Ja, waarom doe je dat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
Gruwelijk voor dat meisje en de familie natuurlijk, maar er worden elke dag tientallen mensen doodgereden, waarom moet hier nou weer social media aandacht aan gegeven worden?
Ditquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:03 schreef RedFever007 het volgende:
Wtf denkt die vader wel nietover de rug van z#n overleden dochter
![]()
Dat is de werkelijke klacht
En Twitter
Met Geert was dit inderdaad nooit gebeurt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:04 schreef Robbert. het volgende:
Nederland gaat kapot, gewoon PVV stemmen.
tientallen ja?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
Gruwelijk voor dat meisje en de familie natuurlijk, maar er worden elke dag tientallen mensen doodgereden, waarom moet hier nou weer social media aandacht aan gegeven worden?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:03 schreef RedFever007 het volgende:
Wtf denkt die vader wel nietover de rug van z#n overleden dochter
![]()
Dat is de werkelijke klacht
En Twitter
iddquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:02 schreef hugecooll het volgende:
Ook niet geklikt. Vooral doordat ik me ergerde aan 'welke'
Mag ik zeggen dat ik je reactie bekrompen vind?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:04 schreef goed_volk het volgende:
Super triest, maar zijn andere kinderen die overlijden minder erg of zo...?
Ik zag gister zo'n zelfde auto hier langsrijden, moet er niet aan denken het had mijn broertje kunnen zijnquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sensatie man, paar bijdehante opmerkingen e.d.
Het is misgegaan toen de autoloze zondagen werden afgeschaft.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:06 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik zag gister zo'n zelfde auto hier langsrijden, moet er niet aan denken het had mijn broertje kunnen zijn
Dat mag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:06 schreef Festinger het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik je reactie bekrompen vind?
Beroemd worden, alleen komen geen verdere singles meer uit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waar slaat dat verzoek van die vader nou weer op?
Verklaar u nader.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:07 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Dat mag.
Mag ik zeggen dat ik de OP hipster vind?
Waarschijnlijk een verwarde vader die moeite heeft met het verwerken van de dood van zijn dochter.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
Erg voor dat meisje en nabestaanden, maar om dan zo aandacht te gaan zoeken begrijp ik totaal niet.
Jij hebt dan ook geen kind verloren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
Erg voor dat meisje en nabestaanden, maar om dan zo aandacht te gaan zoeken begrijp ik totaal niet.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen kind verloren.
Wat heeft hij hier geldelijk mee te winnen? Helemaal niets. Misschien wou hij dit gewoon delen als onderdeel van het rouwproces.
Mooi gespeeld trouwens.
Man, misschien wat voorbarig, maar sterkte met het eventuele verlies.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:06 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik zag gister zo'n zelfde auto hier langsrijden, moet er niet aan denken het had mijn broertje kunnen zijn
Het is een redelijk natuurlijke reactie om handelen van een ander aan intentie van je zelf te koppelen geloof ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:09 schreef deadprez het volgende:
Wel jammer dat sommigen er meteen vanuit gaat dat die pa dat doet om er zelf beter van te worden.
Dank ik zal het aan hem doorgevenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Man, misschien wat voorbarig, maar sterkte met het eventuele verlies.
Watquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:16 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Allemaal van die vrouwen die dit zoooo verschrikkelijk vinden maar ondertussen wel elke week tassen vol laden bij de primark waarvoor kinderen worden uitgebuit...
Typisch mooi voorbeeld van het walgelijk dubbele moraal...allemaal zo betrokken en meegaand tot het een dubbeltje kost... Nederlanders
Ziek goede vergelijking hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:16 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Allemaal van die vrouwen die dit zoooo verschrikkelijk vinden maar ondertussen wel elke week tassen vol laden bij de primark waarvoor kinderen worden uitgebuit...
Typisch mooi voorbeeld van het walgelijk dubbele moraal...allemaal zo betrokken en meegaand tot het een dubbeltje kost... Nederlanders
ik denk ook dat het daar vooral aan ligt idd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is een redelijk natuurlijke reactie om handelen van een ander aan intentie van je zelf te koppelen geloof ik.
Iets raakt kant noch wal FYI + het is zij ipv henquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:17 schreef Festinger het volgende:
Wat een ontzettend sneue reacties van sommigen hierboven. In het kader van cynische humor slaan deze reacties kant noch wal. Ik hoop dat hen nooit voor hetzelfde lot komen te staan. Bekrompen figuren.
Ik heb om sommige toch echt moeten lachenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:17 schreef Festinger het volgende:
Wat een ontzettend sneue reacties van sommigen hierboven. In het kader van cynische humor slaan deze reacties kant noch wal. Ik hoop dat hen nooit voor hetzelfde lot komen te staan. Bekrompen figuren.
De vergelijking is misschien wat scheef maar het is wel zo...ik vind dus om te kotsen dat iedereen het zo verschrikkelijk vindt en het is inderdaad een rare vergelijking maar als mensen zo begaan zijn met het lot van kinderen hou uitbuiting dan ook niet in stand.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ziek goede vergelijking hoor.
Waarom niet? Als dat die man helpt met het verwerken is het mij al dubbel en dwars waard.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
Alsof die Afrikaners zo goed piano kunnen spelen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:18 schreef theunderdog het volgende:
Ohja, waarom moet men hier speciaal aandacht aan geven? er gaan elke dat tientallen wat zeg ik duizenden tot zelfs miljoenen kinderen dood.
Je geeft toe dat de vergelijking scheef is maar maakt hem vervolgens rustig een tweede keer?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:18 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
De vergelijking is misschien wat scheef maar het is wel zo...ik vind dus om te kotsen dat iedereen het zo verschrikkelijk vindt en het is inderdaad een rare vergelijking maar als mensen zo begaan zijn met het lot van kinderen hou uitbuiting dan ook niet in stand.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:16 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
quote:
Herken je hem nog? de 'maar het is wel (gewoon) zo'?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:18 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
De vergelijking is misschien wat scheef maar het is wel zo...ik vind dus om te kotsen dat iedereen het zo verschrikkelijk vindt en het is inderdaad een rare vergelijking maar als mensen zo begaan zijn met het lot van kinderen hou uitbuiting dan ook niet in stand.
'Moet je zie hoe empathisch ik ben'-berichten zijn nog vele malen erger als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom niet? Als dat die man helpt met het verwerken is het mij al dubbel en dwars waard.
In dat geval een stuk nuttiger dan de 'moet je zien wat ik eet'-foto's en allerlei andere onzin die men post.
Jij weet een goede starbucks selfie niet op waarde te schatten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom niet? Als dat die man helpt met het verwerken is het mij al dubbel en dwars waard.
In dat geval een stuk nuttiger dan de 'moet je zien wat ik eet'-foto's en allerlei andere onzin die men post.
Zoals welke berichten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'Moet je zie hoe empathisch ik ben'-berichten zijn nog vele malen erger als je het mij vraagt.
Omdat de situatie scheef is om te vergelijken maar het qua dubbel moraal wel klopt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je geeft toe dat de vergelijking scheef is maar maakt hem vervolgens rustig een tweede keer?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:19 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[..]
Herken je hem nog? de 'maar het is wel (gewoon) zo'?
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:18 schreef KreKkeR het volgende:
Als dat die man helpt met het verwerken is het mij al dubbel en dwars waard.
Ja?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:20 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Omdat de situatie scheef is om te vergelijken maar het qua dubbel moraal wel klopt.
Hij is trots op zijn dochter en vind het erg dat ze geen kans meer heeft iets moois te bereiken en zo hoopt hij toch dat ze voortleeft in de hoofden van mensen. Lijkt mij tenminste.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
Bedankt voor de spellingscorrecties, maar dat is van ondergeschikt belang in dit topicquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:18 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Iets raakt kant noch wal FYI + het is zij ipv hen
Reacties overal onder hoe erg het wel niet is (is het ook wel, en dat ontken ik ook niet). Maar ondertussen als een ander kind dwangarbeid moet verrichten voor hun goedkope kleding dan houden ze dat maar al te graag in stand.quote:
'Projectie' bedoel je?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is een redelijk natuurlijke reactie om handelen van een ander aan intentie van je zelf te koppelen geloof ik.
Ik denk, maar dat is wellicht heel persoonlijk, dat iemand die bereid is zo'n intieme emotie te delen met potentieel de hele wereld, beter zijn rouwproces kan laten begeleiden door mensen die daar voor opgeleid zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hij is trots op zijn dochter en vind het erg dat ze geen kans meer heeft iets moois te bereiken en zo hoopt hij toch dat ze voortleeft in de hoofden van mensen. Lijkt mij tenminste.
Zo gek is dat toch niet? Dat veel mensen graag willen blijven voortbestaan in de gedachten van anderen? Ook niet zo heel gek dat sommigen dat ook graag hebben van iemand die zeer dichtbij ze staat/stond.
De klaagbaak staat er niet bekend om erg vriendelijk te zijn. Ik ben het volledig met je eens, maar dit is simpelweg niet de plek voor een emotioneel geladen topic.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:17 schreef Festinger het volgende:
Mja, wat verwacht je als je/ een topic in KLB opent?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:17 schreef Festinger het volgende:
Dubbele moraal klopte gewoon dus ja....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:23 schreef TwentyFourr het volgende:
Kan die flikker met z'n goedkoper slavenarbeidkleding aub. het topic verlaten, het gaat hier over de pianospelende Anna van Keulen
De wereld is klote man. Ze zien de hel niet waar ze hun geneugten uit putten maar ondertussen verkankeren ze hun eigen bestaan door het najagen van onzinnigheden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:18 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Dat spelling van ondergeschikt belang is geweest in uw leven betekent geenszins dat het geen belangrijke positie verdient in dit kader.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:22 schreef Festinger het volgende:
[..]
Bedankt voor de spellingscorrecties, maar dat is van ondergeschikt belang in dit topic
Pas nog een dertienjarige gedaan a la Demon?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:24 schreef theunderdog het volgende:
Zou 4chan weten hoe ze deze vader moeten helpen in zijn rouwproces?
Nee, ik heb een auto.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pas nog een dertienjarige gedaan a la Demon?
Sowieso social mediaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Geen dubbele moraal maar het is gewoon zo dat zij Nederlands is en die slavenkindjes niet, daar zit gewoon een verschil aan belang tussenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dubbele moraal klopte gewoon dus ja....
Tsja het zou een beetje vervelend zijn als ik hier niet meer kan zeggen wat ik denk omdat ik anders zou kunnen overkomen als iemand die het graag wil laten overkomen alsof hij empathisch is.quote:
Inderdaad niet de beste keuze, misschien dat een modje deze kan kicken naar GC?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:23 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
De klaagbaak staat er niet bekend om erg vriendelijk te zijn. Ik ben het volledig met je eens, maar dit is simpelweg niet de plek voor een emotioneel geladen topic.
Ik vind die dingen nooit zo leuk eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zelfgemaakte "haah your child is dead" kaartjes ?
Over 3 dagen wordt er niet meer over gesproken en over een week is iedereen het alweer vergeten. Dan is er namelijk weer een andere social hype.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hij is trots op zijn dochter en vind het erg dat ze geen kans meer heeft iets moois te bereiken en zo hoopt hij toch dat ze voortleeft in de hoofden van mensen. Lijkt mij tenminste.
Ja dus dat...dat bedoel ik met dat dubbele moraal... sommige mensen moeten op social media en facebook overal aan iedereen laten weten dat ze het "oh zo erg vinden en zo betrokken zijn" maar als ze een jurkje bij de primark zien knijpen ze wel even een oogje dicht als een kind daarvoor als halve slaaf wordt uitgebuit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:23 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
De wereld is klote man. Ze zien de hel niet waar ze hun geneugten uit putten maar ondertussen verkankeren ze hun eigen bestaan door het najagen van onzinnigheden.
Mwau, kan er altijd wel om lachen. Maar zulke dingen opsturen naar deze man lijkt mij wat ongepast, hoe denk jij daar over?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind die dingen nooit zo leuk eigenlijk.
Ik vind dat verwerpelijk en de humor ontgaat me.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mwau, kan er altijd wel om lachen. Maar zulke dingen opsturen naar deze man lijkt mij wat ongepast, hoe denk jij daar over?
Dat denk ik ook. Maar deze man kan natuurlijk anders hopen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Over 3 dagen wordt er niet meer over gesproken en over een week is iedereen het alweer vergeten. Dan is er namelijk weer een andere social hype.
Hoe serieus moeten we je nemen dan? Misschien komen je beweringen wel uit je twee moraal voort.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:27 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja dus dat...dat bedoel ik met dat dubbele moraal... sommige mensen moeten op social media en facebook overal aan iedereen laten weten dat ze het "oh zo erg vinden en zo betrokken zijn" maar als ze een jurkje bij de primark zien knijpen ze wel even een oogje dicht als een kind daarvoor als halve slaaf wordt uitgebuit.
Niet dat ik er zoveel op uit doe en ik zo heilig ben, maar dat bedoel ik met dat dubbele moraal in NL. Tis 90% nep.
Cynische humor hé.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dat verwerpelijk en de humor ontgaat me.
Dat kanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar deze man kan natuurlijk anders hopen.
Social media is de verzamelnaam voor alle websites waarbij de gebruikers (en niet een redactie) zelf de waarde van de website creëren.quote:
Ik vind dat zeer ziekelijk eigenlijk. Ik vind ook heel moeilijk te begrijpen dat er mensen zijn die de behoefte zouden hebben zoiets te doen. Als het tenminste voorkomt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zelfgemaakte "haah your child is dead" kaartjes ?
Latent god complexquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:29 schreef TwentyFourr het volgende:
Fascinerend om te zien hoe sommigen de simpele verbanden van het leven in de hedendaagse wereld ontdekken en besluiten deze 'ontdekkingen' te prediken alsof niemand daar ooit had bij stilgestaan
Ofwel boeit het je niet, dan is het natuurlijk best dat je dat zwijgt ofwel doe je mee met de onnozele meerderheid en post je dat het oh zo erg is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:27 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja dus dat...dat bedoel ik met dat dubbele moraal... sommige mensen moeten op social media en facebook overal aan iedereen laten weten dat ze het "oh zo erg vinden en zo betrokken zijn" maar als ze een jurkje bij de primark zien knijpen ze wel even een oogje dicht als een kind daarvoor als halve slaaf wordt uitgebuit.
Niet dat ik er zoveel op uit doe en ik zo heilig ben, maar dat bedoel ik met dat dubbele moraal in NL. Tis 90% nep.
Oké laat ik het anders zeggen: Ik vind FOK! geen social media.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Social media is de verzamelnaam voor alle websites waarbij de gebruikers (en niet een redactie) zelf de waarde van de website creëren.
Nee, dat komt niet voor. Mensen moorden elkaar uit, verkrachten, martelen maar zelfgemaakte kaartjes !!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik vind dat zeer ziekelijk eigenlijk. Ik vind ook heel moeilijk te begrijpen dat er mensen zijn die de behoefte zouden hebben zoiets te doen. Als het tenminste voorkomt.
Oh, dat is pas écht relevant.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oké laat ik het anders zeggen: Ik vind FOK! geen social media.
Nee maar ik ga ik niet doen alsof het me allemaal zo erg aan trekt, daar gaat het me om.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe serieus moeten we je nemen dan? Misschien komen je beweringen wel uit je twee moraal voort.
Ooit wel eens geprobeerd een gesloten deur in te trappen? Ik wel, drie weken in het ziekenhuis gelegen met een dubbele bot fractuur in m'n middenvoetsbeentje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:31 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Totdat ze gaan prediken helaas
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, dat is pas écht relevant.
En dat studeert rechtenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oké laat ik het anders zeggen: Ik vind FOK! geen social media.
Een gesloten deur trap je ook niet in, daar ga je voorzichtig en zorgvuldig mee overweg totdat je een logische en makkelijk na-te-gaande manier hebt gevonden om hem te openen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ooit wel eens geprobeerd een gesloten deur in te trappen? Ik wel, drie weken in het ziekenhuis gelegen met een dubbele bot fractuur in m'n middenvoetsbeentje.
Ik wil dan ook geen advocaat wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat ik jou niet zo willen als advocaat o.i.d.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan dan ook geen advocaat worden
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, dat komt niet voor. Mensen moorden elkaar uit, verkrachten, martelen maar zelfgemaakte kaartjes !!
No way
quote:
Jij bent dan ook beneden zijn stand.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat ik jou niet zo willen als advocaat o.i.d.
Nou wat ben jij fucking cool zeg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ik hoef alleen maar te bellen naar een paar vaders van vrienden en ik heb een positie geregeld als advocaat-stagiaire bij een paar goede firma's.
Interesseert me niets. Sowieso zijn 'ik ken' 'ik heb wel eens' 'als ik dit doe' niet echt sterke argumenten. Zou jij als rechtenstudent moeten weten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ik hoef alleen maar te bellen naar een paar vaders van vrienden en ik heb een positie geregeld als advocaat-stagiaire bij een paar goede firma's.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou wat ben jij fucking cool zeg.
zozoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Begin er dan niet over sukkeltjequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Interesseert me niets. Sowieso zijn 'ik ken' 'ik heb wel eens' 'als ik dit doe' niet echt sterke argumenten. Zou jij als rechtenstudent moeten weten.
Jou heb ik al lang niet zien posten.quote:
Uitkeringstrekkers ftw.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wil dan ook geen advocaat worden
In het echt ben ik ook van de cynische humor hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Goede postIk lag even dubbel
Mijn post was op dat gebied ook wel een beetje dom. Maar gevoelsmatig vind ik het altijd een beetje raar dat moorden, verkrachten, etc, in het zogenaamd beschaafde deel v/d wereld als abnormaal gezien worden. Dergelijk volk wordt dan, even los van sektes en vage groepjes, gezien als gestoorde outcasts.
Op het internet kunnen echter meer mensen elkaar makkelijk bereiken, waardoor de groep groter wordt en het abnormaal gedrag binnen een veel grotere groep als normaal gezien wordt. Sterker nog, ga je tegen dit gedrag in ben jij de weirdo. Hierbij zijn binnen deze groep wellicht ook veel mensen die binnen de beschaafde wereld, wanneer ze niet achter hun pceetje zitten als normaal worden beschouwd.
Sterker nog, het gros van deze mensen zal er waarschijnlijk heilig van overtuigd zijn dat de IS-lui schoften zijn, waarbij ze zichzelf als goed beschouwen.
Maar goed, dit alles is puur gebaseerd op mijn aannames en ideen over dit soort communities. Maar het maakt wel dat het voor mij toch wat anders aanvoelt dan de standaard moordenaars, etc in 'onze beschaafde wereld'.
Jij gaat uit van eigen interpretaties van bepaald woorden en niet van de algemeen gebruikte. Veel succes als rechter jongen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Begin er dan niet over sukkeltje
Mijn wil is wet, fuck wat de rest zegtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij gaat uit van eigen interpretaties van bepaald woorden en niet van de algemeen gebruikte. Veel succes als rechter jongen.
Nee, natuurlijk niet. Datismijnmening loopt thans stage op de berg Olympus om het tot godheid te schoppen. Connecties zijn alles.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn wil is wet, fuck wat de rest zegt![]()
En ik wil ook geen rechter worden jongen
Blijkt maar hoe simpel rechtsgeleerdheid eigenlijk is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn wil is wet, fuck wat de rest zegt![]()
En ik wil ook geen rechter worden jongen
Zelfs Mapima kan het blijkbaar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Blijkt maar hoe simpel rechtsgeleerdheid eigenlijk is.
Ik was al goddelijk toen ik geboren werdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Datismijnmening loopt thans stage op de berg Olympus om het tot godheid te schoppen. Connecties zijn alles.
Jaja, God nam geen rust maar schepte jou op dag 7..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik was al goddelijk toen ik geboren werd
Het is ook geen moeilijke studie, maar wel leuk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Blijkt maar hoe simpel rechtsgeleerdheid eigenlijk is.
Ik vind het wel schrijnend allemaal, omdat ik er vanuit ga dat je de helft van je nonsens nog meent ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is ook geen moeilijke studie, maar wel leuk.
En ik had geen zin om een technische studie te doen
Ik meen alles wat ik zegquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind het wel schrijnend allemaal, omdat ik er vanuit ga dat je de helft van je nonsens nog meent ook.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:10 schreef chroestjov het volgende:
Ik heb ook wel eens deelgenomen aan het verkeer en heb het overleefd, maak mij ''bekend''.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hier kom ik nog wel een keer op terug
Klopt, helemaal mee eens. Maar echt: als ik hier 1 ding wel heb 'geleerd' is dat hier werkelijk waar de raarste figuren rondlopen met de treurigste opmerkingen. Wat een lief meisje om te zien ook en heel mooi gespeeld!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
On topic: prachtige video en m.i. is de typische redenering dat pa 'het wel om het geld' c.q. 'eigen belang' zou doen geheel misplaatst. Ik zie het als het inwilligen van een laatste verzoek.
Dat heet kennelijk 'Vrijheid van Meningsuiting', de slogan bij uitstek voor het blik Hans Teeuwen wannabe's dat hier is opengetrokken..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:13 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Klopt, helemaal mee eens. Maar echt: als ik hier 1 ding wel heb 'geleerd' is dat hier werkelijk waar de raarste figuren rondlopen met de treurigste opmerkingen. Wat een lief meisje om te zien ook en heel mooi gespeeld!
Mja, krijg toch altijd wel het idee dat je hier een paar gekken tussen hebt zitten zonder leven ofzo. Als je dit topic leest ook weer..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat heet kennelijk 'Vrijheid van Meningsuiting', de slogan bij uitstek voor het blik Hans Teeuwen wannabe's dat hier is opengetrokken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |