden
Ach joh er worden dieren geconsumeerd en mensen vermoord. Beetje moeilijk doen over wat bont. Tenzij je zo'n 'hippie' bent.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:32 schreef Wolken het volgende:
[..]
Hoezo? Het is heel simpel gezien een kwestie van vraag en aanbod. Geen vraag = geen aanbod. Maar trek lekker eenen steek je kop maar ff verder in het zand met die hippe schoentjes van je. Succes
.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klopt....
Oh zoenen moet ook aan dat rijtje toegevoegd worden
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:31 schreef Yvie_lu het volgende:
- Chocolade
- Zon
- Vakantie
- Faxie
- Puppy's
- Stand-up-comedy/Humor
- B&J
- Verliefd zijn
- Goede vriendenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Vul het rijtje aan danHet was maar een beginnetje. Ik kan niet aan alles denken dan, jullie suggesties zijn ook goed!
sorry maar chocolade en B&J ben ik geen fan vanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Vul het rijtje aan danHet was maar een beginnetje. Ik kan niet aan alles denken dan, jullie suggesties zijn ook goed!
quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry, had ik er natuurlijk tussen moeten zetten ja, excuses.
Wel met een hoofdletter he.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:45 schreef Royco1 het volgende:
Er moet bij
pizza
Voetbal kijken
Bier
royco1
Patatje oorlog
Uitslapen
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:45 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ook echt jezelf in dat lijstje zetten![]()
.
Aan beide doe ik niet mee. Lang leve de Hippiequote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:43 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ach joh er worden dieren geconsumeerd en mensen vermoord. Beetje moeilijk doen over wat bont. Tenzij je zo'n 'hippie' bent.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:45 schreef Royco1 het volgende:
Er moet bij
pizza
Bier
royco1
Patatje oorlog
Uitslapen
Ja die laatste 2 zijn wel lekker jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Sneeuw
Kacheltje aan
Sloffen
kaarsjes
storm
massages
hete douches
dat is ook zo. Zoveel toffe leuke en lekkere dingen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:50 schreef S15 het volgende:
Ik vind zo veel leuk, daar ga ik geen lijstje van maken
Jij rijdt niet over asfalt, gebruikt geen lijm, eet enkel vegetarische kaas? Wauw, knap.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:48 schreef Wolken het volgende:
[..]
Aan beide doe ik niet mee. Lang leve de Hippie.
Met een winnend staatslot heb ik hypotheekrenteaftrek nodig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:49 schreef Wolken het volgende:
Zomer
Strand
Altijd vakantie
Winnend staatslot
Hypotheekrenteaftrek
Inderdaad, als ik een lijstje maak, dan weet ik zeker dat ik nog zeker 150% ga vergetenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is ook zo. Zoveel toffe leuke en lekkere dingen.
Ik doe op mijn eigen manier mijn best om de wereld een stukje beter te maken. Een beter milieu begint immers bij jezelf. Al in de spiegel gekeken voordat je mij aanvalt?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij rijdt niet over asfalt, gebruikt geen lijm, eet enkel vegetarische kaas? Wauw, knap.
Dan is het prima. Ik dacht dat je een van die selectieve 'part-time hippies was'quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:48 schreef Wolken het volgende:
[..]
Aan beide doe ik niet mee. Lang leve de Hippie.
Dan kun je nooit meer commentaar op iemand leveren. Aan iedereen mankeert wel watquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:53 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ik doe op mijn eigen manier mijn best om de wereld een stukje beter te maken. Een beter milieu begint immers bij jezelf. Al in de spiegel gekeken voordat je mij aanvalt?
Ik val je niet aan, jij bent in de eerste instantie de persoon die mij aanvaltquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:53 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ik doe op mijn eigen manier mijn best om de wereld een stukje beter te maken. Een beter milieu begint immers bij jezelf. Al in de spiegel gekeken voordat je mij aanvalt?
Iedereen moet lekker zelf weten wat ze doen, met wie en waarom. Leven en laten leven zeggen ze toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:55 schreef S15 het volgende:
[..]
Dan kun je nooit meer commentaar op iemand leveren. Aan iedereen mankeert wel wat
Oke, aan sommigen wel erg veel
Lieverd, ik heb je nooit aangevallen. Ik geef alleen mijn redenen waarom ik geen Uggs zou kopen. Dat jij je daardoor aangevallen voelt kan ik vrij weinig aan doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik val je niet aan, jij bent in de eerste instantie de persoon die mij aanvalt. Daarnaast ga ik me tegenover jou niet verantwoorden.
spiegelsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:53 schreef Wolken het volgende:
[..]
Dat zijn helemaal geen leuke dingen.quote:
Ben ik het mee eens hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:55 schreef Wolken het volgende:
[..]
Iedereen moet lekker zelf weten wat ze doen, met wie en waarom. Leven en laten leven zeggen ze toch?
Op je ronde ronddraaiende bed met rode/paarse satijnen lakens.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zijn helemaal geen leuke dingen.
Nou ja, die op het plafond in de slaapkamer dan misschien.
Beetje bordeel achtige praktijken ditquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is wel triestig iemand die vegetariër is, vrijwilligerswerk deed in een dierenasiel (noodgedwongen gestopt) en oprecht geïnteresseerd en geïnformeerd is over dierenleed, bontindustrie en gemiddeld meer weet over de vleesindustrie dan de gemiddelde NL'er er beschuldigen van struisvogelpolitiekquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:55 schreef S15 het volgende:
[..]
Dan kun je nooit meer commentaar op iemand leveren. Aan iedereen mankeert wel wat
Oke, aan sommigen wel erg veel
Dat lijkt me zoooo een afknapper. Heb je een leuke kerel ontmoet, ga je mee naar de slaapkamer, hangt er zo een jaren 80 spiegel boven het bed waardoor je de hele tijd naar jezelf moet kijkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij snapt hetquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Op je ronde ronddraaiende bed met rode/paarse satijnen lakens.
Ik zou dan ook graag een bordeel beginnen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje bordeel achtige praktijken dit
Iets van mij uitmaken voor struisvogel en zo. Je weet niks van mij, houd je oordelen voor je tot je 't wel weet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:56 schreef Wolken het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb je nooit aangevallen. Ik geef alleen mijn redenen waarom ik geen Uggs zou kopen. Dat jij je daardoor aangevallen voelt kan ik vrij weinig aan doen.
Sorry, maar ik heb werkelijkwaar geen idee waar dit over gaat.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel triestig iemand die vegetariër is, vrijwilligerswerk deed in een dierenasiel (noodgedwongen gestopt) en oprecht geïnteresseerd en geïnformeerd is over dierenleed, bontindustrie en gemiddeld meer weet over de vleesindustrie dan de gemiddelde NL'er er beschuldigen van struisvogelpolitiek.
In de praktijk lijkt het mij ook minder.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:59 schreef Wolken het volgende:
[..]
Dat lijkt me zoooo een afknapper. Heb je een leuke kerel ontmoet, ga je mee naar de slaapkamer, hangt er zo een jaren 80 spiegel boven het bed waardoor je de hele tijd naar jezelf moet kijken
oh das weer eens wat anders.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou dan ook graag een bordeel beginnen.
Natuurlijk. Heb ik ook. Vrouwen vinden het ook prettig als je je slaapkamer als een boudoir hebt ingericht. Dan zien ze je vrouwelijke, gevoelige kant.quote:
Niet over jou, gok ik zoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:00 schreef S15 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb werkelijkwaar geen idee waar dit over gaat.
Passieve agressie gaat vanzelf overquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:00 schreef S15 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb werkelijkwaar geen idee waar dit over gaat.
Ik heb geen vrouwelijke gevoelige kant.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Natuurlijk. Heb ik ook. Vrouwen vinden het ook prettig als je je slaapkamer als een boudoir hebt ingericht. Dan zien ze je vrouwelijke, gevoelige kant.
Naakt, op stringetje en Uggs na, ben ik echt een lustobjectquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:59 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Jou zou het misschien sexy staan denk ik.
Mijn vriendin heeft een bordeel gehad. Schijnt erg tof te zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou dan ook graag een bordeel beginnen.
Ohquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb geen vrouwelijke gevoelige kant.
Ik bedoel het in de contextquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:02 schreef S15 het volgende:
[..]
Nee, ik zie het al. Maar omdat je mij had gequote
Neem de zon mee terug. Het is echt vies koud hier.quote:
Het is vooral nat hier, koud valt nog wel mee vind ik. Maar ik heb het dan ook zelden koud.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:24 schreef yats het volgende:
[..]
Neem de zon mee terug. Het is echt vies koud hier.
Een pak is niet warm genoeg.quote:
Heb ik...Ik denk dat het vooral slaaptekort is.quote:
Vanavond dus vroeg naar bed!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:47 schreef yats het volgende:
[..]
Heb ik...Ik denk dat het vooral slaaptekort is.
oja dan kun je extra rillerig zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:47 schreef yats het volgende:
[..]
Heb ik...Ik denk dat het vooral slaaptekort is.
Ja, houtjes knippen voor de kachel is best geestdodend werkquote:
Dan eerder Mattheusquote:
quote:
Dat zit er helaas weer niet in. Ik mag vanavond nog gezellig een avondje op een terrasje/in een kroeg zitten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oja dan kun je extra rillerig zijn![]()
sterkte
En idd, vanavond er vroeg in
Het komt er echt zo uit van: Meh, geen zin maar het moet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:03 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Dat zit er helaas weer niet in. Ik mag vanavond nog gezellig een avondje op een terrasje/in een kroeg zitten.
Knippen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, houtjes knippen voor de kachel is best geestdodend werk
Nou ja, ik zou nu slaap boven bier verkiezen. Maar ik hou me aan gemaakte afspraken. En als ik er straks ben zal ik het vast leuk vinden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het komt er echt zo uit van: Meh, geen zin maar het moet.
Als in: in stukjes met een nijptang.quote:
Dan zit het wel goed. Gaat erom dat je plezier hebt tochquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:06 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou nu slaap boven bier verkiezen. Maar ik hou me aan gemaakte afspraken. En als ik er straks ben zal ik het vast leuk vinden.
Je kan toch gewoon een blok erin gooien?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als in: in stukjes met een nijptang.
Niet als je dat plezier moet hebben tegen je zin inquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan zit het wel goed. Gaat erom dat je plezier hebt toch
Maar houtkachelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, houtjes knippen voor de kachel is best geestdodend werk
dat doe je zelf hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:03 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Dat zit er helaas weer niet in. Ik mag vanavond nog gezellig een avondje op een terrasje/in een kroeg zitten.
Klein kacheltje heb je dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als in: in stukjes met een nijptang.
Ik zal iets duidelijker zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een blok erin gooien?
Ik kan me weinig situaties bedenken, behalve feesten van familie.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet als je dat plezier moet hebben tegen je zin in
Dat wel, flink ding ook.quote:
Groot genoeg om het huis te verwarmenquote:
Dat kan hier nu ook. Sinds we geen gras meer hebben is dat een stuk beter te doenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Een grote tuin waarin je een kampvuur kan maken met marshmallows enzo
Dat is relaxtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:12 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Volgende meet bij jou buiten in de tuin?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan hier nu ook. Sinds we geen gras meer hebben is dat een stuk beter te doen
Zal mijn ouders wegwerken, dan kan dat bestquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgende meet bij jou buiten in de tuin?
Winter bbq (super hip iets is dat schijnbaar?) en daarna kampvuur met marshmallows
i'm inquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgende meet bij jou buiten in de tuin?
Winter bbq (super hip iets is dat schijnbaar?) en daarna kampvuur met marshmallows
Zie de data wel tegemoetquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zal mijn ouders wegwerken, dan kan dat best
Dat komt wel goedquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet als je dat plezier moet hebben tegen je zin in
quote:
Ik doe dat altijd met kranten en een beetje spiritus. Gelukkig heb ik de afgelopen maanden een paar keer kunnen oefenen met het aanmaken van een vuurtje (inclusief lachbuien) zodat ik daar nu als het goed is geen flater bij bega.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:12 schreef El_Thijs het volgende:
Ik zal iets duidelijker zijn.
Je moet een kachel eerst aanmaken. En met een groot blok hout gaat dat niet of nauwelijks. Dus van kleine dunne plankjes knip ik aanmaakhoutjes waardoor het makkelijker gaat
Aanmaakblokjes ftwquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:17 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt wel goed
[..]
[..]
Ik doe dat altijd met kranten en een beetje spiritus. Gelukkig heb ik de afgelopen maanden een paar keer kunnen oefenen met het aanmaken van een vuurtje (inclusief lachbuien) zodat ik daar nu als het goed is geen flater bij bega.
quote:
Zoiets?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Neequote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Zoiets?
https://fbcdn-sphotos-e-a(...)c0a308bf738cfedda054
Ik schaar dit toch wel een beetje onder de noemer kampvuur. Aangezien mijn ouders het niet echt zouden waarderen als ik het gewoon op de bestrating of gras doe.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Zoiets?
https://fbcdn-sphotos-e-a(...)c0a308bf738cfedda054
Dat was ook mijn idee voor de tuin van mijn ouders, maar nee ze moesten een vijver ten grote van jouw afgebeelde kampvuur maken.quote:
Ideaal inderdaad, al was het even zoeken wat een goede plek daarvoor isquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:27 schreef Royco1 het volgende:
Hier kan dat mooi bij de waal Rijn of IJssel
Ja, je hebt gelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Muis over de titel houden
Leerde ik gisteren in het topic welke Godshand had gelinked.
Omdat ze te bang zijn om te posten?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:39 schreef muhahaha het volgende:
Ergens lijkt me het wel sterk, waarom zouden 160 mensen het topic volgen.
