Er liepen een hoop bakvissen rond, voornamelijk de soort met een naamketting.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:01 schreef Myraela het volgende:
Ik vind Uggs niets.Alleen bij meisjes met extreem slanke benen staan ze wel tof.
Nee hij kwam zo onverwachts.quote:
Ze lopen heerlijk. Vind ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:01 schreef Myraela het volgende:
Ik vind Uggs niets.Alleen bij meisjes met extreem slanke benen staan ze wel tof.
Omdat?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:03 schreef Samzz het volgende:
@Aeque, ga er maar vanuit dat ze echt zijn.
Priscillaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Er liepen een hoop bakvissen rond, voornamelijk de soort met een naamketting.
Nee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
genoeg tijd om wat te verzinnen toch?
Ik ga douchen![]()
Je vergeet Mandy.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
PriscillaMelissa
Melanie
Sharon
Debby, Tanisha, Kimberlyquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
PriscillaMelissa
Melanie
Sharon
Ga niet langs Start, u krijgt geen ¤2000,-.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:03 schreef artelligence het volgende:
Kut TT. Je krijgt ban van 2 weken.
Bij crocs moet ik ofwel de camping, ofwel het ziekenhuis denken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:04 schreef Myraela het volgende:
Crocs vast ook, maar daar wil ik ook niet op lopen.
De MM een enorme rechtszaak aan de broek heeft wanneer het neppe Uggs als zijnde echt verkoopt.quote:
Nee, die lopen voor geen meter.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:04 schreef Myraela het volgende:
Crocs vast ook, maar daar wil ik ook niet op lopen.
Ze hebben Uggs Australia al achter zich aan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
De MM een enorme rechtszaak aan de broek heeft wanneer het neppe Uggs als zijnde echt verkoopt.
Ze zijn in het ziekenhuis beter op hun plaats. Maar ik vind het nog steeds ondingen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:07 schreef yats het volgende:
[..]
Bij crocs moet ik ofwel de camping, ofwel het ziekenhuis denken.
Hee Yvie!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt echt een dubieuze smaak.
Ah ja, Ugg waardeert stuntverkopen sowieso niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze hebben Uggs Australia al achter zich aan.
http://nos.nl/artikel/715052-uggs-niet-blij-met-stuntverkoop.html
Niet te hoog.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
liever een sletje op hakken dan uggs
way more sexy
Nee maar ik weet dat er blijkbaar ook totaal geen contact met ze is geweest.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja, Ugg waardeert stuntverkopen sowieso niet.
Eens met deze vrouwquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
liever een sletje op hakken dan uggs
way more sexy
ruk is dat jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Krijg je gisteren netjes een mailtje van de PostNL,
dat ze met tijdsvakken werken voor de bezorging. Dus ik kijk hoe laat ik ongeveer mijn monitor kan verwachten vandaag.
Tijdvak: 8.30 - 20.30uur![]()
Ja dat is inderdaad een tijdvak ja, maar nou niet iets wat een verbetering genoemd kan worden
aeque wil vast wel voor je in de rij staan tussen al die vechtende vrouwen gok ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:15 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik ben blij met m'n Uggs. Ik wil nog wel een paar.
Moet het wel een behoorlijke monitor zijn. 124 inch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Krijg je gisteren netjes een mailtje van de PostNL,
dat ze met tijdsvakken werken voor de bezorging. Dus ik kijk hoe laat ik ongeveer mijn monitor kan verwachten vandaag.
Tijdvak: 8.30 - 20.30uur![]()
Ja dat is inderdaad een tijdvak ja, maar nou niet iets wat een verbetering genoemd kan worden
Ja, dat zou je verwachten ja aangezien ze er zolang de tijd voor nemen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moet het wel een behoorlijke monitor zijn. 124 inch?
Niet nodig, hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
aeque wil vast wel voor je in de rij staan tussen al die vechtende vrouwen gok ik.
Nietesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt echt een dubieuze smaak.
Nee ze zijn hier al uitverkocht.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
aeque wil vast wel voor je in de rij staan tussen al die vechtende vrouwen gok ik.
They don't. De schapenboeren. Het is daarnaast een keuze tussen twee kwaden. Kont letterlijk kaal maken, of je schapen op laten vreten door maden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:24 schreef Wolken het volgende:
Helaas mishandeld UGG schapen om de schoenen te maken, anders had ik wel een paar voor thuis gekocht. Volgens mij zijn ze echt super warm.
Waarom zou ik geen comfortabele schoenen mogen bezitten?quote:
Of geen schapen fokken zodat je ze ook niet af hoeft te makenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
They don't. De schapenboeren. Het is daarnaast een keuze tussen twee kwaden. Kont letterlijk kaal maken, of je schapen op laten vreten door maden.
Dat zal al wel in veel filialen wezen.quote:
Teringquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:27 schreef Wolken het volgende:
[..]
Of geen schapen fokken zodat je ze ook niet af hoeft te maken
Maar goed, andere discussie.
De pest.quote:
Is het niet nog iets te vroeg voor die grapjes?quote:
Je kan er inderdaad je gal over spuien.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het niet nog iets te vroeg voor die grapjes?
Oh, dan is daarna 'pest' wel goed. Ik ben nog in de race!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, je had dat een ziekte met een 'g' moeten noemen. Griep was wel goedgekeurd. Jij bent af.
Het maakt mij niet uit, hoor. Just askingquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je kan er inderdaad je gal over spuien.
tuberculosequote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, dan is daarna 'pest' wel goed. Ik ben nog in de race!
Hoezo? Het is heel simpel gezien een kwestie van vraag en aanbod. Geen vraag = geen aanbod. Maar trek lekker eenquote:
Ja, dank je.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:32 schreef Wolken het volgende:
[..]
Hoezo? Het is heel simpel gezien een kwestie van vraag en aanbod. Geen vraag = geen aanbod. Maar trek lekker eenen steek je kop maar ff verder in het zand met die hippe schoentjes van je. Succes
.
Erectiestoornis.quote:
Thijs, we hoeven jouw problemen niet allemaal te weten hoor.quote:
Dat lijkt me vreselijk wanneer ik een man zou zijn. Zelfmoordwaardig.quote:
O ik dacht dat we ziektes aan het opnoemen waren.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het niet nog iets te vroeg voor die grapjes?
Gemeen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, je had dat een ziekte met een 'g' moeten noemen. Griep was wel goedgekeurd. Jij bent af.
Gemeen is geen ziekte, en je was al afquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:46 schreef aeque het volgende:
[..]
O ik dacht dat we ziektes aan het opnoemen waren.
[..]
Gemeen.
Gonorroe natuurlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:46 schreef aeque het volgende:
[..]
O ik dacht dat we ziektes aan het opnoemen waren.
[..]
Gemeen.
Godver.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gemeen is geen ziekte, en je was al af
Dat klinkt raar uit iemand die lief en schattig zou zijn...quote:
Ook iemand die lief en schattig wordt geacht, heeft wel eens zijn momenten dat het even tegen zit en hij zijn frustratie moet uitten. En neen, bakvissen die in de rij staan voor Uggs zijn aan mij niet besteed.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat klinkt raar uit iemand die lief en schattig zou zijn...
Gaat alles wel okay, of baal je ervan dat de Uggs uitverkocht waren? Of alleen gewoon dat er geen leuke meisjes in de rij stonden om naar de kijken?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:36 schreef Wolken het volgende:
[..]
Thijs, we hoeven jouw problemen niet allemaal te weten hoor.
