abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 november 2014 @ 14:00:19 #181
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_146252307
Misschien iets in de richting?

http://tweakers.net/price(...)ler-compact-pro.html

En als je de mogelijkheid hebt kun je hem bij de duitse Mediamarkt voor 49,95 oppikken :P!
Hmz...
pi_146252852
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 13:45 schreef Merlijn het volgende:

[..]

met wat voor camera? Ik geloof niet dat een gorillapod een beetje dSLR met glas kan dragen. Wellicht eens kijken bij Calumet of je een carbon-fiber statief kunt huren?
Canon 700D. GorillaPod beweert dat het een SLR mét zoomobjectief kan dragen, maar heb ook redelijk mijn twijfels wat dat betreft.
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 13:49 schreef DonJames het volgende:

[..]

Statief in het hotel laten en na het diner even ophalen geen optie?
Is een optie ja, maar niet echt de fijnste. Zo heb ik een dagje gepland naar het Aziatische gedeelte van Istanboel. 's ochtends naar Kadikoy, daar lunchen en dan de bus naar Uskudar. 's avonds langs de Bosporus weer terug naar het plaatsje om de boot terug te pakken. Dan is het vrij vervelend om weer eerst helemaal naar het hotel te moeten en weer terug te gaan.

Ik heb trouwens een Lowepro SlingShot 202 tas, waar ook een mono-/ tripod op bevestigd kan worden. Maar dat is ook verre van ideaal i.c.m een te lang Manfrotto statief
  maandag 3 november 2014 @ 14:18:51 #183
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146252931
Die grote gorillapods zijn echt wel sterk hoor. Geen idee alleen of ze sterk genoeg zijn.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 3 november 2014 @ 14:19:47 #184
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146252967
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146253035
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 14:16 schreef Levitas het volgende:
Canon 700D. GorillaPod beweert dat het een SLR mét zoomobjectief kan dragen, maar heb ook redelijk mijn twijfels wat dat betreft.
Hij kan het dragen als in "hij valt niet direct om". Maar dat wil niet zeggen dat het een goed functionerend statief is..
quote:
Is een optie ja, maar niet echt de fijnste. Zo heb ik een dagje gepland naar het Aziatische gedeelte van Istanboel. 's ochtends naar Kadikoy, daar lunchen en dan de bus naar Uskudar. 's avonds langs de Bosporus weer terug naar het plaatsje om de boot terug te pakken. Dan is het vrij vervelend om weer eerst helemaal naar het hotel te moeten en weer terug te gaan.
...
Dat is inderdaad vrij vervelend. De hele dag een statief meeslepen kan dat ook zijn. De beste oplossing is een licht, stevig, carbon reisstatief meenemen, maar dat is natuurlijk weer niet de goedkoopste optie.. Statieven zijn altijd óf:
- stevig en licht, maar duur
- stevig en goedkoop, maar zwaar
- goedkoop en licht, maar niet stevig.

Het is niet anders, ben ik bang.
pi_146253266
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 14:16 schreef Levitas het volgende:
Canon 700D. GorillaPod beweert dat het een SLR mét zoomobjectief kan dragen, maar heb ook redelijk mijn twijfels wat dat betreft.
hangt ook af van de zoomlens die je hebt ;)

Op mijn Gorillapod kan in elk geval geen D3s met objectief zonder door te zakken. Maar er is nog een zwaardere versie die het misschien wel houdt ;)

Voor de x100s is de gorillapod in elk geval ideaal/geniaal. Heerlijk licht, handzaam en handig. Behalve als je een hoog standpunt wilt en je hem nergens aan vast kunt maken/hoog kunt neerzetten.
pi_146253933
Ik ga er eens ff goed naar kijken. Misschien is zo`n Gorillapod voor op zulk korte termijn toch de betere (en goedkopere) optie
pi_146274617
Iemand in Amsterdam die zijn monitoren gecalibreerd wil hebben? Ik heb sinds kort een DTP94 en wil hem eigenlijk wel delen met iedereen die hem nodig heeft. En dan kunnen we een uurtje over fotodingen lullen :p
"Those beautiful days for them I live"
  maandag 3 november 2014 @ 22:55:40 #189
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_146275587
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:34 schreef AlexRow het volgende:
Iemand in Amsterdam die zijn monitoren gecalibreerd wil hebben? Ik heb sinds kort een DTP94 en wil hem eigenlijk wel delen met iedereen die hem nodig heeft. En dan kunnen we een uurtje over fotodingen lullen :p
Als je naar Twente komt krijg je een bakje koffie :P!
Hmz...
  FOK!Fotograaf dinsdag 4 november 2014 @ 06:31:18 #191
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_146281426
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 november 2014 06:27 schreef Nalbandian het volgende:
Mogguh!
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf dinsdag 4 november 2014 @ 06:37:45 #193
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_146281444
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2014 06:35 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Drukke dag voor de boeg?
Jep, een echte doe-dag vandaag. jij?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_146281463
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 06:37 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Jep, een echte doe-dag vandaag. jij?
Een normale dinsdag. Niet echt speciale dingen op de agenda :s) . Overigens gefeliciteerd met je 8-jarig jubileum bij je werkgever *O* !
  FOK!Fotograaf dinsdag 4 november 2014 @ 07:26:03 #195
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_146281714
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2014 06:42 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Een normale dinsdag. Niet echt speciale dingen op de agenda :s) . Overigens gefeliciteerd met je 8-jarig jubileum bij je werkgever *O* !
Whehehe, ik zag het al vanmorgen ja :P
Thnx :+

Lijkt al zo lang en ik ben nog zo jong :')
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_146281727
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2014 07:26 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Whehehe, ik zag het al vanmorgen ja :P
Thnx :+

Lijkt al zo lang en ik ben nog zo jong :')
Vind je? :P
  FOK!Fotograaf dinsdag 4 november 2014 @ 07:48:52 #197
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_146281849
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 07:28 schreef Puala het volgende:

[..]

Vind je? :P
Dat vind ik zelf gelukkig wel :+
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_146281948
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2014 07:48 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Dat vind ik zelf gelukkig wel :+
Puala niet blijkbaar :P
pi_146282060
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:05 schreef Uncle het volgende:

[..]

Puala niet blijkbaar :P
Ik wil niet ruilen :P
pi_146282086
Goedemorgen
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 4 november 2014 @ 08:27:35 #201
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146282187
Ola :)

Kort dagje vandaag. Vanavond naar Lindsey Sterling in de 013 *O*
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  FOK!Fotograaf dinsdag 4 november 2014 @ 08:28:10 #202
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_146282193
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:05 schreef Uncle het volgende:

[..]

Puala niet blijkbaar :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:17 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik wil niet ruilen :P
Die paar jij die Puala en ik schelen vliegen ook voorbij, dus voor je het weet.... :+
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goedemorgen
Mogguh :)
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 4 november 2014 @ 08:30:27 #203
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_146282220
Ik zag een susteren topic. He is alive! :o
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 4 november 2014 @ 08:31:22 #204
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146282233
Ik zei al dattie zich moest melden maar dat doet ie dan niet.

Rebelse student dattem is.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146282318
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zag een susteren topic. He is alive! :o
:D WAAAAR????
  dinsdag 4 november 2014 @ 08:38:13 #206
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146282324
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:37 schreef Uncle het volgende:

[..]

:D WAAAAR????
KLB / Publieke omroepen
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146282441
SwiftKey voor iOS heeft nu Nederlandse ondersteuning *O*!
pi_146282624
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:47 schreef Nalbandian het volgende:
SwiftKey voor iOS heeft nu Nederlandse ondersteuning *O*!
Jeej!
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 4 november 2014 @ 10:28:52 #210
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_146284541
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:47 schreef Nalbandian het volgende:
SwiftKey voor iOS heeft nu Nederlandse ondersteuning *O*!
Welkom in 2008 ^O^ !
Hmz...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')