abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 oktober 2014 @ 21:15:48 #76
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_146090959
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 21:12 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ik ben vandaag voor het eerst in de gym geweest, alles-dag. Eerst al die apparaten en ijzer optil stangen maar eens leren kennen zeg, teveel keuze.

Die apparaten zo snel mogelijk links laten liggen en met losse gewichten aan de slag natuurlijk.
Ik kan nou niet echt zeggen dat het heel leuk is, zo'n naar zweet en stinksokken ruikende zaal en allemaal snuivende bodybuilders. Maar goed, t is wel nuttig werk natuurlijk.
Cool, in het begin is het wennen en ook niet echt leuk, omdat je nog niet zo zwaar kan trainen als je wil. Maar na een paar maandjes, als je dat volhoudt tenminste krijg je vast de smaak te pakken en zie je ook resultaat. Ook op de fiets merk je dat je meer power hebt met aanzetten vrij snel al.

Niet dat je heel snel gewicht zal aanzetten tis meer dat het zich naar de juiste plaatsen verzet.
pi_146091023
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 21:10 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Nou dan zie ik je vast wel es, ik ga wel eens met Ahoy mee op zondag swinters en van 't voorjaar op de baan aan de Doenkade.
Oe spannend!

Ik begin vast met m'n snor te laten staan.
pi_146091115
Ik zit nog te dubben welke toertochten ik wil doen. Enige die op de agenda staat is de la chouffe langste afstand (nu niet als een of andere zenuwpees :P). Want tof gebied, toffe tocht en BBIIEERRRR

Zit te denken aan Jopie Zoetemelk en RvNH, en mss wel zo'n ivo's 200... Die laatste moet wel lukken en zorgt bij een finish voor een lekker vertrouwen.

Veenendaal-Veenendaal lijkt me een mooie om wat heuvels te doen. En op eigen initiatief wat keertjes naar de heuvelrug en een keer combi lus2-3 rijden in limburg.

Nu al zin in ;(
  woensdag 29 oktober 2014 @ 21:20:53 #79
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_146091224
Ivo's 200 rijdt jij makkie uit man. Die ga ik ook doen.
pi_146091250
Kan je mooi in mn wiel :+
  woensdag 29 oktober 2014 @ 21:22:05 #81
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_146091287
Bij de stayokay finish hebben ze ook lekkere biertjes.
pi_146091559
@muzas; vond deze tocht wel aanrader dit jaar :

http://www.ett-twello.nl/veluwe-heuvelentocht/
pi_146091764
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 21:15 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Cool, in het begin is het wennen en ook niet echt leuk, omdat je nog niet zo zwaar kan trainen als je wil. Maar na een paar maandjes, als je dat volhoudt tenminste krijg je vast de smaak te pakken en zie je ook resultaat. Ook op de fiets merk je dat je meer power hebt met aanzetten vrij snel al.

Niet dat je heel snel gewicht zal aanzetten tis meer dat het zich naar de juiste plaatsen verzet.
Ja daarom probeer ik eerst ff een paar gyms in de buurt uit om te kijken waar het ok is. En ik zou eigenlijk met iemand moeten trainen die op je uitvoering let etc.
Die gasten squatten ook allemaal 50 of meer; dus ik ben meer bezig met schijven eraf halen. :')
Maar ok, niks van aantrekken dus en doorzetten.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_146091779
Oeh tof!

Maar jah:
quote:
door de zwaarte eigenlijk alleen geschikt voor de getrainde fietser
Dus ik mag niet :+

Heb m ff gebookmarked.
pi_146091819
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 21:30 schreef muzas het volgende:
Oeh tof!

Maar jah:

[..]

Dus ik mag niet :+

Heb m ff gebookmarked.
Je fietst 10k km in een jaar...
pi_146092123
Nog ff doortrainen van de winter dus :+
pi_146092130
Was matige poging tot zelfsspot knut ;(

En hey, december staat voor de deur :9~ :9~ Stouts :9~ Boterletters :9~ Stoofpotjes :9~ Oliebollen :9~
  woensdag 29 oktober 2014 @ 21:37:41 #88
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_146092197
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 21:30 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ja daarom probeer ik eerst ff een paar gyms in de buurt uit om te kijken waar het ok is. En ik zou eigenlijk met iemand moeten trainen die op je uitvoering let etc.
Die gasten squatten ook allemaal 50 of meer; dus ik ben meer bezig met schijven eraf halen. :')
Maar ok, niks van aantrekken dus en doorzetten.
Ze moeten een goed squatrack hebben en een hardcore legpress. Verder is een spiegel met dumbells en wat machines en benchpressbanken prima. Je kan beter een hardcore bodybuildersgym nemen dan zo'n wijvenfitnesstent met toeters en bellen.

Verder is het ook een beetje uitvogelen welke oefeningen je zelf leuk vind om te doen.. Deadlifts en squats zijn wel de belangrijkste voor romp en benen. Je moet je alles meepakken ook biceps en schouders enzo. Mevrouw Gripper zal er uiteindelijk ook wel content mee zijn.
pi_146092222
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 21:36 schreef muzas het volgende:
En hey, december staat voor de deur :9~ :9~ Stouts :9~ Boterletters :9~ Stoofpotjes :9~ Oliebollen :9~
En tussendoor de Rapha 500 challenge halen ^O^
pi_146093772
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 20:42 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Hoeveel kost zo'n test?
Gratis. Was voor een afstudeeronderzoek van een kennis.
pi_146094006
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 21:37 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ze moeten een goed squatrack hebben en een hardcore legpress. Verder is een spiegel met dumbells en wat machines en benchpressbanken prima. Je kan beter een hardcore bodybuildersgym nemen dan zo'n wijvenfitnesstent met toeters en bellen.

Verder is het ook een beetje uitvogelen welke oefeningen je zelf leuk vind om te doen.. Deadlifts en squats zijn wel de belangrijkste voor romp en benen. Je moet je alles meepakken ook biceps en schouders enzo. Mevrouw Gripper zal er uiteindelijk ook wel content mee zijn.
Allround fit tog..

Ik doe alleen benen, deathlift/onderrug/buik(core). Thuis opdrukken + optrekken. Beter bovenlichaam met compound oefeningen doen. Biceps bijv met isolatie heb je niks aan. Zet alleen massa aan en is geen fuctionele kracht. Bij compound train je het in de keten van spieren, functioneel dus.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_146094351
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:41 schreef ddx het volgende:
Strava shirt is vandaag binnengekomen :

[ afbeelding ]

Super shirt, zit perfect en handig vakje voor telefoon achterop met rits.
Tof! Waar heb je die vandaan? In de Strava shop kan ik hem niet vinden.

Daarnet even mijn derde halfuurtje fietsen van vandaag gedaan...leek wel noorderlicht op Scheveningen :P

People assume too much.
pi_146094378
Godzijdank train ik niet in zo'n ding zeg, verschrikkelijk. Vaak dikke pauperbende. En gewichten gebruik ik ook nooit.. op vipers na. Maar dat zijn meer boomstammen zegmaar. Touwen, TRX, kettlebells.. ballen. Leuker.
pi_146094650
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 22:14 schreef very het volgende:

[..]

Daarnet even mijn derde halfuurtje fietsen van vandaag gedaan...leek wel noorderlicht op Scheveningen :P

[ afbeelding ]
Helm vergeten?
Maar ik kan 't mis hebben...
  woensdag 29 oktober 2014 @ 22:23:19 #95
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_146094817
Zit elke wielrenner in de gym? Wat is deze?
pi_146094881
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Geen helm?
Waar is je verlichting?
Ventieldopjes?!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146095143
quote:

[..]

Challenge halen en dan die maand bestellen ;)
Dus paars als je deze maand nog challenge haalt, volgende maand blauw.
pi_146095650
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 22:29 schreef ddx het volgende:

[..]

Challenge halen en dan die maand bestellen ;)
Dus paars als je deze maand nog challenge haalt, volgende maand blauw.
Ga je 12 shirts ophalen? ;)
pi_146095787
Kan je doen als je geld teveel hebt en muur ermee wilt volhangen oid.
Ik heb alleen die van september besteld door leuke kleur.
pi_146096330
Iedereen volgt mijn allround fit voorbeeld natuurlijk.

Maar hier nog steeds rustig aan ivm schouder.. en moet meer gaan hardlopen. Eind november 8 uurs survival race..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')