Als je die 13 december nou meeneemt kunnen we in mijn tuin vuurkorvenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
Wij hebben nog wel een oude vuurkorf
Help me er tegen die tijd aan te herinneren en ik neem hem mee!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:59 schreef Wolken het volgende:
[..]
Als je die 13 december nou meeneemt kunnen we in mijn tuin vuurkorven.
Wel incl vers gehakte aanmaakblokjes he!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Help me er tegen die tijd aan te herinneren en ik neem hem mee!
Waarom interpreteer ik dit op een bepaalde manier?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:56 schreef Faxie het volgende:
Whehehe morgen chop chop [ afbeelding ]
Voor jou kap ik wel een boompje extra omquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:03 schreef Wolken het volgende:
[..]
Wel incl vers gehakte aanmaakblokjes he!
Morgen wordt Faxie een Faxientje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:04 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom interpreteer ik dit op een bepaalde manier?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Morgen wordt Faxie een Faxientje.
Niet bij mij gekkiequote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:04 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom interpreteer ik dit op een bepaalde manier?
Oh, was dat het.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik ging zitten op mijn kont
"Gekkie"quote:
Bij wie dan?quote:
Ik voelde wel wat... maar nu ga ik toch twijfelen.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik voelde wel wat... maar nu ga ik toch twijfelen.
Arme Davequote:
Zal eerder uit Groningen vandaan komenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik voelde wel wat... maar nu ga ik toch twijfelen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Zal eerder uit Groningen vandaan komen
What happens in Gruun, does not stay there...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Zal eerder uit Groningen vandaan komen
Daar woont LoLa geloof ik niet eens in de buurt...quote:
Je lul gaat eraf?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:56 schreef Faxie het volgende:
Whehehe morgen chop chop [ afbeelding ]
Aah geeft wel een andere kijk he.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, ik hoop als vrouw meer kans te maken. Misschien wilt Fasje me dan wel ofzo
Hij gebruikte hem toch al nietquote:
Wel in het noordenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar woont LoLa geloof ik niet eens in de buurt...![]()
quote:
No thanksquote:
Dry spell?quote:
200 posts boven jequote:
Je hebt er weinig aan gemistquote:
Haha, Barb moet morgen weer werken, wat een pauper.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:25 schreef Barbusse het volgende:
Jajajajaja, lach maar om mij en dat ik morgen weer mag werken, stelletje stof-fapperts
Ging er hard aan toe...quote:
We hebben niet allemaal een jonge deerne die afreist naar Malta om daar haar hengst te bestijgen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:25 schreef Barbusse het volgende:
Jajajajaja, lach maar om mij en dat ik morgen weer mag werken, stelletje stof-fapperts
Als je dat al hard vond...quote:
quote:
Zoals bij jou?quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:29 schreef aeque het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal een jonge deerne die afreist naar Malta om daar haar hengst te bestijgen.
Wanneer is het hard dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien is hij dat zo gewend
Nog niet...quote:
Nee, dat blijkt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:29 schreef aeque het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal een jonge deerne die afreist naar Malta om daar haar hengst te bestijgen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fax zal eens in jou komen.
Faxmode uit.
You sure? Soms klink je als een vrijwillig ingemetselde monnik....quote:
Zolang je het maar gezellig hebt gehadquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fax zal eens in jou komen.
Faxmode uit.
Dat zekerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang je het maar gezellig hebt gehad
Jullie hebben de druipsteengrotten en watervallen verkend?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zekerVolgens mij ben ik een goede gids geweest
Er wordt niemand afgemaakt hier jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het vast warm gemaakt voor je Fax, nu moet jij het afmaken he
Ik las heel even veel te snel alweer, en ik las "een goede aids geweest".quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zekerVolgens mij ben ik een goede gids geweest
Die viezigheid doen we hier niet aan, trekt slechts muskieten aanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jullie hebben de druipsteengrotten en watervallen verkend?
Gelukkig niet zeg, kan ik er nog een onderzoek naar gaan verrichten ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er wordt niemand afgemaakt hier ja
Ohquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er wordt niemand afgemaakt hier ja
The interwebzzz ruined you, broquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik las heel even veel te snel alweer, en ik las "een goede aids geweest".
Waar zit ik met mijn gedachten
Dat blijktquote:
Je begint bijna zo erg te worden als Faxie, en die verdenk ik er serieus van een bot te zijnquote:
Faxie is (helaas?) geen bot en een mens... nou ja, organisme van vlees en bloed. En hij bakt verrekte lekkere cupcakes.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je begint bijna zo erg te worden als Faxie, en die verdenk ik er serieus van een bot te zijn
En weer iemand afgeschrevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |