abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146082748
Martelen noem ik geen succes overigens.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_146082986
Overigens, als een halve miljoen mensen jou dood willen zien, dan heb je het echt slecht gedaan op deze wereld :D Je kunt niet met iedereen vriendjes blijven, maar je kunt tenminste respect krijgen van je tegenstanders. Dat heeft hij niet echt voor elkaar gekregen :')
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 19:12:01 #103
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_146083751
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als honderdduizenden mensen jou niet meer willen als president en je toch blijft, dan ben je echt zielig. Nee het waren geen honderdduizenden jihadis die hem weg wilden. Assad is net een klein jochie.
Miljoenen willen ook Rutte, Obama en Merkel niet als president. Je punt is?
pi_146084075
Iraakse Koerden als helden onthaald in Turkije door Turkse Koerden:

pi_146085311
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:12 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Miljoenen willen ook Rutte, Obama en Merkel niet als president. Je punt is?
Het verschil is dat ze niet met honderd duizenden tegen Merkel demonstreren en Merkel willen doden. Duidelijk verschil toch?
  woensdag 29 oktober 2014 @ 19:40:00 #106
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_146085490
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:46 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Groepen zoals de PYD, die onderdeel zijn van de YPG, hebben wel degelijk als doel om Assad ten val te brengen. Het ten val willen brengen van een regering/regime is op zichzelf ook niet iets terroristisch. Dat ligt eraan welke middelen je daarvoor hanteert. Daarom beschouw ik beide groeperingen ook niet als terroristen.
De PYD is de belangrijkste Koerdische partij in Syrië, de YPG (volksbeschermingseenheden) kan gezien worden als het leger of militie er van (immers de PYD is de grootste en dus bestuurlijke partij in de Koerdische gebieden). Het speerpunt van de PYD is, net als in Irak een autonome regio voor de Koerden en andere minderheden in noord-Syrië op te richten. Als dat onder Assad kan, is dat an sich prima, maar omdat Assad zich in het verleden vrij agressief heeft opgesteld tegenover Koerden door ze niet te erkennen en ze monddood te maken, hebben de Koerden geen vertrouwen meer in Assad (net als bij Saddam en Erdogan overigens, en Turken en Arabieren in het algemeen).

In het begin was er enige sympathie voor de FSA omdat deze wellicht een uitweg bood. Deze sympathie sloeg in een aantal gebieden als snel om toen bleek dat een groot deel van de FSA een soort shariastaat in gedachten had, en bovendien de YPG zelfs aanviel op een aantal fronten. Daarbij was de YPG zwaar in oorlog met Nusra, een bondgenoot van de FSA. Er wordt uit eigenbelang echter nog wel samengewerkt met enkele lokale Arabieren die soms onder de YPG-vlag gaan en soms onder de FSA-vlag.

Het doel van de YPG is dus niet omverwerping van Assad, maar het veilig stellen van een autonome regio met zelfbestuur.
Say what?
pi_146085665
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:19 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand had een tijdje geleden een link gepost over dit meisje. Dat ze gewoon leefde en naar school ging en zo. Iemand?
Oef.. Mooie Dame :9~
pi_146087038
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het verschil is dat ze niet met honderd duizenden tegen Merkel demonstreren en Merkel willen doden. Duidelijk verschil toch?
Da's Westerse cultuur, we sleuren hier geen gevilde oud-leiders achter auto's door de straten.
Racist
pi_146087053
artillerie ook mee dus, ben benieuwd... vraag me af hoe erdogan deze beelden gaat verkopen in turkije...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_146087387
Koerden nemen zware wapens mee naar Turkije om met IS te vechten, nee dat gaat vast niet gigantisch fout.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 20:17:00 #111
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_146087729
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:17 schreef Intellectueel het volgende:
Iraakse Koerden als helden onthaald in Turkije door Turkse Koerden:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En men durft te beweren dat Koerden geen autonomie/onafhankelijkheid willen. Kijk naar die opkomst.

Hier nog een filmpje.

https://www.facebook.com/(...)otif_t=share_comment
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
  woensdag 29 oktober 2014 @ 20:20:26 #112
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_146087947
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 20:17 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

En men durft te beweren dat Koerden geen autonomie/onafhankelijkheid willen. Kijk naar die opkomst.

Hier nog een filmpje.

Dat beweren meestal alleen Turken.
Say what?
pi_146088191
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

honderd duizenden :D
zoveel hebben er nooit gedemonstreerd :D

Verder wat Toga zegt :

quote:
Da's Westerse cultuur, we sleuren hier geen gevilde oud-leiders achter auto's door de straten.
Rare wereld leef jij firefly....
  woensdag 29 oktober 2014 @ 20:34:45 #114
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_146088796
De PKK wordt groots onthaald in Kerkûk, de Peshmerga worden groots onthaald in noord Koerdistan. Koerden zijn één.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
  woensdag 29 oktober 2014 @ 20:35:16 #115
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_146088935
Lekker ook op de Turkse nationale dag.

*Leedvermaak intensifies*
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_146088969
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 20:34 schreef Senor__Chang het volgende:
De PKK wordt groots onthaald in Kerkûk, de Peshmerga worden groots onthaald in noord Koerdistan. Koerden zijn één.
En dat op 29-10, 91 jaar geleden op deze dag werd namelijk Turkije gemaakt na vele genocides.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 20:38:41 #118
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_146088993
Schiet niet op zo met al die Koerden op de weg, morgenochtend zijn ze er misschien als het meezit. Het is nog een paar kilometer.
Say what?
pi_146089372
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 20:38 schreef Djibril het volgende:

[..]

En dat op 29-10, 91 jaar geleden op deze dag werd namelijk Turkije gemaakt na vele genocides.
fo shizzle! :7
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_146089436
Waar zijn de peshmerga's nu?
pi_146089659
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 20:17 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Hier nog een filmpje.

Zulke plaatjes zeggen heel weinig he.
pi_146089752
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 15:46 schreef theunderdog het volgende:
Beetje offtopic maar toch, abdelkarim honing is geen salafist meer. :')
Wat is hij dan wel. Is hij nu soefi geworden. :')
pi_146089772
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 20:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Zulke plaatjes zeggen heel weinig he.
laat de koerdjes een fissa bouwen zo nu en dan, tis ze gegund c_/
-Rabia Al-Basri
pi_146089939
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 20:54 schreef Malatyali0691 het volgende:

[..]

Wat is hij dan wel. Is hij nu soefi geworden. :')
Nee, gewoon moslim. Zoals de meeste moslims .
pi_146090014
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 20:24 schreef mr_jack het volgende:

[..]

honderd duizenden :D
zoveel hebben er nooit gedemonstreerd :D

Waarom lieg je? :

On 25 March, mass protests spread nation-wide, as demonstrators emerged after Friday prayers.[24] Over 100,000 people reportedly marched in Daraa,[27]
quote:
Verder wat Toga zegt :

[..]

Rare wereld leef jij firefly....
Omdat je zelf verzon dat iets niet waar was volgens jou, heb ik het vermoeden dat je zelf in je eigen wereld leeft. Meningsverschillen over Merkel vergelijken met de wandaden van de dictator Assad is hilarisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')