Er liepen een hoop bakvissen rond, voornamelijk de soort met een naamketting.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:01 schreef Myraela het volgende:
Ik vind Uggs niets.Alleen bij meisjes met extreem slanke benen staan ze wel tof.
Nee hij kwam zo onverwachts.quote:
Ze lopen heerlijk. Vind ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:01 schreef Myraela het volgende:
Ik vind Uggs niets.Alleen bij meisjes met extreem slanke benen staan ze wel tof.
Omdat?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:03 schreef Samzz het volgende:
@Aeque, ga er maar vanuit dat ze echt zijn.
Priscillaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Er liepen een hoop bakvissen rond, voornamelijk de soort met een naamketting.
Nee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
genoeg tijd om wat te verzinnen toch?
Ik ga douchen![]()
Je vergeet Mandy.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
PriscillaMelissa
Melanie
Sharon
Debby, Tanisha, Kimberlyquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
PriscillaMelissa
Melanie
Sharon
Ga niet langs Start, u krijgt geen ¤2000,-.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:03 schreef artelligence het volgende:
Kut TT. Je krijgt ban van 2 weken.
Bij crocs moet ik ofwel de camping, ofwel het ziekenhuis denken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:04 schreef Myraela het volgende:
Crocs vast ook, maar daar wil ik ook niet op lopen.
De MM een enorme rechtszaak aan de broek heeft wanneer het neppe Uggs als zijnde echt verkoopt.quote:
Nee, die lopen voor geen meter.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:04 schreef Myraela het volgende:
Crocs vast ook, maar daar wil ik ook niet op lopen.
Ze hebben Uggs Australia al achter zich aan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
De MM een enorme rechtszaak aan de broek heeft wanneer het neppe Uggs als zijnde echt verkoopt.
Ze zijn in het ziekenhuis beter op hun plaats. Maar ik vind het nog steeds ondingen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:07 schreef yats het volgende:
[..]
Bij crocs moet ik ofwel de camping, ofwel het ziekenhuis denken.
Hee Yvie!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt echt een dubieuze smaak.
Ah ja, Ugg waardeert stuntverkopen sowieso niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze hebben Uggs Australia al achter zich aan.
http://nos.nl/artikel/715052-uggs-niet-blij-met-stuntverkoop.html
Niet te hoog.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
liever een sletje op hakken dan uggs
way more sexy
Nee maar ik weet dat er blijkbaar ook totaal geen contact met ze is geweest.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja, Ugg waardeert stuntverkopen sowieso niet.
Eens met deze vrouwquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
liever een sletje op hakken dan uggs
way more sexy
ruk is dat jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Krijg je gisteren netjes een mailtje van de PostNL,
dat ze met tijdsvakken werken voor de bezorging. Dus ik kijk hoe laat ik ongeveer mijn monitor kan verwachten vandaag.
Tijdvak: 8.30 - 20.30uur![]()
Ja dat is inderdaad een tijdvak ja, maar nou niet iets wat een verbetering genoemd kan worden
aeque wil vast wel voor je in de rij staan tussen al die vechtende vrouwen gok ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:15 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik ben blij met m'n Uggs. Ik wil nog wel een paar.
Moet het wel een behoorlijke monitor zijn. 124 inch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Krijg je gisteren netjes een mailtje van de PostNL,
dat ze met tijdsvakken werken voor de bezorging. Dus ik kijk hoe laat ik ongeveer mijn monitor kan verwachten vandaag.
Tijdvak: 8.30 - 20.30uur![]()
Ja dat is inderdaad een tijdvak ja, maar nou niet iets wat een verbetering genoemd kan worden
Ja, dat zou je verwachten ja aangezien ze er zolang de tijd voor nemen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moet het wel een behoorlijke monitor zijn. 124 inch?
Niet nodig, hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
aeque wil vast wel voor je in de rij staan tussen al die vechtende vrouwen gok ik.
Nietesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt echt een dubieuze smaak.
Nee ze zijn hier al uitverkocht.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
aeque wil vast wel voor je in de rij staan tussen al die vechtende vrouwen gok ik.
They don't. De schapenboeren. Het is daarnaast een keuze tussen twee kwaden. Kont letterlijk kaal maken, of je schapen op laten vreten door maden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:24 schreef Wolken het volgende:
Helaas mishandeld UGG schapen om de schoenen te maken, anders had ik wel een paar voor thuis gekocht. Volgens mij zijn ze echt super warm.
Waarom zou ik geen comfortabele schoenen mogen bezitten?quote:
Of geen schapen fokken zodat je ze ook niet af hoeft te makenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
They don't. De schapenboeren. Het is daarnaast een keuze tussen twee kwaden. Kont letterlijk kaal maken, of je schapen op laten vreten door maden.
Dat zal al wel in veel filialen wezen.quote:
Teringquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:27 schreef Wolken het volgende:
[..]
Of geen schapen fokken zodat je ze ook niet af hoeft te maken
Maar goed, andere discussie.
De pest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |