abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146140918
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 08:18 schreef Uncle het volgende:

[..]

1.073.000 kijkers *O*
dat zijn meer views als dat je zou halen op Flickr op een door de weekse avond :P

(tof dat ze je foto's gebruikt hebben btw! ^O^)
pi_146140946
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 08:22 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

dat zijn meer views als dat je zou halen op Flickr op een door de weekse avond :P

(tof dat ze je foto's gebruikt hebben btw! ^O^)
'Mijn' teampje he :)
pi_146140974
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 08:24 schreef Uncle het volgende:

[..]

'Mijn' teampje he :)
Iemand anders de credits geven :N ! Gewoon zelf shinen jeweettog :Y !
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:40:07 #104
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146141214
Ola. Bijna weekend :Y
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_146141292
Jaaaa bijna weekend O+
  FOK!Fotograaf vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:04:37 #106
73911 ultra_ivo
pi_146141649
Bijna? Ik heb al weekend. (Ongevraagd, draai op het moment 'maar' 32 uur).
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:11:15 #107
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_146141787
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 06:29 schreef Uncle het volgende:

[..]

Denk maar zo, hoe meer je moest betalen, hoe beter het gaat *O*
True. :7
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:12:04 #108
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146141801
Nog plannen voor het weekend?
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_146141854
Klussen en wellicht zaterdag ff de kroeg in met een stel fokkers.

Jij?
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:15:19 #110
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146141862
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Bijna? Ik heb al weekend. (Ongevraagd, draai op het moment 'maar' 32 uur).
-O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:12 schreef Merlijn het volgende:
Nog plannen voor het weekend?
Verfen *O*
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:18:23 #111
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_146141944
Feestje vanavond in Eindhoven en morgen uit eten in Amsterdam :9
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:22:12 #112
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146142049
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:15 schreef Puala het volgende:
Klussen en wellicht zaterdag ff de kroeg in met een stel fokkers.

Jij?
Vriendin gaat met mijn dochter op stap en ik zit met mijn schoonouders opgescheept :')
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_146142191
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:12 schreef Merlijn het volgende:
Nog plannen voor het weekend?
Auto staat nu bij de KwikFit voor de APK, ik hou dus het weekend even vrij voor noodzakelijke reparaties of shoppen voor wat anders.. Het ouwe lijk wordt nu echt oud, dus ik hou m'n hart vast :X
pi_146142216
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:22 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Vriendin gaat met mijn dochter op stap en ik zit met mijn schoonouders opgescheept :')
Je vriendin is best slim *)
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:30:47 #115
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146142261
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:29 schreef Puala het volgende:

[..]

Je vriendin is best slim *)
Mjah.. Het was kiezen tussen twee kwaden. Of mee naar de kinderen voor kinderen musical of bij mijn schoonouders blijven... Volgens mij voel ik een "groot onderhoud" aankomen ;)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_146142459
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:30 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Mjah.. Het was kiezen tussen twee kwaden. Of mee naar de kinderen voor kinderen musical of bij mijn schoonouders blijven... Volgens mij voel ik een "groot onderhoud" aankomen ;)
Haha, ik had de kvk musical gekozen :P
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:41:05 #117
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146142498
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:38 schreef Puala het volgende:

[..]

Haha, ik had de kvk musical gekozen :P
Kamer van Koophandel musical, met de nummer 1 hit, weet je wat jij zou moeten doen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_146142607
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kamer van Koophandel musical, met de nummer 1 hit, weet je wat jij zou moeten doen.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:47:27 #119
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146142653
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:45 schreef Puala het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik weet het antwoord. Wat win ik? :P
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_146142742
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:47 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Ik weet het antwoord. Wat win ik? :P
Een fapruimte?
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:53:15 #121
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146142816
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:50 schreef Puala het volgende:

[..]

Een fapruimte?
is dat aftrekbaar ? :') _O-
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_146142870
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:53 schreef Merlijn het volgende:

[..]

is dat aftrekbaar ? :') _O-
:Y
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:56:21 #123
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146142885
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:55 schreef Puala het volgende:

[..]

:Y
Is niet in lijn met de TT :N
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_146142894
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:56 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Is niet in lijn met de TT :N
Stomme TT. Niemand stopt vrijwillig op een dergelijk hoogtepunt.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:00:43 #125
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146142988
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:56 schreef Puala het volgende:

[..]

Stomme TT. Niemand stopt vrijwillig op een dergelijk hoogtepunt.
Tenzij je flink aan het plagen bent. Maar of dat dan nog geheel vrijwillig is?
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_146143004
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:00 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Tenzij je flink aan het plagen bent. Maar of dat dan nog geheel vrijwillig is?
Dat bedoel ik.
pi_146143071
Maar goed, dat confronteert me alleen maar met dingen die nu toch niet gebeuren ;( Single zijn strugels enzo.
  FOK!Fotograaf vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:07:01 #128
364681 over_hedge
pi_146143133
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:04 schreef Puala het volgende:
Maar goed, dat confronteert me alleen maar met dingen die nu toch niet gebeuren ;( Single zijn strugels enzo.
Want als single kan je geen hoogtepunt krijgen :?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_146143213
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:07 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Want als single kan je geen hoogtepunt krijgen :?
Dat niet, maar mijn huis verbouwen + 40 u per week werken is heel slecht te combineren met óók nog zoeken naar iemand die me hoogtepunten kan bezorgen ;)
  FOK!Fotograaf vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:10:50 #130
364681 over_hedge
pi_146143232
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:09 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat niet, maar mijn huis verbouwen + 40 u per week werken is heel slecht te combineren met óók nog zoeken naar iemand die me hoogtepunten kan bezorgen ;)
Kan je nog altijd zelf doen :P Heb je niet perse iemand voor nodig.

maar 40 uur werken plus verbouwen lijkt me idd niet ideaal.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_146143287
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:10 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Kan je nog altijd zelf doen :P Heb je niet perse iemand voor nodig.

maar 40 uur werken plus verbouwen lijkt me idd niet ideaal.
Nah, zelf doen is toch anders.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:18:18 #132
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146143406
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:09 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat niet, maar mijn huis verbouwen + 40 u per week werken is heel slecht te combineren met óók nog zoeken naar iemand die me hoogtepunten kan bezorgen ;)
brings a total new meaning to the word "Klushoogtepunten" :')
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:25:08 #133
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_146143577
Okee dan.
Hmz...
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:34:30 #134
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146143855
TT Change -> pre-weekend (ontbrekende) hoogtepunten
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_146143945
Gewoon het topic vol blaffen Merlijn, dan kan die TT ;)
  FOK!Fotograaf vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:43:22 #136
364681 over_hedge
pi_146144094
Ja, we zitten toch al bijna op de helft..
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_146144180
Niet onmogelijk toch? ;)
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:50:53 #138
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_146144300
Oeh, leuk klusje binnen. Volgende week naar Londen *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:53:56 #139
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146144408
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oeh, leuk klusje binnen. Volgende week naar Londen *O*
Je gaat hard man *O*

Mijn contract eindigt 31-12 helaas. Moet langzaamaan op zoek naar iets nieuws.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_146144709
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:28 schreef DonJames het volgende:

[..]

Auto staat nu bij de KwikFit voor de APK, ik hou dus het weekend even vrij voor noodzakelijke reparaties of shoppen voor wat anders.. Het ouwe lijk wordt nu echt oud, dus ik hou m'n hart vast :X
Dat viel mee. Ruitenwisserbladen, fuseekogelhoesje en een kentekenplaatverlichtingslampje. Volvo's, het zijn net kakkerlakken O+
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:06:41 #141
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146144809
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:03 schreef DonJames het volgende:

[..]

Dat viel mee. Ruitenwisserbladen, fuseekogelhoesje en een kentekenplaatverlichtingslampje. Volvo's, het zijn net kakkerlakken O+
Tanks op wielen :)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_146145203
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:06 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Tanks op wielen :)
Yup. 360.000 op de teller, onderhoud doen we niet echt aan :')
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:34:37 #143
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_146145646
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:21 schreef DonJames het volgende:

[..]

Yup. 360.000 op de teller, onderhoud doen we niet echt aan :')
Op naar de 500.000 *O*!
Hmz...
pi_146145850
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:21 schreef DonJames het volgende:

[..]

Yup. 360.000 op de teller, onderhoud doen we niet echt aan :')
Gear kopen 8-)
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:46:39 #145
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146146014
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:34 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Op naar de 500.000 *O*!
Had afgelopen week een mercedes taxibusje wat 780.560 km op de teller had. zag er uit als nieuw :{
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:50:40 #146
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146146141
Ik ken een taxi ondernemer in Ratingen (bij Duesseldorf) die zo een oude mercedes in reserve hebben voor als alles bezet is, ding heeft meer dan 2 miljoen kilometer gelopen. Diesel en goed onderhouden, en een "nieuwe" tweedehands versnellingsbak. Zo maakt Mercedes ze niet meer
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:54:12 #147
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_146146263
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ken een taxi ondernemer in Ratingen (bij Duesseldorf) die zo een oude mercedes in reserve hebben voor als alles bezet is, ding heeft meer dan 2 miljoen kilometer gelopen. Diesel en goed onderhouden, en een "nieuwe" tweedehands versnellingsbak. Zo maakt Mercedes ze niet meer
Een 250D zeker?
Een maatje heeft zo'n auto en heeft vier en half ton gelopen _O_
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:58:16 #148
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146146391
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ken een taxi ondernemer in Ratingen (bij Duesseldorf) die zo een oude mercedes in reserve hebben voor als alles bezet is, ding heeft meer dan 2 miljoen kilometer gelopen. Diesel en goed onderhouden, en een "nieuwe" tweedehands versnellingsbak. Zo maakt Mercedes ze niet meer
:{ _O_
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:23:57 #149
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_146147145
Wisten jullie al dat ik Ouwesok van het zomer ben tegengekomen in Krakau?
Hmz...
pi_146147386
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:40 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Gear kopen 8-)
Sparen voor de naheffing van de blauwe enveloppe *O*
pi_146147757
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:34 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Op naar de 500.000 *O*!
Zal wel even duren, ik rij zo'n 5000 kilometer per jaar :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 12:31 schreef Uncle het volgende:

[..]

Sparen voor de naheffing van de blauwe enveloppe *O*
Ik ben belastingadviseur, dat gebeurt mij niet 8-)
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:45:03 #152
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146147822
Hou op over blauwe enveloppen. Ik kan mijn (zelf aangebrachte) opdracht verlengen, maar loop dan het risico dat het als een verkapt dienstverband wordt gezien. De projecten die ik draai, lopen langer dan een jaar en de tussenpartij wilt me naar een BV forceren. Ergo: ik snij mezelf hoe dan ook in de vingers... :'(
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_146147912
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 12:45 schreef Merlijn het volgende:
Hou op over blauwe enveloppen. Ik kan mijn (zelf aangebrachte) opdracht verlengen, maar loop dan het risico dat het als een verkapt dienstverband wordt gezien. De projecten die ik draai, lopen langer dan een jaar en de tussenpartij wilt me naar een BV forceren. Ergo: ik snij mezelf hoe dan ook in de vingers... :'(
Och, alle voordeeltjes voor IB-ondernemers zullen er toch wel uit gaan, dus dan wordt die BV heel wat aantrekkelijker.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:38:36 #154
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146149662
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 12:48 schreef DonJames het volgende:

[..]

Och, alle voordeeltjes voor IB-ondernemers zullen er toch wel uit gaan, dus dan wordt die BV heel wat aantrekkelijker.
Minder duur dan de EMZ :X
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_146149699
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 12:23 schreef Koelkastje het volgende:
Wisten jullie al dat ik Ouwesok van het zomer ben tegengekomen in Krakau?
:?
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:42:24 #156
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_146149827
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:39 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

:?
Ik ga de foto even opzoeken 8-) !
Hmz...
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:58:18 #157
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146150428
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:39 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

:?
Betrapt :P of je hebt een stalker _O-
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_146151369
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:42 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Ik ga de foto even opzoeken 8-) !
Uw tijd gaat nu in.

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:58 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Betrapt :P of je hebt een stalker _O-
Of een dubbelganger.
Saddam Hoessein had er naar verluid een stuk of veertien

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2014 14:19:53 ]
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:21:21 #159
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146151451
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:18 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Uw tijd gaat nu in.

[..]

Of een dubbelganger.
Saddam Hoessein had er naar verluid een stuk of veertien
Loop je zoveel gevaar dat je die nodig hebt? *)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_146152365
weekend :9
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:53:53 #161
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146152546
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:48 schreef Puala het volgende:
weekend :9
Administratietijd en ruzie met draadloos printerellendestukvreten....
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:12:20 #162
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_146153100
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:18 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Uw tijd gaat nu in.

[..]

Of een dubbelganger.
Saddam Hoessein had er naar verluid een stuk of veertien
FOT / Ouwesok gespot in Krakau
Hmz...
pi_146242147
Goedemorgen :)
pi_146242157
Goedemorgen :)
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf maandag 3 november 2014 @ 07:04:47 #165
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_146242168
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 07:00 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen :)
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 07:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goedemorgen :)
mogguh :)
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_146242216
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 07:04 schreef Xilantof het volgende:

[..]


[..]

mogguh :)
Haaij! :W
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146242855
Good meuning.

Vandaag lekker portretten shoppen :)
pi_146243059
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 08:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Good meuning.

Vandaag lekker portretten shoppen :)
resultaten willen we zien! *O*
pi_146243127
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 08:41 schreef Uncle het volgende:

[..]

resultaten willen we zien! *O*
Zijn wel vrij basic portretten hoor. Gewoon voor een bedrijf dat nieuwe foto's wilde hebben :)
  maandag 3 november 2014 @ 09:31:21 #171
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146243893
Zo, ik ben ook eindelijk op kantoor... geen idee wat er vandaag op de weg aan de hand was, maar 2 uur over een kutstukje van 35km vind ik ronduit belachelijk...

* Merlijn gaat op zoek naar koffie
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_146244263
A58 was ook een doffe ellende.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 3 november 2014 @ 09:49:49 #173
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_146244313
Eindhoven - Amsterdam was ook weer een gezellig ritje. Zowel, Den Bosch als Utrecht stond vast.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 3 november 2014 @ 09:52:37 #174
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146244409
Zie je wel? Ik had toch toe moeten geven aan mijn brakheid en gewoon thuis moeten werken.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 3 november 2014 @ 09:54:11 #175
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_146244460
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 09:52 schreef Merlijn het volgende:
Zie je wel? Ik had toch toe moeten geven aan mijn brakheid en gewoon thuis moeten werken.
6 uur uit bed en dan nog te laat in Amsterdam zijn is nooit leuk :P
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_146248536
A15-A2 Gorinchem richting Den Bosch, nergens last van :9

Maar ze sluiten vandaag zo ongeveer hét belangrijkste kruispunt van mijn stadje af, dus hoe ik thuis ga komen weet ik nog niet :')
  maandag 3 november 2014 @ 12:15:46 #177
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146249107
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 11:59 schreef Puala het volgende:
A15-A2 Gorinchem richting Den Bosch, nergens last van :9

Maar ze sluiten vandaag zo ongeveer hét belangrijkste kruispunt van mijn stadje af, dus hoe ik thuis ga komen weet ik nog niet :')
Als je een slaapplek nodig hebt, hoor ik het wel _O-
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_146249886
Het was vandaag idd een bende op de weg :') Overal waar ik kwam, snelweg of bebouwde kom, was het veel drukker dan normaal..

Ik ben een 4-daagse fotoreis naar Istanboel aan het plannen, a.s. zondag vlieg ik die kant op :) Best wel verdomd veel zin in :D
Wil natuurlijk ook een aanzienlijk deel avondfotografie gaan doen, maar ik zal dit moeten gaan combineren met bezienswaardigheden overdag. Zou betekenen dat ik de hele dag een statief mee moet gaan zeulen, en die ik heb is nou niet bepaald lichtgewicht (niet voor een hele dag iig). Jullie tips hiervoor? Zo`n gorillapod bijvoorbeeld?
  maandag 3 november 2014 @ 13:45:17 #179
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146251835
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 12:39 schreef Levitas het volgende:
Het was vandaag idd een bende op de weg :') Overal waar ik kwam, snelweg of bebouwde kom, was het veel drukker dan normaal..

Ik ben een 4-daagse fotoreis naar Istanboel aan het plannen, a.s. zondag vlieg ik die kant op :) Best wel verdomd veel zin in :D
Wil natuurlijk ook een aanzienlijk deel avondfotografie gaan doen, maar ik zal dit moeten gaan combineren met bezienswaardigheden overdag. Zou betekenen dat ik de hele dag een statief mee moet gaan zeulen, en die ik heb is nou niet bepaald lichtgewicht (niet voor een hele dag iig). Jullie tips hiervoor? Zo`n gorillapod bijvoorbeeld?
met wat voor camera? Ik geloof niet dat een gorillapod een beetje dSLR met glas kan dragen. Wellicht eens kijken bij Calumet of je een carbon-fiber statief kunt huren?
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_146251988
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 12:39 schreef Levitas het volgende:
Het was vandaag idd een bende op de weg :') Overal waar ik kwam, snelweg of bebouwde kom, was het veel drukker dan normaal..

Ik ben een 4-daagse fotoreis naar Istanboel aan het plannen, a.s. zondag vlieg ik die kant op :) Best wel verdomd veel zin in :D
Wil natuurlijk ook een aanzienlijk deel avondfotografie gaan doen, maar ik zal dit moeten gaan combineren met bezienswaardigheden overdag. Zou betekenen dat ik de hele dag een statief mee moet gaan zeulen, en die ik heb is nou niet bepaald lichtgewicht (niet voor een hele dag iig). Jullie tips hiervoor? Zo`n gorillapod bijvoorbeeld?
Statief in het hotel laten en na het diner even ophalen geen optie?
  maandag 3 november 2014 @ 14:00:19 #181
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_146252307
Misschien iets in de richting?

http://tweakers.net/price(...)ler-compact-pro.html

En als je de mogelijkheid hebt kun je hem bij de duitse Mediamarkt voor 49,95 oppikken :P!
Hmz...
pi_146252852
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 13:45 schreef Merlijn het volgende:

[..]

met wat voor camera? Ik geloof niet dat een gorillapod een beetje dSLR met glas kan dragen. Wellicht eens kijken bij Calumet of je een carbon-fiber statief kunt huren?
Canon 700D. GorillaPod beweert dat het een SLR mét zoomobjectief kan dragen, maar heb ook redelijk mijn twijfels wat dat betreft.
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 13:49 schreef DonJames het volgende:

[..]

Statief in het hotel laten en na het diner even ophalen geen optie?
Is een optie ja, maar niet echt de fijnste. Zo heb ik een dagje gepland naar het Aziatische gedeelte van Istanboel. 's ochtends naar Kadikoy, daar lunchen en dan de bus naar Uskudar. 's avonds langs de Bosporus weer terug naar het plaatsje om de boot terug te pakken. Dan is het vrij vervelend om weer eerst helemaal naar het hotel te moeten en weer terug te gaan.

Ik heb trouwens een Lowepro SlingShot 202 tas, waar ook een mono-/ tripod op bevestigd kan worden. Maar dat is ook verre van ideaal i.c.m een te lang Manfrotto statief
  maandag 3 november 2014 @ 14:18:51 #183
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146252931
Die grote gorillapods zijn echt wel sterk hoor. Geen idee alleen of ze sterk genoeg zijn.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 3 november 2014 @ 14:19:47 #184
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146252967
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146253035
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 14:16 schreef Levitas het volgende:
Canon 700D. GorillaPod beweert dat het een SLR mét zoomobjectief kan dragen, maar heb ook redelijk mijn twijfels wat dat betreft.
Hij kan het dragen als in "hij valt niet direct om". Maar dat wil niet zeggen dat het een goed functionerend statief is..
quote:
Is een optie ja, maar niet echt de fijnste. Zo heb ik een dagje gepland naar het Aziatische gedeelte van Istanboel. 's ochtends naar Kadikoy, daar lunchen en dan de bus naar Uskudar. 's avonds langs de Bosporus weer terug naar het plaatsje om de boot terug te pakken. Dan is het vrij vervelend om weer eerst helemaal naar het hotel te moeten en weer terug te gaan.
...
Dat is inderdaad vrij vervelend. De hele dag een statief meeslepen kan dat ook zijn. De beste oplossing is een licht, stevig, carbon reisstatief meenemen, maar dat is natuurlijk weer niet de goedkoopste optie.. Statieven zijn altijd óf:
- stevig en licht, maar duur
- stevig en goedkoop, maar zwaar
- goedkoop en licht, maar niet stevig.

Het is niet anders, ben ik bang.
pi_146253266
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 14:16 schreef Levitas het volgende:
Canon 700D. GorillaPod beweert dat het een SLR mét zoomobjectief kan dragen, maar heb ook redelijk mijn twijfels wat dat betreft.
hangt ook af van de zoomlens die je hebt ;)

Op mijn Gorillapod kan in elk geval geen D3s met objectief zonder door te zakken. Maar er is nog een zwaardere versie die het misschien wel houdt ;)

Voor de x100s is de gorillapod in elk geval ideaal/geniaal. Heerlijk licht, handzaam en handig. Behalve als je een hoog standpunt wilt en je hem nergens aan vast kunt maken/hoog kunt neerzetten.
pi_146253933
Ik ga er eens ff goed naar kijken. Misschien is zo`n Gorillapod voor op zulk korte termijn toch de betere (en goedkopere) optie
pi_146274617
Iemand in Amsterdam die zijn monitoren gecalibreerd wil hebben? Ik heb sinds kort een DTP94 en wil hem eigenlijk wel delen met iedereen die hem nodig heeft. En dan kunnen we een uurtje over fotodingen lullen :p
"Those beautiful days for them I live"
  maandag 3 november 2014 @ 22:55:40 #189
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_146275587
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:34 schreef AlexRow het volgende:
Iemand in Amsterdam die zijn monitoren gecalibreerd wil hebben? Ik heb sinds kort een DTP94 en wil hem eigenlijk wel delen met iedereen die hem nodig heeft. En dan kunnen we een uurtje over fotodingen lullen :p
Als je naar Twente komt krijg je een bakje koffie :P!
Hmz...
  FOK!Fotograaf dinsdag 4 november 2014 @ 06:31:18 #191
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_146281426
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 november 2014 06:27 schreef Nalbandian het volgende:
Mogguh!
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf dinsdag 4 november 2014 @ 06:37:45 #193
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_146281444
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2014 06:35 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Drukke dag voor de boeg?
Jep, een echte doe-dag vandaag. jij?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_146281463
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 06:37 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Jep, een echte doe-dag vandaag. jij?
Een normale dinsdag. Niet echt speciale dingen op de agenda :s) . Overigens gefeliciteerd met je 8-jarig jubileum bij je werkgever *O* !
  FOK!Fotograaf dinsdag 4 november 2014 @ 07:26:03 #195
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_146281714
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2014 06:42 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Een normale dinsdag. Niet echt speciale dingen op de agenda :s) . Overigens gefeliciteerd met je 8-jarig jubileum bij je werkgever *O* !
Whehehe, ik zag het al vanmorgen ja :P
Thnx :+

Lijkt al zo lang en ik ben nog zo jong :')
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_146281727
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2014 07:26 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Whehehe, ik zag het al vanmorgen ja :P
Thnx :+

Lijkt al zo lang en ik ben nog zo jong :')
Vind je? :P
  FOK!Fotograaf dinsdag 4 november 2014 @ 07:48:52 #197
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_146281849
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 07:28 schreef Puala het volgende:

[..]

Vind je? :P
Dat vind ik zelf gelukkig wel :+
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_146281948
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2014 07:48 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Dat vind ik zelf gelukkig wel :+
Puala niet blijkbaar :P
pi_146282060
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:05 schreef Uncle het volgende:

[..]

Puala niet blijkbaar :P
Ik wil niet ruilen :P
pi_146282086
Goedemorgen
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')