Zijn alle Turken zo?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:54 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Veel Turken (ik ben zelf en Turk) zeggen dat ze alleen PKK haten maar ondertussen vervloeken ze elke Koerd die zichzelf Koerd noemt ipv Turk en maar een klein beetje voor zijn eigen rechten opkomt.![]()
![]()
![]()
Nee de Turken zijn lekker. Ook gewoon een bergvolk dat toevallig ook aan de kust en hier in de klei woont. Totale nonsense weer zeg.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:52 schreef theunderdog het volgende:
Ieder weldenkend mens heeft afkeer voor een of andere bergvolkje.
Dat klopt. Maar daar hebben wij geen last van gelukkig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
True that, en ze zijn niet vies van eerwraak.
Turken zijn over het algemeen net zo achterlijk inderdaad.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:56 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nee de Turken zijn lekker. Ook gewoon een bergvolk dat toevallig ook aan de kust en hier in de klei woont. Totale nonsense weer zeg.
Tanks zijn gigantisch inefficiënt in een stedelijke omgeving. Natuurlijk kan je ze inzetten, maar het effect krimpt als een malle.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Tanks werken ook in stedelijk gebied. De misconceptie dat het dan niet meer goed toe te passen is, bloeit hier in volle glorie zie ik.
Ze hebben hun nut... Maar dan moet je wel gaan werken met stevige jongens, niet moet Sovjet koekblikken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:57 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Tanks zijn gigantisch inefficiënt in een stedelijke omgeving. Natuurlijk kan je ze inzetten, maar het effect krimpt als een malle.
die peroxide pinda limburgers met namequote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:53 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen in Nederland heeft immers ook een hekel aan Limburgers.
Wow...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:42 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/Arouydz76/status/527574717083811840
Here is what's left of Surp Kevork Armenian Church in#Aleppo, #Syria. I was baptized there.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet stiekem lachen hoe allochtonen sidderen en beven van die kerelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
die peroxide pinda limburgers met name
Kevork...?quote:
ik vind hem ook gevaarlijk, vind je dat gek?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:06 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik moet stiekem lachen hoe allochtonen sidderen en beven van die kerel.
Die man is slechts een clownquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik vind hem ook gevaarlijk, vind je dat gek?
ah de verdelging van 1915 was niet volledig succesvol dusquote:
een clown met politieke macht kan behoorlijk wat schade aanrichtenquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
ah de verdelging van 1915 was niet volledig succesvol dus
twitter:MsIntervention twitterde op woensdag 29-10-2014 om 02:26:49#ISIS has now forced all remaining #Christians out of #Mosul where they lived for 1600 years. That's cleansing. http://t.co/EaeFkbD45X reageer retweet
Tanks zijn makkelijker te ambushen in een stad. Buiten de stad zijn tanks veel effectiever.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Tanks werken ook in stedelijk gebied. De misconceptie dat het dan niet meer goed toe te passen is, bloeit hier in volle glorie zie ik.
Ook berichten dat steeds meer inwoners van Mosul de achterlijke regels van ISIS zat zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:11 schreef .Exe het volgende:
twitter:MsIntervention twitterde op woensdag 29-10-2014 om 02:26:49#ISIS has now forced all remaining #Christians out of #Mosul where they lived for 1600 years. That's cleansing. http://t.co/EaeFkbD45X reageer retweet
Tuurlijk, daar kon je op wachten. Daarom zeg ik ook: Geef ze een Islamitische staat zodat ze kunnen ondervinden hoe leefbaar dat is!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:14 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ook berichten dat steeds meer inwoners van Mosul de achterlijke regels van ISIS zat zijn.
"We zijn de regels van IS zat"
Logischquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:12 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Tanks zijn makkelijker te ambushen in een stad. Buiten de stad zijn tanks veel effectiever.
Dan moet je eens naar de KRG komen. Alcohol gebruik begint daar bijna een probleem te worden.. Ik zat eens in een taxi en we hadden het over hoe veel taxi chauffeurs onder dienst aan de alcohol zitten in de avonduren. Houdt die chauffeur een hele preek over alcohol. Krijgt hij een telefoontje binnen. Na het bellen vraagt hij of hij snel naar een alcohol winkel mag.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:55 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ja. Beetje carnaval en zo, maar dat is nog wel tolerabel. Die Koerden drinken geeneens bier.
Jawel hoor, misschien nog wel achterlijker. De Belgen zijn ons deel Limburg en Brabant vergeten mee te nemen in 1830 en nu zitten wij met dat prehistorische volk opgescheept.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij weet, het verschil is alleen dat Limburgers niet zulke achterlijke tradities er op nahouden zoals de Koerden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |