wielrennende voetballerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik word de eerste winnaar van de tour met beenhaar.
En geen siliconenrandje aan de pijp, waardoor ze (bij mij iig) opstroopten. Gelukkig had ik nog wel een set van de 'oude' serie (van 2 jaar terug, toen ik net lid werd), die waren wel goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:28 schreef Gripper het volgende:
Te kort sowieso. Het waren net hotpants
Ja als je met je 1m85 en een BMI van 12 een XS aan moet snap ik dat wel ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:28 schreef Gripper het volgende:
Te kort sowieso. Het waren net hotpants
Draai die 12 maar om. Ik ben een vette pad man... Broekje gewoon maat M. Op zich niet erg om vanaf begin van t seizoen al met een korte broek te rijden, dan kleuren de lijntjes ook steevast op die plek. Maar nu had ik al een hele zomer met castelli gereden en kreeg ik ik eind juli eindelijk de stadion kleding. Heb de rest van de tijd met een 5 cm brede witte band op mn benen gereden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:31 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja als je met je 1m85 en een BMI van 12 een XS aan moet snap ik dat wel ja.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:46 schreef Levitas het volgende:
Dat was een fijn ritje van net geen 2u15. Over de verharde paden, dwars door Drunense Duinen. Heerlijke omgevingFietsen is gaaf!
quote:
Coolquote:
3 minuten is te lang om je vo2 max te bepalen.. schijnbaar.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Is dat nou met 1min protocol? Dan wordt de max wattage overschat, in tegenstelling tot 3 min protocol.
Maar succes!
Je zit aardig in de buurt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik trapte bij mn laatste test ook 400 W max, en ik kan me voorstellen dat jij met krachttraining en die grote poten van je best wel wat meer kan trappen.
VO2 max zal wel lager liggen dan je zelf inschat. Want je traint toch altijd anėroob![]()
3,5 W / kg op je omslag (ergens tussen de 280-300 schat ik?) kan best eens kloppen.
succes in ieder geval!
Leuk dat je zo'n test hebt afgenomen!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:28 schreef Oksel het volgende:
[..]
3 minuten is te lang om je vo2 max te bepalen.. schijnbaar.
Ahoy?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wielerclub gemaild of ik een keer mee mag doen![]()
Vanaf nu ben ik Knut de voetballende wielrenner ipv wielrennende voetballer. Hou hier rekening mee aub.
Hoeveel kost zo'n test?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:37 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb ook eens zo'n test gedaan. Trapte toen 360 max, ben alleen de verdere gegevens vergeten. VO2max zat op 58 ofzo.
M'n eerste max test was ik niet fit en trapte ik 325 ofzo, mocht toen opnieuw
Nou dan zie ik je vast wel es, ik ga wel eens met Ahoy mee op zondag swinters en van 't voorjaar op de baan aan de Doenkade.quote:
Ik ben vandaag voor het eerst in de gym geweest, alles-dag. Eerst al die apparaten en ijzer optil stangen maar eens leren kennen zeg, teveel keuze.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:51 schreef kaasplankje het volgende:
Goed getraind weer in de gym, benendag vandaag. Het gaat beter en beter.
Cool, in het begin is het wennen en ook niet echt leuk, omdat je nog niet zo zwaar kan trainen als je wil. Maar na een paar maandjes, als je dat volhoudt tenminste krijg je vast de smaak te pakken en zie je ook resultaat. Ook op de fiets merk je dat je meer power hebt met aanzetten vrij snel al.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:12 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik ben vandaag voor het eerst in de gym geweest, alles-dag. Eerst al die apparaten en ijzer optil stangen maar eens leren kennen zeg, teveel keuze.
Die apparaten zo snel mogelijk links laten liggen en met losse gewichten aan de slag natuurlijk.
Ik kan nou niet echt zeggen dat het heel leuk is, zo'n naar zweet en stinksokken ruikende zaal en allemaal snuivende bodybuilders. Maar goed, t is wel nuttig werk natuurlijk.
Oe spannend!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou dan zie ik je vast wel es, ik ga wel eens met Ahoy mee op zondag swinters en van 't voorjaar op de baan aan de Doenkade.
Ja daarom probeer ik eerst ff een paar gyms in de buurt uit om te kijken waar het ok is. En ik zou eigenlijk met iemand moeten trainen die op je uitvoering let etc.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Cool, in het begin is het wennen en ook niet echt leuk, omdat je nog niet zo zwaar kan trainen als je wil. Maar na een paar maandjes, als je dat volhoudt tenminste krijg je vast de smaak te pakken en zie je ook resultaat. Ook op de fiets merk je dat je meer power hebt met aanzetten vrij snel al.
Niet dat je heel snel gewicht zal aanzetten tis meer dat het zich naar de juiste plaatsen verzet.
Dus ik mag nietquote:door de zwaarte eigenlijk alleen geschikt voor de getrainde fietser
Je fietst 10k km in een jaar...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:30 schreef muzas het volgende:
Oeh tof!
Maar jah:
[..]
Dus ik mag niet![]()
Heb m ff gebookmarked.
Ze moeten een goed squatrack hebben en een hardcore legpress. Verder is een spiegel met dumbells en wat machines en benchpressbanken prima. Je kan beter een hardcore bodybuildersgym nemen dan zo'n wijvenfitnesstent met toeters en bellen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:30 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja daarom probeer ik eerst ff een paar gyms in de buurt uit om te kijken waar het ok is. En ik zou eigenlijk met iemand moeten trainen die op je uitvoering let etc.
Die gasten squatten ook allemaal 50 of meer; dus ik ben meer bezig met schijven eraf halen.
Maar ok, niks van aantrekken dus en doorzetten.
En tussendoor de Rapha 500 challenge halenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:36 schreef muzas het volgende:
En hey, december staat voor de deur![]()
Stouts
Boterletters
Stoofpotjes
Oliebollen
Allround fit tog..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ze moeten een goed squatrack hebben en een hardcore legpress. Verder is een spiegel met dumbells en wat machines en benchpressbanken prima. Je kan beter een hardcore bodybuildersgym nemen dan zo'n wijvenfitnesstent met toeters en bellen.
Verder is het ook een beetje uitvogelen welke oefeningen je zelf leuk vind om te doen.. Deadlifts en squats zijn wel de belangrijkste voor romp en benen. Je moet je alles meepakken ook biceps en schouders enzo. Mevrouw Gripper zal er uiteindelijk ook wel content mee zijn.
Tof! Waar heb je die vandaan? In de Strava shop kan ik hem niet vinden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:41 schreef ddx het volgende:
Strava shirt is vandaag binnengekomen :
[ afbeelding ]
Super shirt, zit perfect en handig vakje voor telefoon achterop met rits.
Helm vergeten?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:14 schreef very het volgende:
[..]
Tof! Waar heb je die vandaan? In de Strava shop kan ik hem niet vinden.
Daarnet even mijn derde halfuurtje fietsen van vandaag gedaan...leek wel noorderlicht op Scheveningen
[ afbeelding ]
Geen helm?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:14 schreef very het volgende:
[..]
Daarnet even mijn derde halfuurtje fietsen van vandaag gedaan...leek wel noorderlicht op Scheveningen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Challenge halen en dan die maand bestellenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:14 schreef very het volgende:
[..]
Ga je 12 shirts ophalen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:29 schreef ddx het volgende:
[..]
Challenge halen en dan die maand bestellen
Dus paars als je deze maand nog challenge haalt, volgende maand blauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |