abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146615759
Bizar.
pi_146618101
Off topic reactie van mij dan: inmiddels zelf vanmiddag ACR voor Android geïnstalleerd en getest met mijn vrouw, werkt prima. Niks rooten of wat dan ook, neemt beide kanten op. Had ik dat maar geweten...
pi_146634229
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 17:37 schreef totalatool het volgende:
Off topic reactie van mij dan: inmiddels zelf vanmiddag ACR voor Android geïnstalleerd en getest met mijn vrouw, werkt prima. Niks rooten of wat dan ook, neemt beide kanten op. Had ik dat maar geweten...
Maakt niet zoveel uit dat ze geen toegeven geen dossier te hebben, een rechter zal dat immers zelf ook we zien. Voor een schikking maakt het ook niet uit want jullie weten het ook. Die opname was m.i. niet zo belangrijk, het zijn geen nieuwe feiten.
pi_146635400
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:00 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Je moet inderdaad rooten en een mod erop zetten, zodat beide kanalen via het mic-kanaal kunnen worden opgenomen.
Hoeft helemaal niet, ik gebruik Sanity (betaalde versie, kost een paar euro) en die neemt beide kanten van elk gesprek automatisch op in prima kwaliteit. _O_ Een van mijn favoriete apps die zichzelf al meerdere keren heeft terugverdiend. :D
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_146635424
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:00 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Je moet inderdaad rooten en een mod erop zetten, zodat beide kanalen via het mic-kanaal kunnen worden opgenomen.
Hoeft helemaal niet, ik gebruik Sanity (betaalde versie, kost een paar euro) en die neemt beide kanten van elk gesprek automatisch op in prima kwaliteit. _O_ Een van mijn favoriete apps die zichzelf al meerdere keren heeft terugverdiend. :D
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:58 schreef Doncamatic het volgende:

[..]

Offtopic: dit is iets waar ik pas een tijdje naar gezocht heb, want ik wil gewoon al mijn gesprekken opgenomen hebben inderdaad. Is er een app voor android die dit doet, zonder:
- de telefoon te hoeven rooten
- altijd de luidspreker te moeten gebruiken

Zo ja, linkje graag :)

Ik kwam zelf alleen maar troep tegen welk alleen mijn eigen stem opnam, niet van de persoon aan de andere kant, mits de luidspreker aan stond (debiele apps dus.. :') ). Op fora las ik dat deze apps alleen konden als je de telefooon root, vanwege juridische kwesties per land.
https://play.google.com/store/apps/details?id=cri.sanitydonate

Werkt prima, en het is in Nederland wettelijk toegestaan om je eigen gesprekken op te nemen. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 22:46 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Zoiets mag je alleen gebruiken wanneer de andere partij ermee instemt.

Dat is niet waar, zolang één van de deelnemers aan het gesprek goedkeuring geeft voor opname is het in orde, dus je eigen gesprekken mag je altijd opnemen. Of het bruikbaar is in de rechtbank is weer een andere kwestie.

[ Bericht 12% gewijzigd door heiden6 op 14-11-2014 01:23:30 ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_146636601
Goed bezig TS!
Even a broken clock is right twice a day.
pi_146640506
Het is vervelend, maar stel je niet aan TS. Het is een zakelijk geschil, niet persoonlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Artbij2 op 14-11-2014 11:38:30 ]
pi_146644121
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 11:29 schreef Artbij2 het volgende:
Het is vervelend, maar stel je niet aan TS. Het is een zakelijk geschil, niet persoonlijk.
En zo kan je letterlijk alles bagatelliseren. Goed bezig ^O^
  vrijdag 14 november 2014 @ 13:44:00 #259
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_146644187
quote:
Als privé persoon is het verschil tussen zakelijk en persoonlijk meestal gewoon gelul. Zakelijke geschillen hebben direct een enorme persoonlijke impact.

Als het verhaal klopt, dan wordt getracht TS d.m.v. leugens, bedrog en waarschijnlijk ook nog wel een kleine poging tot fraude op de goedkoopst mogelijke manier van zijn baan af te helpen. Gevolg: veel emotie bij TS. Volkomen logisch, volkomen terecht. Ik zou, in TS zijn schoenen, alles doen om dat mannetje stuk te maken. Zakelijk EN persoonlijk.
pi_146644210
quote:
Beetje jammer dat je inderdaad moet concluderen dat vriendschap op de werkvloer een illusie is, maar stel ik me daarom aan als ik boos ben door de nogal onvriendelijke en onredelijke aanpak van de heren directeuren?
pi_146644644
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2014 13:44 schreef totalatool het volgende:

[..]

Beetje jammer dat je inderdaad moet concluderen dat vriendschap op de werkvloer een illusie is, maar stel ik me daarom aan als ik boos ben door de nogal onvriendelijke en onredelijke aanpak van de heren directeuren?
Negeer Artbij2 zijn post maar gewoon.

Troll is gonna troll
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146645096
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 22:51 schreef Intentiion het volgende:
Dat wordt tikken _O_
Laten bloeden die flikkers en flink.
Ze voelen de bui op kantoor al hangen volgens mij :')
pi_146654221
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 13:44 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Als privé persoon is het verschil tussen zakelijk en persoonlijk meestal gewoon gelul. Zakelijke geschillen hebben direct een enorme persoonlijke impact.

Als het verhaal klopt, dan wordt getracht TS d.m.v. leugens, bedrog en waarschijnlijk ook nog wel een kleine poging tot fraude op de goedkoopst mogelijke manier van zijn baan af te helpen. Gevolg: veel emotie bij TS. Volkomen logisch, volkomen terecht. Ik zou, in TS zijn schoenen, alles doen om dat mannetje stuk te maken. Zakelijk EN persoonlijk.
Bij voorkeur op een dusdanige manier dat zo'n joker zelf op de schopstoel belandt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_146714870
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 08:38 schreef totalatool het volgende:

Zijn hoop was dat ik nu niet ging proberen er het maximale uit te slepen. Ik heb gezegd dat het me daar niet eens om te doen is, maar dat ze me zelf hebben gedwongen deze weg te bewandelen.

Jawel, jij gaat hier al het maximale uit slepen. Om de lieve vrede hoef je dat natuurlijk niet voor hem uit te spellen aan de telefoon, maar ik hoop niet dat die directeur zo naief is om te denken dat men nog consideratie moet hebben met het bedrijf
  zondag 16 november 2014 @ 18:11:39 #265
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_146715500
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 13:44 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nou daar sluit ik me geheel bij aan.
Wat een ontzettende lage rotstreek :r
Rayen 2½ jaar!
pi_146717668
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:58 schreef Doncamatic het volgende:

[..]

Offtopic: dit is iets waar ik pas een tijdje naar gezocht heb, want ik wil gewoon al mijn gesprekken opgenomen hebben inderdaad. Is er een app voor android die dit doet, zonder:
- de telefoon te hoeven rooten
- altijd de luidspreker te moeten gebruiken

Zo ja, linkje graag :)

Ik kwam zelf alleen maar troep tegen welk alleen mijn eigen stem opnam, niet van de persoon aan de andere kant, mits de luidspreker aan stond (debiele apps dus.. :') ). Op fora las ik dat deze apps alleen konden als je de telefooon root, vanwege juridische kwesties per land.
Waarom zou je een telefoon in godesnaam wortelen
pi_146735109
quote:
Precies, strictly business. Oftewel, trek ze helemaal leeg voor zakelijk gewin :W

Calm your tits man :')
pi_146742843
Volhouden TS, er gaat hier gewoon gelapt worden.

Zo te horen zit je werkgever er ondertussen ook mee in zijn maag, die begint al in de gaten te krijgen dat ze lopen te rommelen. ik verwacht dat ze gauw met een schikkingsvoorstel komen. :Y

Het is niet echt chique, maar in dit soort situaties, als je zo bij het grof vuil wordt gezet, moet je ze gewoon leegtrekken. En never ever nooit bij ontslag iets met concurrentiebedingen doen of geheimhouding. Hoewel geheimhouding natuurlijk altijd te koop is. :P

Hoe is je perspectief op nieuw werk?
-nee-
  maandag 17 november 2014 @ 15:01:53 #269
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_146742874
Gewoon niet schikken het maximale er uit halen bij de rechter
BAM dit is 3KB
pi_146800895
quote:
14s.gif Op maandag 17 november 2014 15:00 schreef Marsenal het volgende:
Volhouden TS, er gaat hier gewoon gelapt worden.

Zo te horen zit je werkgever er ondertussen ook mee in zijn maag, die begint al in de gaten te krijgen dat ze lopen te rommelen. ik verwacht dat ze gauw met een schikkingsvoorstel komen. :Y
...
Hoe is je perspectief op nieuw werk?
Nou, de vervaldatum van het tegenvoorstel is inmiddels gepasseerd, dus haast hebben ze kennelijk niet. December nadert met rasse schreden.

Ik ben nog niet actief naar iets anders op zoek. De afgelopen weken heb ik van de nood een deugd gemaakt en extra genoten van ons drie maanden oude zoontje.
Ik zal zo langzamerhand zeker gaan nadenken over wat nu, maar dat voelt ook weer voorbarig zolang er nog geen overeenstemming bereikt is over mijn vertrek.
pi_146801084
Als het allemaal waar is wat je hier hebt geschreven dan lijkt het me een gedane zaak en kun je er zeker van zijn dat je hier een dikke oprotpremie uit kunt slepen. Ik zou niet gaan zitten afwachten wat zij doen. Hou de druk op de ketel.
pi_146801168
Sommige werkgevers zijn gewoon schofterig zeg...
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_146801904
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
Als het allemaal waar is wat je hier hebt geschreven...
Deze opmerking is vaker gemaakt. Waarom zou ik de moeite nemen om hier onzin te gaan vertellen? Het is mijn kant van het verhaal, maar het zijn wel de feiten.
pi_146802836
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:57 schreef totalatool het volgende:

[..]

Deze opmerking is vaker gemaakt. Waarom zou ik de moeite nemen om hier onzin te gaan vertellen? Het is mijn kant van het verhaal, maar het zijn wel de feiten.
Denk meer in het algemeen genomen. In jou geval zal het ongetwijfeld waar zijn, maar het blijft het internet natuurlijk en er zijn er ook genoeg geweest die hier om raad kwam vragen of hun verhaal deden en dat halverwege de topic er opeens het één en ander niet helemaal klopte.

En nogmaals: het is het grote boze internet waar je niet alles zomaar moet aannemen ;) Dus ik denk niet dat het persoonlijk is bedoeld.

En wat ik denk? Ik denk dat je hier gewoon de waarheid spreekt, voor het gemak de argumentatie. En als je niet de waarheid spreekt, dan is dat niet mijn probleem namelijk. Ik word er niet minder van. Dus op zich zou je ook kunnen zeggen dat opmerkingen als "als het waar is" etc. beetje doelloos is ja.
pi_146805172
goed bezig!

ik denk trouwens dat je ook op moet passen met ander werk op het moment.
je bent officieel nog steeds in dienst tot het contract daadwerkelijk is afgekocht of ondertekend is.
zoeken kan altijd wel natuurlijk , maar aangezien er geen eind datum vast staat...

misschien met jouw jurist er ook over hebben om te kijken hoe het kan worden geregeld over eventuele koos werkeloos uitkering, dat deze wel gewoon doorgaat na dit gevalletje weet niet of dit invloed heeft daarop mocht het nodig zijn.
pi_146805321
Ik weet niet waar je zin in hebt, maar 6 maanden thuiszitten om de opzegtermijn uit te dienen is nou niet echt leuk denk ik? Probeer een deal te sluiten dat ze dit in 1 keer afkopen samen met vergoeding voor onterecht ontslag. Bv een jaarsalaris vergoeding en per 1 februari 2015 uit dienst.
pi_146806028
Die opzegtermijn wordt wel afgevangen in het geval dat ik elders aan de slag kan.
pi_146806527
quote:
Hallo autist, alles goed?
pi_146806553
En ts, ik heb ontzettend veel respect voor je ! ^O^

Heel goed dat je je niet gek laat maken door dat zooitje ongeregeld.
pi_146806641
Ergens vind ik het alleen wel wat lastig te geloven. Hoezo is je werkgever zo dom? hij heeft gewoon dingen gedaan die absoluut niet mogen en als jij het een beetje slim speelt dan kun je hier een leuk bedragje uithalen.
pi_146809666
Dom zijn ze inderdaad, dat vindt mijn jurist ook, maar of er echt dingen illegaal zijn?
pi_146810998
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:32 schreef theunderdog het volgende:
Ergens vind ik het alleen wel wat lastig te geloven. Hoezo is je werkgever zo dom? hij heeft gewoon dingen gedaan die absoluut niet mogen en als jij het een beetje slim speelt dan kun je hier een leuk bedragje uithalen.
er zijn zat mensen die worden geintimideerd daardoor en gewoon tekenen en het er dan bij laten zitten.
dat hadden ze gehoopt denk ik zo..
pi_146811067
quote:
2s.gif Op woensdag 19 november 2014 15:39 schreef kovenant het volgende:

[..]

er zijn zat mensen die worden geintimideerd daardoor en gewoon tekenen en het er dan bij laten zitten.
dat hadden ze gehoopt denk ik zo..
Ja maar toch, het risico nemen......
pi_146811077
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:55 schreef totalatool het volgende:
Dom zijn ze inderdaad, dat vindt mijn jurist ook, maar of er echt dingen illegaal zijn?
Wat ze nu doen mag niet.
pi_146811858
Kun je eens aangeven wat exact illegaal is? Dat het UWV mijn ontslag niet zou goedkeuren is duidelijk, maar dat betekent nog niet dat er geen mogelijkheid is om het contract te beëindigen. Daarvoor is juist zo'n vaststellingsovereenkomst.
  woensdag 19 november 2014 @ 16:19:35 #286
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_146812177
LEKKER CASHEN! *O*
pi_146812866
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 15:41 schreef theunderdog het volgende:
Wat ze nu doen mag niet.
Wat mag er niet?

Volgens mij staat niets ze in de weg om het te proberen.
pi_146816293
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hallo autist, alles goed?
"Feminisme" :')
pi_146816318
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 16:40 schreef Queller het volgende:

[..]

Wat mag er niet?

Volgens mij staat niets ze in de weg om het te proberen.
Je mag niet iemand ontslaan om zulke redenen.
pi_146816325
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:47 schreef Artbij2 het volgende:

[..]

"Feminisme" :')
True
pi_146816424
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:47 schreef theunderdog het volgende:
Je mag niet iemand ontslaan om zulke redenen.
Is TS ontslagen dan? Misschien heb ik het verkeerd gelezen, maar ik dacht dat de WG een voorstel had gedaan en TS in afwachting van de uitkomst vrijgesteld heeft van arbeid.
pi_146816524
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:50 schreef Queller het volgende:

[..]

Is TS ontslagen dan? Misschien heb ik het verkeerd gelezen, maar ik dacht dat de WG een voorstel had gedaan en TS in afwachting van de uitkomst vrijgesteld heeft van arbeid.
Hij is nog niet ontslagen. Maar je mag niet op deze manier met je werknemers omgaan.
pi_146816628
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:53 schreef theunderdog het volgende:
Hij is nog niet ontslagen. Maar je mag niet op deze manier met je werknemers omgaan.
Je haalt wat dingen door elkaar ben ik bang. Netjes is anders, maar elke werkgever mag een werknemer een aanbod doen. En de werknemer mag dat aanbod afslaan. Wil de werkgever dan toch van de werknemer af, dan zal hij iets anders moeten bedenken.

Of ik begrijp je verkeerd, maar dan zou je even moeten uitleggen wat er precies niet mag.
pi_146816747
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:56 schreef Queller het volgende:

[..]

Je haalt wat dingen door elkaar ben ik bang. Netjes is anders, maar elke werkgever mag een werknemer een aanbod doen. En de werknemer mag dat aanbod afslaan. Wil de werkgever dan toch van de werknemer af, dan zal hij iets anders moeten bedenken.

Of ik begrijp je verkeerd, maar dan zou je even moeten uitleggen wat er precies niet mag.
Ik weet het niet exact, maar zover ik weet zijn er wel regels aan verbonden. Maar ik begrijp dus dat een werkgever gewoon vrijwel alles mag doen om iemand eruit te werken?
pi_146816776
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik weet het niet exact, maar zover ik weet zijn er wel regels aan verbonden. Maar ik begrijp dus dat een werkgever gewoon vrijwel alles mag doen om iemand eruit te werken?
Dat zegt ze niet.
  woensdag 19 november 2014 @ 19:00:08 #296
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_146816782
quote:

[..]

Een werkgever mag een werknemer voorstellen om op te zouten, waarop die werknemer vervolgens ja of nee kan zeggen. Of het netjes is is een tweede, maar het is op geen enkele manier verboden.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_146816790
quote:
Nee, 'alles' is het andere uiterste. Maar volgens mij zijn hier geen dingen gebeurd die niet mogen.
pi_146816947
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:00 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Een werkgever mag een werknemer voorstellen om op te zouten, waarop die werknemer vervolgens ja of nee kan zeggen. Of het netjes is is een tweede, maar het is op geen enkele manier verboden.
Oh oke, het goede leven van een werkgever. _O_
pi_146816967
Maar wat voor zin heeft het dan dat ts er een jurist en alles bij heeft gehaald?
pi_146817275
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:04 schreef theunderdog het volgende:
Maar wat voor zin heeft het dan dat ts er een jurist en alles bij heeft gehaald?
Die kan de onderhandelingen voor hem voeren, zodat hij em kan chillen met zn pasgeboren zoontje.

Ik laat een nieuw topic aan TS over.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')