Maakt niet zoveel uit dat ze geen toegeven geen dossier te hebben, een rechter zal dat immers zelf ook we zien. Voor een schikking maakt het ook niet uit want jullie weten het ook. Die opname was m.i. niet zo belangrijk, het zijn geen nieuwe feiten.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:37 schreef totalatool het volgende:
Off topic reactie van mij dan: inmiddels zelf vanmiddag ACR voor Android geïnstalleerd en getest met mijn vrouw, werkt prima. Niks rooten of wat dan ook, neemt beide kanten op. Had ik dat maar geweten...
Hoeft helemaal niet, ik gebruik Sanity (betaalde versie, kost een paar euro) en die neemt beide kanten van elk gesprek automatisch op in prima kwaliteit.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:00 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Je moet inderdaad rooten en een mod erop zetten, zodat beide kanalen via het mic-kanaal kunnen worden opgenomen.
Hoeft helemaal niet, ik gebruik Sanity (betaalde versie, kost een paar euro) en die neemt beide kanten van elk gesprek automatisch op in prima kwaliteit.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:00 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Je moet inderdaad rooten en een mod erop zetten, zodat beide kanalen via het mic-kanaal kunnen worden opgenomen.
https://play.google.com/store/apps/details?id=cri.sanitydonatequote:Op donderdag 13 november 2014 15:58 schreef Doncamatic het volgende:
[..]
Offtopic: dit is iets waar ik pas een tijdje naar gezocht heb, want ik wil gewoon al mijn gesprekken opgenomen hebben inderdaad. Is er een app voor android die dit doet, zonder:
- de telefoon te hoeven rooten
- altijd de luidspreker te moeten gebruiken
Zo ja, linkje graag![]()
Ik kwam zelf alleen maar troep tegen welk alleen mijn eigen stem opnam, niet van de persoon aan de andere kant, mits de luidspreker aan stond (debiele apps dus..). Op fora las ik dat deze apps alleen konden als je de telefooon root, vanwege juridische kwesties per land.
Dat is niet waar, zolang één van de deelnemers aan het gesprek goedkeuring geeft voor opname is het in orde, dus je eigen gesprekken mag je altijd opnemen. Of het bruikbaar is in de rechtbank is weer een andere kwestie.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:46 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Zoiets mag je alleen gebruiken wanneer de andere partij ermee instemt.
En zo kan je letterlijk alles bagatelliseren. Goed bezigquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:29 schreef Artbij2 het volgende:
Het is vervelend, maar stel je niet aan TS. Het is een zakelijk geschil, niet persoonlijk.
Als privé persoon is het verschil tussen zakelijk en persoonlijk meestal gewoon gelul. Zakelijke geschillen hebben direct een enorme persoonlijke impact.quote:Het is vervelend, maar stel je niet aan TS. Het is een zakelijk geschil, niet persoonlijk.
Beetje jammer dat je inderdaad moet concluderen dat vriendschap op de werkvloer een illusie is, maar stel ik me daarom aan als ik boos ben door de nogal onvriendelijke en onredelijke aanpak van de heren directeuren?quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:29 schreef Artbij2 het volgende:
Het is vervelend, maar stel je niet aan TS. Het is een zakelijk geschil, niet persoonlijk.
Negeer Artbij2 zijn post maar gewoon.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:44 schreef totalatool het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je inderdaad moet concluderen dat vriendschap op de werkvloer een illusie is, maar stel ik me daarom aan als ik boos ben door de nogal onvriendelijke en onredelijke aanpak van de heren directeuren?
Bij voorkeur op een dusdanige manier dat zo'n joker zelf op de schopstoel belandt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:44 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Als privé persoon is het verschil tussen zakelijk en persoonlijk meestal gewoon gelul. Zakelijke geschillen hebben direct een enorme persoonlijke impact.
Als het verhaal klopt, dan wordt getracht TS d.m.v. leugens, bedrog en waarschijnlijk ook nog wel een kleine poging tot fraude op de goedkoopst mogelijke manier van zijn baan af te helpen. Gevolg: veel emotie bij TS. Volkomen logisch, volkomen terecht. Ik zou, in TS zijn schoenen, alles doen om dat mannetje stuk te maken. Zakelijk EN persoonlijk.
Jawel, jij gaat hier al het maximale uit slepen. Om de lieve vrede hoef je dat natuurlijk niet voor hem uit te spellen aan de telefoon, maar ik hoop niet dat die directeur zo naief is om te denken dat men nog consideratie moet hebben met het bedrijfquote:Op donderdag 13 november 2014 08:38 schreef totalatool het volgende:
Zijn hoop was dat ik nu niet ging proberen er het maximale uit te slepen. Ik heb gezegd dat het me daar niet eens om te doen is, maar dat ze me zelf hebben gedwongen deze weg te bewandelen.
Nou daar sluit ik me geheel bij aan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:44 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Als privé persoon is het verschil tussen zakelijk en persoonlijk meestal gewoon gelul. Zakelijke geschillen hebben direct een enorme persoonlijke impact.
Als het verhaal klopt, dan wordt getracht TS d.m.v. leugens, bedrog en waarschijnlijk ook nog wel een kleine poging tot fraude op de goedkoopst mogelijke manier van zijn baan af te helpen. Gevolg: veel emotie bij TS. Volkomen logisch, volkomen terecht. Ik zou, in TS zijn schoenen, alles doen om dat mannetje stuk te maken. Zakelijk EN persoonlijk.
Waarom zou je een telefoon in godesnaam wortelenquote:Op donderdag 13 november 2014 15:58 schreef Doncamatic het volgende:
[..]
Offtopic: dit is iets waar ik pas een tijdje naar gezocht heb, want ik wil gewoon al mijn gesprekken opgenomen hebben inderdaad. Is er een app voor android die dit doet, zonder:
- de telefoon te hoeven rooten
- altijd de luidspreker te moeten gebruiken
Zo ja, linkje graag![]()
Ik kwam zelf alleen maar troep tegen welk alleen mijn eigen stem opnam, niet van de persoon aan de andere kant, mits de luidspreker aan stond (debiele apps dus..). Op fora las ik dat deze apps alleen konden als je de telefooon root, vanwege juridische kwesties per land.
Precies, strictly business. Oftewel, trek ze helemaal leeg voor zakelijk gewinquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:29 schreef Artbij2 het volgende:
Nou, de vervaldatum van het tegenvoorstel is inmiddels gepasseerd, dus haast hebben ze kennelijk niet. December nadert met rasse schreden.quote:Op maandag 17 november 2014 15:00 schreef Marsenal het volgende:
Volhouden TS, er gaat hier gewoon gelapt worden.
Zo te horen zit je werkgever er ondertussen ook mee in zijn maag, die begint al in de gaten te krijgen dat ze lopen te rommelen. ik verwacht dat ze gauw met een schikkingsvoorstel komen.
...
Hoe is je perspectief op nieuw werk?
Deze opmerking is vaker gemaakt. Waarom zou ik de moeite nemen om hier onzin te gaan vertellen? Het is mijn kant van het verhaal, maar het zijn wel de feiten.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
Als het allemaal waar is wat je hier hebt geschreven...
Denk meer in het algemeen genomen. In jou geval zal het ongetwijfeld waar zijn, maar het blijft het internet natuurlijk en er zijn er ook genoeg geweest die hier om raad kwam vragen of hun verhaal deden en dat halverwege de topic er opeens het één en ander niet helemaal klopte.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:57 schreef totalatool het volgende:
[..]
Deze opmerking is vaker gemaakt. Waarom zou ik de moeite nemen om hier onzin te gaan vertellen? Het is mijn kant van het verhaal, maar het zijn wel de feiten.
