Ok, nu zal het snel weer vrede zijn in Kobane.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:19 schreef firefly3 het volgende:
De leider van de Islamic Front vind dat de PKK en IS weg moet van kobane.
okquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:18 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Jawel hoor, misschien nog wel achterlijker. De Belgen zijn ons deel Limburg en Brabant vergeten mee te nemen in 1830 en nu zitten wij met dat prehistorische volk opgescheept.
Ach joh, ik lul een beetje met hem mee. Het hele "alle Koerden zijn idiote bergdorp bewoners" gedoe is dom. Ik beoordeel Turken ook niet aan de hand van dorpelingen uit de omgeving van Kayseri of zo.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:18 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar de KRG komen. Alcohol gebruik begint daar bijna een probleem te worden.. Ik zat eens in een taxi en we hadden het over hoe veel taxi chauffeurs onder dienst aan de alcohol zitten in de avonduren. Houdt die chauffeur een hele preek over alcohol. Krijgt hij een telefoontje binnen. Na het bellen vraagt hij of hij snel naar een alcohol winkel mag.Ik en mijn neef weigerden dat natuurlijk.
Die hakbars vinden ook dat de sharia overal geimplanteerd moet worden. Gaat dat gebeuren? Nee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:19 schreef firefly3 het volgende:
De leider van de Islamic Front vind dat de PKK en IS weg moet van kobane.
Heel Belgi is gewoon Nederlands grondgebied dat door Frankrijk is bezet waarna ze er een satellietstaat van hebben gemaakt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:18 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Jawel hoor, misschien nog wel achterlijker. De Belgen zijn ons deel Limburg en Brabant vergeten mee te nemen in 1830 en nu zitten wij met dat prehistorische volk opgescheept.
Ik zeg laten wij Belgie annexerenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:21 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Heel Belgi is gewoon Nederlands grondgebied dat door Frankrijk is bezet waarna ze er een satellietstaat van hebben gemaakt.
Willem was helaas niet zo succesvol in het neerslaan van de separatisten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:21 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Heel Belgi is gewoon Nederlands grondgebied dat door Frankrijk is bezet waarna ze er een satellietstaat van hebben gemaakt.
Huh? Doen die peshmergas goed zeg. Ze zijn kobane niet eens binnen en ze houden het uit isis handen terwijl 15000 if niet de opmars van isis konden tegenhouden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:22 schreef firefly3 het volgende:
Ongeacht of je het met de IF eens bent of niet, 15.000 man tegen IS of slechts 150 peshmergaatjes is wel een verschil.
Over de loop van de week zullen er meer Peshmerga's richting Kobane gaan. Daarnaast doe je alsof Turkije de aanvraag van 2000 peshmerga's niet heeft gereduceerd tot 150...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:22 schreef firefly3 het volgende:
Ongeacht of je het met de IF eens bent of niet, 15.000 man tegen IS of slechts 150 peshmergaatjes is wel een verschil.
Uhhh nee, de IF is er (nog) niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:24 schreef Djibril het volgende:
[..]
Huh? Doen die peshmergas goed zeg. Ze zijn kobane niet eens binnen en ze houden het uit isis handen terwijl 15000 if niet de opmars van isis konden tegenhouden.
Zijn ze nog niet in syrie? Nog steeds aan het genieten in constantinopel? Verklaart waarom isis aan een opmars in syrie kon beginnen. Bedankt voor je info.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uhhh nee, de IF is er (nog) niet.
Zoals Europa met Joden heeft geoefend ?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:46 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Natuurlijk, Erdo wil de Koerdengenocide niet voorkomen. Gelukkig heeft Turijke kunnen oefenen met de Armenen. Ze zijn er best goed in.
Daraa heeft 77.000 inwoners ........quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom lieg je? :
On 25 March, mass protests spread nation-wide, as demonstrators emerged after Friday prayers.[24] Over 100,000 people reportedly marched in Daraa,[27]
[..]
Omdat je zelf verzon dat iets niet waar was volgens jou, heb ik het vermoeden dat je zelf in je eigen wereld leeft. Meningsverschillen over Merkel vergelijken met de wandaden van de dictator Assad is hilarisch.
We hadden ook gewoon genocide moeten plegen tegen de Franstaligen, dat werpt blijkbaar z'n vruchten af.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:22 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Willem was helaas niet zo succesvol in het neerslaan van de separatisten.
Of deporteren naar Picardi, de Pruisen hadden daar mooi bij kunnen helpen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:30 schreef IPA35 het volgende:
[..]
We hadden ook gewoon genocide moeten plegen tegen de Franstaligen, dat werpt blijkbaar z'n vruchten af.
En ze hadden moeten doorstoten tot Nord-pas de Calaisquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:30 schreef IPA35 het volgende:
[..]
We hadden ook gewoon genocide moeten plegen tegen de Franstaligen, dat werpt blijkbaar z'n vruchten af.
Ja exact.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:36 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
En ze hadden moeten doorstoten tot Nord-pas de Calais
De vlag hing er 2 dagen terug nog wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:38 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Oud, die vlag hangt daar sinds 15 oktober niet meer volgens Harald.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom lieg je? :
On 25 March, mass protests spread nation-wide, as demonstrators emerged after Friday prayers.[24] Over 100,000 people reportedly marched in Daraa,[27]
Verklaar dat eens Firefly, je zegt dat er meer dan 100.000 mensen demonstreerden, terwijl er slechts 77000 wonen. Vrouwen en kleine kinderen doen niet mee in die landen in demonstraties, men heeft veel kinderen, dus aan beschikbare demonstranten kom je max op 25.000... Kwamen er 75.000 extra met touring cars speciaal voor de demo ofzoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:30 schreef mr_jack het volgende:
[..]
Daraa heeft 77.000 inwoners ........
http://nl.wikipedia.org/wiki/Daraa
Hij twitterde dat vandaag, ik heb het verder niet uitgezocht.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:41 schreef .Exe het volgende:
[..]
De vlag hing er 2 dagen terug nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |