abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146564567
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 09:36 schreef totalatool het volgende:

[..]

Inderdaad, maar via e-mail had hij dit ook nooit gezegd.
Stuur een bevestigingsmail dat jullie gesproken hebben en wat daarin is gezegd; heb je in ieder geval iets; misschien is ie nog zo dom om er bevestigend op te reageren (of wees helemaal evil, en zet er iets in wat niet klopt, zodat hij dat gaat verbeteren, en hopelijk de rest laat staan als zijnde correct...).
pi_146591747
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 23:08 schreef totalatool het volgende:
Een kleine update is wel op zijn plaats.

Inmiddels heeft mijn jurist, na overleg met mij, een tegenvoorstel gedaan. Het kostte de algemeen directeur en oprichter van de holding maar een paar uur om als reactie daarop mij zowel per voicemail als e-mail te verzoeken contact op te nemen om het alsnog in gezamenlijk overleg en zonder tussenkomst van advocaten op te lossen.

Ik heb hem gebeld, laten weten hoe boos en gekwetst ik ben, hem uitgelegd dat ze zelf dit pad op zijn gegaan en hem daarom verzocht op de brief van mijn jurist in de mailbox van mijn CEO te reageren.
Overigens gaf hij (bijna) toe dat er geen dossier is van de afgelopen drie jaar en zei hij dat zijn "keuze" gebaseerd was op zijn persoonlijke gevoel dat ik niet in de bedrijfscultuur pas, en op de eerste indruk van de nieuwe CEO.
Dus je mag er weer aan het werk?
pi_146593930
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 09:50 schreef Bzzzzt het volgende:
Niet toevallig het gesprek opgenomen?
Zoiets mag je alleen gebruiken wanneer de andere partij ermee instemt.

Hoe kunnen ze nou zeggen dat je niet in de bedrijfscultuur past, als je er al zeven jaar werkt?
  woensdag 12 november 2014 @ 22:47:56 #229
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_146594003
quote:

Inmiddels heeft mijn jurist, na overleg met mij, een tegenvoorstel gedaan. Het kostte de algemeen directeur en oprichter van de holding maar een paar uur om als reactie daarop mij zowel per voicemail als e-mail te verzoeken contact op te nemen om het alsnog in gezamenlijk overleg en zonder tussenkomst van advocaten op te lossen.

Ik heb hem gebeld, laten weten hoe boos en gekwetst ik ben, hem uitgelegd dat ze zelf dit pad op zijn gegaan en hem daarom verzocht op de brief van mijn jurist in de mailbox van mijn CEO te reageren.
Overigens gaf hij (bijna) toe dat er geen dossier is van de afgelopen drie jaar en zei hij dat zijn "keuze" gebaseerd was op zijn persoonlijke gevoel dat ik niet in de bedrijfscultuur pas, en op de eerste indruk van de nieuwe CEO.
Perfect, je hebt ze precies waar je ze hebben wilt.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_146594023
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 22:46 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Hoe kunnen ze nou zeggen dat je niet in de bedrijfscultuur past, als je er al zeven jaar werkt?
Sterk argument inderdaad van de werkgever... :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Milf woensdag 12 november 2014 @ 22:49:00 #231
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_146594064
quote:

Ongelofelijk.

Wat een naaistreek zeg.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_146594147
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 22:49 schreef nikky het volgende:

[..]

Ongelofelijk.

Wat een naaistreek zeg.
Dit lijkt me meer een geval diep in de eigen vinger snijden.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_146594236
Dat wordt tikken _O_
  Milf woensdag 12 november 2014 @ 22:52:01 #234
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_146594243
quote:
14s.gif Op woensdag 12 november 2014 22:50 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Dit lijkt me meer een geval diep in de eigen vinger snijden.
Ik zou er veel uit gaan slepen. Ik zou niet eens terug willen bij dit bedrijf. Vooral omdat dit niet de eerste keer is dat men dit flikt. :r
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_146594267
Wat stoer dat je gezegd hebt wat je op je hart hebt! Wees trots op jezelf :*

Het blijft klote, maar je hebt een eind terrein gewonnen. Probeer daar een klein beetje van te genieten!
pi_146594570
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 22:52 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik zou er veel uit gaan slepen. Ik zou niet eens terug willen bij dit bedrijf. Vooral omdat dit niet de eerste keer is dat men dit flikt. :r
Dat lijkt me ook dé manier om ervoor te zorgen dat dat bedrijf niet nog eens zo'n kunstje flikt. Terugkeren zal denk ik ook wel niet het streven zijn van de ts. Daarvoor is gewoon teveel gebeurd. Lijkt mij in elk geval niet erg prettig samenwerken met mensen die je er eerst nog op een smerige manier uit wilden werken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ferdo op 13-11-2014 05:12:40 ]
pi_146595460
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 22:46 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Nee hoor, het mag gewoon.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_146597339
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 23:16 schreef r_one het volgende:

[..]

Nee hoor, het mag gewoon.
Er hoeft in principe maar één partij mee in te stemmen inderdaad. In dit geval TS :Y
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_146600401
Ik denk dat hier wel een mooie oprotpremie uit te halen valt, als je leest hoe die lui te werk zijn gegaan.

En dat ze je gelijk op non-actief hebben gesteld mag helemaal niet, want daar moet een dringende reden voor zijn. 'Niet in de bedrijfscultuur passen' is dat in ieder geval niet.

Als ze niet met een goed bod komen zou ik het voor de rechter laten komen. Als het waar is wat je hebt verteld dan is er geen rechter die je geen gelijk zou geven dat het niet volgens het boekje is verlopen.
pi_146601070
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 02:01 schreef Mint_Clansell het volgende:
En dat ze je gelijk op non-actief hebben gesteld mag helemaal niet, want daar moet een dringende gegronde reden voor zijn. 'Niet in de bedrijfscultuur passen' is dat in ieder geval niet.
Fixed
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Forum Admin donderdag 13 november 2014 @ 05:20:54 #241
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_146601178
Haha dat word aftikken voor dat zooitje ongeregeld. :D
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_146601866
Ik vergat nog te zeggen dat de directeur ook toegaf dat ze fouten hebben gemaakt en dat het niet handig was dat ze meteen al mijn accounts hadden geblokkeerd. Ik heb gezegd dat het voelde alsof ik als oud vuil de deur uit ben geschopt en dat ik dat niet verdiende. Hij vond inderdaad dat ik het allemaal niet verdiende...

Zijn hoop was dat ik nu niet ging proberen er het maximale uit te slepen. Ik heb gezegd dat het me daar niet eens om te doen is, maar dat ze me zelf hebben gedwongen deze weg te bewandelen.

Overigens bedacht ik me dat ze zelf wel degelijk probeerden me zo goedkoop mogelijk weg te werken. Hun voorstel was opzegtermijn twee maanden, ingaand 1 november, uit dienst per 1 januari en dus met dagtekening 30 oktober (terwijl het al november was!), plus ongeveer 4 1/2 maandsalaris vergoeding.
Hun eigen opzegtermijn volgens de secundaire arbeidsvoorwaarden is echter zes maanden (voor werknemers drie) en dat zou op zijn vroegst pas kunnen gaan lopen op 1 december, mits we tekenen in november. Dat duurt dus tot 1 juni en is minimaal vijf maanden langer. Dat alleen al is meer dan hun voorstel voor twee maanden plus ontslagvergoeding. Kortom, feitelijk probeerden ze de opzegtermijn zodanig te verkorten dat ze me per saldo geen cent ontslagvergoeding hoefden mee te geven.
Toen ik het zo uitrekende moest ik even een paar keer heel diep ademen...
pi_146601897
Ja ja. Aan de telefoon nog een beetje lief proberen te doen maar vervolgens verwachten dat jij met de staart tussen de benen wegloopt...? :N
pi_146602009
Doe jezelf een lol en neem telefoongesprekken in het vervolg op.
Op zaterdag 10 januari 2015 17:05 schreef Phorcys het volgende:
Ik weet niet of je het door hebt, maar de man in je UI heet Nelson Mandela, niet Morgan Freeman. Just saying.
pi_146602016
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 08:49 schreef MorgenFreeman het volgende:
Doe jezelf een lol en neem telefoongesprekken in het vervolg op.
Er komen wat mij betreft geen telefoongesprekken meer. Had ik van tevoren geweten dat hij dit zou zeggen, dan had ik een poging gedaan het op te nemen inderdaad.
pi_146602028
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 08:50 schreef totalatool het volgende:

[..]

Er komen wat mij betreft geen telefoongesprekken meer. Had ik van tevoren geweten dat hij dit zou zeggen, dan had ik een poging gedaan het op te nemen inderdaad.
Goedzo.
Op zaterdag 10 januari 2015 17:05 schreef Phorcys het volgende:
Ik weet niet of je het door hebt, maar de man in je UI heet Nelson Mandela, niet Morgan Freeman. Just saying.
pi_146604187
Gewoon standaard een app op je telefoon die dat automatisch doet. Kan nooit kwaad ;)
'And I called your name,
pi_146614317
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 10:42 schreef Me_Wesley het volgende:
Gewoon standaard een app op je telefoon die dat automatisch doet. Kan nooit kwaad ;)
Offtopic: dit is iets waar ik pas een tijdje naar gezocht heb, want ik wil gewoon al mijn gesprekken opgenomen hebben inderdaad. Is er een app voor android die dit doet, zonder:
- de telefoon te hoeven rooten
- altijd de luidspreker te moeten gebruiken

Zo ja, linkje graag :)

Ik kwam zelf alleen maar troep tegen welk alleen mijn eigen stem opnam, niet van de persoon aan de andere kant, mits de luidspreker aan stond (debiele apps dus.. :') ). Op fora las ik dat deze apps alleen konden als je de telefooon root, vanwege juridische kwesties per land.
pi_146614359
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:58 schreef Doncamatic het volgende:

[..]

Offtopic: dit is iets waar ik pas een tijdje naar gezocht heb, want ik wil gewoon al mijn gesprekken opgenomen hebben inderdaad. Is er een app voor android die dit doet, zonder:
- de telefoon te hoeven rooten
- altijd de luidspreker te moeten gebruiken

Zo ja, linkje graag :)

Ik kwam zelf alleen maar troep tegen welk alleen mijn eigen stem opnam, niet van de persoon aan de andere kant, mits de luidspreker aan stond (debiele apps dus.. :') ). Op fora las ik dat deze apps alleen konden als je de telefooon root, vanwege juridische kwesties per land.
Je moet inderdaad rooten en een mod erop zetten, zodat beide kanalen via het mic-kanaal kunnen worden opgenomen.
'And I called your name,
pi_146615655
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 08:38 schreef totalatool het volgende:
Ik vergat nog te zeggen dat de directeur ook toegaf dat ze fouten hebben gemaakt en dat het niet handig was dat ze meteen al mijn accounts hadden geblokkeerd. Ik heb gezegd dat het voelde alsof ik als oud vuil de deur uit ben geschopt en dat ik dat niet verdiende. Hij vond inderdaad dat ik het allemaal niet verdiende...

Zijn hoop was dat ik nu niet ging proberen er het maximale uit te slepen. Ik heb gezegd dat het me daar niet eens om te doen is, maar dat ze me zelf hebben gedwongen deze weg te bewandelen.

Overigens bedacht ik me dat ze zelf wel degelijk probeerden me zo goedkoop mogelijk weg te werken. Hun voorstel was opzegtermijn twee maanden, ingaand 1 november, uit dienst per 1 januari en dus met dagtekening 30 oktober (terwijl het al november was!), plus ongeveer 4 1/2 maandsalaris vergoeding.
Hun eigen opzegtermijn volgens de secundaire arbeidsvoorwaarden is echter zes maanden (voor werknemers drie) en dat zou op zijn vroegst pas kunnen gaan lopen op 1 december, mits we tekenen in november. Dat duurt dus tot 1 juni en is minimaal vijf maanden langer. Dat alleen al is meer dan hun voorstel voor twee maanden plus ontslagvergoeding. Kortom, feitelijk probeerden ze de opzegtermijn zodanig te verkorten dat ze me per saldo geen cent ontslagvergoeding hoefden mee te geven.
Toen ik het zo uitrekende moest ik even een paar keer heel diep ademen...
Ik vind je een bikkel. Hou je kop omhoog en laat je niet gek maken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')