Terecht!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Spit (deprimerend dit, laten we er maar mee stoppen)
Ik vind dat altijd zo'n rare naam voor de aandoening. Klinkt alsof een of andere boer het bedacht heeft.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Spit (deprimerend dit, laten we er maar mee stoppen)
Ja, is het ook. Al zou dat laatste ook best kunnen aangezien genoeg boeren en gok ik last van hebben, vele bukken etc.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n rare naam voor de aandoening. Klinkt alsof een of andere boer het bedacht heeft.
Die gedachtes komen soms bovenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me vreselijk wanneer ik een man zou zijn. Zelfmoordwaardig.
Net zoals alle ziektes eigenlijk geen grappen zijn.quote:
Ik heb wel een kalasjnikov die je mag lenen. Wel teruggeven, héquote:
Persoonlijke teruggeven wordt lastig dan lijkt mij, misschien een briefje erbij met jouw adres voor de vinder?! Mja of je zin in zo'n onderzoek hebt is dan ook nog maar de vraag.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel een kalasjnikov die je mag lenen. Wel teruggeven, hé.
Gewoon een mes gebruiken. Veel beter.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Persoonlijke teruggeven wordt lastig dan lijkt mij, misschien een briefje erbij met jouw adres voor de vinder?! Mja of je zin in zo'n onderzoek hebt is dan ook nog maar de vraag.
Gewoon den blote vuisten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon een mes gebruiken. Veel beter.
Mwa, ik zeg wel dat ie 'm gejat heeft.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Persoonlijke teruggeven wordt lastig dan lijkt mij, misschien een briefje erbij met jouw adres voor de vinder?! Mja of je zin in zo'n onderzoek hebt is dan ook nog maar de vraag.
Dat.quote:
Die laatste kan ook vies tegenvallen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Ohw, random even leuke dingen opnoemen:
- Chocolade
- Zon
- Vakantie
- Puppy's
- Stand-up-comedy/Humor
- B&J
- Verliefd zijn
Maar Uggs Samzz, dan maar iets minder comfortabel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou ik geen comfortabele schoenen mogen bezitten?
Heb niets van dat allesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:31 schreef Yvie_lu het volgende:
- Chocolade
- Zon
- Vakantie
- Puppy's
- Stand-up-comedy/Humor
- B&J
- Verliefd zijn
Mag ik uit dat rijtje dan 2,3,5 en 6?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:31 schreef Yvie_lu het volgende:
- Chocolade
- Zon
- Vakantie
- Puppy's
- Stand-up-comedy/Humor
- B&J
- Verliefd zijn
Ik ga dan toch meer voor:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:31 schreef Yvie_lu het volgende:
- Chocolade
- Zon
- Vakantie
- Puppy's
- Stand-up-comedy/Humor
- B&J
- Verliefd zijn
Je vergeet de konijntjesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:31 schreef Yvie_lu het volgende:
- Chocolade
- Zon
- Vakantie
- Puppy's
- Stand-up-comedy/Humor
- B&J
- Verliefd zijn
Tenzij de seks belabberd slecht is.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga dan toch meer voor:
- seks
- nougat
- zon
- koffie!
- uitwaaien op het strand
En vanavond naar Jochem Myjer
Zo inckecken, dus vandaag geen tijd meer om iets te doenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al terug was, zoveel dat je op het forum zit.
Ik heb enkel chocoladequote:
Schijt. I love them.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar Uggs Samzz, dan maar iets minder comfortabel.
Ik zit mobiel, kan iemand even de Obi-wan gif van the chosen one plaatsen.
Mijn dank is groot.
Klopt....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tenzij de seks belabberd slecht is.
Verdomme, huppel gaat naar Bertje Vis, jij naar Jochem Myjer en ik moet zelf vanavond maar weer grappig doenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga dan toch meer voor:
- seks
- nougat
- zon
- koffie!
- uitwaaien op het strand
En vanavond naar Jochem Myjer
Lieve zoentjes jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klopt....
Oh zoenen moet ook aan dat rijtje toegevoegd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |