abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146087671
Hai mensen, nieuw hier.. Had gister wel wat gepost, maar nog niet de SC gelezen. Bij deze..!
pi_146092350
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 20:15 schreef rodevlekjes het volgende:
Hai mensen, nieuw hier.. Had gister wel wat gepost, maar nog niet de SC gelezen. Bij deze..!
Welkom *O* ! Disclaimer: Hou er wel rekening mee dat je hier tussen de pro's, HDR-enthousiastelingen, G.A.S.-patiënten en overijverige mod's bent geland :+ .
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 29 oktober 2014 @ 21:43:15 #53
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_146092565
En verder kan je hier gewoon alles laten zien, want fotograferen is awesome B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_146097151
leuke TT, over hoogtepunt gesproken:

  FOK!Fotograaf donderdag 30 oktober 2014 @ 06:12:22 #55
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_146103154
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 20:15 schreef rodevlekjes het volgende:
Hai mensen, nieuw hier.. Had gister wel wat gepost, maar nog niet de SC gelezen. Bij deze..!
welkom!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf donderdag 30 oktober 2014 @ 06:12:38 #56
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_146103155
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf donderdag 30 oktober 2014 @ 06:34:05 #58
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_146103198
quote:
14s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 06:29 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Mogguh c_/
Drukke dag vandaag?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_146103204
quote:
5s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 06:34 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Drukke dag vandaag?
2 dagen in Duitsland geweest, vandaag weer op kantoor. Dat wordt aanpoten :D !

Jij?
  FOK!Fotograaf donderdag 30 oktober 2014 @ 06:38:50 #60
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_146103217
quote:
2s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 06:37 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

2 dagen in Duitsland geweest, vandaag weer op kantoor. Dat wordt aanpoten :D !

Jij?
Erg drukke periode voor mij nu. Wel ook met wat leuke dingen, vanmiddag grote bijeenkomst, eerst op kantoor.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_146103229
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 06:38 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Erg drukke periode voor mij nu. Wel ook met wat leuke dingen, vanmiddag grote bijeenkomst, eerst op kantoor.
Veel succes ^O^ !
pi_146106079
Goedemorgen.. De griep heerst zeker? *kruipt weer onder dekentje*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146106146
Hier (nog) niet :P
pi_146106230
Wat explore met je statistieken doet :')
Meh
pi_146106369
een maand lang geen fatsoenlijk grafiekje :{ de prijs die je betaalt voor een explore :{w

Ik heb geen grafiekjes meer sinds ik mijn pro account heb opgezegd.
pi_146107062
Wat?
Hmz...
pi_146107331
quote:
10s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:01 schreef Koelkastje het volgende:
Wat?
Wat?

Koffie *O*
pi_146107735
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:12 schreef Uncle het volgende:

[..]

Wat?

Koffie *O*
Koffie, heeeujjjj *O*!
Hmz...
pi_146114958
quote:
12s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 21:39 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Welkom *O* ! Disclaimer: Hou er wel rekening mee dat je hier tussen de pro's, HDR-enthousiastelingen, G.A.S.-patiënten en overijverige mod's bent geland :+ .
Noem je m'n werk nou niet professioneel waardig ;(
pi_146115411
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 15:26 schreef rodevlekjes het volgende:

[..]

Noem je m'n werk nou niet professioneel waardig ;(
It's not about the work, it's about the gear...

Dus...

Beetje pro gear in je pro tas?
pi_146115620
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 15:39 schreef Uncle het volgende:

[..]

It's not about the work, it's about the gear...

Dus...

Beetje pro gear in je pro tas?
I'm with stupid :Y ! Zonder 1Dx of 4Ds tel je hier echt niet mee 8-) !
  donderdag 30 oktober 2014 @ 15:50:24 #72
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146115798
Geen Hasselblad hebben :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146115944
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 15:39 schreef Uncle het volgende:

[..]

It's not about the work, it's about the gear...

Dus...

Beetje pro gear in je pro tas?
Hahaha, grapjas
pi_146116572
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 15:54 schreef rodevlekjes het volgende:

[..]

Hahaha, grapjas
Newbie :')
pi_146116581
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 15:50 schreef kanovinnie het volgende:
Geen Hasselblad hebben :')
Niet in Susteren wonen :')
pi_146116801
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:18 schreef Uncle het volgende:

[..]

Niet in Susteren wonen :')
Is ie van de aardbodem verdwenen of is ie een lening aan het regelen voor nieuwe gear?
pi_146116883
quote:
5s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:25 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Is ie van de aardbodem verdwenen of is ie een lening aan het regelen voor nieuwe gear?
Geen idee... Ik mis hem :@
pi_146117035
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:18 schreef Uncle het volgende:

[..]

Newbie :')
gigantische troll-bait

2/10 voor de moeite
pi_146117065
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:33 schreef rodevlekjes het volgende:

[..]

gigantische troll-bait

2/10 voor de moeite
* Nalbandian pakt de popcorn erbij *O* !
pi_146129937
2e dag op rij met een foto in explore. Hopen dat het wat verkopen op gaat leveren. Ja dit is een patspost :7
Meh
pi_146130042
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:36 schreef NorgeT het volgende:
2e dag op rij met een foto in explore. Hopen dat het wat verkopen op gaat leveren. Ja dit is een patspost :7
Ik heb twee dagen achter elkaar foto's verkocht zonder explore :W

#pats #back
pi_146130082
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:38 schreef Uncle het volgende:

[..]

Ik heb twee dagen achter elkaar foto's verkocht zonder explore :W

#pats #back
# :'(
Ik heb ook geen pro gear ;(
Meh
pi_146130114
en als het goed is vanavond wat foto's in beeld bij RTL late night *O*
pi_146130140
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:39 schreef Uncle het volgende:
en als het goed is vanavond wat foto's in beeld bij RTL late night *O*
Sta je weer voor het raam te kwijlen met je portfolio? ;(
Meh
pi_146130206
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:40 schreef NorgeT het volgende:

[..]

Sta je weer voor het raam te kwijlen met je portfolio? ;(
maar ben ook wel een beetje trots op jou hoor
pi_146130289
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:41 schreef Uncle het volgende:

[..]

maar ben ook wel een beetje trots op jou hoor
Ik ook op jou hoor O+
Meh
pi_146131705
TV tipje:

Close Up: Op zoek naar Vivian Maier, fotografe (NPO2, 23:00 - 00:30 uur)


quote:
Vivian Maier werkte in de jaren vijftig en zestig als kindermeisje voor rijke families in Chicago. Haar echte belangstelling ging echter uit naar de fotografie en ze maakte in al die jaren met haar Rolleiflex circa honderdduizend foto's van het straatleven in Amerika. Na haar dood in 2009 werd Maiers archief op een veiling ontdekt en tegenwoordig geldt ze als een belangrijke fotografe.

Wanneer Vivian Maier klaar is met haar werk als nanny, gaat ze met haar Rolleiflex de straten van Chicago en New York op om mensen te fotograferen. Niet alleen de rijken die mooi uitgedost flaneerden, maar vooral ook de minder bedeelden: straatkinderen, zwarte dienstmeisjes en op winkelstoepjes bivakkerende zwervers. Vivian Maiers vindingrijke en humoristische manier van kijken doet denken aan het werk van fotografen als Berenice Abott en Weegee. Opvallend is echter dat Maier haar foto's angstvallig verborgen hield voor de mensen in haar omgeving.

In de AVROTROS Close Up-documentaire 'Op zoek naar Vivian Maier, fotografe' gaan regisseur John Maloof en producer Charlie Siskel op pad om het mysterie van Vivian Maier te ontrafelen. Naarmate zij meer mensen ontmoeten die haar gekend hebben, rijzen er vragen. Haar oud-werkgevers blijken met gemengde gevoelens terug te denken aan Maier. En hoewel Amerikaanse recensenten, galeries en het publiek inmiddels grote waardering hebben voor het werk van Maier, vragen de families voor wie ze werkte zich af: zou hun ex-nanny al deze aandacht wel prettig gevonden hebben?
pi_146133132
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:39 schreef Uncle het volgende:
en als het goed is vanavond wat foto's in beeld bij RTL late night *O*
Nog geen foto van je voorbij zien komen :).
Ga in bed verder kijken, hoop dat ik niet in slaap val. Was vroeg vanmorgen (morgenvroeg ook weer)
pi_146133471
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:39 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Nog geen foto van je voorbij zien komen :).
Ga in bed verder kijken, hoop dat ik niet in slaap val. Was vroeg vanmorgen (morgenvroeg ook weer)
Veel te veel reclame op 4... }:|

Zal nog wel een reclameblokje komen voor het schaatsen :')
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 31 oktober 2014 @ 00:56:32 #92
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_146138473
Q3 omzetbelasting maar eens overgemaakt na al die nodige storingen daar. Tijdens een pub quiz, mobiel, hopelijk heb ik de juiste cijfertjes ingetikt :P
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_146140093
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 00:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Q3 omzetbelasting maar eens overgemaakt na al die nodige storingen daar. Tijdens een pub quiz, mobiel, hopelijk heb ik de juiste cijfertjes ingetikt :P
Denk maar zo, hoe meer je moest betalen, hoe beter het gaat *O*
pi_146140101
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 06:29 schreef Uncle het volgende:

[..]

Denk maar zo, hoe meer je moest betalen, hoe beter het gaat *O*
Is je foto nog op RTL4 voorbij gekomen?

Mogguh c_/
pi_146140117
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 06:31 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Is je foto nog op RTL4 voorbij gekomen?

Mogguh c_/
ja 2 :P
  FOK!Fotograaf vrijdag 31 oktober 2014 @ 06:47:31 #97
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_146140160
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_146140314
Goedemorgen :)
pi_146140742
de foto dat ze met 3 dames achter elkaar schaatsten zal wel van jou zijn geweest :)
de andere schiet me zo niet te binnen :D
pi_146140863
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 08:07 schreef Flipmoehoe het volgende:
de foto dat ze met 3 dames achter elkaar schaatsten zal wel van jou zijn geweest :)
de andere schiet me zo niet te binnen :D
1.073.000 kijkers *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')