Hallo autist, alles goed?quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:29 schreef Artbij2 het volgende:
er zijn zat mensen die worden geintimideerd daardoor en gewoon tekenen en het er dan bij laten zitten.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:32 schreef theunderdog het volgende:
Ergens vind ik het alleen wel wat lastig te geloven. Hoezo is je werkgever zo dom? hij heeft gewoon dingen gedaan die absoluut niet mogen en als jij het een beetje slim speelt dan kun je hier een leuk bedragje uithalen.
Ja maar toch, het risico nemen......quote:Op woensdag 19 november 2014 15:39 schreef kovenant het volgende:
[..]
er zijn zat mensen die worden geintimideerd daardoor en gewoon tekenen en het er dan bij laten zitten.
dat hadden ze gehoopt denk ik zo..
Wat ze nu doen mag niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:55 schreef totalatool het volgende:
Dom zijn ze inderdaad, dat vindt mijn jurist ook, maar of er echt dingen illegaal zijn?
Je mag niet iemand ontslaan om zulke redenen.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:40 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat mag er niet?
Volgens mij staat niets ze in de weg om het te proberen.
Is TS ontslagen dan? Misschien heb ik het verkeerd gelezen, maar ik dacht dat de WG een voorstel had gedaan en TS in afwachting van de uitkomst vrijgesteld heeft van arbeid.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:47 schreef theunderdog het volgende:
Je mag niet iemand ontslaan om zulke redenen.
Hij is nog niet ontslagen. Maar je mag niet op deze manier met je werknemers omgaan.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:50 schreef Queller het volgende:
[..]
Is TS ontslagen dan? Misschien heb ik het verkeerd gelezen, maar ik dacht dat de WG een voorstel had gedaan en TS in afwachting van de uitkomst vrijgesteld heeft van arbeid.
Je haalt wat dingen door elkaar ben ik bang. Netjes is anders, maar elke werkgever mag een werknemer een aanbod doen. En de werknemer mag dat aanbod afslaan. Wil de werkgever dan toch van de werknemer af, dan zal hij iets anders moeten bedenken.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:53 schreef theunderdog het volgende:
Hij is nog niet ontslagen. Maar je mag niet op deze manier met je werknemers omgaan.
Ik weet het niet exact, maar zover ik weet zijn er wel regels aan verbonden. Maar ik begrijp dus dat een werkgever gewoon vrijwel alles mag doen om iemand eruit te werken?quote:Op woensdag 19 november 2014 18:56 schreef Queller het volgende:
[..]
Je haalt wat dingen door elkaar ben ik bang. Netjes is anders, maar elke werkgever mag een werknemer een aanbod doen. En de werknemer mag dat aanbod afslaan. Wil de werkgever dan toch van de werknemer af, dan zal hij iets anders moeten bedenken.
Of ik begrijp je verkeerd, maar dan zou je even moeten uitleggen wat er precies niet mag.
Dat zegt ze niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik weet het niet exact, maar zover ik weet zijn er wel regels aan verbonden. Maar ik begrijp dus dat een werkgever gewoon vrijwel alles mag doen om iemand eruit te werken?
Een werkgever mag een werknemer voorstellen om op te zouten, waarop die werknemer vervolgens ja of nee kan zeggen. Of het netjes is is een tweede, maar het is op geen enkele manier verboden.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik weet het niet exact, maar zover ik weet zijn er wel regels aan verbonden. Maar ik begrijp dus dat een werkgever gewoon vrijwel alles mag doen om iemand eruit te werken?
Nee, 'alles' is het andere uiterste. Maar volgens mij zijn hier geen dingen gebeurd die niet mogen.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:59 schreef theunderdog het volgende:
Oh oke, het goede leven van een werkgever.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een werkgever mag een werknemer voorstellen om op te zouten, waarop die werknemer vervolgens ja of nee kan zeggen. Of het netjes is is een tweede, maar het is op geen enkele manier verboden.
Die kan de onderhandelingen voor hem voeren, zodat hij em kan chillen met zn pasgeboren zoontje.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:04 schreef theunderdog het volgende:
Maar wat voor zin heeft het dan dat ts er een jurist en alles bij heeft gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |